
Navštíveno 860x

Chtel bych se zeptat, zda A6 2,8 4x4 r.v. 97 (model C6) ma pripojitelnej nahon, nebo je to permanentni 4x4 Torsen, nebo , jak se to oznacovalo.
Diky za info
Lukasino, to ja si moc nepococtu, jen sem cetl ze u A4 od roku, ted si presne nepamatuju je (99) je pry uz haldex ci jak se tomu pripojitelnymu nadava.
Lukasino, co ten motor drzak ? a tedy 4x4 by mela byt na 90% funkcni, kdyz je to staly nahon ?
Dokud je motor podél, je tam Torsen a tedy stálá 4x4 - mechanická. Asi nejlepší mechanická čtyřkola pro běžné použití, co kdy koncern vypotil, nepotřebuje ke své funkci haldex spojku, nepotřebuje žádné řídící jednotky a jiné hovadiny, neřídí auto místo šoféra, prostě to krásně běží i kdyby jsi s tím místo motoru točil klikou. Takže pokud tomu neřvou ložiska, netečou gufera nebo nejsou vůle v soukolí, nejde to zabít a hlavně bráno naopak - vždy to jde za pár korun opravit. K motoru 2.8 z těhle let - primitivní bytelná věc,ekonomové úřadovali při návrhu mnohem méně než třeba u 1,2 HTP, krom rozvodů na tom není co dělat, když to dostává olej a péči. Obsahuje minimum kurvítek, ke klapce vede od pedálu plynu lanko, takže jeden z posledních motorů éry nebruselské, nepřeregulované, éry kdy auto řídí řidič a ne soubor elektronických asistentů.

28.09.2011, 10:54 |
Arnie_one | Upraveno: 2011-09-28 11:01:38
Hodne jsi me potesil Radku. Cili najezd cca 280tis, pri dobrem servise by nemel byt problem ?
Co tak zkontrolovat, dle vypsanych veci ?
Jo, rezne, nebo audi nerezne ?
Diky
pokud audi nebyla bouraná tak nerezne
rezne samozřejmě ale málo, nezáleží na bouračce v těhle km už prostě vklidu lezou puchejře jako na MB po 100k :)
v těhle km už se ti může srát hromada věcí ale s tim musíš při nákupu počítat samozřejmě.... motor je docela blbuvzdornej, moc nejede ale je držák.... př. náprava s tou budeš bojovat pořád, Q se taky umí posrat ale šrotů na díly je tu hromada.... spíš počítej že tam začne pomalu zlobit elektrika ale se všim si šikovnej elektrikář poradí...
Porad sem rikal, ze koupim neco lepsiHo, ale potrebuju prednostne dodelat veci na baraku.
Takze muj umysl, dat tam plyn. Nechat auto cca 3 roky a pustit ho dal.
4x4 jasny na Vysocine se me bude hodit. Pokud by to byl takvej drzak, jako byvala Oma 2,5 V6, tak ten motor budu chvalit do nebes.
Nismo, ty bys zase mohl pomoct, konkretne se me jedna o tohle. Neznas je ?
[ Link ] Kritiku uvitam, treba me proplesknout, ze sem trubka a vymyslim blbosti.
Pocitam, ze si necham cca 10-15 na prvnotni opravy.

28.09.2011, 16:05 |
rebel 2,8 V 6 4 * 4 v pasatu manual převodovka nikdy sem sni neměl problém šlapala pořád a bez závad krom kotoučů tlumičů žádná invedstice
A mělo by to mít stálou 4*4 asi do roku2005 to tak dělali mám pocit
ani jedno ze 3 aut s tímhle motorem co tu máme, nemá najeto pod 300k a co se týká motorů, ševelí všechny tři stejně a naprosto kulturně, jak se sluší. Měníme oleje, měníme rozvody, u pašíka se navíc dělalo jedno rameno a nepočítám bižu jako kotouče a desky. jinak všechny auta jezdí bez jakéhokoli problému, lpg je v obou "denních", kabrio je zatím jen benzínové. Za mě, jak koncerny nemusím, jsou tohle asi jediné motorizace a je to asi poslední chvíle kdy opravdu ještě vyráběly auta ještě i trochu pro radost (včetně Pola G40 a Golfa G60), bez extrémně ošizených věcí a dílů a bez desítek kurvítek a přeregulujících berliček a asistentů....
na tu audi z linku bacha, ta se prodává už hodně dlouho....asi tam vše není jak má být, jinak by byla hned pryč...
Díky kluci za info, tak jste me potesili, tedy mam vyresenou motorazaci a auto, ktere budu nyní shánět.
Dave1984: fakt, me se prave zda, ze tam moc dlouho nejni.
Kazdopadne jestli je nekdo z PHA a ma chut omrknout, zlobit se nebudu.
ta cena je víc než podezřělá na tu z linku tzn asi už bude dlouho na prodej ..... aj bych na to mrknul jen netušim jak na tom budu s časem vůbec... možná tak příšťí tejden...
jinak motorizace jasně tahle.... nic jinýho nemá smysl protože snad všechno ostatní je nehorázná kasička...
auto jako takový je nutno počítat s tou nápravou a tlumičema a občas si prostě vybere někde daň v podobě bádání proč tohle nebo tamto nefunguje ale jak řikám šikovnej elektrikář to vždycky dá nějak dokupy :)
Tak pokud by jste nekdo vedel o podobne A6 s timto motorem, +- 80 tis, zkuste dat vedet.
zvážil bych koupit v Německu...právě jsem zvažoval koupi A6, ale nenašel jsme vhodný kus, po objetí 3plechovek pokladniček jsem to vzdal :-) a ta hnědá tam je snad od jara co jsem hledal...pamatuji si jí, líbila se mi ta barva :-)
Kolem me nikdo auto, jaky chci nedoveze. Znam cca 4 co to tahaj, kazdej se jen desi kdyz reknu co chci. Tahaj v kostce, brava, stila a skodovky, nic jineho me nikdo nedoveze.
Dave1984:
jake jsi obej, abych nesztracel cas ? (jeslti si je tedy pamatujes, popr. sou na tipu)