
Navštíveno 10302x

[ Link ] Tohle auto se mi kdysi hrozně líbilo. Klasika, velké kombi, vysoce pohodlný posez...Jen jsem na něj před 15 lety neměl.
Vím, že tady bylio znalci těchto aut - jak to je z pohledu dnešní doby? vídám jich pár jezdit i mém okolí, Motory 2,5 dýzl jsou snad prý od BMW? Co poruchovsot, opravitelnsot a servisovatelnsot? Sklony ke korozi asi jako každý opel, ne?
Ptám se ze zájmu, tohle auto se mi líbí třebas daleko víc, než Pasát ze stejné doby. A tato z linku bude asi fakt hezká i v reálu, titio hoší tam mají fakt hezké kusy.
Z pohledu dnešní doby auto super pokud se o něj staráš, ja osobně mám r.v. 2001 kombi 3.2 V6 a super poježdění i za ty roky ma furt dost energie, šmrncu a co nabidnout. Kdybych nepotřeboval vyši auto tak bych tu svoji neprodaval a nechal si ji je to užasné auto pravda musel jsem do ní dost investovat ale i tak jsem za ty 3 roky se všema investicema na ceně nove fabie v zakladni vybavě takže vubec nelituju jedine koruny co do ni padlo.
Tahle omega se mi taky libila a libi,jen v sedanu ma jeste o kousek neco vice do sebe.
Zdeny,jak to dopadlo se Spec.B ? Nechal sis ho nebo uz je fuc?
Jinak co se týká poruchovosti mam koupenej hezkej nehavarovanej kus s poctivyma km (238tis aktualně zhruba 310) a spotřební věci kde jsou cenově v pohodě snad krom zadnich tlumiču ktere když maji automaticke nastavovani a stoji trochu vic jinak klasika ceny a to kupuju dily značkové žadne starline a podobne šunty mi do auta nesmí. Doporučuju kupovat díly od někoho známého protože třeba v opelu i po 30% slevě chtěli za rozvody 12tis přitom od člena šestikule jsem kouspil sadu od SKF za meně než polovinu + práce a takhle je to se vším. Ostatní závady jsem měl jen čidlo klikovky, cívka na 3 válcích a ventil na topení všechno prpoavy v celku za par korun a ještě mi teda odešel vyhřev řidičovy sedačky, je rozhozenej display a neběži počitadlo ujetych km ale opravy také do 10ti tis kč ale opravene to nemam to už necham na novem majiteli i cena bude tomu odpovidat. Co se týká koroze tak kromě mista pod lištou 5tých dveří nikde ani kousek od 97 maj opely pozink a pokud je nehavarovana tak nema duvod reznout. nemocí jsou přední lampy resp kryt je z plastu a docela rychle zežloutne ta v odkaze nema xenony tzn bude tam to žloutnutí rychlejší diky teplu ze žárovek sice to jde rozleštit ale za chvili je to jako předtím.

08.10.2011, 09:51 |
Pajk Nemám sice osobní zkušenost, ale auto-re je hodně kvalitní bazar. Myslím, že se tu o něm i psalo.
Mají tam opravdu slušný výběr dobrých aut, proti jiným bazarům bych řekl, že když už nic, tak auta jsou k prodeji dokonale připravená.
Cupra.165:
jedna jízda po 3měsíčním půstu, huba od ucha k uchu = je doma a asi zůstane.
Co mě ale tíží, je momentální nutnost dojíždět za prací denně 36km tam a 36 km zpět a na tohle se mi toho auta zdá dost líto. proto uvažuji v hloubi mozku nad pořízením nějaké plečky typu P407 a pod, v dýzlu a motorem do 1,6 (takže možná na jaře návrat k tradici u mě - 3litr bude muset ustoupit racionálnímu uvažování a možná pořídím náhradu, i když se mi do toho vůbec, ale vůbec nebude chtít. Tohle Spec.B je fakt vyvedený auto a navíc, u opravy jsem byl dnes a denně a vím, co a jak se dělalo a zatím neshledávám žádné mínus. O korozi starch nemám, z tohoto pohledu mě to přežije a pokud někde začne, tak to nebude rozhodně na žádném klíčovém místě, jako jsou např. lemy či podběhy, protože tam se nic nedělalo a vše zůstalo původní.)
