
Navštíveno 874x


15.08.2011, 13:01 |
ps Tak jsem si po 4 letech koupil nový notebook, bohužel jsem si vybral špatnou značku Asus, jak jsem tu již psal. Jelikož je to můj pracovní nástroj, investoval jsem co do vlastností "relativně" drahého notebooku (25k+).
Cca po měsíci se NTB začal vypínat pouhým uchopením - zvednutím. Tak jsem jej poslal na reklamaci, po skoro 4 týdnech vyměněná základní deska, switch board, panel.
Co mě však dostalo je to, jaký krypl to montoval dohromady. V okolí kloubu a krytky čela displaye jsou vyloženě škrábance po šrubováku a celý monitor a vše okolo je doškrábané + doťapkané.
Moje otázka zní. Poslat to tam zpátky na reklamaci nebo se s tím smířit? Kdoví co se mí z měsíc starého NTB vrátí příště... To jsem měl na čele ještě ochrannou fólii a obecně se o NTB starám, toto sem ale ještě nezažil.

15.08.2011, 13:36 |
Kamil njn Asus, Acer ...

15.08.2011, 13:37 |
clown se Ostravakum asi neco povedlo .., btw. mesic na opravu u Asusu, neznam..., vzdy max. 10 dni.

15.08.2011, 13:58 |
hanx Pošli to hned zpátky, co nejdřív. Oni ti to musí vzít. Ono totiž v těch servisech to občas chodí tak, že tvůj ntb dostane někdo na "zaučení" a nedává si bacha (nebo je prostě levej). Příčin může bejt spoustu, ale na reklamaci by ti měli normálně vyměnit všechno co je poškrábaný. Taky jsme to tak dělali, měli jsme v práci jednoho idiota co na to sral a měsíc po tom co ho vyhodili nám chodili zpátky ntb co on opravoval. Není to chyba značky Asus (i když značka taková neni nějak extra výhra) je to prostě chyba jednoho levýho blbce kterej tam už možná ani nepracuje....

16.08.2011, 10:30 |
hawai u Aceru jsem na reklamaci vždycky (celkem 3x) čekal taky skoro měsíc. o to víc jsem byl překvapenej, když jsem na reklamaci posílal svuje nynější Lenovo. jedno ráno přijelo PPLko, ntb odvezli, druhej den odpo mi ho zase přivezli opravenej zpátky.
ono jednu dobu to tak bylo, ze acerovskej i asus servis na to pomerne sral a docela jim to trvalo. kazdopadne co z prace posilame posledni dobou, tak je to otazka fakt par dnu a je to opravene zpet. ze by tam neco bylo v radech tydnu pamatuju naposled pred par rokama

16.08.2011, 11:13 |
hanx V těch servisních střediscích je to takový složitější no, někdy je oprava hned, ale někdy se prostě něco stane - zdrží se dodávka dílů, do toho státní svátek a interní audit a hned máš 10 dní spoždění... Taky se nám to stalo, nebo nám občas místo 80ti NTB denně přivezli několikrát po sobě 160 (ze střediska v Polsku kde měli velkou poruchu a museli jsme opravovat i za ně), to se to pak taky zdrží i když všichni dělají 5 hodin přesčas denně.