
Navštíveno 1618x


29.09.2011, 12:55 |
deda Manželce se hrozně líbí citroen xsara picasso a jako vzorný manžel bych ji ho měl jako koupit. Jelikož jsem odkojený koncernem tak o těchto "pekáčích" vím pitchu bramborovou. Motor bych asi volil benzin s ohledem ročního nájezdu. Chtěl bych se zeptat jestli se na tom něco sere, na co si dat pozor při koupi, jestli je dobrá volba benzin nebo raději naftu s ohledem na poruchovost atd...
S cenou bych se chtěl vejít do 150 000,dá se za to koupit dobrej kousek nebo to bude kasa na prachy???
Za případné připomínky a rady děkuji předem.....
Mel jsem a motor absolutne bez problemu. Nic jineho nez HDI nekupuj. Co odchazi jsou podvozkove veci, zlobi casto central (zkontrolovat pri koupi), packy pod volantem. Jinak s nicim jinym jsem problem nemel stejne jako X jinych lidi.
já si vždycky vzpomenu na černý ovce :)) převodovka půlce těch aut hučí že bych po 5minutách vyskočil střechou a největší bos dovozce citroen řekne "to je vlastnost"....
ad benzín tak na to se vyser, to se sype a málokdy jede na 4.... HDi sou relativně odolný třeba proti tdi od němců ale zato vůbec nejedou ani netahaj....
ad zbytek auta tak klasickej FR pekáč, plasty na pikaču, když to nevrže tak už prasknul, láme se všechno pod rukou, elektrika zlobí, digi budík jednoho dne na rezebrání a repas at to je pičaso nebo espace, novej stojí kotel.....náprava zadní to je klasika, přední zlobí, abs čidla haprujou... no prostě FR vozidlo a ono tomu taky nasvědčuje ta cena která tě láká poměr rv./cena... ale když si koupíš něco z G-A-S od koncernu tak tě potká taky hromada věcí ale pořád si myslim že bys měl podstatně líp zpracovaný auto kde se dá všechno dobře měnit..... na pičasu se fakt nemůže k ničemu dostat....
NP: Ja treba mel picassa dve, prvni ukradli, a to co pospiujes me ani jednou nepotkalo, tem mam Sharana (GAS) a relativne hodne veci bv kratkem case se vysralo. Tak nevim :)
nemam s francouzema zadnej problem.plasty?atd na hovno?nevim no.na co si dat pozor bych rek jen elektrika a jinak zbytek jako u ostatnich aut :-.)
"plasty na pikaču, když to nevrže tak už prasknul"
Tak tohle me pobavilo, dobry :D :D

29.09.2011, 17:37 |
dedo treba hlavne čeknúť zadnú nápravu, inak len bežné spotrebné veci...

29.09.2011, 18:26 |
J0hny bracha ma picasso uz 4 roky, a plati jen bezne investice (mimochodem benzin), taky bych se toho nebal, zkontrolovat zadni napravu, ale i to je investice cca 1600kc pokud mas znameho mechanika, jinak s tou elektrikou to je pravda no, ostatni veci ze se serou tak se to sere na vsech autech, zalezi jen na tom jestli chytnes dobrej nebo zlej kousek
Nismo: Jaké by jsi volil auto do 150 000,-??
A ještě dotaz mimo téma.. Jaký je názor na Fábie r.v. 2006, 74kw,nafta.. Díky.. Už sem se tě někde ptal,ale nenapsal si.. :-(
Deda: Promin za vetření.. :-))
Mel sem ted na 14 dni od otce pujcenou tuhle francouzskou pomstu, mno, houpe se to, odskakuje jak koza, ma v tom 1.6 HDi 80kW a skoro vubec to nejede, rychlosti sem hledal, jakou to ma presnou kulisu :o)
Mno a jako plus bych uved velikost a spotrebu, jezdil sem za 5.2 (a to sem zvednul otcovi z jeho 4.5/100km)
Naši mají Picasso v benzínu rok 2003-4. Kupováno se 140.000Km,teď je tam cca 180 a zatím naprosto žádná závada. Takže to asi bude kus od kusu,jen holt Nismo má pekelnou smůlu že mu ty hajzlové pořád a pořád vozej ty špatný exempláře :-)

30.09.2011, 08:49 |
bafis klobouk : on malokdo pojede do servisu s autem kterymu nic neni ;-)
Takže když to shrnem, tak ti co ho tu skutečně mají, nebo s ním jezdili, tak v poho :)
Ber to jako každý jiný auto.
Elektrika u francouzů je opravdu problém, pořád nechápu, jestli to dělají z nějakých jiných drátů, protože většinou je problém v průchodkách, nebo kde se dráty hýbou a překlesají se.
Zatím se mi to stalo 2x a oprava asi vždy po 200,-.
tak když někdo dělá v servisu, tak se nemůže divit, že tam jezdí rozbitý auta :-D
otec si kupil pred rokom jazdene picasso, podla budikov to ma 120tis km, realne to ma cca 220tis. bolo to sluzobne auto Velux v belgicku. Jediny problem bola prasknuta klimova hadica a odvtedy nic. a to na nom nabehal cca 50tis km. Je to 2.0HDi, konec roka 2005 - model 2006. ako pisali ludia hore -skontroluj si hlavne zadnu napravu, inac nic vazne tam nie je.

