
Navštíveno 2004x

SpecB je opět doma a těší se velice dobrému zdraví. Po tom,jak vše vypadalo 17.6., kdy mě Polák slisoval mezi další stojící v koloně auta, vypadá vše OK.
Předně, auto není ještě doladěné, například je objednaný výfukový systém (střední a zdaní díl), který byl nehodou hnutý, dále se musí doladit ještě usazení kaoty, na LP rohu je sedlá o asi 1-2mm. Ni cdramatického. Těší mě však, že motor i převodovka a vše funguje na 100%, dokoce ani s geometrií se nemuselo byť o milimetr hýbat!!! Vše tedy nasvědčuje tomu, že Spec.B je opět v plné kondici-mám měřící protokol ze stolic, rovnání o 11mm v levm zadním rohu, posun silových prvků o 2mm!!Čili nic, co by mělo něřemu vadit.Nástřik je precizní, ne jen perfektní- v lakunení jedno jediné smýtko prachu, odstím opravdu super. Prostě jsem s opravou spokojen, i když byly to nervy, dohaodvání a vracení díla, kde se mi to nelíbilo.
Zítra auto umeju, vezmu to voskem a sepíši drobnosti. Zatím vím jen u seřízení kapoty, musí se vměnit výfuk (bohýelms třední díl není skladem abude dotádne, jenže to uý budu 3500km daleko do konce září a vše bude vyřizovat moje drahá polovička)a pak nechám aretušovat odřeniny na ALU kolech po předchozímk jaiteli a bude to opět v naprostém cajku. Vše ošetřeno řádně antikor. nástřikem, já ještě nechám po návratu udělat všechyn dutiny a dveře, pro klid duše, oleje vyměněné ˇ75tkm, takže přijednom i garančnka), klima chladí jako čert, prostě super to dopadlo. Nic neklepe, nedrnčí, funguje tak, jak má. Byl to požitek opět po 3 měsících se svézt! Rozdíl proti 2.0R tu "poněkud" je:-)
Takže shrnu li to: na atě je nový předek - od přepážk,y chladiče , chladiče klimy, chladiče serva, světel, kapoty, LP blatníku, plastů po zadní 5. dveřče se sklem a vnitčními plasty, zadní čelo, nárazník s výztuhou, zadní lampy, k tomu mnou dodaná park asistent, polovina výfukového traktu, k tomu jsem nechal udlěat zadní silnetbloky spodních předních ramen, geometrie-bez hnutí, nový AKB, oleje v motoru s filtrem, doplněná lej v předním diferáku, a navc profesionlně vyřištěný interier - tak jsem spokojen.
Náklady na oprau byly 289.000Kč.,což je dle mých propočtl přesně oněch 85%, do kterých všechny pojišťovny hradí škodu a nechětjím totálku.
Takže po více než 2,5 měsících je dravec opět doma a už se těším na ráno.Co jsem to převížel ze servisu, tak zvuk H6 a jeho zátah mě opět nemálo těšil:-)
Nyní není na autě opět nic, co bych mu mohl vytknout, i když prošlo dle klasifikace pojišťovny- střednám rozsahem poškození bze destruktivnách následků. :-)))
tyjo, když vidím to tvoje puntíčkářství, tak si říkám, že bych ti fakt chtěl něco prodávat :-DDDD

02.09.2011, 23:12 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-09-02 23:13:23
tykeev: JJ něž takového zákazníka, tak žádného. Pár jsem takových zažil a nikdy víc...

02.09.2011, 23:42 |
rcman Jo, tak přesně takový mám denně na pultě...
To se pak i vysvětlení cesty na záchod(který je jen za rohem).
Může hooooodně protáhnout.
Člověk je hlavně musí nechat při tom že oni vědíi všechno nejlépe...
PS: Jasný. Nemyslim to přímo na tebe Zdendo. Ale to jak se tady píšeš z detailama. Který by ostatní neřešili mě opravdu vrací do práce...

