Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jeep Grand Cherokee

 o Navštíveno 1687x o
o 28.09.2011, 10:58 | Losky
Ahoj, plánuji na příští rok koupit už konečně nějakou 4x4 a nejvíc mě zaujalo číro. Jen se trošku bojím nákladů na provoz. Auto by jezdilo hlavně okresky a město. Nejvíc by se mi líbilo 4.7 V8 s LPG, kde se vejdu do 20L plynu, ale při mé smůle to koupím a napálí spotřební daň na lpg a pak se budu střílet do hlavy. Jak to vypadá s tou 2.7 CRD? Nehodlám s tím nikde brodit, max projížďky někde po zasněžených lesních cestách. Nebo máte lepší nápad? Dost se mi ještě líbí Terracan, ale známej ho měl od novoty a při 150tis km to prodal a za měsíc odešlo čerpadlo a vstřiky, prý asi 50tis oprava


o 28.09.2011, 11:38 | koren
tech 20 s lpg-spis ne nez jo.
koukni na offroadforum...
o 28.09.2011, 11:52 | petis
Jeepa s naftou? Hlavne když bude mít najeto dost přes 150tisíc fakt ne. Myslím že s LPG pod 20litru je realný se dostat já jezdím kolem 14ti s benzinem, a na dálku pod 13 bezproblemu.

[ Link ]
o 28.09.2011, 12:17 | Nismo.Power
do 20ti se vleze vklidu s plynem....CRD je nesmysl nákladama dalekosáhle překročíš V8 s plynem nedej bož italskej nafťák kterej se nedokáže dostat po 14/100 nafty :D
o 28.09.2011, 12:56 | Lukasino
naftu urcite nebrat, 4,7 a idealne lpg, takze jako ostatni :D
o 28.09.2011, 17:46 | Losky
Taky mi leží v hlavě jen ta 4,7 s lpg, jen doufám, že až něco seženu, že to ty kurvy zdraží na 25kč za litr
o 28.09.2011, 20:24 | radek.613
furt lepší 25 za litr než současných 35 za litr,ne?
o 28.09.2011, 21:34 | Losky
To jo, ale to pak už je masakr někam vyjet na výlet:)
o 28.09.2011, 21:44 | radek.613
Jak z které strany, jsou auta, kde jsou náklady na PHM směšné oproti tomu udržet je v provozuschopném stavu :-D
o 28.09.2011, 22:14 | petis
Losky: ale ten pocit když nato šlápneš, V8 zařve a jede je neskutečnej a nikdy neomrzí. To s naftou nezažiješ:-) A nejvetší sranda je že normálně svižně se dá jezdit tak na 1/4 plynu a do 3500to má i normální zvuk a není slyšet motor ale když to překročí 3500 začne bouřka:-))
o 28.09.2011, 22:27 | Octávák
Tak nevim jak ty nademnou, ale já bych se té nafty zas tak nezříkal. Kámoš má s 3.0 crd nebo co a jede to velice pěkně a spotřeba je cca 10 litrů podle měření tak půl město, půl okresky. Ten samej motor má ještě v Chrysleru 300 a v automatu s tím jezdí průměr za 8 litrů. Jsou to 2009 - 2010 tak přesně nevím, co a jak, ale svezení moc pěkný a 20 litrům plynu bych se já teda obloukem vyhnul...
o 28.09.2011, 23:57 | Losky
Tak je to jasný, prostě buď a nebo:) Každopádně zvuk V8 nejde ničím nahradit...
o 29.09.2011, 08:29 | KaCzaba
taky jsem resil kdysi granda...a asi ne naftu...protoze crd dobry,ale kdyz se vysere neco kolem CR tak se z toho dinance asi kazdej opupinkuje :-(

takze kdyz benzin,tak proc ne zrovna V8.ale co mi psali kluci na foru,tak rikali ze ikdyz budes jezdit jako clovek,tak ta spotreba uz nejak extra dolu nespadne pod 15,spis ze maji tech 17. benzinu tedy.
co ten ctyrlitr?ten uz umi i relativne za min.ja vim,uz to neni osmihrnek.to se pak blbe vybira,kdyz je k mani ve stenym aute i poradnej motor.hlavne i ta vybava je jinde u V8...
o 29.09.2011, 08:30 | radek.613
10 litrů nafty á 33 Kč, nádherné zlepšení ratingu rakoviny plic, natočit to studený doma v garáži znamená vzít si plynovou masku a omluvit se sousedům za ten traktorový rachot ..... proti tomu i se 20ti litrama plynu to jen ševelí, provoz je levnější, o mnoho zdravější a pocity za volantem nesrovnatelné. Ale každému co jeho jest....
o 29.09.2011, 08:35 | KaCzaba
taky jsem uz s naftou tak nejak prozatim skoncoval.kup si novy auto co sice zere min jak benzin,ale tim to konci...servis a cokoli jinyho te brzo probere a razem smazne rozdil spotreby :-(
o 29.09.2011, 11:40 | crestik
někdo další, kdo šlukuje výfukové splodiny a stojí zavřený půl dne v garáži s nastartovaným nafťákem? :-)
o 29.09.2011, 11:47 | radek.613
Stačí minuta a organismus to "rozchází" přes sedm dní....
o 29.09.2011, 12:02 | Luke_288
nafťák je v podstatě rozsudek smrti- ekonomickej i fyzickej :))
otevřu vrata, nastartuju, vyjedu- celej tenhle proces trvá cca 5s s tím, že sedím celou dobu v autě. tzn předpokládám, že tenhle čas moje tělo rozhází na dobrých 72hodin :))
ta samá situace v 4.0V8 s LPG za studena- předpokládám, že by za mnou zůstal v garáži odér po fialkách.

