Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > 4x4 do 200k ?

 o Navštíveno 1630x o
o 10.10.2011, 09:03 | Zdenek (A)
Pred par dny se tu objevil thread s pokecem o 4x4 do 100k. Ja potrebuji pro manzelku neco trosku jineho. 4x4, diesel, do 150-200 kKc. Ale spise neco vyssiho, bachratejsiho. Jako mustr uvedu treba Mitsubishi ASX nebo i Outlander, Kia Sportage, apod. Suzuki SX4 take neni uplne out, ale je to uz asi moc maly. Hlavne to ma kufr tak na malou damskou kabelku. Chevy Captiva take vypada dobre, ale uz mi to prijde moc velky. Chevy Orlando je pekne, ale nedelaji to 4x4 a navic je to take moc nove a tim padem drahe. Vsechno tohle jsou ale moc novy auta a pod 200k se nedostanu. Zkousel jsem hledat zatim jen na S-Auto a na TipCars, ale vypadavaji na me akorat Octavie 4x4 a obcas nejakej osklivej korejec.............. Nejake jine tipy?


o 10.10.2011, 09:18 | Paczqo
Co jeep cherokee kolem roku 2002 ?
o 10.10.2011, 09:22 | Crimson
U mě zatím vede Yeti, chci auto na chajdu, do lesa, na louky, prostě tam mrdnout motorovku, bágl, stativ, vyrazit na kopec,
chci si do toho sedat jako člověk a ne lézt tam jak do formule, přeci jen už jsem starší člověk..

Nechal jsem si zaslat i prospekty od Tiguana ale ten už je moc usedlej a je tam +80tis.
Yeti mi připadá víc terénější.
o 10.10.2011, 09:25 | hanzz
Na naftový Grand Cherokee jsem ještě neslyšel nic dobrýho. Mimochodem, kolik toho žena najezdí a v jakým režimu?

o 10.10.2011, 09:47 | Zdenek (A)
Paczqo: Cherokee je uz asi moc velkej.

hanzz: Najezdi asi asi 20.000 km (a vice) za rok. Nepotrebuje to na jizdu v lese, jezdi 99,99% po silnici, 0.01% mimo silnice, ale to spise nechtene ;-) ... Chce to hlavne aby se tolik nebala v zime na snehu. Meni ted zamestnani a bude vice jezdit, tak potrebuje vetsi jistotu, ze nekde nezustane viset. Hlavne ji desi ten kopec, co vede k nam do obce od dalnice.
o 10.10.2011, 09:48 | Ravo | Upraveno: 2011-10-10 09:49:06
Jinak Captiva má stálých 4x4 - žádný haldex atd.
Pro někoho výhoda, pro něhoko nevýhoda = kámoš to má a jezdí jen silnice na JM (1x jsme se hrabali půl metrem sněhu - na jižní moravu jev nevídany a myslím že už ho asi nezažiju :) a docela nadává na spotřebu.
Jinak asi dobrý..ale mě se nelíbí vnitřek.

Sportage takový celkem fajn, vypadá to dobře a ty nový už působí i důvěryhodně, ale je to menší (hlavně kufr).
Zase pro někoho výhoda, pro někoho nevýhoda.

Za mě souhlas s Yetim.
o 10.10.2011, 09:55 | Freerider | Upraveno: 2011-10-10 09:57:55
Tohle řeším taky.
Chci 4x4, nejlíp velký auto.
Nafta u Jeep Cherokee - 3.1. TD - italský motor, podle toho co jsem o tom četl na různých fórech se to sere strašným způsobem.

2.7 CRD - nafta od Mercedesu - náklady na provoz jsou dost velký, jezdí to okolo 13 l nafty, což mi jako úsporný nepřijde a etalon spolehlivosti to taky není.

Nákladově to vychází stejně jako 4.7 V8 s plynem (sežere cca 15 litrů plynu - myšleno v normálním provozu), což docela jde a svezení naprosto nesrovnatelný.