03.09.2011, 00:09 |
Kamil07 | Upraveno: 2011-09-03 00:10:03
Mě zase třeba vadí, když se detailama někdo nezabývá. Pojišťovna za opravu zaplatila nemalou částku, tak proč by to nemělo být opraveno perfektně? Když většina lidí na detaily sere a spokojí se s "odfláknutou" prací, tak proč by se s tím měli v servisu srát a dělat to perfektně, když stačí jen průměrně, někdy bohužel i podprůměrně.
A hlavně, když mi někdo rozmlátí auto, tak budu vyžadovat, aby bylo opraveno perfektně a je mi jasné, že se to těm, u kterých budu reklamovat detaily, nebude líbit, protože pak musí makat tak, jak by měli.
Myslím, že nejde o to vědět všechno nejlépe, ale spíš dostat to, za co jsem si zaplatil (v tomto případě pojišťovna).
Zdeny60: Gratulace :-))
Kamil07: Tak jest...

03.09.2011, 08:16 |
JR Za chvilku to bude v bazaru jako nebourany v top stavu :D
Tuner: nějak nekapíruji tvoji poznámku OT.
Z detailů jsem ještě neuvedl, že není dosud folie 3M na zadním ksle, toho jsem si vbšimnul až dnes ráno, když jsem šel do auta pro servisku.
Detaily: hele, já jsem auto před opravou měl fakt v top stavu, tak nevidím důvod, proč by se do stejného top tsavu nedalo uvést. To, že jsem se se servisem dohadovali o postupu a s řadou věcí jsem nesouhlasil, vycházelo z faktu, že jako byl dán návrh na totální škodu. Jenže pojišťovně - po zjištění cen za tyto vozy dostupné zde a v D a k mojí pojstné výši mého auta se rozleželo, že by to bylo pro ně neúnosné a rozhodli tudíž o opravě, což je postup do 80% ceny auta na trhu obvyklé. Jistě si lze dopočíta, kolik je tedy cena za tento vůz obvyklá, je li 80% z ní ke dnešku 285 a k tomu ještě 27 za výfukové díly, které jsou již objednané a čeká se na ně.
Jinak mám dojem, že za ta léta, co jezdím a všechny vozy jsem měl a mít budu havpoj, mi pojišťovna ještě hromadu dluží, protože jsem jim zaplatil mnohonásobně víc, než se mi od nich nyní vrátilo. Takže nevidím jediný důvod, proč se smířit s nějakým šlendriánem. Navíc, je to výhodné pro obě strany - díky mému puntíčkářství se servis naučí vědět, že jim jen tak něco neodpustím - což se hodí vždy a takly je to výhodné pro ně, protože si zvýší tak kvalitu svého výstupu:-)
Dnes provedu doma v klidu celkovou hloubkovou inspekci, sepíši nedostatky k doladění a p.t. (to už budu ale bohužel dááleko od domova) se to odveze na finální dodělání.
A pak je možné, že se opravdu objeví v inzerci, ale ne v bazaru, to ani omylem, ale hezky z ruky s ukázáním měřícího protokolu, fotodokumnetace a pod. - nejsem z těch, cy by něco zamlčovali a zkreslovali. I když, věřím tomu, že řada lidí by teď, v tomto stadiu nepřišla ani na ň, pokud by neměli tloušťkomer laku. Vše sedí, spasováno (jeden detaiíl je na zadním nárazníku, ale to se pořeší, přesahuje asi o 1mm přes hranu blatníku)stačí sundat nadkolí a přihnout ručně hliníkovou výztuhu).
A cena bude odpovídat stavu vozu - byť po havárii, ale kvalita opravy je excelentní a ani já vůči ní nemám co do kvality - výhrady - a to je co říct. Takž vlastně bude k prodeji velice vzácná edice Subaru legacy s řadou nových značkových dílů a novým lakem na půlce auta, s novými svtěly a precizně vyčištěná.
A props: kdž jsem auto prolézal při svých návštěvách v servisu (říkám tomu důvěřuj, ale prověřuj) a vše dokumentoval, tak na autě není nikde ani sebenepatrnější náznak koroze karoserie! Díly podvozku jsou povrchově orezlé, například litinové díly náprav, potrubí výfuku, to je jasné. Ale plechařina - vše OK. Ještě plánuji nástřik antikor. voskem, přeci jen se vařilo zadní čelo, sice v ochranné atmosfeře, ale přeci... Rád mám věci ditažené do konce a tohle auto je. Včetně výměny oleje v motoru, dolití oleje do rozvodovek a kontroly v opřevodovce, dolití všech provozních náplní - hladina v servookruhu, chlazení, bude nová baterie 62Ah s papírem.... CO si lze za 350.000Kč ještě více přát? A k tomu ziimní gumy.
O prodeji zatím neuvažuji, protože upřímně řečeno, nevím, za co bych to vyměnil, abych šel dostatečně výše a zachoval vysokou spolehlivost. Tuhle otázku jsem si kladl už mnohokrát a nic jednoznačného jsem nevymyslel. Buď narazím na vysoké náklady (Infinity) a spotřebu (Infinity), nebo zadní náhod 530i (verze 4x4 v benzínu snad ani nejsou, je jich strašně málo a nevím, zdali by to byl posun správným směrem), S-Max s2,5T - vysoká spotřeba a daleko horší zpracování, Mazda 6 ne, Avensis nemá motory, Accord je malý a navíc se mi nelíbí až tak dvakrát, ameriku nechci, stejně mě nenapadá, tribecu B9 s 3,6 nekoupím za slušné prachy a ni v D zatím, nevím. Neřeším. SPíše se kloním k tomu, že teď o svém Spec.B vím natolik všechno, že vím, že je v top stavu a na tvrdý podvozek si prostě holt musím zvyknout. Takže, spíše si ho nechám a ušetřené prachy za doplatek na jiné auto (o kterém bych pracně musel shánět informace) si pořídím konečně své reprosoustavy do velkého pokoje. A tak to bude asi nejlepší.
zrovna mě napadlo to samé co JR :o)

