
Navštíveno 4112x


23.08.2011, 17:51 |
KAJEL Zdravím docela mě zaujalo Volvo V70 2,4 D5 120Kw od roku 2002,chci se zeptat na vaše zkušenosti s tím to autem i motorem,jaký to má mouchy,jízdní vlastnosti,spotřeba a tak,díky moc za odpovědi
dej si bacha na automaty, 200 tis a konec....

23.08.2011, 18:54 |
KAJEL automat nechci,já jsem pro manuál
Projdi si www.autorevue.cz, sekce jiné vozy, vyhledej tam Volvo V70 a oslov člena eLzyx. Docvíš se tam vše, i to, že automaty nejsou 200tis a konec:-)
ty patří mezi dost spolehlivé. Horší to je s úhlovou převodovkou pro pohon zadku, dále je dražší autorizovaný servsi, (jinde ceny obvyklé), malý vnitřní prostor )na to, jak velké je V70 zvenčí), jíźdní vlastnosti pro běžné lidi OK, závodník to není a an se to od něj nečeká. Relativně drahé díly z Volva, dá se dost ve druhovýrobě, jasně, že brzdy, ktouče, tlumič e a pod. z Autokelly jdou.
Měl jsem S60D5 a byl jsem nadmíru spokojne, protože servis hradila firma :-) Pohodlí super, místo pro dva vpředu taky, vzadu mi to bylo jedno, já seděl vždy za volantem, až na pár výjimek. SPotřeba kolem 6-7 na dlouhých trasách ježděných ve "služebním režimu". Pokud budeš kupovat, vybírek tu nejvyšší výbavu s výhřevem, navigací a polokůží. Mnohdy máš pak i nezávislé topení, parkassist, vpředu i vzadu.
Motor netrpí nijak zvlůášt, nemá DPF ještě, CR je relativně odolný (snášel kupodivu i no name naft a v Polsku taky, nikdy se neřešily žádné vstřiky či turbo). Mám zkušenost jen a pouze s 1 kusem, který šel pryč asi ve 180.000km, více ti řeknou jistě další majitelé D5. Já mám kladné zkušenosti, až na ceny a prostor uvnitř.

23.08.2011, 19:11 |
KAJEL Zdeny60:díky:-)
ještě bych se chtěl zeptat jak je to se servisem jestli je to drahy např.oproti Saabu
Auto uplne v pohode, D5 je povedena, urcite bych se toho nebal. Akorat to kupovat bez AWD, to Volvu moc nejde :)

23.08.2011, 20:42 |
KAJEL AWD taky nechci to je pro mě zbytečný to bych nevyužil:-)ale jen jsem chtěl vědět jak to s tím autem je jaký má pro a proti,výhody nevýhody a tak,nikdy jsem nebyl pro naftu ale tenhle motor mě docela zaujal

23.08.2011, 21:00 |
TUNER Mrkni na volvoforum a dozvíš se víc. ;-)
[ Link ]

23.08.2011, 22:45 |
zede Já ji mám, r.v. 2005. S autem jsem zatím najel nějakých 60tkm (kupovano s cca 140tkm), zatím bez jediného vážnějšího problému. Pohodlí i motor na jedničku, vzhledově je to vždycky otázka vkusu. Praktičnost tak výborný. Jediné na co to alespoň z mého pohledu trpí je přední náprava. Táhla stabilizátorů jsem dělal už 2x, jednou ložisko, prostě to asi není stavěné na naše cesty. Jinak ale vřele doporučím, sám bych určitě jen tak neměnil...

24.08.2011, 17:58 |
KAJEL Zede:díky a jak je to cenově ty díly,nebo na kolik tě to vždycky tak vyšlo?mě se to auto právě líbí:-)
Co jsem mel S80 (dost podobny) tak dily uplne v pohode, nic predrazenyho ;)

24.08.2011, 19:49 |
zede Záleží na výrobci, ale paradoxně občas je neoriginál dražší než originál :-) Pro představu opsáno z faktury:
Táhlo stabilizátoru neorig. - 897,-
Čep řízení neorig. - 1098,-
Vzduchový filtr Volvo - 529,-, neorig. 295,-
Celé rozvody (po 160tkm) vyšly na cca 5800,- + práce.
Celkově žádná hrůza, ale je potřeba si najít rozumný servis. Spotřeba se mi drží oklo 6,5l/100km, jezdím v podstatě každý den krátké trasy po městě a 1x-2x týdně štreku do Brna a přes celé Brno. Řekl bych, že motor není zvlášť náchylný na naftu, kromě Unicornu nebyl nikdy problém...