Projel jsem se následujícími auty:
X5, r.v. 2008 - jako dobrý, do terénu jsem se bál a cenově je to pro mě nesmysl..
Land Cruiser 3.0 D - strašně velký auto, na silnici to bylo takový neslaný nemastný, něco tam bylo podělané a zapadl jsem s tím na louce :oDD - obří plus byl naviják, kterým jsem se vytáhl ven :oDDD
Range Rover 2.5 DSE - auto zpracované pěkně, ale vhledem k tomu, že známý, který mi to půjčil na víkend na tom měnil asi 6x hlavu a pořád to není ono (vaří to), pominu výměnu komplet podvozku za ránu - nechci se z toho posr...
Jeep Cherokee 4.0 V6 - to bylo slušný svezení, ale ten motor mi na to přišel relativně slabý.
Na silnici se to houpe, terén byl jen lehčí, ale tam to byl mazec. Auto mělo najeto cca 200 K km a nikde se nic neklepalo a jelo to fakt docela slušně (V8 chci vyzkoušet a nejlíp s LPG)
Nissan Navara - auto z trochu jiný kategorie - 2,5 D - sice motor žádný silák, ale stačil a jako pracovní auto je to super, nicméně furt je to pick-up, po kterém až tak netoužím a Pathfinder je mimo cenové představy
Nissan Murano - na silnici OK, ale jinak o ničem - do terénu nesmysl
Jeep Cherokee 3.0 CRD - jel jsem s tím 5 km, nemůžu posoudit, do terénu mi to nepůjčili a ani s tím nechtěli někam mimo cestu zajet, prý aby to nemuseli mýt - no takže nevím. Co jsem si ale všiml byl Quadradrive II, což by měla být vychytávka docela, zase ale mimo cenovou relaci.

Zkusil jsem Nissan Qasqai (nebo jak se to píše) - malý
Suzuki SX4 - malý
Suzuki Jimny/Samurai - ještě menší (i když ten Samurai je neskutečný, co to všechno dokázalo projet a vyjet :oDD)
Pokud hledáš něco na silnici, Sorento a další SUV postačí v klidu (to jsou takový ty hory po silnici, lesní cesta za sucha a podobně
o 10.10.2011, 09:57 | Lukasino
Zdenku, jestli je grand velkej, co Liberty? :)

Jinak Lexus RX300 se taky koupi do 200k a je to kus kvalitniho auta.

Koupis i stary MLo nebo X5ku, ale to uz jsou dost zastaraly auta :(

Kolem 200k byl myslim na prodej i jeden Caddy SRX, ale to nevim jestli uz neni pryc, ale ten byl bozi, hlavne interier.
o 10.10.2011, 10:00 | Lukasino
Landcruiser je nesmysl, 120ka za tuhle cenu neni a 90ka je stara :(

Kolem 250ti se uz koupi 100ka, coz je kus poctivyho velkyho auta, ale pocitej s vcelku drahym servisem. Ale motory jsou drzaky, kdyz se o to auto stara, vydrzi opravdu hodne...

Co to Murano? To taky neni uplne nezajimavy auto :o)
o 10.10.2011, 10:00 | Paczqo
Zdenek: myslel jsem tenhle typ [ Link ] právě že moc velkej není příjde mi velikostně na urovni sportage ale pravda jestli to ma byt silnični 4x4 tak bych asi volil něco jineho typu RAV4 Vitara
o 10.10.2011, 10:36 | cupra.165 | Upraveno: 2011-10-10 10:37:16
Co treba Toyotu RAV ? Jen nevim jak ta nafta,no
o 10.10.2011, 10:38 | cupra.165
Jen nevim tu naftu? Jsem zastance kdyz naftu,tak jedine novou,jinak se z toho muze stat dobra kasicka na penize. Kdyby benzin,tak subaru forester .
o 10.10.2011, 10:39 | Lukasino
Je fakt, ze ta novejsi RAV4ka je moc pekna
napr. [ Link ]
A auto bude drzak ;)

Nebo pri trose stesti se za ty penize da koupit novejsi Explorer [ Link ]
Jen bacha, ne vsechny jsou 4x4 :o) To samy u Jeepu, ne vsechny musi mit 4x4 a pak je to auto na nic a temer neprodejny :o)
o 10.10.2011, 10:41 | nome
podle toho popisu chce proste silnicni auto s vysim posazem 4x4 spis na snih jako jistotu nez do terenu takze bych hledal neco jako Rav4 hondu CRV a podobne. Osobne jsme jako cupr apro Rav
o 10.10.2011, 10:52 | Lukasino
ups, tak ten diesel jsem prehledl :) ale pokud jde o ekonomiku, benzin + lpg bude uspornejsi, prijemnejsi na jizdu a podstatne levnejsi na udrzbu ;o)
o 10.10.2011, 10:56 | Crimson
Přesně jako výše, Rava je ta správná volba ..
jinak když si vzpomenu na to stoupání k vám od dálnice,
tak pak bych to viděl takto :