03.09.2011, 08:56 |
JR Zdeny: fakt bych ti poradil, abys to tak neprozival. Ale libi se mi, jak se umis pochvalit ;)
K čemu chválit? Mám rád věci dotažené do konce, nic víc za tím nehledej.jestli tobě nevadí nedostatky za prací vlastní i druhých, OK, tvůj boj, mně to vadí, tak jdu po nich, až se odstraní.
To není chvála, ale zdravé sebevědomí. To jsem se tu naučil za poslední dva dny v diskuzí o Ivetě a Amy, a pak taky o vojně. Trošku kontroverzní témata jasně vyplyývají na porvch různé povahy zdejších členů. Brzy nahodím další kontroverzku - a to bude pak mela. jen to musím ještě správně promyslet a zformovat :-) :-)
Zdeny60: s tebou by fakt chtěl mít dvojdomek :-DD myslím to v dobrém ...
budte rádi,že takový lidi sou.po něm bych chtělto auto koupit

03.09.2011, 10:05 |
JR Me uz tohle tema prijde totalne zbytecny. Pokud si pamatuju, tak uz je to treti prispevek o jednom nabouranym aute, kde akorat pejes chvalozpevy. Nerad bych ti bral iluze, ale kdyby to bylo tak super auto, tak se nehlo ani o milimetr a nemuselo se rovnat.
A informace, ze se musi dopasovat a nalepit folie ma fakt stejnou informacni hodnotu, jako ze si v poledne das svickovou a pak se natahnes na gauc a das si slofika.
Delas si tu prdel z Tunera dvojky a jeho zaliby do Skodovek, ale ty delas uplne to stejny. Nejdriv to bylo modleni se k nejaky Mazde a potom Subaru. Bohuzel ty stary Skodovky at RS nebo LR maji vetsi dusi a hodnotu nez ty auta ktery obdivujes ty.

