
Navštíveno 5574x


15.09.2011, 18:21 |
Geo89 Zdravim,
mam Lagunu 1.9 Dci (r.v. 2001) a vcera mi v servisu řekli že turbo odešlo do věčných lovišť, auto sice jede, ale v jistejch otáčkach blbě táhne a žere olej (1 l/1000km).
Turbo tam je podle faktury od předchozího majitele asi 3 roky, za tu dobu najeto max. 50 000.
Servisák mi říkal, že to neni origo Garret, ale nějaká čínská kopie která se tváří jako originál a proto to takle rychle odešlo.
Otázka zní : má cenu kupovat repasované turbo , nebo ne ? s autem nehodlám jezdit nadosmrti, takže kdyby vydrželo dalších 50 tis. tak to asi stačí :)
Má někdo zkušenost s nějakou firmou ?
Jinak nový turbo cca 18 tis., což se mi teda zrovna dávat nechce..
Clen Andre z DieselFora se zabyva repasama turbin. A je na nej dost velka chvala. Navic jich ma hodne skladem, cili tam prijedes s tvym a kdyz to neni nejaky paskvil ci atyp, tak ti ho vymeni, doplatis a smitec.

15.09.2011, 19:16 |
Veva jako Knightey...
tady ho najdeš
[ Link ] a tohle jsou myslím jeho stránky
[ Link ]

15.09.2011, 20:15 |
PlusOne | Upraveno: 2011-09-15 20:20:23
Mám od něj turbo v autě. Zatím najeto po výměně za jím repasované cca 3.000 a vypadá to OK, auto znatelně lépe táhne, a zmizely pískavé zvuky, které předchozí turbo vydávalo. Andre dává rok záruku. Klučina, co se mi stará o obě auta navíc chváli solidní přístup, celkem velkou znalost problematiky (pokecali si po telefonu), rychlost dodání, a kvalitu repase.
Pokud jsi z daleka, pošleš mu turbo poštou, a jakmile ho obdrží, posílá obratem nové/repasované. Dokonce v závislosti na stavu tebou zaslaného turba může proběhnout i menší refundace (mě za něj slevil litr), což u tebe asi neproběhne, když turbo není origo, ale třeba to někoho bude zajímat ;-)
Podtrženo - sečteno - já ho můžu vřele doporučit.
dáš 18k a máš klid možná až na 100k..... tamto nemáš čínskou kopii ale repas ten vydrží standard těch 50k kor v laguně kde místo vzduchu v sání lítaj černý knedlíky.....
Nismo: ale hovno..kolikrát může bejt origo turbo za 18k uplně stejně na hovno jako repas nebo cokoliv.Ja bych se repasu nebál.Dobře udělanej repas vydrží taky dost.Vždyt se v podstate mění celej vnitřek..nový vrtulky,pouzdra,ložiska.. Sel bych do toho.Zvlast u Renaultu..u nej bych 18k do turba nikdy nedal..
Woko : dovoluju si tvrdit že sem těch repasů viděl mnohem víc než ty ;-)
18k za new co to je ? :D
nakoupíš přes někoho v kelly a seš možná na 15k vs. skoro 10k za repas která odejde 2x dřív ? to radši novýho garetta za skoro samou cenu......
nechápu to šetření, jednou si koupim mrdku auto d kterýho mě budou odrazovat naprosto všichni tak musim počítat že se tohle všechno stane a výsledná o 1,5L menší spotřeba se mi prostě nikdy nevrátí kvůli těmhle investicim.... já myslim že každej kdo si koupí 1,9dci lagunu kor z roku 01 s tim musí počítat
repas bude stát 8-9k s tim že dám proti to starý turbo, pokud to je fakt čína čemuž nevěřim tak by to stálo samo víc....
hlavně ať koupíš co koupíš tak bacha na montáž v servisu, neobnáší to jen výměnu turba který je mimochodem zkurveně za motorem a vyndavá se jak ježek v kleci, ale nový originální olejový vedení k turbu, kompletní výplach vzduchový cesty, vyndání a vyčištění IC, vydlabání knedlíku ze sání.....
jak to neuděláš tak si bud jistej že ti na dci klekne ani nevíš jak rychle znova i nový turbo :)

15.09.2011, 22:12 |
Pajk NP: nový olejový vedení k turbu... jednou se musí měnit, jednou jen těsnění pod šrouby... to je takovej rozdíl to dci?
Na Andrího je všude chvála, ale mi jako servis jsme tam poslaly 2x turbo, každé jiné, rychlost samozřejmě super, většinou za dva dny bylo opravené nebo nové turbo, ale první se namontovalo a už pískalo a druhý den nejezdilo, reklamace uznána a druhé turbo umřelo po jednom týdnu, reklamace uznána, ale další věc, že tyhle firmy neřeší další servis, to že jsme musely znova turbo vymontovat a namontovat, u první octávie při demontáži praskla olejová trubka, kdo to zná, tak ví že odcházejí, takže jsme nakonec celou opravu skoro dotovaly ze svého, stím, že tam byla trubka + dvojí práce atd.
takže radíme lidem, radši nové turbo, než repas