foto k příspěvku  od Crimson

o 10.10.2011, 11:07 | TicTac
Tam se vejde i Nissan X-trail, ne?
o 10.10.2011, 11:12 | Vencaf
jako cupra.165, mě teda všechny Suba připadají jako takový ideální ženský auta.. :D
o 10.10.2011, 11:27 | Zdenek (A)
Crimson: Jo, to by mohklo byt good :-) Ale ona ta silnice je nastesti udrzovana. Nedelaji to bezni silnicari, ale prej nekdo mistni, takze necekame 3 dny po napadani noveho snehu na prijezd pluhu. Vento tam jede v pohode a jeste jsem ani nepotreboval retezy ;-) Ale zenska to proste vidi jinak :-o

RAV4 a CRV neni asi spatnej napad. Ten malej Cherokee take nevypada zle.

LPG? Nevim.... Furt jeste plati nesmyslny zakazy jezdit s tim do garazi. Ale za zamysleni to stoji! :-o
o 10.10.2011, 11:39 | Escudo
docela líbivý auto je Pajero Pinin, jen je tam asi problém dát LPG kvůli bombě, protože jediný místo kam se dá dát je menší kufr. Má to ale moc pěknej interier a na sněhu je to jako doma :o)
o 10.10.2011, 11:43 | Lukasino
ad vyssi bachratejsi, na tipcars.cz je za 120tis to novejsi Galaxy s 2.8 ve 4motionu, to je moc pekny auto, mam pocit ze to ma tri rady sedacek, takze pani po vzoru kolegyn z US muze rozvazet ditka do skoly a za sportem a nemusel by jsi se omezovat v reprodukci s takovym mnozstvim sedacek ;O))

PS: Pardon za OT :D
o 10.10.2011, 12:03 | radek.613
Já drobet nerozumím tomu, proč to kvůli příkrejší okresní silnici musí být ofrout/suv, tedy zbytečně velká, těžká kráva plná techniky kterou nikdy Tvá žena nevyužije do mezí pro které je určena, a která v silničním provozu spíš trpí než juchá radostí, když i po normálním nezoraným poli lze v zimě na ledu a sněhu normálně jezdit i s passatem 4motion nebo kupříkladu X-typem, a to nepomrně komfotněji a za jiné spotřeby. Pokud v tom hraje roli falešný pocit sucha a ochrany ala "always", aneb přeneseně vzato průměrná manželka vždy potřebuje na cestu ke kosmetičce minimálně Q7nebo touarega, a to i když je to v centru Prahy, pak zkuste doma dát hlavy dohromady, bude-li mít off-road/SUV vůbec smysl. Sorry za OT....
o 10.10.2011, 12:10 | schwaboid
souhlas
o 10.10.2011, 12:14 | crestik
radek: mě napadla taková blbost, možná mě někdo opraví...ale co třeba argument, že prostě takový typ auta třeba fakt chce?
o 10.10.2011, 12:25 | radek.613 | Upraveno: 2011-10-10 12:28:45
Crestiku, kdyby takové auto fakt chtěl/chtěla, tak má jasně vybráno, ptá se maximálně po motorizaci a spotřebě a nepoptává ho stylem "větší, bachratější" a "manželka se bojí dojet k dálnici", toť můj názor. Tohle zadání mi právě připadá přesně to, že probíhá výběr na základě dnes moderního "čím větší kráva to bude, tím víc budu v jakémsi pofidérním bezpečí", přitom člověk nezkušený v zimním provozu zapadne a zůstane viset i s jeepem, když to prostě neumí, zrovna tak jako naopak zkušený řidič dojede takřka kamkolii v obyčejné předokolce se slušnýma zimníma gumama. Za mnou s tímhle manželka přijít, prostě jí vysvětlím, že kvůli jedné zasněžené silnici fakt doma nepotřebujeme věc, jejíž vlastnosti z 99 procent nikdy nevyužijeme a jen ji budeme živit, obouvat a servisovat, a místo toho jí právě posadím do normálního stabilního auta, klidně čtyřkolky, a naučím jí na tom sněhu jezdit. Nehledě na to, že při její výšce a dnešním nesmyslném trendu minimalizace zasklených ploch karoserií by z toho krámu ani neviděla kolem sebe, aby mohla zaparkovat či řešit náhlé dopravní situace typu motajících se cyklistů, a podobně. Protože není nic horšího, než falešné přesvědčení, že když sedím v jeepu/suv, tak projedu všechno, všude, jsem králem silnic, jsem v maximálním bezpečí a co se kolem mě děje se mě netýká. Je to samo můj názor, ale podložený tím, co už léta kolem sebe vidím a jak to kolikrát dopadá....
o 10.10.2011, 12:36 | Zdeny60
Malý péro = velký auto a platí přímá úměra plus v Praze výjimka. Sorry- na cestu a off-roud??