24.08.2011, 22:47 |
KAJEL jo tak to je celkem pohoda,spotřeba tak ta je paráda celkem na ten výkon a váhu auta
a jak je to s místem uvnitř?já jel právě v S60 a to nic moc prostorný nebylo
oproti mojí V40 je to obývák, krásně se natáhneš, s prostorem určo problém mít nebudeš

24.08.2011, 23:23 |
KAJEL já jsem právě zvyklej ze saaba 9-5 tam je místa dost a ta S60 se mi zdála stísněná tak proto se ptám
Pokud Ti 9-5 vyhovuje, tak bych se vubec V70 nebal ;)

25.08.2011, 11:00 |
zede Před tím jsem měl V40 a při prvním přesednutí to byl docela rozdíl...pocitově je V70 znatelně větší. Místa vepředu habaděj, jenom trochu zbytečně tlustý středový panel. Mě to nevadí, ale někteří prostorově výraznější si stěžovali že nemůžou rozhodit nohy. Vzadu taky nemám problém, i když tam moc nesedím. O S60 jsem to taky slyšel, asi tam i hodně dělá střecha, který u ní nad zadníma sedačkama začína klesat. Tady je rovná, takže to asi člověku tak nepřijde...

25.08.2011, 13:41 |
KAJEL jo,jo vzadu se sedělo divně.
a co ten motor?nějaký závady nebo tak něco?

25.08.2011, 15:50 |
zede No motor je to nejlepší :-) Já jsem s ním hodně spokojený. Docela tichý (na diesel), poruchay zatím žádná nebyla. Jedné co dělal, když jsem neprozřetelně natankoval u Unicornu, tak po nastarování (což se mu moc nechtělo) se celé auto třáslo a otáčky lítaly ke 2000 aniž bych se dotkl plynu. Už jsem tu chybu nikdy neudělal a žádný další problém se neobjevil. Za tepla se mu trošku nechce nastartovat, párkrát se převalí než chytne. Táhle hodně slušně, těch pět válců dělá docela příjmený zvuk, turbodíra znatelná, ale nijak výrazná. Pokud budeš mít auto bez bufíka a bez vyhřívaných sedaček, tak se v zimě připrav na delší rozehřívání auta. Asi jediná věc, která je vskutku idiotsky řešená jsou přední světla...vyměnit si žárovky je u řidiče s nářadím tak na 15-20minut, u spolujezdce svépomocí ani náhodou (vadí box řídící jednotky a na ten je potřeba nějaký přípravek pro vyjmutí ŘJ). A jezdit do servisu kvůli prasklé žárovce je docela opruz...

25.08.2011, 16:09 |
KAJEL právě že mě ten motor docela překvapil a naftu jsem nikdy nechtěl ale jak jsem jel v tý S60 tak mě to docela překvapilo jak byl tichý ale když se za to vzalo tak měl strašně hezkej zvuk skoro jak 6válec:-)a tak ta žárovka to je detail ale ten bufík je asi dobrá věc co?a vyhřívání sedaček chci určitě,protože chci světlou kůži a ta kůže v zimě je katastrofa jak je to studený

25.08.2011, 20:00 |
zede Já mám světlou polokůži a i tak mám v létě vždycky propocenou horní polovinu zad, protože tam je ta kožená část :-) Jinak světlý interiér jsem z počátku moc nechtěl, ale teď na něj nedám dopustit. Vypadá fakt docela dobře a v létě se tolik nerozpálí. Trochu víc se to špiní, na děti je třeba dávat dobrý pozor, ale není to tak strašné... Zvuk motoru je na naftu docela dobrý, ocenili to i moje kamarádky, což mě u ženských docela překvapilo :-)

25.08.2011, 20:23 |
KAJEL já právě mám taky světlou kůži a interier a už bych tmavý nechtěl,tolik se ani nešpiní já to čistím tak jednou za tři měsíce a paráda a hlavně je to takový útulnější:-)no tak to mě taky překvapuje že by si ženský něčeho takového všimly ale je to pravda zvuk je dobrej a proto jsem se o to začal zajímat,celý to auto mě prostě láká:-)a podvozek je na tom jak?je to pohodlější než třeba dvojková Octavia?

25.08.2011, 20:35 |
KAJEL a jak vůbec poznám že to má toho bufíka?

27.08.2011, 14:26 |
zede Dvojková je o dost lepší než jedničková, ale hlavně sedačkama je to stále nesrovnatelné. Bufíka mají auta která nejsou určená pro jižní země. Takže třeba auta z Itálie ho nemají, z Německa ano. Stačí kouknout pod levý podběh, měl by tam být vidět. Ve standardu je jenom na ohřev motoru, ale dá se i přeprogrmovat na nezávislé topení...

28.08.2011, 06:59 |
KAJEL no ono z Italie jsou auta na nic tam se o to vubec nestarají a já si koupím nějakou 2002 tak snad seženu obrou

28.08.2011, 22:01 |
zede To je vždycky o lidech...Italské mají obyvkle lepší výbavu. Já mám italské auto a když jsem to dovezl po koupi do servisu, tak mi bylo řečeno že to je nejlepší co se stavu týče, co tam zatím měli...

29.08.2011, 09:18 |
KAJEL hmm tak to je pěkný ale Italský většinou nemají vyhřejvání sedaček a tak,no ale už jsem asi rozhodnutej že do toho Volva půjdu:-)