Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Rada: Koupě Ford Mondeo

 o Navštíveno 1311x o
o 07.10.2011, 12:02 | maiwi
Uvažuji nad koupí toho auta. Vyhlédl jsem si tento kousek co na něho říkate. Na co se mám soustředit při prohlížení apod.

[ Link ]

Uvítám jakoukoliv radu. Jinak rozpočet mám něco okolo 150 000 Kč.


o 07.10.2011, 12:21 | tesil
Na auto ti nereknu nic, ale u auto Vaic bych nekoupil nic. Pred 2 lety tam kamos chtel koupit a tehdy prodavali nekde u Ceske u Brna a stalo tam az 1 auto a uplne jiny - ostatni prej prodany.
jen pro zajimavost byla tehdy cena auta asi 190t a kamos z prele rekl ze da 150 a okamzite s tom ta baba souhlasila. tehdy to prodavala zenska a tvrdila, ze jeji píchač je ital a zije v Italii.
o 07.10.2011, 12:25 | Lucni.konik
důkladně projít veškeré lemy dveří-i dole - jestli není odlouplá krycí "housenka" pak to rezne jako svině. Projít rohy kufru - co je u světel - taktéž koroze. Zkontrolovat si funkčnost všech tlačítek(včetně vypíná ESP-jestli je). V servisní knížce zkontrolovat, jestli má záznamy o kontrole kastle(lak, rez). Pokud má a máš něco rezavého, tak je velká šance, že dostaneš v rámci záruky nový díl.
o 07.10.2011, 12:26 | Lucni.konik
jo a odklop zadní lavici a uvidíš - nikdo, ani v bazarech tam nevysajou rozbitý střepy z okýnek, co byli rozbitý.
o 07.10.2011, 13:23 | tomas-x
kolega z práce má tento motor v kombiku, najeto 150 tis. a to co zažívá s egr ventilem a filtrem pevných částic bych nikomu nepřál. jen tento rok do toho nasypal cca 40 tis. Kč a pořád nějaké problémy. Přitom auto má jasný původ, pečlivě vedená servisní knížka.
o 07.10.2011, 13:26 | htd
egr ventil mam zaslepenej:) taky moznost
o 07.10.2011, 13:26 | Only_One
no u tohohle motoru se dělali dost často vstřikovače kolem 150 tis km. Taky jsou tam dva termostaty co umí perfektně zvýšit spotřebu když nefungujou správně. Extrémně citlivé na spalvoanou naftu v CZ. Doporučuju jen vervu od Benziny. Co nenajdeš v komfirtce seriově, těžko doděláš, temopomat a další kraviny nelze. Diagnostika na tohle skoro na 99% jen u fordu, ani poláci zatím nic pořádnýho nemají.
Za mě - naftu jedině 2,2 to je celkem povedené, u tohlhle je to sázka. Může držet ale taky nemusí 50/50
Já bych ti tohle nedoporučil
o 07.10.2011, 14:32 | Samantus
OO: prave ze tyhle auta, mondea od 2000 a focusy od 2004 jsou na dodelavky ideal, jako pal. PC, predni vyhr. okno, tempomaty... vlastni zkusenost.. nerikej ze to nelze kdyz to neni pravda :-)
o 07.10.2011, 14:47 | michal_smsmsm (A)
a diagnostiku si clovek udela s kabelem za 2tis sam doma v teple a to skoro lepsi jak origo fordacka ;-)
o 07.10.2011, 15:56 | Samantus
Michale, jen se zeptam, pracoval si nekdy s tou origo fordackou? jestli jo, tak chci tu za dva litry videt.....:-)
o 07.10.2011, 16:05 | radek.613
Auto na "F" a ještě ropák? No pámbu s Tebou.....
o 07.10.2011, 17:40 | Only_One
tempomat do tohohle mondea sem rešil docela dlouho a osobně neznám nikoho komu by to bez problémů fungovalo. A že sem se o to zajímal dlouho a dost aktivně. Benzíny diagnostika ok, na nafty hodně mizérie. Pakliže se za poslední 2 roky zásadně něco změnilo tak to již netuším, já sem se tothole auta velmi rád zbavil a vícekrát mi nafta od fordu do domu nesmí z velmi jasných důvodů. Mondeo benzínové by mě ale nevadilo. Neskutečná loď kombík spolkne uplně cokoliv
o 07.10.2011, 17:50 | dj.DEKL
Diagnostiku, vč kódování vstřiků apod. umím, DPF to ještě nemá, takže EGR, elektr.regulace turba pokud jí to má, jinak asi jako každá diesel ojetina.
o 07.10.2011, 19:44 | Lucni.konik
jako DEKL...diag není problém......
o 07.10.2011, 21:24 | Jirka156
Když je řeč o dieslech od Forda. Pokukuji po S-Maxu s 2,0TDCI 103kW. Kámoš, který několik S-Maxů lidem dovezl, prý nemá žádnou reklamaci na motory. Ale jedině prý tenhle a ještě nutnost dávat kvalitní naftu. 2,2TDCI prý je s 1,8TDCI katastrofa. Nevím co přesně, ale psal mi ať na to zapomenu. Váš názor?
o 07.10.2011, 21:34 | Lucni.konik
má to DPF nebo ne? Pokud ano a budeš s tím courat okolo komína, zakládáš si akorát na průser. Ber zásadně bez DPF, tankovat kvalitní naftu. Nebývají problémy ani s 1,8, či 2,0, či 2,2, pokud si člověk vhodně zvolí motorizaci pro svoje potřeby. Jo a kup ročník 2003 a vejš. V roce 2003 vyměnili přiblblá DELPHI čerpadla, která se srali a byli s nimy problémy.
o 08.10.2011, 07:58 | Zdeny60
Motory 2,0TDCI od r. 2006 pochází od PSA v S-Maxechm, v Mondeích přišly o rok později. Tak mi to kdysi tvrdil servisák, když jsem vybíral a S-Max byl v hledáčku.