Srdce říká - nechat, ale rozum našeptává, že na jaře možná... Uvidíme. když by přišla fakt dobrá nabídka od slušného zájemce, viděl bych to i na výměnu za 2,0R, takže bych manželčinému pořídil dvojče:-)To bybyla taková kompromisní varianta.
Je skoda te bourajdy,mno...je jich tu vazne jako safranu a kdyz uz,tak s vetsim najezdem. To Tve je doslova jeste panic. Ja pokukukuju ockem,ale zatim nic kloudneho.
Jinak 36km a 36 zpatky je pro tohle auto uz v pohode,prohrato mas po cirka 20km,takze nejake trapeni to neni.
mno, tak téma taky pro mě :oD
Omegu mám aktuálně pátou šestou sedmou a pokud Paczqo hodí odkaz na tu jeho tak možná i osmou.
V těch autech jezdím 10 let, takže jsem s nimi už něco zažil (neměl jsem však nikdy naftu)
Obrovský pohodlný auto. Je to loď s výbornýma sedačkama a povětšinou s pěknou výbavou. Kusy po FL a zvláště, když budou servisované budou v pěkným stavu.
Koroze je na nich minimální, povětšinou zadní lemy a hrany dveří - to však u FL v případě, že to bylo bouraný. Jinak je to pozink a já na těch třech nemám jedinou skvrnku.
Poruchy: displej - pokud je barevnej - je to trochu průser, jinak se dá opravit.
Pokud tomu nehřejí sedačky, dá se opravit též - za pár korun, pokud je člověk šikovnej - prostě po 300 tisících to má nárok
přední náprava u diesela ve spojení s našimi silnicemi - je poměrně složitá, odcházejí občas ramena a mlátí tyčky stabilizátoru - tyčka stojí 500, celé rameno okolo 2K, což je přijatelné.
Motor 2.5 Dti je CR - pokud se nepletu je to modifikace motoru BMW - ale už ne TDS, ale něčeho novějšího (TDS byly na pytel, tyhle motory jsou o minimálně dvě třídy výš.
Co se sere občas je elektronika, ale to je kus od kusu - pokud to nemá xenony, o starost méně :oDD
co je nasírací je interiér - hlavně madla dveří a podobně - je to potažené gumou nebo čímsi a povětšinou je to poškrábané a vypadá to hnusně - já to chci přes zimu potáhnout do kůže a bude klid.
Jinak ke konkrétnímu kusu: nemá xenony - pravděpodobně tě budou čekat přední lampy (cca 5K kus - pokud nechceš DEPO, které jsou na pytel)
vyhřívané sedačky nejsou a teď jeden dotaz - záleží na tom, jak jsi rozložitý, protože tyto sportovní sedadla jsou sice pohodlná, ale pro týpka do metráku.
Já jsem rozložitější postavy a tyto sedačky mi nevyhovovaly, takže jsem koupil kožená křesla :oDD
Displej u tohoto je ok, případná oprava cca 1000 kč.
Pokud se nemýlím, tak 2.5 Dti už má 5q automat - jinak všechny jsou 4q - s automatem problém nebývá, pokud bude hladce řadit, je to bez problémů - jinak sehnat převodovku na CR je docela problém - moc jich tu nejezdí - jedině v Raichu
Pokud k tomu budou dva klíče, mělo by to mít Master - pokud ho nemá, měl by mít kartu s kódy - bez ní je průser s případným doděláním klíčů, ale vidím tam Opeláckou složku - je pravděpodobné, že to bude mít komplet dokumentaci.
Auto vypadá velmi zachovale - ten bazar znám - mají tam leštěnky a jsou to opravdu fér chlapi - přístup 1A.
