Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Octavia II RS 2,0TFSI sedan INFO?

 o Navštíveno 1535x o
o 09.08.2011, 22:34 | MH13
Sháním informace o tomto konkrétním modelu Škodovky.Samozřejmě jsem na netu toho probrouzdal plno,ale chtěl bych info i od Vás. Někdo to auto vlastní, někdo ho používá v práci, někteří ho třeba prodávají a někteří ho třeba servisují a měli ho párkrát na dílně...Tenhle model se mi líbí už dlouho a nadešel čas si ho konečně pořídit.Nejdřív jsem myslel, že RSko jedině naftové, ale čím víc procházím net, tak slyším chválu na tu benzínovou variantu než na ropáka. Ropák vítězí vždy jen ve spotřebě...Jestli s tím někdo má zkušenost sem s ní, zajímají mě jízdní vlastnosti, výkon motoru, real vaše spotřeba, informace o voze, na co si dát při koupi pozor u tohoto konkrétního modelu, co na tom odchází, apod. Prostě kdo by mi chtěl napsat pár řádků o tomto voze, z vlastní zkušenosti budu rád, každé info dobré, před koupí. V pátek jedu na první seznamovací jízdu, tak bych chtěl potom porovnat s vašima poznatkama...


o 09.08.2011, 23:18 | Nismo.Power
naftový je hovadina......

tohle žere průměr sice 10 a víc ale dálku s tim pojedeš klidně za 7 taky....
informacim z katalogu něvěř......

pokud chceš majitele tak písni třeba uživateli Kindlik.... nemá jí dlouho ale má jí....

no a jinak to neni nic zvláštního od normální O2, má to kódový značení "rádoby sport" takže od toho nic sportovního nečekej protože rádoby sportovně se to chová ale nejede to nějak zázračně a nesedí taky ale zase musim říct že je příjemně komfortní a vzhledem k větší výbavě kterou mívaj se to dá považovat za auto narozdíl od sociál spotřebáků který bych nechtěl ani z A do B.....
závady tudíž stejný jako běžná O2, turba držej a benzín motor taky nebude zlej jediný co sem se dozvěděl od majitele teda a nevěděl sem tak cvakající rozvody a že to je normální já to od ucha považoval za vadu.... jeho má najeto čistejch cca 60k a cvaká + teď za tu chvilku co to má tak odešel hlávní spojkovej váleček což je opět u O2 zcela běžný....
o 09.08.2011, 23:47 | jasisoft
tak octaviu sedan som este nevidel....
o 09.08.2011, 23:50 | DaveX
Tak si kup brýle...
o 09.08.2011, 23:56 | DaveX
Jinak MH13

našel jsem video, co jsem kdy viděl. [ Link ]

Třeba tě to zaujme..
o 10.08.2011, 00:12 | Nismo.Power
asi první rozumný video co vidim s timhle týpkem :)))
o 10.08.2011, 06:24 | TUNER
Taky jsem oktu v sedanu ještě neviděl...možná tak HB....))) jinak RSko má i Dragster,tak se ho můžeš taky poptat ;-)
o 10.08.2011, 10:09 | Luke_288
ad spotřeba [ Link ]

nismo se docela trefil
o 10.08.2011, 13:10 | MaxxT
chytat cloveka jestli to je sedan nebo hatchback.. :-)
o 10.08.2011, 13:14 | nome
a pritom je to liftback :-)
o 10.08.2011, 13:17 | MaxxT
tak hlavne ze je to "back" :-))
o 10.08.2011, 13:24 | Lukasino | Upraveno: 2011-08-10 13:26:11
DaveX: No ja ji taky nevidel, vsude jezdi samy liftbacky :-D :-D

