Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Spotřeba Cadillac

 o Navštíveno 3006x o
o 13.09.2011, 16:31 | Drtič
Tak aby nebyla nuda a trochu se tu rozjela diskuze na téma spotřeba (už to tu dlouho nebylo), tak taky přikládám údaj z palubáku mého Cadillacu Seville STS 4,6 V8 rok 99 + LPG ;) Jelo se ve 4,plně naložená kufr tak, že ještě část věcí byla na zemi vzadu.

Trasa: Bystřice pod Hostýnem - Strážnica - Bratislava - Csorna - Szombathely - Varaždin ( po tady normal po neplacených) a ve Varaždinu po dálnici až k Šibeniku a po trckách do Primoštenu.

Jinak...průměrná rychlost je maličko vyšší no, jelo se v noci, tak to šlo bez problémů, po dálnici tempomat na 160 kmh, město do 70 kmh, meziměsto jak se mi hodilo - holt jsem pirát. Ale o to nejde :-)

Tak schválně...za kolik jsem jel? ;-) Za chvílu tu hodím aj druhé foto.

foto k příspěvku  od Drtič



o 13.09.2011, 16:32 | Drtič
Najeto celkem 962 km, jak je vidět
o 13.09.2011, 16:34 | fredy
já bych řekl že spotřeba bude do 10L/100km
o 13.09.2011, 16:34 | michal_smsmsm (A)
jestli si nejel za 2,3 litru tak to sem ani nedavej ;-) nebo te misti TDickari uslapou ;-)
o 13.09.2011, 16:36 | Drtič
Kdybych tam natankoval naftu, tak by to možná za 2,3 jelo :-DDD
o 13.09.2011, 16:44 | LukeFab
8
o 13.09.2011, 16:45 | AllInOne
7,9 L/100 nebo 8,4 L/100 :o)
o 13.09.2011, 16:49 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-09-13 16:49:28
9,2 l/100km
o 13.09.2011, 16:50 | Vencaf
podle mě to musí žrát i trávu a malý děcka kolem cesty, takovej velkej motor a ještě americkej, to si dneska koupí leda blázen..
:D
o 13.09.2011, 16:51 | Dragster
10.4l/100km
o 13.09.2011, 16:53 | sts
9,7
o 13.09.2011, 16:54 | Drtič
Tak tady máte rozuzlení ;-)

foto k příspěvku  od Drtič

o 13.09.2011, 16:55 | Drtič
Jinak teda... tomu auto se vyloženě líbí rychlost kolem tech 140, absolutní ticho, krásně se to pohupuje a nic to nežere ;)
o 13.09.2011, 16:59 | Dragster
To je hodně pěkná hodnota.
o 13.09.2011, 16:59 | Rudi
a to je 9l plynu?
o 13.09.2011, 17:01 | LukeFab
9dětí
o 13.09.2011, 17:05 | Tuner#2
Opět jsem nebyl moc daleko ;-) na tak velké auto a průměr slušný...
o 13.09.2011, 17:19 | hanx
vidíš to máš jako 2 a půl TDička!!
o 13.09.2011, 17:22 | Drtič
Ne ne, plynu to bylo víc...ještě jsem to nepočítal přesně, ale co jsem jsem počítal tak zběžně od tankování do tankování, tak by to mělo vyjít cca 12,5 - 13 plynu
o 13.09.2011, 17:23 | Augi
Hodně pěkná hodnota.
o 13.09.2011, 17:24 | Drtič
Popravdě bych si ani TDičko nemohl koupit - bych myslel, že je to pokažené, když ta nafta vůbec neubývá. ;-) Už cca 5 let mám leda benziny od 2,5 l výše.
o 13.09.2011, 17:37 | petis
Pak že ameriky žerou:-)) Spotřeba luxus. Jen se zeptám kolik točí motor při těch 160? Anebo při kilu at mužu porovnat s grantíkem:-)
o 13.09.2011, 17:39 | Nismo.Power
hezká spotřeba ale neni to nějak moc toho plynu ve finále ? čekal bych při sekvenci že to bude tak 10-10,5 když palubák ukáže 9..... tzn. při ceně benzínu by to vyšlo nějak 5-5,5L jakoby benzínu tudíž slušný.... ale ono i takhle to je v přepočtu řekněme max 6,5/100 což se srovnáš na dálnici s TDičkama takže lol :)
o 13.09.2011, 17:47 | Drtič
Co jsem bádal spotřeby na LPG u těchto STSek, tak se dá těžko pod těch 13 dostat. I tak je to parádní vzhledem k tomu, že je tam taková průměrná rychlost, jaká tam je a jak to bylo naloženo. Ještě teda řeknu, že plyn jsem bral v průměru za 16 kč na naše přepočteno. Čili nějaké 2 kačky na kilák. Kdybych jel kulturu, tak věřím, že to stáhnu ještě níže. Po Bratislavu mi palubák ukazoval 8,2 ale to jsem nefotil :-)

