
Navštíveno 1508x

Zdravim.
Jedna se o Focus rok vyroby 2005a vis nafta 3nebo5 dverak klima atd nevim ale jaky motor je vhodny pro toto auto vyroby maji 64 az do 100Kw muze mi nekdo poradit do ktereho jit??Pokud nekdo osobne ma praxi budu jenom rad.Dik
Lubak je prodava. Řekne ti svoje.
bude až příští týden.....teď staví do konce týdne.
1.6 TDCI nic moc, méně problémů je s 1.8 TDCI, ideálně 2.0 benzín :o)
recht dekl. 2,0i ideální. Mě ten motor jezdí v mondeu za 7,5 litru.
omlouvám se......nějak mi blblo forum, tak jsem dal reload a se to tolikrát objevilo. A tři mondea fakt nemám :-)
V minulém čísle světa motorů mají článek a Focusu jako bazarovka.
Články tipu bazarovka jsou k prdu. Když jsem viděl, co se psávalo o escortu, tak mě málem jeblo.
Je nekdo schopen teda rict ktera verze motoru je nejlepsi a nebo je to celkem jedno??
Je nekdo schopen teda rict ktera verze motoru je nejlepsi a nebo je to celkem jedno??
kolik najedeš za rok? jak velké osazenstvo budeš vozit? Pokud nebudeš mít velkej nájezd, na naftu bych se vysral(všeobecně).
najedu max 10000km rocne a to prehanim jezdim ja nekdy vezu svoji zenu a chtel bych naftu uzjen proto ze jezdim casto na Slovinsko.
s tímhle nájezdem? Pokud budeš jezdit okolo komína a budeš mít DPF filtr, tak máš sto-pro zaděláno na problémy. Taktéž s naftou jedině kvalitní naftu. s 10tis. ročně bych se na naftu vykvajz. Já najedu za rok cca 45-50 tis. s jedním autem(mám dvě) a mám benzín.
muj otec ma naftu a najezdi stejne jak ja a naprosto spokojeny nic nehuci a hlavne jezdi za mene-ma octavii 2
kdo chce kam pomozme mu tam.Kup naftu a uvidis jak moc budes spokojeny :o))
Asi ji koupim mas pravdu a stejne mi zatim nikdo nerekl ktery motor?Jen chytre reci ze naftu ne a ne a hlavne ze osobne znam dost lidi co ji maji a jedzi dene jen 5km a upne vse v pohode tak to pak nechapu co je toto za forum blbcu.
No blbec seš asi ty, když si ani neumíš vybrat auto. Pročíst si pár stránek uživatelů, najít si i třebas klubové stránky. Takže asi tak.
Lucni.konik prave se treba ptam i tady blbce.Vybrat neni zadny problem jen me napadlo ze mam moznost napsat jestli nekdo neco nevi ale zjistil jsem ze nikdo nic nevi asi jako moje babka v 80letech.

27.09.2011, 10:34 |
mrazik | Upraveno: 2011-09-27 10:36:13
Koupit si naftu s takto malym najezdem je uplny totalni nesmysl. Investicim se v budoucnu nevyhnes a nemusi byt u naftaku male. S benzinem, i kdyby se zakladni 1.6 bude stacit menit jen svicky a olej. U naftaku se muze odporucet cerpadlo, turbo, vstriky, filtr pevnych castic (pokud tam bude) atd.
Ja ti doporucuji nacist neco o soucasnych naftacich, hlavne o systemu Common Rail.
A nez zacnes vsechny kolem sebe nazyvat blbcema, podivej se obcas do zrcadla.
To chce klid. Blbci přeci nevysvětlíš, že když bude mít DPF filtr a bude jezdit okolo komína, že se ucpe a auto nepojede. Taky když budu mít v kufru 200kg muziky, jezdim neustále 200km/hodinu, tak si koupím tu nejslabší motorizaci. Nebo jezdí maximálně 80kou, tak si koupím ten největší objem, co jde.atd, atd., atd.
Mondeo 2.0TDCI 96kw jezdi bez problemu, jen olej a nafta, boužel mužeš narazit i na špatnej kus a bude se sypat, ale tak je to se vsim....Jinak jede moc pekne.
mrazik ja se do zrcadla divam kazdy den a vubec mi to nedela problem jako ostatnim blbcum.Vlezu tu po dlouhem roce a nic se tady nezmenilo.
luda551 mondeo ma kamoska ten samy motor a taky jsem slysel ze paradne jezdi ale ta cena je zase nekde jinde.
Lucni.konik ja nevim co porad tvrdis je mi nafta nepojede casem.??Mam okolo lidi kteri jezdi mene nez ja a zadny proble.

