
Navštíveno 2607x


28.09.2011, 22:52 |
Tendr Ahoj, zvažuji pořízení velkýho kombíka na naftu, jelikož jí můžu mít za levno. Teď mám e34Tour benzín a žere to hodně, ale nechci už nic menšího ani méně pohodlnýho, vybavenýho..
Co byste doporučili? Do TDS od BMW se mi moc nechce jelikož jsem moc chvály na ty motory neslyšel..
Co takový MB W210 případně menší W202? Jaké motory jsou nejlepší? Nechci žádnou línou mrchu, ale taky nechci aby se to sypalo, na objemu mi nezáleží.
Případně nějaké jiné nápady? Omegu né.. :)
Díky.

28.09.2011, 23:06 |
JR Co treba nejakej cenovej limit?

28.09.2011, 23:21 |
Tendr No je to výhledově, kupoval bych nejdřív na jaře, do té doby bych se chtěl rozhodnout.. U nás začínají W210 někde kolem 50k, ale v německu se jich dá za tu cenu sehnat celkem dost. Dovoz není problém. Takže strop tak 60k. Spíš mi jde o to jak moc nebo málo se tyhle auta/motory v nich serou. S mb nemám žádný zkušenosti..
Co vím tak je dost využívali taxikáři když odezněla éra W124, tak snad by to nemuselo být nejhorší..
Nebo něco jiného? Passat, A6? Nevím, budu rád za každej postřeh.

28.09.2011, 23:29 |
Tendr

28.09.2011, 23:41 |
AR sorry za ot ale nemá to nějak vybrakovanou palubku?

28.09.2011, 23:54 |
Tendr | Upraveno: 2011-09-28 23:55:37
Jo to je možný, vypadá to že tam něco chybí a je to zaslepený..
Ještě chci dodat že SPOLEHLIVOST je u mě až na prvním místě, pak pohodlí, prostornost a variabilita, víc neřeším, takže novější auta ani nechci.

29.09.2011, 09:05 |
hanzz no, spolehlivý velký dýzl do 60 kolíků, tak to jsem zvědavý na výsledek :)
Souhlas, obávám se, že chceš hodně muziky za málo peněz. Za ty prachy bych šel do octávky 1.9tdi, ale i tam bych měl velkej strach.
Za 60k jde koupit vyřazená Karosa, většinou i meziměstská verze. To by šlo, ne?
predelat tu e34 na plyn a tu levnou naftu draho prodavat :)

29.09.2011, 09:16 |
bafis | Upraveno: 2011-09-29 09:20:06
Taky potrebuju neco takovyho pro manzelku....jsme zvykli na koncern, takze to bude nejspis passat, ji se i libi, ale parkrat jsem narazil na tuhle obludu, na prvni pohled nevypada moc krasne, ale daj se poridit s paradni vybavou v nafte, solidni rok, za hodne slusny penize. Nema s tim nekdo nejakou zkusenost ??
[ Link ]
A nebude to tim, že to jsou šroty? Oba z uvedených maj něco s motory. Třeba proto jsou tak levný. Já bych se tady asi držel koncernu.

29.09.2011, 09:21 |
bafis | Upraveno: 2011-09-29 09:26:11
jj, ted jsem si toho vsiml taky, vetsina jich ma lehlej motor, tak proto ta cena je slusna i u zdravejch.... :(
koncern bude asi idealni, ja bud poridim novejsi očko, nebo kouknu po nejakym passatu, na to čtyrvoko od mercedesu jsem taky koukal, ale tam bude drahej servis...
Kamarád koupil za 55 tisíc 530d v kombíku ale má to vybitý přední tlumiče, zrezlý lemy a v podstatě celej kufr taky. Motor běhá výborně.

