Navštíveno 1020x

no tak aktualne riesim nejake uni sklo na moj eos1000d. Do oka mi padol tamron,konkretne
[ Link ] niekto nejake skusenosti,odporucania? Hladam nieco tak do 250€. Nato moje fotenie to staci si myslim a stale lepsie nez terajsia seria 18-55EF ,alebo sa mylim? Pripadne ak ma niekto nieco na predaj sem s tym.

02.08.2011, 17:52 |
petis nejsem žádnej odborník ani fotograf, ale myslím že má moc velkej rozsah. a svetelnost taky nic moc. Osobně bych šel do nečeho kratšího. a pak koupit teleobjektiv.
Sám ted budu kupovat Tamron 17-50 2.8, vymenuju za seták.
tak ale ty 17-50 je uz zas ina cenova... skor by som chcel nieco od 18-100 aspom.
Musíš se rozmyslet, jestli chceš velkej rozsah nebo kvalitu. Obojí najednou neexistuje. Tamron 18-200 je celkem shit a navíc s mizernou světelností, nevidím celkem důvod, proč ho kupovat.
momentalne je dolezita cena...hlavne si chcem polepsit kvalitou,rozsah az tak dolezity neni. ako som pisal,rozpocet je do 250e
Za 250E bych se nebál starýho dobrýho Tamronu 17-50/2.8 z bazaru se zárukou. Nebo jiné obdobné objektivy Tamron/Sigma se světelností buď 2.8 nebo přinejhorším 2.8-4. Viz recenze na webu, třeba photozone.de
Když už chceš takovýhle Tamron, tak kupodivu je daleko lépe hodnocenej 18-250
[ Link ] resp. 18 - 270
[ Link ] ale já být tebou tak jdu do tohoto Canon 55-250 IS
[ Link ] koupím ho synovi + k tomu 18-55 IS
No je fakt, že kombinace 18-55IS + 55-250IS je pro začátečníky dobrá a překvapivě kvalitní, vzhledem k levný ceně.
este dotaz,je velky rozdiel klasika 18-55ef proti ef18-55is?? by som predal moj obycajny a kupil by som tiez tie dva canony is
18-55IS by měl být opticky lepší, navíc má stabilizaci. A stojí pár korun, dejme tomu 1500 Kč, protože se ho všichni zbavujou a kupujou dražší objektivy.
je tam rozdíl .. měl jsem oba, IS má i větší čočku !
[ Link ] 
tak moj 18-55 je predany... do finale postupily...
[ Link ] sigma 18-50mm F2,8-4,5
[ Link ] sigma 18-200mm F3,5-6,3