
Navštíveno 1773x


17.08.2011, 15:08 |
Kamil
az na to,ze to de facto octavia nebyla,ale proc ne..o)))
ale kdyby byla tédéíčku s hustočípkem, tak by jela tak o 100 víc..
vocipovany tedeicko co tahne vocpoda... to mi i ken blok pripada zajimavejsi nez tohle

17.08.2011, 15:30 |
Midnite | Upraveno: 2011-08-17 15:30:42
.

17.08.2011, 15:51 |
Alííí Hned jsem hrdější na to, že mám už týden RSo taky v garáži... :-)
(kdo se těší, až na něj taky naseru serf a ostatní chujoviny?????) A pruh na okno a Áčka? :-DDDDD
taky bych rekl ze TDicko tahnouci vocpoda by jelo jeste rychleji :o))
Dexter :-))))))))))))))))))
TDI vocpoda by jelo daleko rychlej se spotřebou těsně pod hranicí 4 litrů :D
Woové:-)
Musí vás hřát pýcha a hrdost! například já to chápu jako demonstraci toho, že (skoro) nic není nemožné:-) ten motor asi moc dlouhou životnost nemá, bych tipoval, pokud tedy nebylo mimo drobnsotí, jak píšou, zasáhnuto hrubě i do zybtku mimo turba:-)Přeci jen 600HOP už není tak málo, nic neříkají o převodovce a td...
Ale jo, zajímavý.
Zdeny60: jestli chceš vědět víc, zkus se zeptat Megatrona co on na to :-D

17.08.2011, 19:10 |
Komba Tak takhle může upalovat každý upravený auto,až tohle dá série,tak pak to možná bude zajíamvý.Škododvky to má jenom znak....tyhle testy fakt nechápu.Jo trochu mě to namíchlo jako Antiškodaře:D

17.08.2011, 19:48 |
gizmi Zdeny: to si pletes....Nic neni nemozneeee..Toyotáááááá :D
Ze skodarny pouzito vlastne jen cast kastle, ale dobry mnooooo

17.08.2011, 20:08 |
KFL Převodovku to má z nějaký Greenline (snad pětikvalt).
V posledních 3 číslech EVO magazínu psali o těch úpravách, protože to snad sponzorujou a navíc to řídil Meaden, jeden z redaktorů.

17.08.2011, 22:00 |
schwaboid | Upraveno: 2011-08-17 22:01:45
Tak když soudruzi ještě trochu přidají, tak budou rychlejší než Ford Merkur XR4Ti z roku 1986 :-), což je vlastně Ford Sierra pro USA trh. I když ten byl taky dost upravovanej a je to 2,3 a rekord má v Bonneville tuším z roku 1998 a to necelých 205 MPH ....
mě je to celý uplně jedno, ale hrozně se mi líbí, co se najde lidí, co má tu nutkavou představu tu psát ty uber džouky o TDIčku...to už je normálně nemoc
hehe chudáci se "škodovkou" možná i za chvilku pokořej starý necky a škopky co tam jezdily desetiletí před nima :D

17.08.2011, 23:49 |
Skury Až na to, že škodovka nechtěla pokořit nikoho kolem, ale jenom pokořit sama sebe... A podařilo se jí postavit škodnou, co udělala přes 300...
Když postavili dacii na Pike Peaks, tak taky nikdo moc neřešil, že to má z dacie jen přední znak, jinak je to subaru či co...
Skury : nikdo kde, tady? :-)

18.08.2011, 00:52 |
Skury Lukaash: OK, tak řešili, no. :D Ještě ty mě štvi. :-D

18.08.2011, 03:26 |
Tichy naprostej souhlas s Luke288...
No ale musíte uznat, že rychleji se ještě nikdy žádný slepičí znak nepohyboval.... už chápu tu změnu loga, aerodynamicky ho optimalizovali, nenápadně předem, aby to ta samolepka na přídi v Boneville opravdu dala :-D :-D :-D
jako Luke 288, už je to těžká trapárna a pokud to člověk čte pětkrát pod sebou... lidi proberte se trochu
já na tom osobně nevidim nic špatnýho, chtěli pokořit jistej limit, to se jim podařilo prakticky hned, ve zbývajícím čase chtěli pokořit rekord kategorie a pokud máte soudnost, tak to vypovídající je.
No a co se týče toho, jestli na tom autě něco z Octy zbylo, tak si aspoň přečtěte ten článek, je to komplet původní auto s upravenym motorem, podvozkem a bezpečnostníma prvkama. Rozsah povolenejch úprav je přesně danej pro jednotlivý kategorie těhle "závodů"
Jako Luke a Escudo:
...když už chcete něco hanět, tak vložte alespoň trochu invence a vtipu. Tisíckrát opakovaná kravina už fakt nepobaví, spíš vypoví o Vaší deme*ci..
no nevim, jako pocin s urcitou formou zastity fabriky mi to neprijde jako neco mimoradnyho, zvlast, kdyz ma Skodna v ramci VW group jasne vymezenou roli uzitkovejch aut... ale treba se na to divam spatne a nekoho to vazne motivuje koupit si o jedno TDi navic protoze "Škoda can" :-)

19.08.2011, 00:28 |
DaveX Já taky nechápu, proč tu každý rýpe a nic si o tom nepřečte. Říkali to už dávno, že k výročí upraví RS která dá přes 300 km/h a to se jim podařilo.
Taky nechápu, proč tu každý rype do Octavie TDI. Pro mě to je v pohodě auto s celkem slušnou spotřebou. Pro 90% lidí, kteří mají rodinu a chtějí se dostat z bodu A do bodu B to je luxus.

19.08.2011, 08:35 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-08-19 08:36:13
DaveX: První část souhlas, ale druhou část jsi evidentně nepochopil. Narážky na TDI a to, že kdyby tam bylo tak to jede ještě o 100km/h víc při spotřebě 4litrů pramení v mnohých diskuzích zde na toto téma např:
[ Link ] Nuikdo tady nezpochybňuje TDI coby spotřebák pro běžnou rodinu...
Tuner: tak jasný, to každej chápe, že je tu dost takovejch fanatiků do naftových aut a převládaj koncerny, možná proto, že jsou cenově dostupný a ty při závodním stylu neustále melou o spotřebě pod 5l (viz debata o superbu v bazaru), ale proč má vencaf, midnite, michal_sms, seat power(u toho mě to nepřekvapuje), aberto a cervin potřebu to cpát 6x po sobě i sem bez žádný souvislosti, to mi hlava nebere...

19.08.2011, 14:28 |
hanzz Jen houšť, jen ať je Škodovka co nejúspěšnější automobilka a ať prodává co nejvíc aut! Sice osobně tvrdím Škoda - Simply never, ale pro naši firmu je to významný klient. Kakže: Go, Škoda, Go!
:)
To uz si snad zaslouzi trochu uznani :-)
Hmmm, tak soudruzi přidali, čumím, pokyvuji ....
šikulové, parádní počin. gratulace

23.08.2011, 15:21 |
Kamil jj četl jsem včera večer, pěkná práce