15.09.2011, 23:02 |
Geo89 | Upraveno: 2011-09-15 23:08:09
díky za rady, ale jako vždy.. půlka lidí řekne že jo, půlka že ne.. dilema zůstává :-D
nismo : nečekanejch 18 je třeba pro mě celkem dost, když při tom komplet rekonstruuju byt..
s tim že to bude s montáží složitější počítám a v servisu o tom snad ví taky, vypadali že s tim mají celkem zkušenosti.
a co se hodnocení kvality Renaultů týče tak to asi radši řešit nebudem..
nechce se vám někomu kouknout za kolik by se v tom Auto Kelly dalo sehnat ?:) základní cena je tam nějakejch 19.500.. těch 18 mi řekl v servisu, že je to jeho nákupka.. (ale to se mi teda nechce věřit)..
Zjisti presny typ Gareta ktery tam patri, ja neasel trebas noveho za 13t.
GARRETT GARRET7008300003R dodavatel 1 10.758,33 12.910,00
GARRETT GARRET7032450002R dodavatel 1 11.225,00 13.470,00
Ci upresni rok, kod motoru atp :)

15.09.2011, 23:32 |
Geo89 Garret 708639-5010S
[ Link ] |
nevim jak ten odkaz pujde..
jinak je to 1.9 Dci, 88kw, rok 2001
Hmm zadna slava :)
GARRETT GARRET7086390005R dodavatel 1 15.766,67 18.920,00
Tady je trebas za 550e - cca 13500,- :)
[ Link ]
tady za cca 6500,- asi nejaky repas
[ Link ]

15.09.2011, 23:56 |
Geo89 to jsem taky obojí našel, ale obojí mi přijde nějaký podezřelý ... slováci tam nemaj ani adresu , a za 6500 to je určo repas a navíc kdoví jakej... kdybych bral repas tak radsi s nějakou referencí, tudíž asi ten Andre
ještě zejtra zkusím někam zavolat za kolik by mi ho dali tam kde kupuju díly já..
dík za pomoc.
pajk : až někdy budeš rozebírat FR nafťák tak pochopíš proč to vedení měnit.... takovej knedlík po třeba 150k neuvidíš ani v německym TDI po najetí 300-400k.....
ty motory se prostě zasíraj dehtem uplně všude, místo oleje je po 10-15k při výměně asfalt... ty motory se prostě zabíjej samy tim že se ucpou a umřou....
a nečekanejch 18k ??? proč sis teda to auto kupoval ? s tim prostě musíš počítat chtě nechtě že tě tohle potká takže mít bokem peníze až nastane turbo (20k oprava) či vstřiky nebo motor bez kompresí....pokud chceš mít lagunu tak tohle je realita, naznám taxikáře co by neměl v kufru náhradní vstřik a při poruše nepřijel hned na výměnu neb si nemůže dovolit prostoje...s turbem každej taky sice počítá ale sežene to nejlevnější a pak zjistíš že super nový turbo na O2 co koupil za bezva cenu přes vrakáč.... já po namontování zjistil že mu nejde nacvaknout tlaková hadice (klasika koncern sponka) ...tak sem ho zase vyndal a zjistil sem že je špatně vylitý a že to tam nemůže jít zacvaknout takže to byl zmetek na vyhození a stejně se z fabriky dostal a někde se prodává...takže sem to pak jak kokot vybrušoval aby se měla sponka kam zacvaknout..... takže levnejm turbum zdar, kup si nový, tlač ne mechanika ať udělá všechno co sem napsal a budeš mít od přeplňování možná na 100k zase pokoj, všechno co píšu je práce a investice navíc ale je nutná to mi věř jinak seš za měsíc tam kde si dneska....a výměna oleje doufám že počítáš jako samozřejmost...
a že servis má zkušenost s renaultama :D lol...... jediný servisy co s nima nemaj zkušenost sou ty který se specializujou pouze na jiný značky jinak s nima má zkušenost každej protože těch aut tam maj za rok s přehledem nejvíc a u nás tomu neni jinak.... neni tejden aby tam minimálně 1 nebyl s nějakou větší vadou....
Motory Renault DCi kolem roku 2002 = mrdka největší. To si může koupit jen masochista. Mají poddimenzovanou mazací soustavu a když se kolem 150tis. z toho motoru ten olej začíná všude hrnout, ztratí to tlak a kousne se natvrdo. Ani na vrakáčích ty motory nejsou, protože se to tolik sere a když už ho mají, chtějí například za 2,2Dci 80tis. Pána co tu zdechlinu má u kamaráda na dílně z toho málem trefilo :) , ale co chtěl Renaulta.
repsa už nikdy, montovali jsme tři, jedno odešlo asi po 100km, druhý pořád pískalo až se zadřelo a třetí jakbysmet, už jedině originál, neni to věc na který by se mělo šetřit a turba už jsou dneska cenově dostupná oproti minulým let.
Repas nebrat radši nový,pokud to budeš měnit tak celý sání vyčistit aby ti to pak nechytlo na olej,vyčistit i olejový vedení k turbu(i z turba), a ještě jednu důležitou věc co skoro nikdo nedělá je sundat vanu a podívat se na olejový čerpadlo jestli není už vydřený a podívat se jak jsou na tom ojniční ložiska. 30tis. výměny oleje a hovězí nohy většiny řidičů jsou pro tyhle motory zabiják.