Mám na ježdění do práce Lagunu I Grandtour 1,8i 66kW r.96. Koupil jsem to se závadou, kdy při rozjezdu na jedničku a zpátečku auto cuká, jako když je k.o. spojka, ale ta je pár km nová Valeo. Tedy lamela a přítlačák. Ta zpátečka je dost hlučná. Na co to vidíte? Myslím, že kdyby byl ještě křivý setrvák, tak to dělá furt a ne jen na nějaké kvalty, tak bych řekl špajska k.o. Co vy na to? Nemá někdo dobrou?
A druhý problém. Ráno, když nastartuji a jedu do práce, tak je cítit benzin v interéru. Motor je suchý, jen jsou zřejmé zpuchřelé gumové hadičky v motoráku, co jdou od plastových palivových tubek k pal.liště. Jinak v motoráku nikde nic. Nad nádrží jsou hadice naprosto o.k. všude sucho. Co by mohlo být ještě kde k.o.? Víčko nádrže? Těsnění víčka je na hrdle a ne na víčku, takže nemám šanci nové sehnat. A třetí problém je volný fofr klacek tak, že pomalu padá do stran z neutrálu. Zespod je vratná vinutá pružina, co vrací táhlo na neutrál, ale jen z jedné strany. Dle Jak na to je to takhle o.k. Není tam ještě něco jiného, co by udrželo klacek na neutrálu? Díky za rady.