30.09.2011, 15:11 |
Losky Já bych se tedy vetřel taky:) Naši chtějí taky nějaké mpv a dost se jim líbí P807, C8 a Ulysse. Phedra má super výbavu, ale vzhled nezaujal. Chtějí něco do 180tis a rok tak 2004 a novější. Jak je na tom tahle kára? Motor asi HDI, jen neví jestli 2.0 či 2.2. Převážně to je auto do města a na okresky
Mě u tohothle auta vadí, že zadní sedačky nejsou pro dospělého :-( Kolena mám u brady když se to tak dá říct.
Být ten sedák vyšší tak by to bylo dobré MPV takhle je to jenom větší kombi pro rodinu s dětma, ve 4 dospělých na dovolenou by to bylo za trest vzadu

30.09.2011, 15:37 |
Draxx S 807 mam zkusenost. Rok 2002, motor 2.2 HDI 94kw najeto neco pres 200k. Nejvetsi sranda na aute je elektrika. Ma to elektricky zadni dvere, ktery obcas fungujou tu zase ne, pak zase jo.. to samy zpetna zrcatka, po zamceni vozu se samy sklopi, to je hezky, ale po nastartovani se tu a tam nevrati a rovnas to rucne. Okno spolujezdce kdyz otevres, zaviras ho na 3x, bo pokazdy vyjede skoro nahoru a samo se vrati dolu. Proste elektrika je vazne skvela. Ten motor ma navic filtr pevnych castic, coz je servisne prima vec. Nejede to spatne, pohodlny to je, mista tam jak hoven ale nad nekteryma vecma zustava rozum stat - napr. kdyz macknes 2x oteviraci tlacitko na dalkovem ovladani, sjedou ti vsechny okynka dolu...hrozne moc prima kdyz se ti to mackne v kapse = )) Navic je hrozne moc prima pristup k motoru, doplnovani brzdove kapaliny je takova trichlapovka = )
Nevim no, osobne bych si to nikdy nekoupil...

30.09.2011, 15:37 |
Losky Mě osobně se to líbí. Má to docela líbivé tvary a výbavy bývají slušně. Ja HDI měl jen jednou a to slabou 1.4, ale po zahřátí to bylo tiché. Pak jsem si koupil 1.9tdi 74kw a traktor neskutečnej, ale spotřebou to rozdíl byl tak 0,5L a to to pak mělo okolo 100 kw

30.09.2011, 17:12 |
Losky PRostě francouz. Když jsem měl Fabii 2, tak jsem se taky trápil s oknem u spolujezdce. Když mělo jet nahoru, zbláznilo se to a jelo dolů atd. Při současných trendech snižování cen nových aut si asi uz můžeme jen zvykat na tyhle hovadiny. No, nejvíc jsem se natrápil s Lagunou 2:)
Okýnka atd. - jak říkám, to bude překlesaný v průchodce do dveří.
Mně se nechtělo zavřít, tak jsem držel tlačítko, hejbal dveřma a najednou jelo, elektrikář spravil a jede se dál :)

30.09.2011, 19:59 |
Losky Asi používají kabely z Číny
Draxx:
měl jsem 807 2,0HDI 79kW FAP 2005. Elektrika JE opravdu občas tvrdohlavá - já řešil stahovačku PZ dveří (záruka - výměna ŘJ) a kousnutý IMO - odpojední aku na 10 minut a tradá.
Výměna žárovky v hlavním světle je práce za trest, pokud se to dělá zevnitř, dělal jsem to jednou a věřím, že už mě to nikdy nepotká:-) Za hoidnku není co řešit:-)))
Motry HDI: když to počítám na prstech, kolik jsem jich měl osobně a s kolika jsem rajtoval ve firmě (auto šéfa): celkem 5. Problém motor: NIC NIC NIC. Taktéž převodovky.
měli jsem Pežoty, ale je to jedna líheň) - koncern PSA.
Výkon motoru: měl jsem osobně 1,6HDI 80kW v P407 SW - pohoda pro běžmný režim s výbornou spotřebou 6/100 (spotřeby 1,9TDI 4,845892113647 se dosáhnout nedá ani s 1,6), motor 2,0HDI 80kW - P406 - spotřeba do 7, v P807 79kW FAP je to slabota, chip na 94kW byl znát, sotřeba 7,5, má kratší převody. 2,HDI 100kW P406 - super motor, spotřeba kolem 6, po Praze do 8, výkonu dost na dost svižný poježdění.
Osobně bych míso Xary volil Pežota - nemá tolik potíží s elektrikou, i když u své P407SW jsem řešil nestartování - spínací skříňka.
Za mě : HDI = no problem, ovšem musí platit všechny podmínky předchozím majitelem řádně dodržované (oleje, nehonit studené, nafta aspoň od ONO atd...)