27.09.2011, 10:45 |
luda551 | Upraveno: 2011-09-27 10:50:02
Kamarad ted prodal za 110000,- kolik stoji focus???
Tady taky peknej
[ Link ] ale focus je neco jinyho no....
Víš, co to je FAP, či DPF filtr? Něco si o tom přečti. Když budeš kupovat tu svou vysněnou naftěnku, tak se této "výbavě" na autě vyhni, páč s tím jsou většinou problémy. Toť, co se ti tu snažím vysvětlit. Marně.
V tvém případě je potřeba uvézt. Jak dlouhé štreky jezdíš, jakou cestovní rychlostí, s jakou zátěží. Protože courání okolo komína na krátké tratě DPF nesnáší, zanáší se a motor pak jezdí neustále v nouzáku.
D-door jenze u tebe je problem jinde. Ty mas svou pravdu a pokud nekdo napise neco jineho, je automaticky blbec. V tom pripade je jakakoli diskuse zbytecna.
6 let stary naftak je sazka do loterie a muze byt v pohode a taky v zime nemusis nastartovat. Kratke jizdy jsou pro naftu asi to nejhorsi - usazovani sazi, neprohrati motoru.
Ale chces vubec slyset argumenty ? Odpovim si sam, nechces.
Nikdo asi nepochopil moji otazku
Zdravim.
Jedna se o Focus rok vyroby 2005a vis nafta 3nebo5 dverak klima atd nevim ale jaky motor je vhodny pro toto auto vyroby maji 64 az do 100Kw muze mi nekdo poradit do ktereho jit??Pokud nekdo osobne ma praxi budu jenom rad.Dik
na nic jineho se neptam dekuji za pochopeni
Odpoved neni jednoducha, dodal jsi malo vstupnich parametru a proto se nedockas ani jednoduche odpovedi.
Dale pokud najezdis maximalne 10t kilometru a jezdis kratke trasy je pozadavek na naftu kravina a za to jsi nas oznacil za blbce.
Nic dalsiho se tu nedozvis, tady je nastesti vetsina lidi, kteri nejsou nemocni naftou.
Tys nepochopil naše odpovědi.
Já nejsem nemocný naftou jezdím benzínem 10let tak třeba zmenu.

27.09.2011, 11:18 |
mrazik | Upraveno: 2011-09-27 11:20:55
Ukoncime to tim, ze jsme proste blbci, ty si koupis naftu a vsichni budeme spokojeny. Doufejme, ze spokojenost ti vydrzi i pres prvni zimu.

27.09.2011, 13:10 |
Lubak S tímto názorem se setkávám dnes a denně , přijdou na salonu lidi, že Franta v hospodě říkal, ať si koupím naftu, že to jezdí za 5L na sto a ještě můžu šlapat furt podlahu.
To to fakt nikdo nikdy nepochopí, že nafta se nevyplatí při ročním nájezdu menším než 25 tis. km.
Ohledně motorů, jakej vybrat do focuse ideální bud silnější 109PS nebo pak 1.8 TDCi, slabší 90PS nafta je vcelku nic moc motor, ale spoustě uživatelům stačí, záleží na každém soudruhoj.
Základ je pro všechny TDCI kvalitní nafta a ne jezdit na sračky z JZD atd.
A filtr DPF je smrt pro tvůj km nájezd za rok. Na 10 000km ročně není co řešit a pořídit benzín. úspora za phm bude minimální a náklady na servis budou u TDCi podstaně vyšší.

27.09.2011, 13:24 |
JR Jen ho nechte, az bude menit cerpadlo a vstriky za 50 litru, tak pochopi ....
Jestli to někomu pomůže:
v r. 2004 jsme s otcem kupovali v AAA pardubice FF 1,8TDDI s tacho údajem 110.000km. Reál neví nikod, SK je "nějaká". Od té doby jezdí otec tak 3-5tkm/rok!!! léto zima, krátký trasy od 3 do 25km km a zatím ťuky ťuk - světe div se - lil asi 1-2x olej a filtr a jinak nic nic nic. Jezdí za průměr asi 6,5l/100, v tom naprostá převaha krátkých tras do města na nákupy a k doktorům.
Obecné potíže: žádné. Snad jen to, že auto bylo bořené na pravou stranu (to soudím dle nástřiku a jiných indicií) a na spodní částí PP blatníku (za koly) má pár puchářů. Jinak auto jede celkem dobře - na dýzla, klima funguje, kuiopdivu ani přední náprava neklepe.
Tehdá ho kupoval (r.v. 2002) za 150 litrů a k tomu plná nádrž:-) Dle mě - dobrý kauf.
Jo, a ještě kupuje naftu tam, kde je o desetník levnější - tedy Ono, Lukoil,a jiné markpumpy:-)

27.09.2011, 15:39 |
Lubak Kdo chce kam pomozme mu tam no