petis: Při 150 to točí přesně 3000 ot
o 13.09.2011, 17:48 | Nismo.Power | Upraveno: 2011-09-13 17:49:58
petis : při 160 +/- 3000..... při kile nevim přesně ale tipnul bych tak 2k....

třeba tu... ale točil sem to fakt tragickym telefonem ;-))
[ Link ]
o 13.09.2011, 17:51 | petis
Rdtič:
Tyvole 150 jsem s grantíkem ještě nejel:-)))))
Při 90ti přesně 1500ot
a při 130 tuším nejak 2500-2700 to ale nevím přesně.
Někdy nato budu must šlápnout.
o 13.09.2011, 17:56 | AllInOne
Jo, tak to je hodně slušný. A bude to asi přesný, protože se dívám, že to kontroluje AVG a to tam žádnej vir nepustí :o)))
o 13.09.2011, 17:59 | Drtič
petis:
Tož tady je tech 150 celkem hned, stačí, když se zakecáš meziměsto se spolujezdcem :-)

Jinak co jsem vypozoroval, tak tachometr mi na kilometr přesně ukazuje rychlost s GPSkou.
o 13.09.2011, 18:03 | petis
Drtič: koukám na tom videu od nisma že to tam jde celkem ochotně:-))
Ono to jde slušně i u grantíka ale tam už je to cejtit že je to 4kolka a velký gumy. Jinak nejmenší spotřebu jsem měl kolem 13ti
o 13.09.2011, 18:43 | Nismo.Power
AllInOne : AVG lol :))))

jinak jo ukazujou přesně dost.... tacháč se rozchází trochu až od 200.... správnej rozměr gum se na STS pozná že řadí 4ku ve 222 :)


petis : tady mám z 0 na cca 150 :) samozřejmě v noci na neveřejný komunikaci že ano ;-)
[ Link ]


grantík je dobrej s V8..... vždycky když do něj sednu tak první co dělám tak nacpu krátkou 4kolu a dám plnej.....i přes to že to je pixla tak hrabe jak vzteklej a rozjezd má super :D
o 13.09.2011, 18:56 | Seat Power
krasna hodnota
o 13.09.2011, 20:36 | Phitypaldy
Objem nicim nenahradis....
o 13.09.2011, 20:49 | Nismo.Power
Phitypaldy : ale nahradíš jak prd to ví každej..... vemeš malej nafťák a přeturbíš ho jak svině, jedeš pak za 5L s kroutákem 600 a prášíš všechno na silnici ;-)))

BTW stejně ani V10 tdi slavný nejede jako tahle V8 a co sem tak vypozoroval tak spotřeba pod 14 těžce nereál, spíš sem viděl u majitelů dlouhodobou kolem 16-18 vč. co sem dělal jednoho phaetona co měl 18,6 upozorňuju od koupi ...takže nafta se vyplatí to ví každej :)
o 13.09.2011, 20:53 | petis
a ještě kdyby to umelo vypínat pulku válcu( nevím jestli umí nebo ne):-) pak by byla ta spotřeba zase kus jinde. Třeba já bych grantíka nevyměnil. Tahám 1,5tuny káru se spotřebou 14 litru stím že nemusím řešit kopec jestli ho vyjedu nebo ne:-)
o 13.09.2011, 21:13 | Drtič
Na tahání si snad někdy pořídím Silverado v TDIčki ;-) Ale teda s 6,6 V8. :-)
o 13.09.2011, 21:49 | Nismo.Power
vypínat neumí...... to až novější grandík resp. hemi motory......


každopádně dneska sem slyšel v TV náhodně dobrej LOL.....
VW se nechal slyšet že jejich motory budou vypínat 2 válce pro úsporu paliva..... takže tradá budou tady jezdit 2válce :D

ad americký TDI tak tam neni o čem, ty parodie v německa sou fakt výsměch.... pokud nafta tak fakt neni nad pořádnej duramax, cummins apod motory ... objem opět ničim nenahradíš a výkonovej potenciál maj fakt kurevskej :)

moje oblíbený funny video :) [ Link ]
o 13.09.2011, 21:53 | Drtič
:-P
o 13.09.2011, 21:56 | petis
Nismo: jj, ten muj neumí. Spíš jsem myslel To Drtičovo STS jestli umí nebo ne.

