Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > KOlotočová fabia na bazoši

 o Navštíveno 6771x o
o 01.09.2011, 12:37 | schwaboid
Kopie z inzerátu :-)
............Dohoda možná...je potřeba trochu dodělat lakování (cca 4tis investice), potom vyměnit přední bezpečnostní pásy (řidičův navíjí, ale pomaleji - u spolujezdce jej zkusím rozchodit) a nějakým způsobem dodělat palubní desku (u spolujezdce vyletěl airbag - kastlík se dá zalepit a látka zapošít)

Škoda Fabia CCF - známé na české tuningové scéně. Nová STK do 06/13.

Vozidlo opraveno po lehkém střetu na levou přední část - vše opravováno rok = poctivě, žádná odfláklá práce (investice přes 100tis.). Auto je ve výborném stavu - komplet dělanej motor, brzdy, podvozek.

ÚPRAVY - přímé sání, otevřený vzduchový filtr s karbonovým stíněním, svíčky Denso Iridium, nerezový sportovní tlumič výfuku s leštěnou koncovkou, lakované plastové díly, čalouněná přepážka, zlacený spojovací a montážní materiál.

PŘEVODOVKA - pětistupňová manuální

LITÁ KOLA Asanti ATT Alligator "zlacená" 7,5×18� ET38

PNEUMATIKY - Toyo Proxes T-1R 205/35-18

PODVOZEK a BRZDY - výškově stavitelný podvozek TA-Technix, rozpěra mezi předními podběhy, lakovaná spodní rozpěra Wiechers přední nápravy, vpředu 256mm kotouče, vzadu 200mm bubny

KAROSÉRIE - zavařené kliky dveří, zahlazené zadní dveře, odstraněný zadní stěrač, chromované vzpěry zadních dveří, pozlacené zámky všech dveří, přední nárazník vzor AXON CF, zadní nárazník upravený a opatřený výklenkem pro RZ s mračením a osvícením, prahy AXON CF, pozlacená nerezová minianténa. Přední světlomety s angel eyes.

LAKOVÁNÍ - originální odstín Škoda s aplikací tribal motivů, vyplněných airbrushem a tupováním a ohraničených pinstripingem spodní částí karosérie, prahy a zadní nárazník tupované, kapota přelakovaná do odstínu karosérie s podélným Kustom Kulture motivem uprostřed (Pinstriping), dtto střecha, motor. Zlaté třpytky v laku celého vozu.

INTERIÉR - volant zkroužen z leštěné nerezové roury a laserem řezaného nerezu, duralová nába, hliníková hlavice řadící páky a zapalovač ve tvaru pístu, kompletní čalounění interiéru látkou se vzory Buffalo a Panther, trojice přídavných kontrolních přístrojů a kontrolka max. otáček motoru na sloupku A (pouze jeden budík ze tří), obslužné �letecké� přepínače na prostřední konzoli (nezapojeno), zavazadlový prostor s bočnicemi v kůži.

AUDIO & VIDEO - DVD receiver BEMI s vyjížděcím TFT displayem

Investice přes 1,2mil. Kč. V případě neprodeje vyřazení z provozu na poz.kom.

Možná výměna za jiný vůz (+doplatek) v ceně do 150tis (rv. 2002 - P807, P607, VW Passat, Ford C-Max aj.)

Jméno: xxxxx
Telefon: xxxxx

Lokalita: Šumperk

Cena: 150 000 Kč

foto k příspěvku  od schwaboid



o 01.09.2011, 12:38 | schwaboid | Upraveno: 2011-09-01 12:39:19
1,2 mio ..... a tohle je výsledek .....

foto k příspěvku  od schwaboid

o 01.09.2011, 12:40 | Lucni.konik
červeno-dřevěná krev
o 01.09.2011, 12:41 | BadyS
bývalá fábia AXON TUning někde od plzně tuším
o 01.09.2011, 12:44 | Schejby
Pokud si pamatuju tka byl Někde v ATčku našel bych to doma.. a auto nazývá FABIO FEST
o 01.09.2011, 12:52 | Bucci
Pimp my Ride baby... už tomu chybí jen růžový chlupatý potahy na sedačky a volant


