
Navštíveno 1602x


27.09.2011, 11:00 |
luda551 | Upraveno: 2011-09-27 11:02:16
Cau mužete nekdo doporučit nejake auto???
Mam zatim par favoritu
Corsa A/B 2.0 16v
[ Link ] Astra GSi 2.0 16v
R19 PH1 1.8 16v
[ Link ] Vybíram neco co ma kolem 100kw mozno vice :) cena kolem 35-50tkč
Podminka musi to vic jezdit nez opravovat, dale na pohodu jizda do 10L benalu.
Mužete doporucit i nejakou v6 ty me lakaly vzdy:)
NESMÍ TO BEJT VW!!
ta Corsa je uz prodana, a jinak ofigo se do Cors nikdy 2.0 nedavalo, takze bacha na technicak... leda by to musel bejt dovoz z DE...

27.09.2011, 11:16 |
luda551 | Upraveno: 2011-09-27 11:17:27
MiniMike tu jsem daval jen pro ilustraci.... Ale skoda, nevadí v DE
[ Link ] jich je dost.... Vim, že se nedavaly když jsem mel cca2roky zpet corsu tak sem to tam chtel napasovat, ale po sundaní plechariny jsem to dal do šrotu:-(....
Civic VTi, ale cena bude problém jako u ostatních aut...
Tak civica bych taky bral, ale toho jsem zavrhl, po slusnej kousek je problem. A ty ceny....
Co Nissan Primera P11?
[ Link ] 96kw, do 10l se s tim vejdes, je to celkem pohodlny, motor ma povest nesmrtelnyho, je to jeste z doby nez se do Nissanu nasral Renault...
Primera nevim, s nissanem zkušenosti nemam... ale rad se priučím

27.09.2011, 11:44 |
Petura | Upraveno: 2011-09-27 11:45:13
luda551: ta cena bude problém i na slušný GSI, ty auta už mají svůj věk a zachovalý kousky začínají být ceněný ...
Nechceš opravovat a vybereš si R19 16V :D nejzážitkovější motor co tam mohli dát:) A to myslím zážitky nejen z jízdy:)
Ta 1,8 F16 v R19 je super motor - ale je třeba dávat pozor na výměny oleje a udržovat ho v dobrém stavu (minimálně měnit včas filtry atd). V tý době (1990) měl ten motor chlazený dna pístů ostřikem oleje, je tam dochlazovací čerpadlo na kapalinu a chlazení svodů... Jediný co je blbý tak je 4-torzní zadní náprava, který díky špatné ochraně uložení torzních tyčí zrezne (ty tyče) a praskají (ty tyče) - výměna za jiný kus není drahá, horší je to s repasí - jedna tyč vyjde na cca 2000 Kč a je jich tam 8 myslím.
Jinak tam žádné větší problémy nejsou, pokud to nebude nějak moc zrezlý - největší problém je podlaha za předníma podběhama (záleží na tom kde to jezdilo). Pak klasika občas elektrika, ale vzhledem k tomu z jakýho roku je to auto dá se to čekat a není to zas takovej problém - většinou špatný kontakt apod.
Víc by ti k tomu tady z fora řekl třeba Kubais.
Petura : hlavne jich už moc není, kazdej mladej to roztřelí, to samy r19 16v taky jen par kousku.... Gsi se da sehnat kolem 50.000,- ale zase 20let stary...
mr.brain: 4-torzní už má v názvu že tam ty tyčky budou 4 :)

27.09.2011, 12:00 |
maxov vw nejaky 2,8 vr6 si vem:)nebo 2,0gti 16v
Kubais : hlavene kazda prace na motoru musi motor z auta :D to vim moc dobře :D Nepřijde mi, že se na renckach furt neco sere, ale proste PH1 16v se mi moc liby. Je jasny, že se na tom musi delat je to 16v a přehřívaní, snad nejvetsi problem jsou svicky(nasavač)
Jo torzka je peklo, ale da se vymenit za 2torz ta uz tolik nepraska, boužel fakt mrdacka to vymenit kdyz to tam je 15let a pak rup.
Jinak oleje, filtry apod. menim vzdy pravidelne.
Zas rencek ma vyhodu v dilech za 3tkc koupis 16v motor:D

27.09.2011, 12:04 |
luda551 | Upraveno: 2011-09-27 12:05:52
Maxov me proste přijde že, ty vr6 nejedou:D
[ Link ]
Sunny GTI
Corolla GTI
Mazda 323 1,8 DOHC
nejhorší je že u tak starých aut můžeš měnit olej a filtry přesně poctivě,ale nevíš co se s autem dělalo před 200t km pač to je většinou tak hodnota kolik mají teď najeto. Když na to předchozí majitel kašlal tak už mu moc nepomůžeš tvým vzorným servisováním.

27.09.2011, 12:21 |
koren mx-3? V6 s povinym do 1850, cca 100kW, dalku na pohodu mezi 7-8 a spolehlivosti urcite lip nez to co mas v uzsim vyberu. a k tomu muze koren dodat jednu na dily:-)
proc si nekoupis jak ja druhy auto na kravení bmw e36ku 325i ? :) vysla me vymenou za astru ale frajer za ni puvodne chtel 25tis. coz je parada. Motor večnej výkon 192koní si myslim uspokojující. Přez zimu si s ní pohrajem a na jaře pojede vrchy :)
luda551 :neni lepsi se svezt nez soudit auto podle nejakeho priblbleho videa z youtube :)
Jinak pro vr6 neni problem r19,16V kdyz vezmes serie-serie.
Ale za 35t bych sel do gsi protoze vr6 za ty love bude krumpl.

27.09.2011, 21:51 |
Valdík | Upraveno: 2011-09-27 21:53:59
osobně bych volil nejspíš sunny gti, případně mě bližší swift gti ale ten neodpovídá požadavkům 100kW

27.09.2011, 22:09 |
Boris R19 16V PH1 má koule ;-)
Je pravda, že práce na motoru není pro tlustoručáky ale já si za 7 let s tímhle autem nemůžu stěžovat...
Pokud se k němu budeš chovat fér a chytneš slušnej kus který není před smrtí je to v poho ale jak bylo psáno měnit olej, netočit studenej atd... jinak já jsem své ventily nikdy po zahřátí nešetřil ;-)

tady kamos prodava jednu z mala vr6 ktera je jeste v dobrem stavu ale cena uz je trosku vyssi.
[ Link ] Jinak na Hondaclubu je jeste na prodej CRX Vtec za 30t coz taky neni spatne priblizovadlo :)