29.09.2011, 09:33 |
bafis Focus, Civic, P 406, Volvo V70....
Volvo 850 kombi nebo novejší Volvo V70.
TT.
Volvo radši jen dokud je v záruce :-D

29.09.2011, 11:01 |
Losky Velsatis nebrat, má z výroby vadu u naftového motoru a zadírá se
Pozor, to není vada, to je vlastnost :-D Kamarád díky bájné spolehlivosti VelSatisů bezproblému postavil dva baráky a novou dílnu :-D :-D

29.09.2011, 11:37 |
Tendr | Upraveno: 2011-09-29 11:37:52
To auto by mělo být napůl cestovatel, napůl dělník, žádná voňafka, takže 100% optickej stav nevyžaduju..
Musí se v něm v klidu vyspat dvě osoby z nichž jedna má skoro dva metry (já) za každého počasí. Tohle asi focus, civic, 406 nesplní, a čím prostornější a pohodlnější, vybavenější, tím líp. Ložná plocha tedy musí býti rovná jak když střelí, jako to má po sklopení sedaček právě e34ka. Doufal jsem, že tu bude někdo kdo Ečko v naftě vlastní a podělí se o zkušenosti.
mám kombíka E124 300D 100kW (třílitr atmosféra 24V), automat, najel jsem zatím necelejch 50tis.km, dělal jsem těsnění pod hlavou - oprava po praseti který si říkalo mechanik, altík-spálenej, kompresor klimy, nivokoule, dál snad jen spotřebák jako brzdový kotouče,vymlácený čepy,ramena,silentbloky,atd..
plusy: nenáročnost na kvalitu paliva-řadový čerpadlo, žádný turbo, celková mechanická odolnost, pohodlí, prostor, velká nabídka použitých dílů
mínusy: v ČR je těžký sehnat kutilem nenapadenej kus většinou je stočenej z 500tis na standartních 150tis.,slabší výkon proti modernějším motorům, koroze, některý origo díly stojí opravdu ranec (ale na druhou stranu zase některý překvapí docela rozumnou cenou),na českých tankodromech často odchází díly podvozku-čepy, silentbloky, prasklý pružiny, držáky stabilizátoru atd..
kdyby tě zajímalo ještě něco tak se ptej..

29.09.2011, 12:04 |
Tendr Díky za příspěvek, ale mě zajíma o generaci novější éčko W210, tkzv. Masařka. S W124 2.0D 55Kw jsem jezdil coby taxikář a vím, že jsou to spolehlivý auta a nehorázně dlouho vydržej když je o ně staráno. A to pohodlí! Byla to teda líná mrcha s tím dvoulitrem, ale co čekat od 55Kw..

29.09.2011, 12:07 |
party_boy | Upraveno: 2011-09-29 12:09:25
Poptej se tady
[ Link ] Když mergla, tak bych šel do tý 124ky. Přeci jen W210 za 60, no nevim.
Od znameho, co servisuje jen MB a ma jich nekolik vim, alespon podle toho co rikal, ze k takovemu ucelu nejlepe e124, w210 uz kvalitou a vydrzi nic moc a w211 totalne spatne :(
Sam ma e124 asi tri + nejakyho mamuta, atd. a je max. spokojenej. A to fakt neni clovek, co by nemel na novejsi :o)
naftová W210 do 60tisíc bude podle mě kasička, když jsem vybíral já, měl jsem limit okolo 100k a podobný požadavky-velký spolehlivý kombi v automatu (benzín nebo nafta jsem neřešil), nakonec jsem vzal 124 a nechal si peníze bokem a dnes vím, že jsem udělal dobře..

29.09.2011, 12:44 |
Tendr Asi máte pravdu s tou 124kou, 210ka za ty prachy bude šrot a i to auto samo o sobě už podle všeho co jsem kde pročetl není co byla 124ka. Pak je otázka jestli nezůstat u e34ky jen vyměnit benzín za naftu, mě to auto vyhovuje a posez, design vnější a hlavně vnitřní je pro mě daleko příjemnější u BMW. Nemluvě o výbavě.
Uz to tu padlo, ale proc si pridelavat starosti? Nech si bmw, naftu posli se ziskem dal a hotovo ;o)

29.09.2011, 16:04 |
AR no jestli chceš vyměnit e34 benzín za naftu tak si dej akorat majzla aby ten motor nebyl po nějakém sprinterovi co neví co je turbo a honil káru od studena.