:-)
o 01.09.2011, 13:04 | hanx
hm, super, to už bych si radši přišetřil na GT-R
o 01.09.2011, 13:10 | JR
Sem videl fotky z ty bouracku a nebyl to jen lehkej stret :-D
o 01.09.2011, 13:28 | PlusOne | Upraveno: 2011-09-01 13:32:45
V Špk to má takovej mladej holub, prý to tehdy koupil za čtvrt mega....měl v tom vzducháč, a žádnej TA Technix, jiné zadní lampy, a kdoví, co z toho ještě vykuchal. S tímhle popisem to auto už šlo k němu, viz. [ Link ]
Jo, a zvenku je to auto pěkně vybledlý, poznat to je, když člověk otevře některé ze dveří, a porovná odstín třeba té modré...
o 01.09.2011, 13:38 | Alííí
Svýho času to byla bomba, bohužel se na tom podepsalo už více blbců, čemuž odpovídá i text inzerátu. Škoda Škody. :-(
o 01.09.2011, 13:47 | Lichka
Hmmm, tolik prachů a pořád je to Fóbie... :-)) Nevím no, tunění Fábek asi nikdy nebude můj šálek kafe.
o 01.09.2011, 16:02 | SALL
před cca 2-3 roky, když jsem byl na praxi v jednom autoservisu tak to tam servisoval mladej týpek, kterej to koupil za něco přes 200t CZK. Díky těm kolům to bylo na normální cestě jako koza, něco hrozného, vzduchovému podvozku neustále ucházel vzduch a volant byl celo kovový, takže klouzal, nebo v letních měsících se na něj nedalo vůbec šáhnout. Celkem praktické auto. :)
o 01.09.2011, 20:48 | Kesam
Lehkej střet jo???NA FB byli fotky a nastřelené to bylo moc hezky :-)
o 02.09.2011, 07:25 | TUNER
Heh,ty kolotoče celkem sedí...podle původního majitele tady v Plzni ))))
o 02.09.2011, 10:58 | CervinVega
z plodné diskuze někde k tomu autu :-))

666gti - 03.02.2007 22:05
je to srač

luke - 04.02.2007 14:10
ty jsi srac ,ta fabka je nadherna tak ukaz tu svoji karu frajere.Chtel bych videt tu tvou sracku.

luke - 04.02.2007 14:17
TY jsi sráč,ukaž tu svou káru frajere kdybys ji měl tak jsi rad.Jde vidět že jsi ji neviděl na vlastni oči je nadherná,a mit love tak ji beru hned ty SRÁČI


o 02.09.2011, 12:31 | Shr3k
01.09.2011, 12:44 | Schejby: Auto se tam nazývá FABIO FEST, protože mě to tak momentálně napadlo.... :-)
o 02.09.2011, 13:12 | bafis
jj pred par rokama byla celkem dlouho na aukru za neco kolem 250tkc
o 02.09.2011, 15:31 | Alííí
Jako ale musíte uznat, že ve svý době to byla fakt BOMBA. Kolotočářství z toho možná udělaly zásahy některejch majitelů, ale původně to byl huj na srazy, a plnil účel.
o 02.09.2011, 15:47 | schwaboid
Tohle je vrchol nevkusu a žádná bomba !
o 02.09.2011, 15:59 | Alííí
Kdyby v tom byl motor a ne 1.4MPi, tak bych v ní před 10 lety klidně jezdil... Ale Scorpio to není, to máš pravdu. :-DDDDDD
o 02.09.2011, 16:08 | Schejby
ATčko z roku 2007 měsíc únor

foto k příspěvku  od Schejby

o 02.09.2011, 16:10 | Schejby

foto k příspěvku  od Schejby

o 02.09.2011, 16:11 | Schejby

foto k příspěvku  od Schejby

o 02.09.2011, 16:12 | assassin
aliii: jenze ty si blazen, ja kdybych v tom nekam musel nekam jet, tak leda v kufru aby me nikdo nevidel :)

cerveno-drevena krev me pobavilo :)
o 02.09.2011, 16:13 | Schejby

foto k příspěvku  od Schejby

o 02.09.2011, 16:14 | Schejby

foto k příspěvku  od Schejby

o 02.09.2011, 16:15 | Schejby

foto k příspěvku  od Schejby

o 02.09.2011, 16:18 | schwaboid
Fakt mě to přijde jako šílenej nevkus, i kdyby to byl starej mustang v tomhle provedení bude to tragický....
o 02.09.2011, 16:22 | Schejby
Nejvíc co se mi líbí jsou asi ty sedačky výplně dveří... Barba nic moc.. a kola vůbec.. a ta palubka ve stejný barvě vůbec.

Alííí v té době to byla pecka... ale Green Theory byla hezčí byla to fábka i když to mělo motor 1,2 12V
o 02.09.2011, 21:25 | deywis
měl jsem možnost to vidět před lety naživo a nelíbilo se mi to ani tehdy a ani teď.
o 02.09.2011, 21:36 | hopa26
Viděl bych ji do nějakého klipu - černý raper s rendlíkem na hlavě a buchty co vrtěj ohanbím.
Tam se bud krásně vyjímat.
o 02.09.2011, 21:44 | Lichka
hopa26: +1 :-))

Aspoň už vím, jak vypadá kekel z pekel :)
o 02.09.2011, 21:51 | Syrup | Upraveno: 2011-09-02 21:53:44
Tohle byla totalni hnuj uz kdyz se to auto zaclo objevovat v casopisech pred tema X lety. Nazvat to bombou, to chce velikou odvahu, nebo totalni ztratu vkusu. Bomba mozna tak pro nejakyho pasaka z rumunska, tomu bych pak asi rozumel. V ty dobe mi bylo asi 20, kdyz to vylezlo, tuning jsem miloval, ale tohle se mi strasne nelibilo uz tehdy.