03.09.2011, 10:27 |
fredy gratulace, jediné co mě v tomto topicu vadí jsou kolikrát takové překlepy, které si už ani nejsem schopný domyslet co to mělo být... :)

03.09.2011, 11:19 |
Tendr Mě by jen zajímalo Zdeny, jestli bys koupil bouračku, byť dle majitele precizně opravenou. Totiž já bych bouraný auto nekoupil nikdy, a majitel by si mohl říkat co by chtěl, protože vím, jak to v servisech při opravách chodí. A tipnul bych si, že Ty, vzhledem k svému puntičkářství, bys do bouračky taky nešel. A věřím i tomu, že jestli si to opravené auto necháš, někde v hluboko v tobě bude hlodat červíček skepse, že už to auto prostě není dokonalý :)
...než jsem to dočetl do konce, tak už jsem v hlavě komponoval, že napíšu něco ve smyslu jako Tendr...a teď se těším na Zdenyho reakci ve stylu že tohle je něco jiného, že to je vlastně jen plechařina apod :-) ;-)
Congratz... už mi to tiež začína chýbať, neviem čo spravím... :-)

03.09.2011, 13:05 |
PlusOne | Upraveno: 2011-09-03 13:09:10
Zdenyho naprosto chápu - je to ten druh "mám radost, že mi auto zase funguje, a potřebuju se o to podělit" tématu. Když se mi na autě něco podělá, a pak si ho přebírám opravené, a vidím, že zase funguje, taky je to pro mě hned NEJ.. auto na světě - protože je moje.
BTW, nevím, proč by se člověk měl spokojit s tím, co mu nevyhovuje, je snad v pořádku, že chci za svoje peníze to nejlepší, a pokud to nedostanu, reklamuju to. Je to obecně rozšířenej omyl, že češi se spokojí s nižší kvalitou, hlavně, když je to rychle.
V Německu nabourali kolegu se služební OII předface - nedostal přednost zprava, trefili ho za levé přední kolo, blatník, dveře řidiče, práh, střecha KO, co všechno se muselo měnit "vevnitř" nevím, viděl jsem jenom fotky zvenčí. Zřejmě i zavěšení KO, protože kolo trčelo ven v jiném úhlu, než konstruktéři v Bolce zamýšleli, a dost možná byl i hnutej motor, každopádně hodnota opravy se rovnala téměř hodnotě vozidla, nicméně pojišťovna slíbila opravu zaplatit. Odvezlo se to do autorizovaného servisu v Německu. Při převzetí se kolegové nestačili divit - blatník vyměněný, střecha vyrovnaná, dveře nešly napoprvé otevřít, auto nechtělo startovat a po nastartování chcípalo. Kolegové auto v takovémto stavu odmítli převzít, a reklamovali nalezené závady. Bylo jim řečeno, že auto je pojízdné, a že si ho mají odvézt. Odmítli, a trvali na odstranění závad. Trvalo to dalších 14 dní, auto jsem ke zpáteční cestě nafasoval já.
Poznatky z jízdy - při plném plynu sebou auto začalo cca po dvou minutách jízdy škubat, bylo nutné vychytat takovou polohu pedálu, aby to trochu zrychlovalo, a ještě necukalo. O jízdě s tempomatem nemohlo být řeči. V kopcích mě s tím po dálnici předjížděly i kamiony. Dveřma táhlo jako prase, naštěstí to bylo v srpnu, takže mi to ani tolik nevadilo, spíš naopak, protože klima nefungovala. Nemohl jsem si pustit ani blbý rádio, protože frajeři ve VW ho "zapomněli" odblokovat. Spojkovej pedál se musel zadupnout až úplně do země, pak se teprve dalo řadit. Místo devíti normálních hodin mi cesta trvala třináct. Jak se to dál řešilo, nevím, ale v tu chvíli jsem byl nasranej na celej svět. Jediný to, že jsem potřeboval být druhej den doma, mi zabránilo v tom to otočit, a jet s tím zpátky.
Jo, a omlouvám se za OT.
Ja se treba bouraneho auta nebojim, pokud majitel popravde prizna, jak bylo bourane, prilozi fotky, oznaci dily, ktere byli meneny a necha me to cele zkontrolovat. Pokud se nemusi vyndavat motor a rovnat nosniky, pak se bavime jen o vymenach plechu a lakovani dilu. Strasne zalezi kde a jak bylo auto opraveno a mnohdy to neni ani poznat.
Ja to chapu u mladeho auta (1 - 2 roky), ale kategoricky pozadovat nebourane u 10 a vice let stare je nesmysl, ktery vede k zatajovani.
Jako JR 10:05 - mimochodem díky pane.
Zdeny60: Zajímalo by mě co bude za bedny po Matrixech a za kolik budou Matrixy jistě v 101% stavu na prodej?

