
Navštíveno 6772x


05.08.2011, 16:17 |
CVakk jednou za týden, 14dní udělá můj Golf III 2.0 16V 110kw divnou věc..
situace - jedu v klidu zařazená 5, prostě normálně jako člověk a najednou asi drakrát problikne mazání, auto přestane táhnout, mazání už svítí, otáčkoměr několikrát prolítne celej budík a pak auto chcípne a zastaví... po třeba půl minutě nastartuju a v klidu odjedu.. jako by nic.. jede dál zcela normálně a táhne jak má :) olej měněn asi před měsícem, může to být třeba i imobilizer ? ...... jak sem napsal tak auto před tímto "vypnutím" jede zcela výborně vše maká jak má...
nesetkal se s tímto někdo ?
Nevím jestli to bude to samé, ale u 1.6 GIII jsem měl neco podobného, auto samo z ničeho nic chcíplo a nějakou dobu nešlo nastartovat, pak nastartovalo a už zas OK. Byl to Hallův snímač, nevím kde to je, co to je, ale po výměně vše OK
taky nevím zda to bude to samé ale u G3 1.6 74kw to vyřešilo relé který spíná cívku a benzinový čerpadlo. Taky vždy za jízdy chcípnul, nešel nastartovat a po nějaké době to zas bez problému chytlo a jezdilo....

05.08.2011, 16:35 |
CVakk tak sem zjistil co ten snímač dělá/nedělá a sedí to přesně na něj... zatim velice děkuju za typ !

05.08.2011, 16:36 |
CVakk já potom nastartuju hned jak otočím klíčkem (naposled sem počkal asi 15 vteřin, nastartoval na první otočení a jel dál)
tak to bude něco jiného zřejmě. já čekal vždy tak půl hodiny až hodinu
Dej pak vědět, jestli jsi pochodil, já nad tím tenkrát dumal docela dlouho :)

05.08.2011, 16:46 |
CVakk
tak to fakt netuším, to je už víc jak 10 let, co sem to řešil :-)
kámošo takhle blbne releová skříňka pod volantem.. může jezdit tejden bez ničeho a pak to najednou může zničehonic chcípnout a už to nerozjede..
Možná to nebude ono, ale u kamarádova Venta 2.0 jsme přesně toto hledali hodně dlouho, bylo to i v několika vw servisech a na nic nikdy nepřišly. Nakonec jsme vyndali celý motor, že ho vyměníme, poněvadž nepomohla ani výměna čidel. Když visel na jeřábu, zjistili jsme, že při pohledu od čumáku auta, vedou vpravo dole, za olejovým filtrem dráty k čidlu otáček a ty mají úplně zpuchřelou izolaci až na dráty a občas se spojí a to vypínalo motor. Po výměně drátů vše fungovalo jak má. To jen takový postřeh :-) pár lidem už to pomohlo. Jinak dělalo to přesně to co tobě.
moje Gti delalo to samy a po skoro pul roce badani a zkoumani to bylo relatko ktery po zapnuti klicku pousti stavu do ridici jednotky od ty doby klid

06.08.2011, 12:01 |
CVakk no dobrej mazec.. a ted si najdi to pravý.... díky za poznatky :))

06.08.2011, 18:10 |
CVakk | Upraveno: 2011-08-06 18:16:10
dneska opět, jedu a nejednou nejedu, tentokrát nešlo nastartovat hned, ale asi až za 10 minut... ted to spíš svádím na nějaký to relé, protože sem zkoušel párkrát nastartovat a nic necvakalo pod volantem... po těch 10 minutách zapnu zapalování, něco zacvakalo a pak to hned chytlo
Jindrs: nějaký typ/kód toho relátka ? nějak se nemůžu ničeho dohledat
Ja bych to spis videl na muj pripad, taky sem stal nekdy docela dlouho nez to zas chytlo
pokud to je hallův snímač stačí prověřit multimetrem - určitě někdo má servisní manuál a v něm to je
změříš odpor za studena a pak za tepla... naměřený hodnoty by se neměli moc lišit.
S hallovým snímačem mam takovou zkušenost z fiatů, - když byl odpor za všech teplot který za činnosti motoru mohou nastat kolem 700- 900ohm tak OK ....když byl za tepla vyšší, tak už byl problém se startováním az tepla a chcípáním po ohřátí..
ale jelikož cvakk píše o diskotéce na palubovce, tak to vidím na ty relátka... je to taková krabička poblíž otvírání kapoty a co sem ji študova, tak relátka jsou natvrdo připájená k tišťáku...