
Navštíveno 1814x


02.10.2011, 19:41 |
Jozzo

02.10.2011, 19:41 |
Jozzo

02.10.2011, 19:41 |
Jozzo

02.10.2011, 19:42 |
Jozzo
wau..ale já jsem šáde neviděl ani nepamatuju..
Pokud si dobře pamatuju, tak ve škodovce nebyla rezerva, což hodně ovlivnilo výsledek.

02.10.2011, 19:54 |
Diner Tak to uz je hoooooooooooodne starej test:-)
jj Mari rezerva u skodarny byla součástí "deformační" zóny.
no nejsem pevně přesvědčenej že by rezerva o tolik pomohla..

02.10.2011, 21:33 |
Kesam počkej Tuner ti nandá :-)

02.10.2011, 22:19 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-10-02 22:20:40
V autě nebyla rezerva, která je normálně opřená o nápravnici a držáky řízení jí nepustí dál a přesazení nebylo dle normy 40%, ale tak 20 - 25% takže to chytlo jen světlo a dál už pak nic. Šlo to i mimo nosník, takže to de fakto celý "držel" jen blatník čož je jaksi nesmysl... Navíc to porovnávali s Nissanem (tuším Maxima), což je auto o dvě třídy výš.
Prostě účelový test pro ovečky navíc asi 5let starý...
Je to starý a skenoval to michal_smsmsm nebo kolik tam tech pismenek má :-D Takhle blbe se zlutejma pruhama mu skenoval skener :-D Pamatuju si to jako vcera :-D

02.10.2011, 23:57 |
koren by me zajimalo, jak by to vypadalo s tou rezervou:-) podle me uplne stejne, akorat Tuner#2 by nam vysvetlil ze rezerva byla podhustena o 0,2atm a presazeni bylo mimo o 1,4% a ze kdyby to tak nebylo, tak schade=T-34
no já se nechci nijak hádat, hovno se v tom vyznam, ale osobně bych se nechtěl spoléhat na rezervu jako nejpevnější prvek který mi má zachránit život :)
OT: Kesame, ty znáš stopro mojí ségru :) Jitka Krátká ti něco říká? :)
Tuner2: Jak si přišel na informace ohledně toho přesazení?
V tomto článku se píše, že původní zkoušky v době konstrukce byly prováděny "do pevné rovinné bariéry" bez našeho přesahu 40%.

03.10.2011, 13:24 |
assassin | Upraveno: 2011-10-03 13:25:03
no ono pri crashtestech podle dnesnich zvyklosti treba s nejakym modernim autem podobne dopadaj i volva z te doby, proste materialy a navrhovani konstrukci za tu dobu o dost pokrocilo ale taky dneska nakupni taska vazi to co tenkrat 5m limo...
a to ze by za mrtvy na nasich silnicich mohly v nejake vetsi mire tyhle stary auta co nemaj bezpecnost jako ty novy taky moc neverim, tahle bezpecnost je spis masaz aby si lidi kupovali modernejsi a modernejsi auta, spis mi prijde ze lidi jezdi nebezpecne v tech modernich autech co se diky vsem moznejm systemum ridi jak videohra a dokaze s tim jako zavodnik jet kazdy jelito..

03.10.2011, 23:41 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-10-03 23:42:32
koren: Napřed se podívej na konstrukci nápravnice a o co je rezerva opřená a pak se tady snaž vtipkovbat, zatím jsi ukázal akorát svou neznalost/hloupost...
Harryp: Mám doma celý původní článek, ale ono je to vidět i tady na těch fotkách. 40% čelní plochy je těsně vedle toho středového pásku a ne aby to dostalo ránu na světlo, kde jsou za tím jen brejle a pak jak říkám blatník. Zatímco Maxima to měla naopak více jak 50% a navíc je to autpo o dvě třídy jinde... byl kolem toho docela humbuk i různým specialistům se výsledek nezdál... Holt svět motorů, co od toho chtít.

04.10.2011, 07:54 |
Nora hoši neserte ho, praskne mu cévka a bude tahat nohu
všichni jste idioti, jste hloupí a neznalí, ono modelová třída 105/120/130 je nejbezpečnější auto na silnici a na Euro NCAP to získalo 6 hvězd!!!
Nora: To tady někdo tvrdí? tvrdil?
tohle aut oje proste stará mrdka to je snad uplne jasny ne? Tenkrat jeste tahle automobilka stala za hovno a tomu i odpovidaly jeji vyrobky. Nemuze se to samozrejme srovnavat s dnesnima autama nebo autama o nejakou tridu vejs. Ale tak jako tak je to proste kus pojizdnyho šrotu co měl za příplatek zadní mlhovku a levý zpětný zrcátko. Ani se to neda porovnavat treba se stejne starejma autama od jiny automobilky např. bmw e30 ze stejneho roku. Protoze te doby byli ostatni automobilky konkretne treba bmw na uplne jinem levelu a vrcholu nez skodfka.
Mně přijde, že někteří si nad těma fotkama rozbitý škodárny honěj pindíka. Sakra proč to furt rozebíráte?
perfekt: hele nevim ale me teda prijde e36 taky jako podobne nebezpecna plechovka jako ta tvoje 105 .. po ruznejch bmw forech jsou na to dlouha vlakna s fotkama a ruznejma nazorama a tyhle auta jsou tam casto uplne na kasi i treba pri stretu s nakou uplne nejlevnejsi dacii snad nakej model pred loganem co se nejak prodaval jen u nich... crash testy starejch golfu apod, taky total, nebo ten starej trasporter t3? taky oblibene videicko kde se zmackne do 2d :) je fakt ze muzem resit ze kdovi za jakejch podminek ty rany a testy probehli, ale to u te 105 tady z fotek muzem polemizovat taky...
assassin: Jsem rád, že jsou zde pořád lidi co nenosí hlavu jen na parádu a mají zdravý rozum. Nějak jsem už neměl sílu na ten nesmysl co napsal P3RF3KT ráno reagovat...

05.10.2011, 20:40 |
JP P3RF3KT: jj, automobilka stála za hovno a odpovídaly tomu její výrobky. Třeba 130RS která na rallye i na okruzích pravidelně vyhrávala nad těma autama z úplně jinýho levelu:D. Kolik stálo to BMW E30 ze stejnýho roku a kolik Š105/120? Máš dneska taky tendence srovnávat Fabii s E90?:D