Nemít 3 (potenciálně 4), šel bych klidně do ní :oDD
jo, ještě jsem zapomněl - pokud to má tažný vestfalia, bude to mít pravděpodobně takovou tu karavaňáckou zásuvku - to jen na okraj, abys nedopadl jak já, kdy jsem přijel pro vozík s pětikolíkem :oDDD - redukce stojí asi 200... :-)
Freerider: uklidim ji trochu omeju, nafotim a pošlu odkaz na galerii do mailu s podrobynm popisem btw: ja tam to tažny vestfalia mam :-)
Jinak doplnim k těm klíčům né vždy to jde u verze co mám já mi odešla dálka v klíči a když jsem chtěl nechat v opelu udělat nové tak ten typ dálky se už nevyrábí takže mi nabídli pouze vyměnu celé jednotky centrálu a nové klíče za nesmyslnou cenu vysledkem byl alarm s centrálem od keetecu + 2 vystřelovací klíče.
Barevný display mě potkal a naštěstí existuje firma v praze která ho za 4500,- opraví ale když bys kupoval omu bez něj ušetřiš si starost.
Jako beze srandy, já jsem u nich kupoval auto před 3 lety, přístup proti jiným bazarnickým šmejdům byl sto a jedna, auta mají fakticky precizně připravená k prodeji aposň stran jejich kosmetického vzhledu - a to se počítá k plusu, pokud je zbytek v pořádku.
Tato Omega je dle mého skromného názoru takový kus klasiky, RWD, prosotor, relativně bezpečný auto,a hlavně asi pohodlný, sedačky na fotkách ve mně budí důvěru a já jsem na posz fajnšmekr, díky problémům s páteří.
jen recenze na webech hovoří o jistých problémech u motoru DTi, navíc ne příliš vyznívá údaj o průměrné spotřebě (píše se mnohdy o 8-9 itrech nafty, což je teda na dýzl této kubatury dost), ale věřím tomu, že já nych s ní jezdil za 6,5:-)
Myslím si, že v dnešní době bude mít ne mnoho konkurentů, co do výbavy, velikosti, pohodlí a provedení, přeci jen to bylo vrcholné dílo opelu.
Že bude mít své mouchy -které auto je nemá?
Nemůžu radit, nemám s omegou zkušenost. Ale vždycky se mi taky líbila, ale tenhle facelift je podle mě divnej. Hezčí je starší verze. Ten předek je násilně předělanej a o interiéru ani nemluvím, absolutně se nehodí výplně dveří k palubce a do toho moderní nehodící se středovej panel.
M.a.R.i: facelift je o zvyku taky jsem měl tento nazor jelikož jsem měl předtim Bčkovou předface a ted mam poface a chvili jsem si zvykal ale pak jsem byl max spokojenej on ten interier je sice zvlaštní ale nadruhou stranu o hodně praktičětjší. Vnější design je věc nazoru ta předface měla svuj jedinečnej šmrnc verze po face už ho nema a bliži se trochu jednotvarnosti německých aut ale zase tak hrozné to není a lehce se na to zvykne každopadně si myslim že i tak facelift tomu autu pomohl a i dneska vyniká mezi hromadou passatů, modeií, MB-E w210tek, e39tek a podobných aut.
měl jsem B předface v benzinu a bylo to zatím moje druhé nejlepší auto v životě. Před rokem jsem zrovna koukal, že bych si nějakou koupil pro radost "do stodoly", ale najít dnes ve slušným stavu je skoro nemožné. Osobně se mi taky více líbil a líbí předface, interiér face mi přijde dost kosmo, předface má pro mě takovou příjemnou atmosféru
Jelikož jsem dneska dělal pro freeridera fotky tak dávám i sem odkaz jak vypadá omega po 310tis km (čisla na tacho si nevšimat nefunguje počitadlo km)a to tomu autu nedávám nějak přehanou péči takže pak je asi snadné představit si kolik maj najeto omegy B před i po face které maj na tacho třeba 160tis a interier vypada hodně opotřebovaně.
Jinak pro info auto mám 3 roky a 4 měsíce a pokud budu počítat cenu za auto, všechny investice do oprav, udržby a věci jako kola gumy atd.. tak stále nejsem ještě ani na ceně nové aspoň trochu vybavené fábky které by mě za tu dobu co mám omegu stála nemalé peníze takže když mi někdo řekne že jsem si měl koupit třeba zminovanou fabku že by mě tolik nestála že tohle je hrozná kasička na peníze tak se musim jenom smát.
[ Link ]
krása, v kombíku to je koráb jak sviňa