
Navštíveno 4008x

Co vybrat...cca stáří auta 2-3 roky,nafta,nejsilnější verze..automat.
Ohled na ekonomiku provozu + tahoun karavanu,pohon 4x4,najeto cca do 70tkm.S každým autem jsem se měl možnost svézt při pobytu u mě v dílně.Sorento 2,5 CRDI mě zaujalo svižností a údaji na palubáku,Hyundai 2,2 CRDI se mi líbí a nejede špatně mno a Volvo s pětiválcem má nádherný zvuk a jízdní vlastnosti také obstojné.
Máte někdo nějaký postřeh k těmhle autům?
Teda mimo to,že do Volva se cokoliv z autohifi blbě dodělává :)
Sorento, 2ma zakaznikum jsem resil repas vstrikovacu v poslednich mesicich... Santafe ma kamos a po pul roce vymena motoru.
Volvo, jednoznacne.
Kolik km měly najeto ty Sorenta?
Kolega měnil motor D5 v XC60. Půl roku jsem o tom tady psal:-)
Jendo jak druhé, navíc Volvo už pár let za zenitem. Nelze to takto jednoznačně tvrdit. například Sorento bude o ksu levnější na servisu, než Volvo. To ej jen pohled z jiný strany.
Za mě - toyota Landcruiser. když už tedy auto, co si na nic nehraje. Já jen, když vidím souseda, jak zimu co zimu je schopen zapadnout s XC90 na rovině, tak jen kroutím hlavou...
A propos, Sorento s dýzle má soused z druhý strany, zátra se ho zeptám na "pocity". Dám apk referát.
cca 140t km
bylo to tusim 140 a 153t presne, dva na sobe nezavisli lide, prave me to prekvapilo.
U santafe se stala nejaka chyba u ktere ale v hyundai vedi, vic si nevzpominam, vim jen ze rikal ze mu sami rekli ze se tam o nejakym problemu vi, a ze je dalsim kdo na to dojel.
ano u SF je chyba v mazání prvního válce, který se začne přidírat až to lehne úplně, je to konstrukční chyba motoru už od počátku výroby nového SF. De facto by to mělo potkat každý motor, záleží jen jestli hned u prvního majitele anebo až později.

30.08.2011, 23:05 |
Rudi u santafe odešli známýmu vstřiky přesně při 200tis., do tý doby žádnej větší problém
jinak snad ještě, obecně je na korejce málo dílů v druhovýrobě a pokud už jsou, tak jsou docela drahý. Platí to v podstatě o všem jako jsou ložiska, brzdy, výfuk, tlumiče, elektrika, apod. Takže servisovat ojetinu je poměrně drahé a dost často si na díly nějaký ten pátek počkáš. Pokud tedy nezvolíš origo servis a origo díly.
Korejce jsem dělal tři roky, sám jsem jednoho čtyři roky měl a musím říct, že dnes bych už nekoupil.
Chtěl jsem napsat svůj názor, ale nenapšu, jsem zaujatý - pracuju v Korejské firmě a jezdím Volvem XC90 ;-)
no z těch velkých třeba Range Rover? Nevyhovoval by?

31.08.2011, 16:29 |
nome no vzhledem ktomu ze jedna z podminek je ekonomika provozu tak Range asi nebude to prave :-)
jj,Range Rover je mimo.Taky Toyota Land Cruiser....to už je až moc velké,teda aspon tak vypadá.I když poslední LC 120 co jsem dělal měl 3,0 naftu motor a městskou spotřebu 9,5 litru.Což na takové auto také není mnoho.
no s XC90 D5 to bude +- nastejno a né že ne .. Máme v práce XC60 D5 tak vím co to žere potvora těžká

31.08.2011, 22:12 |
empiK (M) | Upraveno: 2011-08-31 22:14:35

01.09.2011, 01:48 |
Rudi co grand cherokee?
tak nevim, mam zakaznika co ma druhy XC, rika ze s tim jezdi kolem 7l nafty, a je spokojeny.
Trochu nadava spis na servis jako na sit a pristup k lidem, a ceny ze nejsou nijak lidovy, ale kdyz kupujes ojetinu se Te asi netyka.
Tak Sorento - stáří 5 let, 140.000km, bez závad. SPotřeba 8/100. Nafta kde se dá. Toliko výpově´d souseda. Jinak motor je dost hlučný zvenčí, ale i zevnitř.
empiK: mercedes dobrej...ale musim brát ohled na sousedy a zákazníky.Z toho by koukala jen závist...a pomluvy.
na pomluvy bych se vykašlal, dnes už se dle mě na to tolik nehledí. Znám hodně úspěšný lidi, kteří jezdí "starou šunkou" a samo na druhou stranu i lidi po uši zadlužený jezdící novou echt klasse limuzínou.

02.09.2011, 08:44 |
empiK (M)
AUTOHIFI: uz v serii je s automatem a ted bude v listopadu novej model, takze si nemyslim, ze by tohle nekomu tolik vadilo.
empiK: já mám 17 let starýho éčkovýho kombíka a pro některý lidi je to taky problém.. zvlášť na malým městě..