Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Brzdy K.O.?

 o Navštíveno 2821x o
o 07.09.2011, 21:35 | Losky
Ahoj, dnes jsem měnil čidlo ABS na zadku u O1 a nějak jsem si těch kotoučů moc nevšímal, ale v čem je problém? Tloušťka je ok, destičky tak ok, ručka funguje. Zatuhlé pístky?

foto k příspěvku  od Losky



o 07.09.2011, 22:10 | Knightey-
Jojo tak tak, mozna pomuze komplet vycisteni brzdice a pretesneni komplet.
o 07.09.2011, 22:11 | Losky
To teda radost nemám:( Tenhle měsíc jsem už do toho nasypal dost:( Dá se na tom něco podomácku udělat?
o 07.09.2011, 22:15 | Knightey-
Ano uplne v pohode, tusim ze nedavno tu bylo vlakno od CRK a tam jsem mu psal dokonce i postup :) koukni na to :)
o 07.09.2011, 22:17 | CRK
[ Link ]
je to tak, ještě jednou díky
o 07.09.2011, 22:34 | Tuner#2
Zadní kotouče dost často takhle oreznou a pak nebrzdí celou plochou desky. Je to dáno buď dlouhým stáním a taky tím, že se brzdy nepoužívají intenzivně. Chce to alespoň jednou denně zabrzdit do vesnice prudce z 100+ třeba na 50km/h aby se z kotoučů a desek dostal všechen rez/prach/nečistoty. Tady to ještě není tak hrozný, viděl jsem jezdit horší. Zkusil bych kotouče stáhnout na soustruhu pokud mají tloušťku OK a srovnat desky na šmirglpapíru a mohlo by to zas fungovat.
o 07.09.2011, 22:38 | Losky
No, tak popis hezkej, ale upřímně se mi do toho ani moc nechce:(
o 07.09.2011, 22:55 | CRK
Tak co se ptáš, když si línej jak veš? :-D
Ale kotouče už bych možná viděl asi nový...
o 07.09.2011, 23:03 | JP
Kolik stojej zadní kotouče na O1? 1000,- oba? To bych nestáčel...
o 07.09.2011, 23:32 | tommas
mě kotouče dělá starej dědek za 100Kč/pár, takže se stáčení docela vyplatí :-D

Jinak jako Tuner#2 - souhlas se vším co napsal
o 08.09.2011, 00:11 | Knightey-
Ja bych v dnesni dobe uz kotouce taky vubec nestacel, ikdyz je to na zadek ale stejne to na soustruhu nikdy nechytnes tak presne aby to nehazelo.
To by se muselo delat na CNC stroji a odmerit to 3D sondou.
A jak psal JP, dokonce se daji sehnat skoro za 500,- Kc oba dva kotouce - [ Link ]
Takze resit nejaky staceni, fakt nema hlavu ani patu.
o 08.09.2011, 00:26 | BATMAN
Prej na CNC :-D Jakoze dalo by se,ale ofiko by to vyslo na cenu novejch.

Staceni na soustruhu ma smysl pokud ma clovek hluboko do kapsy,nove kotouce jsou drahe anebo je vymena za funglovky zbytecna.

Lidi zkratka nechteji pochopit ze pokud je na kotouci 1mm na kazdou stranu jako mozne opotrebeni je uplne jedno zda ho za X let opotrebujete nebo ho za 10 minut stocite na soustruhu.

Problem je v tom ze spousta lidi nevi jak se to spravne dela. Vyrobci maji pro nove kotouce vyrobni toleranci hazivosti a soubeznosti 0.05mm coz je MAXIMUM. Kdezto nejakej Franta z Horni Dolni stoci jednu stranu,prepne na druhou a neresi to. Kotouc lita ve 3 desetinach a s nim i cela naprava.

Pokud to budes chtit liznout musi se to udelat na JEDNO UPNUTI. Jen tak dosahnes dobreho vysledku srovnatelnym s novym kotoucem.

Samozrejme ale pokud se daj na oktavku sehnat za litr oba neni co resit...
o 08.09.2011, 00:26 | Tuner#2
Kotouče stojí podle toho jaký že: [ Link ]

Prvovýroba vyjde na 2000,- pár a to je rozdíl proti stočení za flašku či kilo. Pokud i po stočení budu bohatě nad min. tloušťkou kotouče, nechápu proč radíte nový a ještě ke všemu čínu VIKA? To bych si nedal ani na kárku natož na auto...

Co se týče soustruhu, tak mám soustružníka co s tím teda rozhodně nemá problém a když je někdo pako a nemehlo, tak to nebude umět upnout ani do toho slavného CNCčka. Jsou lidi co umí na soustruhu 100x lépe jak novodobý jouda u displeje CNC.

Já myslím, že za pokus to stojí, ty kotouče dle fotky brutálně vyžraný nejsou to bude stačit líznout a pohoda...
o 08.09.2011, 00:37 | JP | Upraveno: 2011-09-08 00:40:37
Já jenom píšu že JÁ bych to určitě nestáčel a koupil nový Zimmermann nebo Ferodo. Už jenom proto, že žádnýho zaručenýho člověka se soustruhem neznám a celý to sraní s tim mi za těch ušetřenejch pár stovek nestojí, nemluvě o tom že výsledek by byl z principu horší (novej kotouč je vždycky lepší než stočenej). Ale nevydávám to za jediný (správný) řešení:)
o 08.09.2011, 00:55 | BATMAN
Ja fakt nechapu co mate porad s tim CNC?
Ja osobne teda nevidim moc schudnych a presnych metod jak to freznout na eNcaku... Mimimalne by se k tomu musel udelat pripravek.

