
Navštíveno 1263x


12.09.2011, 22:34 |
aphex Může někdo poradit? Kámoš je v UK a vyhlídnul si americký auto s levostranným (tedy dobrým) řízením a chce to pochopitelně přitáhnout sem.
[ Link ] Je to klasika jako když to přitáhne z DE?
Hezky :) neni lepsi si trochu priplatit a koupit v CR? Ted je tu jeden myslim za kilopade...

12.09.2011, 22:55 |
aphex | Upraveno: 2011-09-12 23:01:04
Jo o něm víme, nicméně tohle vychází furt o třetinu míň. Při takovýhle ceně auta je to rozdíl. Problém je, že neví co všechno bude při dovozu platit, tak aby to ve finále nevyšlo na víc než ten co je tady. Nebo aby to vůbec šlo.
[ Link ] P.S. Tenhle měl před měsícem na tacho 360 000 km.
360? :D No vidis, zlaty cesky rucicky :o))
Tak auto stoji kilo + dovoz cca 10? + vymena svetel (pokud to ma teda UK) to bude min. taky 5k podle me a pak pokud neni zadny jiny problem, tak technicka, coz je do bura urco. Je fakt, ze ve vysledku jsi stale cenove pod tim v CR a pokud to bylo stazeny z 360ti, tak tenhle se 145tis.km bude vonavka :o)
Zavolej na dopravku, co je vse treba ;)
Jen aby to melo COC list, jednou u F150 z DE (ktera tam byla registrovana!) jsem narazil na to, ze mi to v CR stejne neprihlasi, protoze to nema evropskou homologaci :(
resil jsem pred dvema lety navigatora z UK, klasika levostranej...musela se zaplatit zkusebna 50t kc atd atd. nakonec skoncil na prodej bez papiru, tusim ze byl i ted nekde znovu na prodej.

13.09.2011, 10:44 |
Rudi já bych přesně viděl problém v tý evropský homologaci - COC listu. Takže s vidinou, že ušetříš možná 20-30tis., tak proděláš možná i vyšší částku...

13.09.2011, 11:23 |
aphex Briann: Nechápu proč jsi musel dělat zkušebnu, jestliže to už v EU bylo přihlášený.
aphex: anglani a nemci maji jiny zpusob prihlasovani, tak to proste je, klidne si zkus zavolat na dopravku ;)
Lukaash mel taky motorku co se v CR normalne prodavala jako nova,byla dotazena z DE,a puvod byl v US.
oficielne dle VIN neprihlasitelny....to mu rekli na zastoupeni.