Kamarádi, sháním dobrého, ale opravdu dobrého autoelektrikáře, který má trpělivost. Mám problém v autě - jde o to, že točí motorem a nedává jiskru. Jedná se o FORD PROBE (jak jinak) 2,5 V6 24v
V podstatě jde o to, že na motoru v autě je vše v pohodě - snímač otáček kliky, rozdělovač, vstřikovač, svíčky a kabely, váha vzduchu atd. Řídící jednotka je z Německa po opravě v ECU.DE taky v pořádku (měla skrat) ale že se v autě hrabalo už 5elektrikářů (Děčín, Praha, Ostrava) včetně autorizovaného servisu Autotip Halfar Dolní Benešov (kteří si vzali jako jediní peníze za NIC a ještě se na mě dívali jako za zlodějě, když jsem jim dal přesně tolik, na kolik jsme se dohodli při předávání auta a to bez dokladu) tak když se vrátila opravená jednotka, auto nejede.
Jde o to, že na jinou ŘJ jede (proto ta jistota, že vše kolem motoru je OK) jenže jde o jednotku z mazdy Millenia 2001 a to není stejné.
Chci to rozchodit na svou jednotku - takže mám schémata, mám popis jednotlivých pinů na ŘJ a potřebuju jen někoho, kdo prověří, zda jednotka dává na daných pinech to, co tam být má (tedy prověří, že ŘJ je v pořádku (když ECU.DE tvrdí že ano a to to tam měli na reklamaci že ne, ale po přeskoumání řekli že ano)
A taky potřebuju zjistit, pokud bude ŘJ dle schemata ok, jestli dráty - a teď myslím 5drátů co vedou od ŘJ do Rozdělovače + 2dráty od ŘJ do snímače otáček v pořádku, nebo jsou přehozeny.
Moje teorie je taková, že v autě jsou přehozené některé dráty tak, aby vůz nastartoval na jednotku z MILLENNIE, kde je třeba zapalovací impulz na jiném pinu, než u mé jednotky. Proto to na tamtru jednotku jede, ale na mou ne.
Takže to je mravenčí práce, ale nic složitého - poradíte mi někdo prosím, na koho se obrátit??? Díky THULLO