edit: moc nechapu tu vetu ze se na soucasny podobe podepsalo vic majitelu... me to prijde porad stejne hnusny jak z tech fotek z toho tuning magazinu :D
o 03.09.2011, 08:33 | Alííí
Schejby: Všechny tuningy, co nemaj motor jsou ku hovnu. A vrchol je teda 1.2 HTP, za to bych dával na srazech facky, a ne poháry.
Jinak teda nepobírám v úpravách za několik mega (prej) to originální rádio?????????
Syrup: Jestli je to po nějaký totálce, a opravovalo se to rok, pak si to dovedu představit, jak si to klempíři a lakýrníci přehazovali jak horkej brambor... :-(
o 03.09.2011, 15:26 | Skury
Kesam: Tu fotku jsem na fb dával já... ;)

foto k příspěvku  od Skury

o 03.09.2011, 15:44 | Lichka
Ty krávo, prej že lehčí nehoda :D
o 03.09.2011, 21:22 | Schejby
Alííí... tak nějak jako stebou souhlasím....jako kdyby to nemohly udělat se silnějším motorem... Ale jinak myslím že to auto na nákup a po městě na plazení stačí.. táhnout za tím vlek ani nejde to bys musel vozit peří... HTP- hromada technických problémů...
o 03.09.2011, 23:48 | Shr3k
Nějak moc to prožíváte... :-D
o 04.09.2011, 00:12 | Monička
Nemáte víc fotek jak je trefená..?
o 05.09.2011, 18:52 | Kamil07
Už je i na aukru: [ Link ]
o 05.09.2011, 19:01 | Lichka
No nevím, ale je evidentní, že to auto je opravované a že to odrbali - nárazník i kapota jak z jiného auta
o 05.09.2011, 19:03 | Kesam
No Skury jak jsem říkal lehkej nástřel to nebyl no :-)
Jiank auto bylo postaveno už kdy a na to aby to vyhrávalo a to svuj učel plnilo.Jinak ty kola sou už domrdaný taky dost.
o 05.09.2011, 19:04 | Kesam
A ten Brush je už taky v piči.
o 05.09.2011, 22:29 | Kamil07 | Upraveno: 2011-09-05 22:32:00
Zde posílám fotky, první dvě jsou po nehodě a zbylé tři po opravě pořízené tento víkend když jsem trochu umýval vůz.

Po nehodě jsem do vozu dal větší částku na opravách kvůli kvalitě oprav a hlavně drahé bylo dolakování blatníku. Jinak popis k nehodě - vůz byl nabourán na levou (řidičovu stranu) kde to nejvíce odnesl blatník (bylo to tuklé na rožek, proto je tak pomuchlán). Karoserie nebyla na pravé straně pohlá ani o milimetr, na levé straně šla přední část vozu bližně o 1,3cm bokem (minimální odchylka). Věci, které byli po nehodě potřeba vyměnit - kapota motoru, přední výstuha nárazníku, přední nárazník, světloměty a blatník - tyto věci byli poškozeny a nahrazeny novými originálními díly, které se posléze opět upravovali a dále jsem ještě vyměnoval celé přední čelo (hladič, sahara, chladičová stěna a horní příčka) - nebylo to potřeba vyměnit ale zakoupil jsem zcela nové, když už jsem ten předek měl rozdělaný. Případné otázky rád odpovím.

foto k příspěvku  od Kamil07

o 05.09.2011, 22:32 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 05.09.2011, 22:33 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 05.09.2011, 22:33 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 05.09.2011, 22:34 | Kamil07

foto k příspěvku  od Kamil07

o 05.09.2011, 22:39 | Kamil07 | Upraveno: 2011-09-05 22:40:41
Chudák auto, dopadlo opravdu bídně.
To je tak, když takové auto dostane do ruky někdo, kdo ho nestavěl, původní majitel teď musí brečet, protože mu to dalo určitě hodně práce.
Na tu dobu to byl zajímavý projekt a mě osobně se to líbilo.
Kdyby v tom byl motor 1.8T (klidně bez úprav), tak by se mi to líbilo ještě víc. Každopádně, teď už s tím autem nikdo žádnou extra parádu neudělá.
o 05.09.2011, 22:46 | thepyroman
ten hranol jako drzak kapoty na predposledni fotce me zabil..:D
o 05.09.2011, 22:54 | Kamil07
Já myslel, že to patří k tuningu... :-)
o 06.09.2011, 09:38 | Vencaf
bezcenná jebka..
o 06.09.2011, 12:52 | Lichka
Myslím si, že tohle je bohužel už jen, jak praví VencaF "bezcenná jebka". Jo, práce precizní, někdo se s tím dobře sral, ale teď je to neprodejný podle mě. Teda pokud to někdo nestřelí jen za cenu obyč Fábky.. Toť můj skromný názor.
o 06.09.2011, 13:26 | assassin
me teda tyhle opticky hodne zmeneny stroje prijdou vsechny jako "bezcenny jebky"... teda spis ze to ma cenu neupravenyho auta - naklady na to prevest to auto na to neupraveny :) to ze je v tom more prace a prachu nikdo nezaplati a ani se tomu nedivim.. osobne bych taky nejezdil v takhle upravenem aute ktere "stavel" nekdo jinej...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.311 sekund.