Jinak TDCI/PSA patří k tomu nejlepšímu, co na trhu momentálně je. FAP není problém - výměna za nový originál není už nijak velký balík a stojí to asi do 20 litrů a máš na 8 let pokoj. Totéž vstřiky - dají se měnit po jednok a jsou repasovatelné (dieselpower).
Lepší je ale vyhnout se modelů s FAP - méně starostí.

Dvouhmotový setrvačník mají oba modely, jak 2,0 tak 2,2.
o 08.10.2011, 17:12 | Newman
sel bych jedine po 2.2 TDCi TITANIUM !
o 08.10.2011, 17:15 | Newman
idealni dovoz je Italie (nesolej) nebo Svycarsko (jezdej podle predpisu a nehonej to)

a neboj se Forda

pokud by byl problem striky, cerpadlo a pod tak DIESELJONES.co.uk

a za ceny ktery jsou proti CR nekde jinde
a do 2-3 dnu DPD primo do domu
o 08.10.2011, 20:48 | Lubak
koukám to jsou zase perly na TDCi diagnostika jen u Forda :-)
Opět jedna paní povídala že.
Když TDCi tak 2004 nahoru, je to jaká každá naftová ojetina 50/50 může fungovat ještě mrak km a nemusí.
Hlavně s rozvahou volit motorizaci.
Ohledně dotazu neřekl bych , že 1.8 TDCi a 2.2 TDCi byly o něco horší, jen na 2.2 175PS podstaně více zlobí DPF než na 2.0 140 PS.
o 09.10.2011, 10:36 | Jirka156
Já už při výběru auta radši dám na rady lidí, co s tím autem mají zkušenosti, i když je fakt, a moje Zafira toho byla příkladem, že když narazíš na blbej kus, tak se vezeš resp. nevezeš :-). Měl jsem taky z výběru motorů tu možná nejmíň poruchovou a jak jsem se natrápil (pozn. Fiat motory - bolest všech 110kW sací potrubí a jeho vířivé klapky, pak dobíjení, kdy po odejití regulátoru napětí, mi pustil altík do celého auta 18V a odpálil mi jednotku motoru, která řídila resp. pak neřídila dobíjení, chladič klimy uhnil těsně před prodejem,......). Zkrátka za ty dva roky toho bylo dost. Problémy u Fordu, jak píšete, s DPF a vstřiky, což jsou závady obdobné u Opelů mě moc neuklidňují, no snad budu mít lepší ruku při výběru.
o 10.10.2011, 00:25 | Ace_FIAT
Mám sice Mondeo 2009 s TDCi 2.0 103 KW, ale nakolik jsem měl původně strach z toho francouzského motoru pod kapotou, tak jen měním olej, měním brzdové destičky a to je vše, co mě to auto stojí. Naprostá spokojenost, ten motor sice není žádný silák, ale s celkem velkým Mondeem hýbe slušně, má na diesel velice příjemný zvuk, o filtru pevných částic ani nevím. Mám najeto cca 95 000 km. Pokud do předchozí řady dávali stejný motor, tak doporučuji.
o 10.10.2011, 06:05 | Zdeny60
Ace_FIAT:

no to je on, PSA - nejlepší volba dýzla do Fordů (ať Mondeo, nebo S-Max či Focus).
o 10.10.2011, 10:58 | Ace_FIAT
Jojo Zdeny, už mi to pár lidí tvrdilo, i když jsem moc nevěřil. Mám průměrnou spotřebu 6.1 l/100 km což na tak velké auto je myslím Ok a to jezdím hodně dálnice. Mám přímé porovnání s koncernovým dvoulitrem o stejném výkonu a myslím, že ten PSA motor je všech směrech lepší volbou.
o 10.10.2011, 12:29 | Zdeny60
Souhlas naprostý.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.338 sekund.