chápu averzi k naftě, sám bych takovýhle auto se starou naftou nechtěl, ale jsou argumenty a argumenty...
o 29.09.2011, 13:44 | radek.613 | Upraveno: 2011-09-29 13:46:05
Ty argumenty jsou doložené, a nemáš-li garáž s řízeným větráním a pračkou vzduchu, a máš-li ji navíc spojenou jen obyč bytovýma dveřma se zbytkem domu, sám sobě si plíživě podřezáváš krk. To je holý fakt, pevné látky se prostě ve vzduchu ani nerozloží, ani nepřemění, ani s nima nic nezmůže jakýkoli katalyzátor. Jedinná šance je kýbl na uhlí, neboli FAP, ovšem v propustnosti, která se výrobcům aut už vůbec nelíbí a "odlehčují". Ale pořád lepší než nic. A co týká toho sobeckého "já přeci sedím v autě", to je přesně učebnicovka toho, jak každý "sere" na okolí a prostředí, pokud ho to bezprostředně osobně neohrožuje. Ale když dojedeš Avii nebo dvoutakta, to si vnitřní okruh zapneš, viď.... :-D :-D :-D
o 29.09.2011, 14:21 | Luke_288
mě se líbí jakej ty seš tragik. objevujou se tu argumenty proti naftě, pak se tu objevíš ty a svým květnatým stylem přidáš argument, jak se tělo rozdejchává sedm dní z minutovýho inhalování nastartovanýho naftovýho auta v garáži. neznám nikoho, kdo by něco takovýho v uzavřeným prostoru dobrovolně dělal, výjezd z garáže trvá pár sekund. toť vše.
samozřejmě následuje přednes o sobeckosti, když už ne garáž, tak ohrožuju vše ostatní a krz dveře do baráku zabíjím sám sebe.
ano, protože jakmile vylezu z auta, nasadím skafandr a vůbec mě netrápí všechny ty rádoby odsířený teplárny, elektrárny, chemický průmyslový parky, žiju si ve své 100% ekologické izolaci před okolním světem...a to je konec pohádky...
jinak abych tě uklidnil, tak moje naftový auto životní prostředí nějak enormně nezatěžuje.

nicméně abych zopakoval, naftový auto starší nějakejch 5-7let bych si nekoupil přesně z toho důvodu obtěžování ostatních, protože mám za sebou trapných pár let s GIII TDI, kdy jsem se styděl za ten dým za mnou.
o 29.09.2011, 15:16 | cupra.165
A nechtel bys treba forestra 2.0 turbinku se 177 ps ci kolik se delala? Spolehlive auto ktere jezdi vyborne po silnici a nejakeho terenu se taky nezalekne? jezdis kolem 10l a nemusis to davat na lpg,pritom odpich to auto ma. Nebo si priplatit a vzit verzi novejsi 2.5T?
[ Link ]
Nechci Ti nic vnucovat ani se bit v prsa za subo,ale je to vazne auto do nepohody,ktere primove jede.Je to na pomezi SUV a osobniho,takze nejake extra naklaneni nebo prkenej podvozek Ti nehrozi
o 29.09.2011, 15:37 | cupra.165
At sahnes po jakekoli generaci,chybku neudelas
[ Link ]
[ Link ]
o 29.09.2011, 15:50 | Lukasino
Jenze co mas Ty Forestera, ten je krasnej, ale nemuzu si pomoc, kdyz se podivam na Forestery kolem roku 2000 (ktery stoji cca jako WJ), tak je to proste vzhledove des a hruza, alespon dle me :(
o 29.09.2011, 18:51 | KaCzaba
me se taky forest nelibi ikdyz sem silne nalazen an subaru vlnu...co mi ukazalo stary legacy,to je pecka.jediny co me zere jsou ty maly kone..tak tak uvazuju o dalsim aute do budoucna a bud lego H6 a nebo prave to WJ.

forest mi pripada takovej porad prtavej...a lego let novejsich a s trilitrem je za uplne jinou raketu nez jeep...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3196 sekund.