Ale jako USA TDi by mi taky mohlo do baráku.
o 13.09.2011, 22:03 | Nismo.Power
STS neuměj....cadillac to moc nefrčí ted..... ale v roce 1980 dělaly už V8-6-4 který si odpojovalo dle potřeby ;-)
o 13.09.2011, 22:05 | Drtič
petis: Tak jak praví Nismo. A vůbec. S takovou myšlenkou tady na mě vůbec nechoď ;-) Jsem si koupil V8 mimo jiné i kvůli zvuku, a ne abych poslouchal čtyřválca :-)
o 13.09.2011, 22:19 | petis
Drtič: Počkej ty něco slyšíš z tý V8čky? Na volnobeh dva metry od auta nevím že něco vrčí, a za jízdy toho taky moc slyšet není.

:-))))))))) Ne dělám si srandu. Jako nastartování a to co jde z vejfuku za zvuk je k nezaplacení, to človeka neomrzí nikdy.

Jo a už takový kacířský myšlenky o vypínání válcu mít nebudu:-)
o 13.09.2011, 22:24 | Drtič
To jsem rád.... :-)

Jinak jsem vyhodil jeden tlumič, at to jde malinko slyšet a nad 4000 se to ozývá pěkně. Do 4 skoro nejde slyšet ani venku ani vevnitř.
o 13.09.2011, 22:29 | Luke_288
Pekna spotreba,to se musi nechat
o 13.09.2011, 23:37 | Nismo.Power
já proti vypínání válců nic nemám, je to cool záležitost.... když V8 poženu tak se nevypnou resp. zapnutí zbylejch 4 je v řádu milisetin takže nezájem stejnak.....a stejně když člověk valí jen tak "cruising" tak neslyší motor tak jestli tam prděj 4 nebo 8 je asi fuk pokud to člověk nepozná na vibracích nebo tak...
takový STR8 nový bych se nezlobil vůbec ! :)
o 14.09.2011, 00:02 | M.a.R.i
Drtič: Spotřeba parádní. Já budu vyzvedávat LS400 tenhle pátek, nechával jsem ji předělávat na LPG, tak jsem na spotřebu zvědavej. Pokud jsem pochopil dobře, tak ti ukazuje palubák spotřebu na benzín i když jedeš na plyn? A nebo si jel jenom na plyn? Nějak jsem to nepochopil.
o 14.09.2011, 00:46 | Drtič
Palubák vždy ukazuje spotřebu benzinu. Aspoň jsem to tak měl u všech 3 aut, co jsem měl překopané na LPG a měly palubák. Jinak jsem jel na LPG celou dobu. Tak to jsem zvědavý, jak se ti bude lišit spotřeba plynu od údaju na palubáku. Pak poreferuj. Spíš by to ale chtělo změřit realnou spotřebu na benzin a pak na plyn.
o 14.09.2011, 00:49 | Drtič
Palubák vždy ukazuje spotřebu benzinu. Aspoň jsem to tak měl u všech 3 aut, co jsem měl překopané na LPG a měly palubák. Jinak jsem jel na LPG celou dobu. Tak to jsem zvědavý, jak se ti bude lišit spotřeba plynu od údaju na palubáku. Pak poreferuj. Spíš by to ale chtělo změřit realnou spotřebu na benzin a pak na plyn.
o 14.09.2011, 00:53 | M.a.R.i | Upraveno: 2011-09-14 00:55:45
Drtič:
aha, já nikdy auto s palubákem neměl. A nějak mi nejde do hlavy, že to měří spotřebu, když do motoru žádnej benzín neteče :). Vždycky jsem si myslel, že palubák bere údaje z nějakýho průtokovýho snímače. Ale pokud to bude ukazovat spotřebu tak je to super :).

Za 5tkm, co jsem zatím najezdil, jsem naměřil, že údaje palubáku a skutečná spotřeba se liší maximálně o 5%. Uvidíme jak to bude s LPG. Spotřeba benzínu a LPG by se teoreticky lišit neměla, maximálně o pár procent, tak je divný, že se to u Tebe liší tolik. Ale buhví jak to palubák, počítá, když auto na benzín nejede.