2JP: Pro nekoho je mezi 200 a 3000 korun slusnej rozdil.
Zkratka kdyz to prezenu je to jako kdyz nekdo misto odrenyho narazniku necha striknout cely auto s tim ze mu par tisic navic nestoji za to aby to bylo poznat...
o 08.09.2011, 02:58 | JP | Upraveno: 2011-09-08 03:09:35
Jaký 3000 zase? Nejdražší kotouče na tom linku od Tunera stojej 2.400 oba a potřebuješ snad mít na jedničkový koktě vzadu vrtaný Zimmermanny? Ptá se tady člověk, kterej to chce "udělat podomácku", protože už do auta nasypal tenhle měsíc moc - myslíš že někdo takovej bude kupovat 3x dražší kotouče než je nutný?

Běžný nevrtaný Zimmermann stojej 840,- oba.
200,- a 840,- pro mě rozhodně slušnej rozdíl neni vzhledem k tomu, že je to rozdíl mezi jetýma stočenýma kotoučema vs. novýma kotoučema (který vydržej podstatně dýl). Taky vyznávám přístup, že když už na autě něco dělám, tak to udělám tak, abych na to pokud možno co nejdýl nemusel znova šahat. Ale samozřejmě - ať každej volí podle sebe, já svůj názor nikomu nenutim a ani ho nepovažuju za "jedinej správnej".
o 08.09.2011, 03:23 | bass305
měl jsem nafotit co jsem měl na fordu za kotouče, :D musel jsem je zbrousit flexou a pak šly ještě na soustruh, při brždění mi pedál kopal zpět tak 3cm do nohy... už je to v cajku.
o 08.09.2011, 06:45 | Losky
Stáčet je určitě nebudu. Stojí do litru. Na předku mám obyčejná Bremba a taky spokojenost, 288x25mm. Jak poznám, že jsou ty pístky zatuhlé?
o 08.09.2011, 06:47 | Lichka
Stáčím na soustruhu a bez problému, nic složitého na tom není, pokud to umíš upnout.
o 08.09.2011, 06:48 | cendler
nečetl jsem co ti tu všichni píšou, ale je to tím, že nebrzdíš, musíš aspoň někdy trochu razantněji zabrzdtit, pak se krásně vybarvý, jinak běžně knám na servis jezdí kokty s uplně zkorodovanýma kotoučema, tak jim říkáme, že je to buď na výměnu + kontrola třmenů, nebo ať začnou výc brzdit,, ale stejně přijedou, protože se ve většině případů seknou třmeny a uvaří kotouč, ale to by u tebe asi nehrozilo, ty je máš ještě pěkný
o 08.09.2011, 07:40 | Losky
Upřímně jezdím jak dobytek a brzdím dost. Kotouč se zadní strany je horší, jako kdyby to na kraji moc nebrzdilo.
o 08.09.2011, 07:56 | Losky
Na cc-autodily.cz mají Zimmermanny za 810Kč/pár a nebo Brembo za 790Kč/pár
o 08.09.2011, 08:17 | Tuner#2
Losky: Nechci kazit radost, ale nevím kde chodíš na ty ceny, tam mají ceny za kus jako na mém odkazu.
o 08.09.2011, 08:27 | Lucni.konik
Jen můj postřeh: Vyndej desky, pořádně očisti dráťákem brzdič-tu dráhu, po které se desky pohybují a eventuelně desky lehce zabruš. Pak mázni měděnkou nebo lehce grafitkou. Můj problém byl v tom, že servis mi vyměnil zadní kotouče včetně desek, ale desky byli holt krapet větší, tak je tam asi natloukli kladivem a brzdy nechodili vůbec. Tak jsem to musel vyndat, zabrousit (o dost) a dát zpět.
o 08.09.2011, 09:58 | Losky
[ Link ]
[ Link ]

TUNER: koukni na to pořádně
o 08.09.2011, 11:02 | Tuner#2
Už to vidím, ale to je obyč, vrtaný Zimermann je přes 1100,- kus. Blbě jsem koukal.
o 08.09.2011, 11:18 | BATMAN
2JP: Ten rozdil 3k jsem mel na mysli u jineho typu auta. V prispevku vys jsem psal ze v pokud se sezene za litr par tak neni co resit.

Nevim jak se pohybujou ceny u ostatnich aut,ale ja menil na mondeu kde ten par TRW 3k stal...
o 08.09.2011, 11:41 | Losky
Vrtaný bych nedával. Každý auto mám tak rok. Na Lagunu mě zadky stály asi 6tis, mají v sobě ložiska
o 08.09.2011, 16:51 | Petura | Upraveno: 2011-09-08 16:52:15
podobně vypadají kotouče co mám na předku, bývalý majitel dával nové kotouče a desky, auto pak šlo do bazaru kde téměř 2měsíce stálo, když jsem s tím byl projet tak to nebrzdilo a kopalo ... kopání po pár KM zmizelo, ale kotouče se celý nelesknou mají na sobě viditelné drážky (na omak nic), vypadají podobně jako ty na fotce, a občas se ozve takový vrzající zvuk při sešlápnutí brzdy, že by pístky?
o 13.09.2011, 12:17 | Losky
Mě ty kotouče asi brzdí, ale jak moc netuším. Když to párkrát zašlápnu, tak jsou pěkně zadky rozpálený, takže je asi problém, že to stálo a kotouče orezly. Jen ta ručka moc nefachčí. Myslel jsem, že jo, ale když jí dám nadoraz a auto je z kopce, tak pomalinku se za chvilku spustí:))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3053 sekund.