Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Divny chovani auta

 o Navštíveno 1719x o
o 21.09.2011, 23:08 | tappaja
Divny chovani auta


o 21.09.2011, 23:09 | tappaja
Po vymene vsech silentbloku za powerflexy a geometrii, jsem zaregistroval jednu zvlastni vec, ESP krute keca do rizeni a ABS mu zdatne pomaha.

Jedu zatacku (sjezd z dalnice treba), ktera se utahuje, tocim volantem a najednou jak kdyz me nekdo veme za prdel a s autem zatoci (ESP zasahlo) A kdyz pootocim jeste vic, zacvaka mi v brzdovym pedalu (ABS?)

Delala se geometrie, nahnal sem tam tyhle hodnoty, ktery sem nasel na UK foru (preklad nize), muze to na to mit takovej vliv nebo jen jezdim rychle a tvrdy silentbloky nemaj kam uhnout? (ale to dela i pri 80-90 na okreskach)

Vzhledem k poctu stiznosti zakazniku na hluk a sjizdeni zadnich pneu na Octavia A5, odklon na zadni naprave muze byt zmenen na nasledujici hodnoty:

Old values are: -1st 45min ± 30min
New values are: -1st 20min ± 30min

toto se vztahuje na Standard and Sport suspension (RS).

Tohle nastaveni rika chytra servisni knizka:
o 21.09.2011, 23:10 | tappaja

foto k příspěvku  od tappaja

o 21.09.2011, 23:54 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-09-21 23:55:06
Nevěřím, že 14" na odklonu vzadu poznáš na chování auta... Dá se celkem poznat jeden stupeň, ale tohle je zanedbatelný a naopak by to mělo zlepšovat chování auta v zatáčce, protože se opře guma do celé plochy. Je to divné, ale v tak malém nastavení bych chybu nehledal. Co zbíhavost, souosost náprav, uchycená nápravy?
o 22.09.2011, 00:11 | tappaja
Jeste jedna vec, RS= 15mm snizeni, sportovni podvozek, kterej je mozny u Skoda koupit, je -30mm, ale zase, pred vymenou silentbloku to nedelalo.

Kdyz ESP vypnu, muzu to rezat jak o zivot. Pokusim se najit nejakou silnici, plac, kde bych to moh vyzkouset, aniz bych ohrozil nekoho nebo sam sebe. Zejtra kuknu na protokol z geo, jestli tam nenajdu neco, co se prehlidlo.
o 22.09.2011, 00:13 | Pekys
co čidlo na esp? bude určitě jedno společně s abs.

Třeba snímá blbě a vyhodnotí to jako že jde auto do smyku.
o 22.09.2011, 00:16 | JP
nevim jak je to u O2 řešený, ale neni možný, že třeba při výměně těch silentbloků někdo "drcnul" kladivem do čidla ABS/ESP...?
o 22.09.2011, 00:17 | jasisoft | Upraveno: 2011-09-22 00:18:07
ja by som to videl na poskodene cislo, respektove ked sa menili silentbloky, nemohlo sa stat, ze sa nechtiac podarilo cidlo vysunut, respektive kladivom vychylit/vytiahnut/ohnut z drziaku ?

edit: JP ma predbehol
o 22.09.2011, 06:36 | dj.DEKL
Nerovnali při geo volant a auto si teď myslí že zatáčí i když jede rovně?
o 22.09.2011, 06:55 | tappaja
DEKL: to me napadlo taky, ale diagnostika je cista. No a mam dojem, ze kdyz se ESP rozhodi, rekne si o kalibraci, jizda rovne, zastavit, nakroutit volant doleva, pak doprava.

Kuknu na ty hodnoty a kdyztak pofrcim do servisu
o 22.09.2011, 06:57 | dj.DEKL
U Forda se to přes diag muselo nějak zkalibrovat... ale ESP bylo do tý doby automaticky vypnutý.
o 22.09.2011, 06:59 | tappaja
22/09/2011 06:10 Augi
Upraveno 2011-09-22 06:11:20
Romane, promiň za OT, ale jsem zvědavej, jak se tohle vyřeší - plánuji totiž podobnou úpravu... Stejně jako silentbloky na motoru, už je začínám mít vyžvejkaný...
o 22.09.2011, 07:03 | tappaja
Augi: V sade jsem mel vystelku spodniho silentbloku, ale musel sem ji dat pryc, protoze silentbloky horni a prevodovkovej to neudrzely a drncelo to do kastle. Ten horni motorovej stoji 2500 a nechtelo se mi to objednavat naslepo. Ale kdyz tam byl ten spodni, tak slo radit snad na centimetru :o)
o 22.09.2011, 09:54 | Nismo.Power
powerflex = čůrající pejsek..... když se ti zatáčka utáhne tak tobě se bude přizvedávat kolo tzn lehce se mu sníží obvodová rychlost a hle průser je na světě....


o 22.09.2011, 10:03 | cupra.165
Asi tak,mas to utazene vse na knop a v kombinaci s nizkym profilem gumy se stane to co se stalo.Reseni...deaktivovat ESP
o 22.09.2011, 14:25 | CervinVega
+/- seriova oktavka jezdi po 3 kolech pri svizne jizde? a kdyz dobrzdujes na mokru na kostkach, kope ABS hned? jestli jo, bude to spis nacnuty cidlo...
o 22.09.2011, 19:46 | tappaja
Da se nacnuty cidlo zjistit? Diag mlci, ani zadna sporadicka chyba.
o 22.09.2011, 19:47 | dddd
a nemáš jen bordel magnetickej u čidla na nějakým z kol?
o 22.09.2011, 21:08 | Nismo.Power
haprovat čidlo tak už píše chybu, a u O2 sou čidla už dost na pohodu a náboje taky takže tam se toho moc posrat nedá.... a když to dělá po výměně siláčů tak logicky to auto zvedá nožky....
možná ještě zkusit krapet poladit čidla na náklon ty sou taky stupidní a berou pořád svojí default hodnotu a teď si myslej že máš naložený auto tudíž pokud máš kosti na esp/náklon světel u ramenou štelovací tak je zkus pošoupnout aby byl potenciometr tam kde měl bejt, takhle ti může lízt při propružení do mezních hodnot a to taky neudělá moc dobroty
o 22.09.2011, 22:13 | dddd
njn nismo má zase asi pravdu no
o 23.09.2011, 06:52 | tappaja
Ja nejak nemuzu pochopit to, proc by se mi melo zvedat kolo? Jsem -30mm dole, zadnej extrem, rozhodne to nepruzi jako serie, je to tvrdy, v zatackach se to nenaklani... ale neco na tom bude, jedno z toho, silentbloky nebo geoska.

Kde najdu to cidlo ESP? Ja mel za to, ze je nekde v tunelu u airbagovy jednotky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3042 sekund.