Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Vymena tlumicu, kdy?

 o Navštíveno 8620x o
o 21.09.2011, 20:43 | Ales
V cca kolikati Km se meni tlumice? Jedna se o vuz BMW E46 330CD.
Diky


o 21.09.2011, 20:46 | rebel
to je žert???
to ti nikdo neřekne kdy a po kolika km jde o silnice kilometry a td...
o 21.09.2011, 20:49 | Seat Power
no konkretne u tohoto vozu to je po 158463km.
o 21.09.2011, 20:50 | CRK
:-)))))
o 21.09.2011, 20:53 | JP
Zajeď si na test, neni to drahý...
o 21.09.2011, 20:55 | Ales
Seat Power - no tak to už je čas, páč mám najeto 160tkm:)
o 21.09.2011, 20:59 | Komba
To fakt žádný výrobce neurčí a je to o užívání vozidla.Ale cca ve 150ti bych je měnil .... třeba zrovna dělam vivaro a tam vydržely 220000km
o 21.09.2011, 21:01 | JP
Oni vydržej třeba 500tkm, ale jejich původní vlastnosti už jsou dávno v <>...
o 21.09.2011, 21:42 | JR
Ja menim vzdycky na jare, na podzim jenom kontroluju jestli jsou stejne dlouhy.
o 21.09.2011, 22:04 | Toxxx
Na VW G4 som menil pri cca 200000km a boli tam povodne;)
o 21.09.2011, 22:16 | Honza2.016v
měnil sem po cca 100tkm ... ale hodně dělá po čem a jak jezdíš...
o 21.09.2011, 22:46 | Mr.Scully
Mně by zajímalo, jak to poznat. Takový ty rady, že se to houpe nebo naopak nehoupe... to je dost subjektivní a já z toho fakt poznám kulový :-) Jinými slovy svoje auto mám od 170t km do současných 225t km a zatím jsem nějak neměl potřebu je měnit, protože nepoznám, jestli už jsou na výměnu nebo ne :-)
o 21.09.2011, 22:54 | AllInOne
Mně na E90 ten tlumič jakoby syčí když se zhoupne..nikdy jsem si toho u žádnýho auta nevšiml, samozřejmě to člověk neslyší ve 150 ti na dálnici,ale když mám otevřený okno a někde jedu pomale, tak to slyším. je to asi normál jak to pracuje, ale zdá se mi divný, že sem to u jinýho co sem měl neslyšel.
o 22.09.2011, 07:10 | Honza2.016v
Poznáš to jednoduše, že je auto nejistý - zkus jet na extra dobitý silnici a třeba ať někdo jede za tebou a sleduje co dělaj kola... s dobrejma tlumičema musej kopírovat silnici a ne skákat, samozřejmě při zrychlení, nebo prudkým brždění se auto hopue jak prase.. což by nemělo...

Zhoupnutí se na blatníku občas taky něco ukáže, ale je to ovlivněný tuhostí pružiny, gumama atd..a většinou dojmem člověka oc to takhle zkouší..

Problém mnoha aut v česku- zejména z druhý ruky je ten, že všichni jezděj až je auto na sračky, pak vyměněj to nejnutnější (aby finančně nevykrváceli) pro život a jezděj dál, po čase pak prodaj... na základě tohoto se pak najdou rozumbradové co jeli ve všem co má kola a pak nadávaj na cokoliv, že to je mrdka, že to nesedí, nejede atd..
Jako příklad můžu uvýst podvozky na AR 147/156/166/GTV... všehošudy sem viděl jen 3 naprosto OK podvozky přičemž na alfě sem si myslel taky, že ho máme OK, pak sem s tím na heveru řádně zaklepal a hle - nebyl OK a po kompletní výměně ramen, stabíků, uložení, tlumičů jsou jízdní vlastnosti o několik tříd jinde...každej díl byl svým způsobem lehce načatej, ale ne úplně dobitej...
o 22.09.2011, 07:11 | rcman
Mr.Scully: Asi hodně záleží na autě a na tlumičích. Otec někomu kdysi půjčil Golfa II a frajer někde vymetl díru a oba tlumiče totál v háji... Kdykoliv ses rozjel, nebo si zabrzdil. Tak si měl pocit že si v houpačce...

Mě ted odešel jeden na Octavii II a když jsem dal po měsíci ježdění nový. Zase tolik jsem toho nepoznal...

Zase, pokud má někdo mega kola na autě a auto co nejvíc na zemi. Ten už tlumiče asi neřeší...
o 22.09.2011, 08:24 | Kleneex
Na Rav4 jsem menil pri 120tis
Jinak myslim ze tak kolem 150tis je cas menit tlumice.
o 22.09.2011, 09:08 | Dudelina
Já to sleduji na retardérech. Pokud se to po zhoupnutí vrátí a drží, tak dobrý.
Když to jde pak ještě nahoru a teprve se srovná, tak už o tom začínám přemýšlet.
Vylitý tlumič je jasný, to prostě skáče jen na pružině a je to sakra znát :)
o 22.09.2011, 11:54 | Ales
Při vyšších rychlostech a následném brždění např. do zatáček je auto méně stabilní-jakoby přetáčivé, tak je asi čas na výměnu i když kola neposkakují.
o 22.09.2011, 14:00 | Honza2.016v
ještě to jde zjistit tak že jde tlumič lehce zatlačit rukou

pokud to konstrukce nápravy umoˇžuje, tak s autem na zvedák, vyvěsit kola, (nebo rovnou odšroubovat tlumič na jedný straně a zatlačit- měl by klást poměrně velký odpor a po smáčknutí se sám vrátit...KO tlumič jde smáčknout lehce a nevrací se...
o 22.09.2011, 14:06 | muSlim
2 AllInOne: to je normál, to robí aj moja E39 a v 150 mala menené tlmiče, do 168 jazdené v nemecku, momentálne najazdených 176 :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3121 sekund.