Nechtěl by si udělat nějaký shrnutí jak si s STS spokojenej? Strašně jsem ho chtěl, ale když jsem ho viděl naživo, tak mě docela zklamal design. Abych věděl, jestli mám litovat :D
o 14.09.2011, 00:56 | Drtič
Jak přesně funguje měření spotřeby palubákem jsem nikdy neřešil :-) Takže to ti fakt neřeknu, jak je to možné. Třeba někdo vysvětlí.
o 14.09.2011, 01:06 | Drtič
Ve všech autech, co jsem měl (alfa 156 2,5 V6 a Alfa 166 3.0 V6) mi to na plyn žralo reálně tak o 20% víc, než benzinu. To jsem měl spočítané. Leda, že by mi to nějak blbě poštelovali tam, kde mi to montovali, což ale pochybuju, když to bylo u všech 3 aut.

To je na dýl, ale v rychlosti: Srat se to nesere, i když pár kravin jsem už řešil. Např: Nové ložiska na kolech levý zadek aj předek, pokroucený kotouče, spálená zapalovací cívka,přední světla total v hajzlu (vypaléné čočky, překrytí uplně žluté - xenon nedávno dával do richtiku k mé velké spokojenosti) problémy s elektrikou zadních světel, otevírání kufru, tempomat, nefunkční stabilizaci (zaoxidanané konektory ve všech případech), prasklý plastový vlnovec od filtru do motoru (ten do ted nemám a neumím sehnat - kdyby někdo uměl, bych bych rád), ted mi klepe ve předu stabilizátor a vzadu mám vymačkané silenbloky....najeto mám 230. Řekl bych ale, že podvozek je původní a moc se do toho auta nehrabalo. Já ho kupoval v cca 190 tuším. Jinak ale na delší cestování velmi pohodlné, nikdy mě z toho nic nebolelo, parádně odhlučněné, spotřeba viz dnes, míně místa na zadních sedačkách. Celkově jsem hodně spokojený, nesere se to o nic víc, než jakékoliv jiné auto a díly jsou za pusinku.
o 14.09.2011, 01:14 | M.a.R.i
Drtič:
Díkes. Díly za pusinku? Kde kupuješ? Já teď objednával zadní pakny, rozvody, vodní pumpu, klíňák, filtry, olej z ČR. Celková cena 7015 s poštovným. Na Rockautu by to vyšlo s poštovným, clem a DPH na skoro osmičku. Sice v USA díly opravdu strašně levný, ale když si připočítáš dopravu, clo a DPH, tak to sláva žádná není.
o 14.09.2011, 01:16 | Drtič
Něco na rockautu, něco na allegru, něco z anglie :-) něco přes známého, co mi to doveze přímo, když sem jede přímo z jůesej
o 14.09.2011, 06:37 | Šestikule
teda, teď jsem nějak nepochopil smysl té spotřeby benzinu, když to jelo pořád na LPG. To mi přijde spíš jako spotřeba benzinu při startování než se to přeplo na LPG. Teoreticky spotřebu benzinu bych u sekvence viděl - 10% stejně jako to LPG, takže někde kolem těch 11 l/100km.
o 14.09.2011, 07:39 | radek.613
Palubák nemá žádný průtokoměr, palubák je normální matematická funkce, kdy se čte výsledná doba vstřiku kterou ECU motoru posílá na benzínové vstřikovače, z té se vypočte protečené množství tryskou vstřikovače (tlak konstantní, doba otevření versus průřez a zdvih jehly) a znásobí počtem válců. A okamžitá spotřeba je na světě. Při započtení ujeté dráhy je pak z toho spotřeba průměrná a údaje související - dojezd, atd. Každopádně ten údaj 8.9/100 neznamená vůbec nic, když se jede na LPG, neboť LPG ECU tu dobu vstřiku čte také, pak ji procentuelně upraví dle nastavení křivky a výslednou, v drtivé