
Navštíveno 693x

Tak jsem si dnes pres Nokia Ovi suite aktualizoval tel., ale ted vnem nemam češtinu :( Není vůbec moznost zvoleni v nastavení :( Co stim?
Nemáš "šedej" dovoz ? Pokud jo, tak předělat "product code" na CZ a znovu aktualizovat... ale třeba už to u tohoto modelu už nejde.

28.09.2011, 19:38 |
TROY jo zkontroluj si product code ;) ( pod baterkou )
Pardon za temer OT, ale mam problem s E7 ze se mi proste nepripoji na ovi store, resp. pripojim, projdu kategorie, najdu nejakou aplikaci, ale kdyz dam blizsi info/instalaci, tak uz to jen nacita a nacita to klidne 5min a proste nic :( Problem u nich, nebo u mne? Instalace pres PC a Ovi Suite je uplne v pohode...
Pod baterkou jsem nasel spoustu cisel :D ale je to tel. urcen pro italii to vím. Tak jak ted postupovat?

29.09.2011, 09:42 |
TROY tak si najdi návod na přehrání product code :o))))))) případně přes phoenixe celej firm )))))))
Troy: a nevis cim to muze byt u me? Potom vecer se mi povedlo dostat na dve veci a ty nainstalovat, od te doby zase nic :(

29.09.2011, 10:09 |
TROY jako zkusil bych obnovit tovární nastavení
jinou paměťovku
kouknout se na certifikáty
pokud to dělá jen přímo v ovi storu zkusit se do něj připojit přes wifi apod
TROY: koukal jsem, ale nasel jsem prave jen ten Phoenix, ale co jsem tak koukal da si tim zku** tel. tak nevim :( Primo na product code nic nemam.

29.09.2011, 10:28 |
TROY :o) zadej google product code nokia a najde ti to vlákno i s návodem na moblmánii včetně návodu ;)
Tak navod jsem nasel, ale bohuzel mi to nefunguje pres NSS. Vypnu Ovi atd aby nic v pozadi nebylo a stejne me NSS pri cteni dat z mobilu hodi Error :(

29.09.2011, 16:10 |
TROY divný - jako občas se chytne až naponěkolikátý
Uz to zkousim hodinu, to se asi nechytne :(
GooGoo: odkud jsi ? Phoenixe mám, firmware přelejt umím, napadlo mě, že bych ti s tím mohl pomoct :-)
maresk, psal jsem ti na ICQ
GooGoo: na ICQ bývám večer/v noci, přes den málokdy :-( - kdyžtak mi zavolej na 777605044 :-)