29.09.2011, 16:33 |
Tendr Vím, že se často řeší praskající či zkroucený palice u TDS, proto mě to moc neláká.. No nechám si to všechno ještě projít hlavou, je pravda, že s tím benzínem jsem spokojenej, nesere se ne tom nic a je v dobrým stavu akorát dost žere, ale kdybych koupil naftaka a pak se to začalo sypat, asi bych si začal sypat popel na hlavu. To by mi pak ty ušetřený peníze za pohonný hmoty mohli vyjít pěkně draho :/
ahoj, tohle auto sem taky řešil začínal sem na W201 2.5Td v automatu, pak audi a4 TDI, pak zase nějaký auta a vrátil sem se oěpt k MB ted w210 E290TD v kombi automat a pískám si.Neni to závodák,jede to pořád stejně naložený kopec rovina.Krouták slušnej 300Nm. spotřeba ve městě do 7.5l cpž ma takovej obsah neni moc.Závad je na tomhle autě málo, je to ten starej motor s klasickým čerpadlem.Motor neni ještě tak choulostivej jako CDička.Co se týče koroze reznou všechny, já mám štěstí že moc postižená zatím neni.Ale tak prahy za 2300Kč blatník 900Kč.Na plnou nádrž ujedu 1100km s nádrží 65litrů. Jediný co nemám je ty přídavný sedačky v kufru,ale to mi nemrzí.

29.09.2011, 16:56 |
Tendr To je hezký no, hezky se to čte. Kolik s ním máš najeto a jaká byla pořizovací cena? Kolik měl najeto při koupi?
Já věřím tomu, že sehnat dobrej kousek od člověka co to pravidelně servisoval, a že takových je v německu určitě dost a ne nějakou vylítanou plečku ala exTaxi, tak to auto bude držet a fungovat. Jenže najít něco takovýho nebude sranda a když tak asi těžko za šest pětek..
Auto mám po druhém majiteli. První byl němec druhej čech.má to servisku vyplNovanou v origo servise. pořizovací cena byla ne 60tis ale 120. loni v létě.Naježděno za ten rok a měsíc 36tis.km taxík to rozhodně nebyl ted mám najeto rovnejch 200tis. až pojedu z práce domu :D :D
2 RB: no ale až sa mu niečo na tej 530d vysere, tak už sa to nemusí vyplatiť. Teda takto, rozhodne nevyplatí :-) A šance sú dosť veľké u starých dízlov...
a co místo koupě jinýho to předělat na LPG? zvýšená spotřeba se srovná díky nízký ceně LPG a nebude muset riskovat vylítanou plečku.

29.09.2011, 21:02 |
Tendr Taková přestavba taky není za hubičku. Je to šestiválec takže ještě dražší než klasika. A nevím kam bych dal nádrž, bez rezervy bych nikam nejel a v vzadu být nemůže neb to místo potřebuju využívat..

29.09.2011, 21:16 |
IT-master | Upraveno: 2011-09-29 21:17:10
tak pořád by to vyšlo asi levněji jak nový auto ale problém je tedy v tom místě, tak nic. holt nakoupit od někoho staršího (kde je menší šance že by to zhuntoval) a nebo asi ke skopčákům.
dle mě pokud slouží tak bych nechal to co máš, je tam minimum věci co se může dos*at oproti naftě.
Tendr: obcas se resi nadrz i vymenou za benzinovou, benzinova se pak da nejaka treba 20l kam se proste vejde ;) Ale o tom Ti urcite daleko vic rekne Radek, kazdopadne je to resitelne. Nebo obout rudflat gumy, pripadne vyplnit ultrasealem, nebo podobnou veci co funguje ;)

30.09.2011, 08:43 |
AR no co se týká plynu tak kámoš si hodil svou e39 523i do plynu, nádrž klasika toroid místo rezervy a plnohodnotnou rezervu vyměnil za malou dojezdovku. S károu jezdil po závodech takže potřeboval hodně místa v kufru jak na bordel tak na chrápání a když malá rezerva překážela tak ji večer prásknul pod káru a bylo místo ;)