To když bych chtěl (a že mám) pocit bezpečí, že nějak vyjedu sjedu s normál autem = Subaru Forester - v benzínu 2,0R 116kW. SPotřeba bude v benzínu menší neý u oněch kravských naftových off-roadů, projede to více, protože to díky váze hned nezapadne a na servisu to bude stát hubku.

A nebo i obyčejného Outbacka - s tím v zimě problém rozhodně mít nebude, navíc auto je to dost odolný, jen s tou cenou do 200 litrů bude u OTB problém, u Forestera vybereš...
o 10.10.2011, 13:00 | Luke_288
platí i obráceně, že malý auto=velký péro?
já bych svojí ženu, za předpokladu, že s autem nebude trávit 90% času v zácpě a hledat parking v centru města, posadil klidně i do Escalady s tím brutálním emerickým 6,2 motorem a bylo by mi uplně jedno, že jí nevyužije...
o 10.10.2011, 13:14 | Escudo
jestli to s tim pérem platí, tak se mi za poslední rok a půl muselo dvakrát zvětšit :o)

no a k výběru, taky mi netrhá žíly to, že si někdo koupí auto, který nevyužije. Pokud mu vyhovuje image a i za to je schopnej oželit některý nevýhody z toho vyplývající. Kdyby si každej měl kupovat jen to, co je pro něj objektivně nejlepší a nejvhodnější k jeho využití, byla by to asi hrozná nuda.
o 10.10.2011, 13:17 | Escudo
ženský raději udělám radost tim, že se pokusim vybírat spíš z aut, který se jí líběj než abych jí přesvědčoval, že třeba starší Forester, kterej je poměrně ošklivej zvenku i zevnitř, je pro ní ta nejlepší volba (což se mi stejně nepovede)
o 10.10.2011, 13:23 | crestik
já se pro zajímavost mrknul zrovna na tu 5D RAV4, a půdorysově je to stejné jak moje E46 a navíc pohotovost to má 1350kg, což mi teda jako nějaká kráva nepříjde.
o 10.10.2011, 13:32 | Zdenek (A)
r.613: :-))) Hele, me to nevykladej... Ja uz jsem doma prednasku na tema 4x4 udelal. Vysvetlil jsem ji, ze zadnej drahej a obrovskej kram kupovat nebudu. Nastesti na velikosti se shodneme, nepotrebujeme stehovak pro 7 lidi a kufrem jako obyvak a nepotrebujeme ani nic, co by v lese tahalo klady po trech najednou. Pozadavek je take podle toho stavenej. To, ze nechce uplnou "placku" (beznej osobak), ale neco trochu vyssiho, to je spise o tom, ze je na tato auta zvykla (ted ma Zafiru, drive Berlingo a Freelander) a je presvedcena, ze z toho lepe vidi. To ji neberu, da se to pochopit. Tvuj argument o Q7 zcela chapu, tam bych mel problem s odhadem velikosti i ja. Ale zase tak uplne kvuli jedne silnici to take neni - predevsim s ohledem na stav nasich silnic a na rychlost nasich silnicaru pri odklizeni snehu. Dost bylo psani... proste neres, proc chce trosku vyssi auto ;-) Na programu reseni je, co poridit, aby to nebyla cerna dira na penize.
o 10.10.2011, 14:00 | Luke-Jeep
Zdenek to shrnul presne... Kyz uz mlatim i spodkem standartne vysokyho auta o zem vic jak 2x za den, tak zacina byt offroad v ČR nutnosti :-(
o 10.10.2011, 14:06 | Zdenek (A)
L-J: Jen upresnim pojmy..... nepotrebuju vyslovene OFF-ROAD. Naopak.... potrebuju, aby se s tim zena udrzela ON ROAD ;-)
o 10.10.2011, 14:07 | Zdeny60
Zdenek(A):

napsáno stručně a jasně. Přesto se zkus na mnou navrženého Forestera podívat, možná, že b udeš i ty mile překvapen.