EDIT: Pozde, sakra :D
o 10.08.2011, 14:48 | MH13 | Upraveno: 2011-08-10 14:49:23
A tady se zase slovíčkaří, myslím, že všichni ví o jaký typ auta mi šlo...v plno inzercích se neshodnou také, u této octávky se běžně používá u bazarníků označení sedan,hatchback i liftback, ale máte pravdu, že je to liftback!!! Otevírání kufru jako klasický sedan od Škodovky Superb nemá, to je pravda.Ale prosím toto už neřešit...
Díky za linky na videa...
Nismo díky, že jsi se jako jediný trochu rozepsal.
A místní členové Kindlik i Dragster které jste zde uvedli by mohli kdyby byla chuť napsat jejich postřehy, jak to auto jede, jak žere a jestli za dobu co ho mají se vyskytl nějaký problém s tímto vozem...
Někde jsem taky četl, že do této nejsilnější benzínové octávky se může dávat pouze benzín s oktanovým číslem 98...Je to tak? Ten dvoulitr TFSi vesměs všude na netu chválí, že patří ke špičce v tomto segmentu, vidíte to také tak? Je na tom motoru nějaká past, která odchází? Nismo psal, že turbo celkem OK...
o 10.08.2011, 16:05 | Dragster
MH13: co jsem četl já tak hodně se chválí TSI, starší verze TFSI tak dobrá není, ale určitě to není špatný motor. Já tě moc postřehů neřeknu, mám s autem "už" najeto 450km, moc mu zatím ani nedávám protože není pořádně ani zaběhlé. Jinak spotřebu co jsem měl teď Rokycany - Ž.Ruda byla 8.8l tam kdy jsem ji dost v kopcích tahal, řazeno cca 5800ot, cesta zpět byla za 7.5l, tam jsem se jen svezl od Valíku do Rokycan pořád cca 200 - 220km/h. S autem se zatím sžívám, podvozek je pěkný, brzdy hodně slušné, já jsem spokojen ( už bych mohl ale větší výkon).

Jinak do staršího motoru TFSI je vážně předepsaná min.98 viz
[ Link ]

Pokud chceš více info, tak doporučuji se regnout na RS-klub.cz.
o 10.08.2011, 23:25 | Kindlik
Tak něco málo taky přidám. Auto mám cca měsíc a najel sem s ní tak 4-5tis km. Spotřeba je zhruba 11l/100km když se jezdí tak nějak normálně. Dá se jezdit jak za 6,4l tak i za 14l +++ :) všude jsem četl že všichni jezdej do 9l/100km ale to se prostě nedá a abych si kupoval turbo benzín a snažil se atakovat spotřebu TDI tak na to opravdu není ...

Jízdně je to celkem dobré, jen ti časem příjde auto nudné a budeš řešit jak a čím zvýšit stádo. V autě je jiný soft a jede to lépe jak seriové RS. Spotřeba je skoro shodná jako u serie. Podvozek je asi tak akorát. Jezdím na 18" 225/40/18 a není to až tak nepohodlné. Origo brzdy jsou na běžné i svižnější ježdění celkem OK při ostrější jízdě ale moc dlouho nevydržej. Zklamal mě třeba i zvuk. Na to že se jedná o sport verzi tak je to celkem nuda. V záplavě Oct II je model RS aspoň něčím zajmavej a většinou jsou i v hezké výbavě.

Pokud hledáš nějaké auto na běžné ježdění s občasným blbnutím tak to není špatná volba. Jen od toho nečekej žádné super žihadlo.
o 11.08.2011, 07:30 | Dudelina
Kindlik: Hezky reálně napsané, jen tedy kolega má čípek na 240k a že by to zase byla úplná nuda.. :) Do 9ti litrů taky nejezdí.
o 11.08.2011, 07:38 | Vasekkch
mám TFSI a předepsanou min. N95
o 11.08.2011, 07:43 | Kindlik
netvrdím že to je až taková nuda, ale znám hodně aut co zaujmou více a hodně rychle si zvykneš a chceš aby to jelo lépe. Oct II RS je oproti Oct I už taková hodně rodiná a pohodlná.
o 11.08.2011, 14:08 | Dragster
Kindlik napsal si to dobře, já mám najeto hodně málo, ale souhlasím s tebou, že by to chtělo větší stádo pod kapotou, také jezdím na 18" a pohodlí není vůbec špatné. Zvuk mě také zklamal, nevím zda máš ještě tu před face, ale TFSI co jsem s ním jezdil mělo oproti TSI co mám o trochu ještě lepší zvuk, kdyby to mělo aspoň jako FII RS.
o 11.08.2011, 14:49 | MH13
Spotřeba jsem myslel, že bude trochu nižší, ale samozřejmě vím, že tohle auto se nekupuje na spotřebu...kindlik a dragster a kolik vám ukazuje oficiálně palubní PC dlouhodobou spotřebu?
A jaký do toho lijete benzín? N95 nebo tu zmiňovanou N98? A kindlik co je u tebe normal jízda? :-)Každý to má jinak...
o 11.08.2011, 15:56 | Rudi
Ohledndě tý spotřeby, jezdím taky s 147kW TFSI a v zimě na 16kách nebyl problém jezdit kombinaci do 9l, nicméně nasazený 18ky tomu litr přidali v průměru.
o 12.08.2011, 15:10 | Dragster
Já osobně mám předepsanou min. N95, ale do auta dávám Vervu 100. Za normální jízdu považuji, když jezdím dle předpisů 50,90,130km/h + - 10km/h, podle palubáku mám dlouhodobou 8.8l
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3057 sekund.