
Navštíveno 940x

momentalne je tam origo 540,uz mam objednane nejake alu diely a vyberam motor,nakolko som elektro este nemal radsej sa spytam nez kupit blbost. Auto by som chcel hlavne na drifty a blbnutie.

07.09.2011, 00:28 |
CVakk MIG 500 TR... stojí pár korun a funguje znatelně líp jak základ. Pokud teda nechceš jít do bezuhlíku...
no na drift bych tam dal 35A kombo ezrun (35A regulator a brushless motor) sice na gumovejch pneu uz i tohle je moc vykonu na tenhle podvozek, ale na drift to par znamejch pouziva. ty stejnosmerny plechovky uz jsou jaksi za zenitem...

07.09.2011, 08:27 |
Jozzo | Upraveno: 2011-09-07 08:29:04
Nic extra silného tam nedávej.
Ten podvozek na to není stavěný a není schopen tu sílu poté pobrat.
A na drifty si pořiď (pokud už nemáš) origo driftovací kola.
Jsou z hodně hutného plastu a ty se nikdy nesjedou.
Na to ti pak stačí i slabší motor.

07.09.2011, 08:28 |
JR Co si pamatuju, tak tam kluci jezdili 17Z plechovky.

07.09.2011, 10:12 |
CVakk určitě zkus ten MIG nejdřív
[ Link ] za ty prachy... pak uvidíš jestli ti stačí... a jako že na plasťáky stačí bohatě :)

07.09.2011, 10:21 |
Jozzo přesně tak,souhlasím se CVakkEM
diky hosi,skusim ten mig teda ;-)
jako necakam ziadny zazrak,ide cisto len o zabavu,podvozku nepomoze ani vystuzenie dielmi co tamiya ponuka?

07.09.2011, 16:13 |
JR To neni o vyztuzeni podvozku, ale o jeho konstrukci. Je to proste levnej podvozek, kazdopadne driftovat se s nim da celkem dobre.
hosi,nejake tipy a triky na upravy tychto podvozkov nemate?

07.09.2011, 23:01 |
CVakk hlavně do něj nesypej moc peněz... nemá to smysl. Na drift musíš zkusit sám jak ti bude vyhovovat "svornost" diffů, jestli jeden úplně zavřít nebo jak .. Prostuduj
[ Link ]

07.09.2011, 23:04 |
CVakk jo a hlavně, pokud ještě nemáš, kuličkový ložiska