
Navštíveno 1311x


07.10.2011, 12:02 |
maiwi Uvažuji nad koupí toho auta. Vyhlédl jsem si tento kousek co na něho říkate. Na co se mám soustředit při prohlížení apod.
[ Link ] Uvítám jakoukoliv radu. Jinak rozpočet mám něco okolo 150 000 Kč.

07.10.2011, 12:21 |
tesil Na auto ti nereknu nic, ale u auto Vaic bych nekoupil nic. Pred 2 lety tam kamos chtel koupit a tehdy prodavali nekde u Ceske u Brna a stalo tam az 1 auto a uplne jiny - ostatni prej prodany.
jen pro zajimavost byla tehdy cena auta asi 190t a kamos z prele rekl ze da 150 a okamzite s tom ta baba souhlasila. tehdy to prodavala zenska a tvrdila, ze jeji píchač je ital a zije v Italii.
důkladně projít veškeré lemy dveří-i dole - jestli není odlouplá krycí "housenka" pak to rezne jako svině. Projít rohy kufru - co je u světel - taktéž koroze. Zkontrolovat si funkčnost všech tlačítek(včetně vypíná ESP-jestli je). V servisní knížce zkontrolovat, jestli má záznamy o kontrole kastle(lak, rez). Pokud má a máš něco rezavého, tak je velká šance, že dostaneš v rámci záruky nový díl.
jo a odklop zadní lavici a uvidíš - nikdo, ani v bazarech tam nevysajou rozbitý střepy z okýnek, co byli rozbitý.
kolega z práce má tento motor v kombiku, najeto 150 tis. a to co zažívá s egr ventilem a filtrem pevných částic bych nikomu nepřál. jen tento rok do toho nasypal cca 40 tis. Kč a pořád nějaké problémy. Přitom auto má jasný původ, pečlivě vedená servisní knížka.

07.10.2011, 13:26 |
htd egr ventil mam zaslepenej:) taky moznost
no u tohohle motoru se dělali dost často vstřikovače kolem 150 tis km. Taky jsou tam dva termostaty co umí perfektně zvýšit spotřebu když nefungujou správně. Extrémně citlivé na spalvoanou naftu v CZ. Doporučuju jen vervu od Benziny. Co nenajdeš v komfirtce seriově, těžko doděláš, temopomat a další kraviny nelze. Diagnostika na tohle skoro na 99% jen u fordu, ani poláci zatím nic pořádnýho nemají.
Za mě - naftu jedině 2,2 to je celkem povedené, u tohlhle je to sázka. Může držet ale taky nemusí 50/50
Já bych ti tohle nedoporučil
OO: prave ze tyhle auta, mondea od 2000 a focusy od 2004 jsou na dodelavky ideal, jako pal. PC, predni vyhr. okno, tempomaty... vlastni zkusenost.. nerikej ze to nelze kdyz to neni pravda :-)
a diagnostiku si clovek udela s kabelem za 2tis sam doma v teple a to skoro lepsi jak origo fordacka ;-)
Michale, jen se zeptam, pracoval si nekdy s tou origo fordackou? jestli jo, tak chci tu za dva litry videt.....:-)
Auto na "F" a ještě ropák? No pámbu s Tebou.....
tempomat do tohohle mondea sem rešil docela dlouho a osobně neznám nikoho komu by to bez problémů fungovalo. A že sem se o to zajímal dlouho a dost aktivně. Benzíny diagnostika ok, na nafty hodně mizérie. Pakliže se za poslední 2 roky zásadně něco změnilo tak to již netuším, já sem se tothole auta velmi rád zbavil a vícekrát mi nafta od fordu do domu nesmí z velmi jasných důvodů. Mondeo benzínové by mě ale nevadilo. Neskutečná loď kombík spolkne uplně cokoliv
Diagnostiku, vč kódování vstřiků apod. umím, DPF to ještě nemá, takže EGR, elektr.regulace turba pokud jí to má, jinak asi jako každá diesel ojetina.
jako DEKL...diag není problém......
Když je řeč o dieslech od Forda. Pokukuji po S-Maxu s 2,0TDCI 103kW. Kámoš, který několik S-Maxů lidem dovezl, prý nemá žádnou reklamaci na motory. Ale jedině prý tenhle a ještě nutnost dávat kvalitní naftu. 2,2TDCI prý je s 1,8TDCI katastrofa. Nevím co přesně, ale psal mi ať na to zapomenu. Váš názor?
má to DPF nebo ne? Pokud ano a budeš s tím courat okolo komína, zakládáš si akorát na průser. Ber zásadně bez DPF, tankovat kvalitní naftu. Nebývají problémy ani s 1,8, či 2,0, či 2,2, pokud si člověk vhodně zvolí motorizaci pro svoje potřeby. Jo a kup ročník 2003 a vejš. V roce 2003 vyměnili přiblblá DELPHI čerpadla, která se srali a byli s nimy problémy.
Motory 2,0TDCI od r. 2006 pochází od PSA v S-Maxechm, v Mondeích přišly o rok později. Tak mi to kdysi tvrdil servisák, když jsem vybíral a S-Max byl v hledáčku.
Jinak TDCI/PSA patří k tomu nejlepšímu, co na trhu momentálně je. FAP není problém - výměna za nový originál není už nijak velký balík a stojí to asi do 20 litrů a máš na 8 let pokoj. Totéž vstřiky - dají se měnit po jednok a jsou repasovatelné (dieselpower).
Lepší je ale vyhnout se modelů s FAP - méně starostí.
Dvouhmotový setrvačník mají oba modely, jak 2,0 tak 2,2.
sel bych jedine po 2.2 TDCi TITANIUM !
idealni dovoz je Italie (nesolej) nebo Svycarsko (jezdej podle predpisu a nehonej to)
a neboj se Forda
pokud by byl problem striky, cerpadlo a pod tak DIESELJONES.co.uk
a za ceny ktery jsou proti CR nekde jinde
a do 2-3 dnu DPD primo do domu