Escudo: vzhled je jaksi věcí každého soudruha...
o 10.10.2011, 14:40 | Zdenek (A)
Zdeny60: O Subarku neni treba diskutovat. Je mi jasny, ze tam se hraje o techniku a ne o krasu. Jen se u tehle aut bojim o cenu servisu. Stale mam pocit, ze to bude prave ta cerna dira. Asi ne tak, ze by se tam sypalo casto po malych castkach, ale spise obcas po vetsich palbach.
o 10.10.2011, 15:54 | Zdeny60
No a to je právě ten mezi lidmi zažitý mýtus. Lidé si myslí, že Subaru je synonymem drahoty.Pravda, servis za díl X je větší, než u jiné značky (myslím tím ŠKoda či ford), ale naštěstí u SUbaru jsi v servise velmi zřídka a to povětšinou jen na akce typu rozvody či náplně.

Ale nikomu to samosebou nevnucuji, jen píšu o něčem, co mám doma ve dvou exemplářích a ťuky ťuky ťuk - zatím jen vesele jezdím:-)

A propos - majitelé Foresterů by mohli vyprávět, co tohole auto z generace do r. 2007 dokáže v terénu i na silnici a hlavně, kolik vydrží.I když chápu, že například Honda CR-V je hezčí, to je jasný argument:-)A v červené...
o 10.10.2011, 17:51 | koren
radek.613: vyska vs bezpecnost, nevim kde zijes, doufam ze video bude stacit... argumenty o zasazich eu ke sjednoceni "impact heigh" neberu, staci se kouknout na prumerny stari aut.
btw rekl bych ze Q7 aspol ma do off dost daleko. off je u me zvedlej patrol.

jinak jako Luke-Jeep

[ Link ]
o 10.10.2011, 20:01 | hanzz
Pohon 4x4 znamená, že zapadneš na daleko hůř dostupným místě... :)

Teď máme třílitrový Outback, a příští (spíš další) auto bude opět čtyřkolka, opět benzín, opět minimálně 6 válec (spíš osmi), opět automat a pokud možno něco o facku vyšší a o fous těžší. Důvodem je positivní zkušenost.
o 11.10.2011, 06:30 | Zdeny60
Hanzz:

ba ba, vidím to stejně:-)
o 11.10.2011, 19:35 | Crimson
hanzz: :-))))

Zdeněk: taky pěkný ale 420tis. [ Link ]
o 08.11.2011, 02:05 | MAX
Oddělil bych čistokrevné (dvoutunové a kupodivu v crash testech o nic lépe dopadajíci) Offroudy od SUV. Cherokee je čistokrevný Off na na silnici to není bůhví jak pohodlné ani bezpečné a navíc vcelku shnilé.. A ani nijak prostorné. Grand Cherokee okolo 2001 už má rám integrovaný, ale pořád "houpačka" - jede pěkně s 4.7 litrem a to mi příjde na cesty pro ženskou fakt zhovadilost, nehledě na to, že zvyklá z osobáku jí může první vyhýbací manévr opravdu šeredně překvapit.. 2.7 diesel od MB prý je slušný motor a ani spotřeba vysoká,ale jak už jsem řekl.. To samé Toyota LC, Patroly apod.. Tuhé rámy a na cestu ne zrovna ideální - člověk s tím musí umět jezdit, a opatrně - navíc často to má náhon na zadek a předek se připíná manuálně v případě špatných podmínek, jinak se odrovnají diferáky či co..
Viděl bych to na X-trail v benzínu (ideálně 2.5 - 127kw - rozvody řetězem, nebo Outlander 2.4 benzím - třeba s LPG, případně ta RAVka nebo CRV ale ty už mají slabší 4x4 pohon, ale taky dobrý.. Pak z větších toyota 4runner třeba - pořád SUV co nezruinuje..
o 08.11.2011, 07:54 | Lukasino
Maxi: Cherokee je taky samonoska, to nema nic spolecnyho s offroadem ;) Pohodli to mozna trochu ztraci diky listakum vzadu :o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4226 sekund.