Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Autopohádka :)

 o Navštíveno 1296x o
o 02.10.2011, 21:27 | Milhauzz
Bylo nebylo ... mno, mohl bych takhle začít. Každopádně povedo se.

U jedný firmy, co spravuju síť přes dva roky, se na mě obrátil človíček ze středního managmentu, říkejme mu pan X. Zaslechl, že se sem tam bavím s lidma o autech a přišel za mnou s prosbou o pomoc. Spustil o tom, že mu v garáži už leta stojí auto, kterým nejezdí, furt mu bylo líto se toho zbavit, ale že už nastal čas s tím něco udělat.

Tak sem mu řekl, že mu s prodejem pomůžu a začal sem se ptát. Zjistil jsem, že jde o Opel Vectra, prý kolem roku 95 a že má klimatizaci. Původně sem si myslel, že půjde o Vectru B předface, takže nic na co by se dalo koukat. Oproti tomu poslední Béčkový Vectry už byly celkem čučavý (měl jsem osobně rok 99 v plný náloži a nebylo to zlý auto). Nuž vydal jsem se k němu do garáže a už po prvním pohledu se mi oči rozzářili :)

Áčková Vectra z roku 94 (tedy jedna z posledních). Nápís CDX na blatníku dával najevo, že to nebude sociální výbava. Takže ohledání dopadlo takhle:

Motor: 1.7TD Isuzu
Výbava: El. okna, el. zrcátka, klimatizace, mlhovky, origo imobilizér, centrál, venkovní teploměr, ALU kola, zimní kola ...

Tedy, v dnešní době základní výbava, ale v roce 94 to musela být pecka. Co mě překvapilo, byl nájezd. Na budíku na mě čuměl stav 150tis km. Je to možný? Odpověď zněla ano, pan X je první majitel a leta tohle stálo v garáži. Jediná vada na kráse je sem tam povrchová koroze - puchýře - ale žádná hniloba skrz. Což sem celkem čuměl, protože jen málokterá vectra A není sežraná. Ostatně, Vectra A z roku 88 byla taky kdysi v mým vozovým parku a šla z domu právě kvůli korozi.

Tak jsem na to šel jinak, říkám, co tomu je? Předloni dělaný rozvody a všechno kolem, loni technická a nemá to baterku, protože je vymlácená hin a nejde to teda nakopnout. Áha, říkal sem si, leta to nejelo, kdo ví co tomu může být. Takže sem začal počítat. Baterie 2litry, EKO daň 5 litrů, kdo ví jestli se to podaří nastartovat, kdo ví co tam všechno nefunguje. Kdyby o byl jó krasavec, tak za 20 by šel, ale takhle. Po nějakém tom debatování s panem X jsme došli k závěru, že je toto auto vlasně moc neprodejné a trvalo by dloho, než by se někdo našel. Ono stačí otevřít www stránky ojetých aut a těchto Vecter tam sou mraky a nikdo to nechce.

Takže co s tím? Další týden za mnou pan X přišel, že jestli chci, tak mi to dá za odvoz. Chvilku sem přemýšlel, jestli takovýho "veterána" doma chci. Ale pak sem si řekl, ale jo, proč ne, když to bude ok, tak to jako hup cuk jako dělník chvilku sloužit může. Koupil jsem teda baterku a vydal se na cestu.

Namontovali sme baterku a ptám se, kdy že to teda naposledy jelo? Mno, přeci minulej rok, kvůli EM a STK. Takže, klíček do zapalování a ... drnk .... kadla kadla kadla ... ono to normálně naskočilo pravidelným volnoběhem a spokojeně si to kadlalo. Druhý den sem se vydal k panu X autobusem. Naložili sme zimní kola, pan X naposledy svému vozu zamával a bylo to. Na benzince sem natankoval Vervu, nafoukal pneu a vydal sem 70km domů.

Kupodivu, kromě klimatizace, která ušla (sahara a relátka ok), vše funguje. Podvozek netluče, jede to rovně, nerovnosti to zvládá v pohodě. Tohle auto bych dával do ruky všem, kterým bych chtěl ukázat, co je to opravdových 150tis km nájezdu. Nu .. a tak je tohle auto doma v průjezdu a čeká ho pucování namokro vodním vysavačem, nějaký to rozleštění a korekce laku, pak se mrknu na filtry, provozní náplně a uvidí se jaká bude budoucnost.

Nuž, galerka :)

foto k příspěvku  od Milhauzz



o 02.10.2011, 21:27 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 02.10.2011, 21:27 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 02.10.2011, 21:28 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 02.10.2011, 21:28 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 02.10.2011, 21:28 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 02.10.2011, 21:28 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 02.10.2011, 21:29 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 02.10.2011, 21:29 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 02.10.2011, 21:29 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 02.10.2011, 21:29 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 02.10.2011, 21:30 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 02.10.2011, 21:30 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 02.10.2011, 21:30 | Milhauzz
Nu a to je vše :)
o 02.10.2011, 21:43 | Proffesor_W
ja ji od tebe za osmicku koupim :D
o 02.10.2011, 21:45 | Kotass
Za odvoz velmi výhodné, řekl bych. ;)
o 02.10.2011, 22:40 | deywis
takovou sem taky měl od bratrovýho tchána a vyměnil za kábro, do dneška mě to trošku mrzí..

kdyby byla na prodej, možná bych uvažoval, jezdilo se s tím dobře :)
o 02.10.2011, 23:28 | Ravo
Gratulace - nezbavovat se toho! ;-)
Nechat v rodině, nikdy nevíš kdy se bude auto v relativně dobrým stavu o který se nebudeš bát hodit...
o 02.10.2011, 23:39 | Proffesor_W
jj, nasi to taky meli jako 1.8 8v, az na rez bezproblemove auto a kurevsky pohodlne s nizkou spotrebou, vzpominam na to rad
o 03.10.2011, 11:03 | Zan
Já měl r.v. 1993, motor 2.0 8V verze GT. Absolutní spokojenost ! Takřka bez koroze. Poruchy to auto neznalo :o)
o 03.10.2011, 11:03 | Zan
Já měl r.v. 1993, motor 2.0 8V verze GT. Absolutní spokojenost ! Takřka bez koroze. Poruchy to auto neznalo :o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3595 sekund.