Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Hledám práci - IS a programování

o Navštíveno 1152x o
o 03.09.2011, 16:50 | Radeggast | Upraveno: 2011-09-03 16:52:32
Ahoj klubáci,

jsem student 1. ročníku magisterského studia na Masarykově univerzitě v Brně – fakulta informatiky. Hledám práci v oblasti informačních systémů a programování na poloviční úvazek nebo brigádu. Doposud jsem se zaměřoval na tvorbu webových aplikací v PHP (včetně frameworku Nette). Mám znalosti a zkušenosti v návrhu databází, tvorbě databázových procedur a funkcí (MS SQL Server, MySql), programování v Javě a .NET (C#).
Místo působení: Celá ČR, fyzicky Brno.

V případě zájmu mohu životopis zaslat emailem.

Kontakt: radeggast@centrum.cz

Předem děkuji za nabídky.

o 29.09.2011, 01:03 | Radeggast
.
o 29.09.2011, 11:14 | Daryl (A)
nerikej ze nemuzes sehnat praci. posli mi na mejl neco vic ( ukazku prace, predstavy ) a treba se dohodnem i na dalku
o 29.09.2011, 21:43 | giuseppe
Kdyby někdo sháněl práci v Liberci na plný úvazek, tak hledáme programátora;-)
-zkušenost s vývojem databázových aplikací pro MS Windows
-znalost SQL
-znalost C#
-znalost ASP.NET
kontakt pod nickem
o 29.09.2011, 23:12 | lukee_cz
Brno taky stale, ale full.
Ani nebudu vypisovat co vsechno, vic pozic...od .NET pres Javu, ...
o 30.09.2011, 10:55 | Radeggast
Daryl: díky za reakci, už jsem ti to poslal (snad nebude vadit vykání, i když je to přes forum). :)