08.10.2011, 20:48 |
Lubak koukám to jsou zase perly na TDCi diagnostika jen u Forda :-)
Opět jedna paní povídala že.
Když TDCi tak 2004 nahoru, je to jaká každá naftová ojetina 50/50 může fungovat ještě mrak km a nemusí.
Hlavně s rozvahou volit motorizaci.
Ohledně dotazu neřekl bych , že 1.8 TDCi a 2.2 TDCi byly o něco horší, jen na 2.2 175PS podstaně více zlobí DPF než na 2.0 140 PS.
Já už při výběru auta radši dám na rady lidí, co s tím autem mají zkušenosti, i když je fakt, a moje Zafira toho byla příkladem, že když narazíš na blbej kus, tak se vezeš resp. nevezeš :-). Měl jsem taky z výběru motorů tu možná nejmíň poruchovou a jak jsem se natrápil (pozn. Fiat motory - bolest všech 110kW sací potrubí a jeho vířivé klapky, pak dobíjení, kdy po odejití regulátoru napětí, mi pustil altík do celého auta 18V a odpálil mi jednotku motoru, která řídila resp. pak neřídila dobíjení, chladič klimy uhnil těsně před prodejem,......). Zkrátka za ty dva roky toho bylo dost. Problémy u Fordu, jak píšete, s DPF a vstřiky, což jsou závady obdobné u Opelů mě moc neuklidňují, no snad budu mít lepší ruku při výběru.
Mám sice Mondeo 2009 s TDCi 2.0 103 KW, ale nakolik jsem měl původně strach z toho francouzského motoru pod kapotou, tak jen měním olej, měním brzdové destičky a to je vše, co mě to auto stojí. Naprostá spokojenost, ten motor sice není žádný silák, ale s celkem velkým Mondeem hýbe slušně, má na diesel velice příjemný zvuk, o filtru pevných částic ani nevím. Mám najeto cca 95 000 km. Pokud do předchozí řady dávali stejný motor, tak doporučuji.
Ace_FIAT:
no to je on, PSA - nejlepší volba dýzla do Fordů (ať Mondeo, nebo S-Max či Focus).
Jojo Zdeny, už mi to pár lidí tvrdilo, i když jsem moc nevěřil. Mám průměrnou spotřebu 6.1 l/100 km což na tak velké auto je myslím Ok a to jezdím hodně dálnice. Mám přímé porovnání s koncernovým dvoulitrem o stejném výkonu a myslím, že ten PSA motor je všech směrech lepší volbou.