
Navštíveno 1882x

třeba se tu najde někdo kdo by mohl poradit :) potřebuju poradit co hledat a hlavně kde.od koupě.které budu asi doživotně litovat mám s tím autem jen problémy s elektrikou.vždy po ujetí 250 kilometrů se auto hodilo do nouzového režimu,stačilo vymazat paměť závad a dalších 250 km v pohodě.pořád to házelo stejnou chybu :HALLŮV SNÍMAČ,tak se vyměnil,jsou dva,tak se vyměnili oba a auto pro změnu přestalo jet úplně.teď to hlásí chybu ventilu N93 (což je čidlo automatické převodovky regulace tlaku) což je problém,protože tohle je manuál.podle vin to ukazuje že to je automat takže nějakej .... to zřejmě přehodil.tak hledám informace kde můžu co mám ještě zkusit,už to bylo v pár servisech a pořád to nejde nastartovat.nesetkal se náhodou někdo s něčím podobným?názory typu nech to zvrakovat atd opravdu nepotřebuju stejně tak názory na to co je to za motor,že je takovej a takovej.už vím že to byla chyba ale auto potřebuju a stálo mě dost peněz.díky všem za případné rady
zkus si půjčit řídící jednotku z manuálu, eventuelně zkus najít dokumentaci, je třeba najít informaci o tom, jakou hodnotu ten "ventil" dává a dodělat dalo by se říci bypass, aby si ŘJ motoru myslela, že je zařazené P nebo N na automatu, aby ŘJ dovolila nastartovat; lepší varianta je vyměnit ŘJ za manuálovou, ale otázkou je, zda a za kolik seženeš. nedávno jsem řešil u kamarádovýho "pracanta", R21 Nevada 2.2i, přestavba z automatu na manuál, kterou provedlo prase :-(; podařilo se mi odlaborovat na základě dokumentace hodnotu čidla, zapojil na ŘJ a je klid, akorát až se dostanu na chajdu, vezmu si motorovej svazek a ŘJ, co mi zbyla po mé první Nevadě a překopem to, aby byl 1000%klid :-D
řídící jednotku jsme právě zkoušel druhou a házela stejné chyby
halluv snimac je tam jeden,2x je tam cidlo klepani.
teoreticky jo,ale v servisu řikali ,že vícemeně jsou tam dva,jeden na klice a druhej na vačce :)

10.08.2011, 16:50 |
Ravo Tak to asi bude "víceméně" bezva servis když nepoznají rozdíl mezi halovým snímačem a čidlem klepání...
to je celkem jedno,káždopádně řeším trošku něco jiného.v servisech to stojí už skoro 2 měsíce.

10.08.2011, 17:15 |
maresk | Upraveno: 2011-08-10 17:18:26
tak jsem si zagooglil :-) a našel jsem zatím jednu zajímavou informaci - motorovej elektrosvazek je ještě v motoru propojenej dál pod palubku - zkoukni ho a pro jistotu propláchni kontaktolem/WDčkem, tomu anglánovi s VR6kou v Golfu to pomohlo :-)
edit: jsem slepej, mínil jsem samozřejmě onen propojovací konektor :-))
edit2: info nalezeno zde:
[ Link ] , druhá strana, příspěvek od PEABO :-)
maresk:moc díky,zkusím,snad to někde najdu