většině a fyzikálně pochopitelně delší dobu pošle na plynové vstřikovače. Že je ta doba vstřiku delší a že je průtočné množství plynovými vstřiky úplně jiné než benzínovými už palubní počítač neví a dále řidiči ukazuje spotřebu "benzínovou", která fyzicky sice neprobíhá, ale stále ji počítá z délek vstřiku z benzínové ECU, která je při jízdě na LPG fyzicky od svých benzínových vstřiků odpojena. No a zároveň platí, že doba vstřiku paliva je korigována mnoha činiteli - teplotou vody, někdy i oleje, zátěží, lambdami, atd. Takže stačí aby byl LPG systém nasstaven na bohatší směs, lambda při jízdě na LPG vidí ve výfuku málo zbytkového kyslíku a tak benzínovou dávku "zkracuje" - koriguje a s tou krátkou dávkou pak počítá palubák a klidně umí ukazovat při jízdě na LPG spotřebu třeba 8 litrů, i když fyzická toho LPG je třeba 12-15 litrů. Suma sumárum, při jízdě na LPG nemá hodnota z palubního počítače žádnou vypovídací hodnotu, dokud si člověk systémem plná-plná neověří skutečnou spotřebu LPG a pak příslušný údaj palubního počítače o ten rozdíl nepřepočte. Podle toho jak se seřízení povede a motoru vyhovuje pak můžou být rozdíly mezi ukazovanými a skutečnými čísly zhruba 1 až klidně 10 litrů, to opravdu záleží na nastavení a způsobu, jakým ECU motoru vytváří a koriguje dobu otevření benzínových vstřiků. V tomto vlákně jsem si jist, že při dálničním tempu a průměru 127 opravdu ten motor nejel za 8.9 litru LPG na 100, neboť by touto dobu díky spalování enormě chudé směsi, přišel o většinu pístů :-D Reálně to vidím kolem 12ti litrů LPG, pokud je to rozumně seřízeno, těsní výfukový trakt a nejsou v háji lambdy.
o 14.09.2011, 12:06 | Drtič
radek.613: Dík za osvětu ohledně palubáku a ukazování spotřeby. Každopádně jsem psal, že mi to jelo za necelých 13 LPG, což je na takový motor a takovou průměrnou rychlost naprosto parádní. Než jsem tam měl LPG, tak jsem zkoušel, za kolik to umí jezdit - podle palubáku. Když jsem jel do té stovky klidnou jízdou, tak na palubáku bez problému svítila číslice 8,5 L. Po montáži LPG nepozoruju nějak změny v údajích na palubáku - samo, že ne LPGčka, ale benzinu. Dlouhodobě jsem měl před namontováním LPG spotřebu dle palubáku cca 13,2 a po namontování LPGčka se údaj nijak nezměnil. Otázka je, na kolik to ukazuje reálně, protože benzinovou spotřebu od plné do plné jsem nezkoušel měřit. Narozdíl od LPG, kdy si to počítám každé tankování a průměr mám něco kolem 15 LPG s 80% jízdou po městě.
o 14.09.2011, 12:06 | Šestikule
radek.613: díky za osvětlení, že to je údaj o ničem mi bylo jasné, ale info o tom, jak si to LPG počítá "spotřebu" je velmi zajímavé
o 14.09.2011, 12:10 | petis
Trochu ještě k otáčkám motoru. Dnes jsem zkoušel u grantíka a seknul jsem se při 120 to točí 2000otáček při 130 asi 2200-2300. Víc se jet nedalo:-))
o 14.09.2011, 12:15 | Drtič
Tím, jak to tady řešíme mě napadlo udělat reálný test spotřeby, at to rozsekneme a neřídíme se budíkem. Takže vidím to tak do dvou týdnů, že natankuju plnou, najedu 300 km a zase dotankuju. Celkem hodně mě zajímá, o kolik se to bude lišit podle realu.