03.09.2011, 21:03 |
cuir nahodou konecne nekdo kdo chce za svoje penize stoprocentni odvedenou praci. Se Zdenym naprosto souhlasim. Nevidim duvod proc by si firmy mely zvykat na to ,ze zakaznika je potreba ojebat.
Kez by takhle puntickarsti byli vsichni zakaznici. Pak by firmy delali praci poradne a to neplati jen u aut ,ale ve stavebnictvi a zkratka ve vsech odvetvich.
Tem co se nelibi Zdenyho postoj tak sem zvedavej co budou rikat napriklad na ne zrovna stoprocentne odvedenou praci chirurga pri vyndavani slepeho streva.
No zapomel sem u vas v brise jednu spachtli a ten steh je nejakej volnejsi, tak ta jizva bude takova vice rozjeta, spachtle se zacas vylouci sama, ale to je detail, tak jdete domu na zachod a nezdrzujte mne od me lajdacke prace.
Zkratka dokud zakaznik plati at uz primo a nebo neprimo v podani pojistoven tak je to clovek co Vam lajdakum dava praci a za vasi praci penize a z tech penez pak mate vyplatu na to aby ste meli co zrat.
Sem rad ,ze existuji lidi jako je Zdeny60
Vezmu to po pořadě:
JR - s tebou nemá cenu se bavit. Woe, kdyby do Hummera narazilo 3700kg, pohne se taky, to si piš, to joudo.
Jinak páe aut od Škody jsem užměl a nějaký trauma to ve mně nezanechalo, natož žy by mi přirostly k srdci... Snad jen 81kW TDI, který jezdilo za 5 litrů.
Tendr: auto zatím prodávat nebudu, naopak plánuji ještě nějaké detaily. A i kdyby, buď klidný, ty bys na něj stejně neměl :-)
Tuner2:
Pokud si ho opravdu nechám a zatím není důvod, proč ne, tak v současnosti proběhne bednová dvouvýměna: DA Special 25 budou v říjn nahrazeny Conf. C5 a M801mkII zatím zcela jistě nevím, ale pravděpodobně se vydám na Slovesnkso pslechnout si ATC, model přesně nevím, ale jde o studiák v aktivu s 12´´ basem.A mám nabídku na 802D, ty jsem slyšel, ale "neDéčka", uvidíme, co tyhle. Jenže měsíc teĎ budu "kousek za rohem", snad se vrátím koncem září a pak to budu řešit.
Cuir: ano,je to tak, nevidím důvod, proč by někdo měl odvést šlendrián a nechat si to zaplatit.
Ja zas nechapu lidi co za svoje penize nechteji kvalitu? Wtf? To je jak jit si do nejakyho autohifi shopu koupit zesik od digital design, a po prichodu domu zjistite ze je v krabici crunch. Dyt to, nebudume se prece vracet a chtit co jsme si zaplatily... Pak u nas ten autopark nema vypadat jak vypada pokud na to serou jak servisy,tak lidi. Nechapu.
nj, to je problém našinců. dneska si každej myslí, že ten co platí prostě nebude řešit kvalitu a i "zfušovanou" práci převezme... jen víc lidí jako je zdeny, pak zmiznou ti nešikovní co dneska fungujou jen proto, že hodně lidí se prostě stydí se ozvat...