petis: Raději dotankuj plnou a změř spotřebu ;)
o 14.09.2011, 12:23 | Escudo
mě se třeba palubák reálu blíží hodně, průměr u LPG ukazuje kolem 12-13l, což je i spočítenej reál. Na benzín jezdim 9-10 jak reál tak PC
o 14.09.2011, 12:25 | petis
to mám tak nejak zmeřenou na 500km 62 litru paliva (Kaplice-Kladno-Kaplice) Ale záleží kde natankuju. Ted momentálně asi nejlepší Čepro. Máme tu přímo rafinerii a tam i prodávaj a řek bych že asi nej benzin co jsem tam natankoval, pak Benzina, všechno ostatní je mnohem horší.
o 14.09.2011, 12:32 | Drtič
Já si taky myslím, že se to bude lišit max litrem, ale uvidíme
o 14.09.2011, 17:28 | Luke_288
a nejde palubák nějakým koeficientem upravit tak, aby to ukazoval o těch x litrů víc a tím pádem to trochu odpovídalo reálu spotřeby na LPG? protože já to pochopil tak, žes jel opravdu na 8,9l benzínu, což mi přišlo na tak hovadskej motor opravdu supr
o 14.09.2011, 17:56 | Drtič
No právě že si myslim, že kdybych jel na benzin, tak bych jel fakt za tolik. Samozřejmě je tam nějaká odchylka, ale to by pak jakákoliv diskuze o tdi jehovistech, co jeli za 4,25 dle palubáku, a ne jen o nich, byla absolutně k ničemu a všechny údaje o spotřebách z palubáku absolutně zbytečné.
o 14.09.2011, 18:25 | Luke_288
třeba muj palubák kecá podle stylu jízdy o 0,5-0,8l/100km a v servisu mi tvrdí, že to zkorigovat nejde, proto mě to zajímá
o 14.09.2011, 18:46 | Drtič
Tím pádem, kdyby moc a žralo to o litr víc, než ukazuje palubák, tak bych jel za 9,9 benzinu...to je slušné taky. Furt ale platí to, že jezdím raději na plyn a to kolem tech 15 průměr.
o 14.09.2011, 20:06 | M.a.R.i
Drtič: Díky za to allergo, teď tam čumím a díly za pár korun :)
o 14.09.2011, 20:11 | radek.613
Nejel by jsi za tolik, ale za víc. Ta nízká hodnota na tom palubáku jednoznačně ukazuje na bohatší plynové nastavení a tedy zkracování dávky korekcí od lambda sond. Je-li reálný dlouhodobý průměr 15 plynu, bude dlouhodobý benzínový mezi 12-13. Koeficientem to upravit nejde, neboť se nejedná o konstantní posun, ale o pohyblivé číslo, které je palubáku zřejmé až poté, co motor danou otáčku a vstřik vykoná a to proto, že teprve po spálení té dávky podle korekcí právě regulace směsi - lambdy - vznikne dávka nová, upravená, pro další otáčku motoru, a tak dokola.
o 14.09.2011, 22:24 | koren
Nismo.Power: vypinani valcu samozrejme umi, pouze z jineho duvodu nez je uspora paliva - The Northstar engine has a loss of coolant protection mode where four cylinders are shut down (the injectors are turned off) so they can cool themselves by pumping only air... Once that set of four cylinders is cooler, they're turned back on and then the other four cylinders are shut down to cool.
o 14.09.2011, 22:47 | .mycTD
ja si treba v setupu palubaku muzu rovnou nastavit mnozstvi paliva za 1ms. je divne, ze by koncern nic takoveho nemel ani pres diag.
o 15.09.2011, 07:44 | radek.613
Kapalného paliva ano, ovšem LPG jde přes své vstřiky v plynném stavu. Zpětná výpočtová rekonstrukce na množství kapalné fáze vytvoří takovou chybu, že je zcela zbytečné se o to pokoušet :-D
o 15.09.2011, 08:11 | Diner
To auto se mi zacina libit... Spotreba jak u me dychavicne 1,8:-)
o 15.09.2011, 08:44 | sts
Dinere a vo tom to je!
o 15.09.2011, 22:22 | Nismo.Power
Koren : jasný..... tomu se ale řiká limphome nebo tak nějak ;-))

aneb to sem takhle jednou za zimy strkal prsty na řemen u vodní pumpy že ho stáhnu mejdlovou vodou neb mi pištěl... no tak sem si tam přes kladku projel i s prstem takže sem jel s bolavym prstem a valim po rychlostce když najednou ani sem si nevšim a teplota na max (ruplej řemen od pumpy, auto napsalo cosi o vypínání klimatizace, omezení maximální rychlosti a nevim kolik ještě blábolů a přeplo se na 4 válce :D díky tomu sem luxusně doploužil po praze v zácpách až k marauderovi kterej náhodou měl náhradní řemen u sebe :)
o 15.09.2011, 22:51 | Ladic
No k tý spotřebe - testováno omega 3.0 LPG s vozíkem, klasickej sekvenční vstřik. Palubní PC 12,7 a skutečnost LPG byla 13,3 - to jest +0,6 litru na 100 km. Což je opravdu těch cca 5%.
o 15.09.2011, 23:48 | koren
Nismo.Power: camel mode nebo limphome, tusim ze oboji je spravne. camel mode se tomu rika snad specialne u caddy (50 mil 50 milema za hodku), ale ruku do ohne za to nedam...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3991 sekund.