
Navštíveno 1743x

Jakou vybrat motorku pro začátečníka (v ježdění) na přestavbu? objem minimálně 599ccm ale 750 už asi né. Moje zkušenosti jsou tradiční "fichtl" , pak 2roky Yamaha TDR 125 s 22kw. Teď jsem měl cca 4 roky pauzu a jezdím jen autem.
Cenu bych viděl do cca 60000,-
Podmínky jsou pěknej rám a dobrá by byla i vidlice upside down.
Přemýšlím o gsxr 600, ZX6R, hornet 600, bandit 600, monster 600 atd..
jinak když moto nemá vidle upside down lze je nandat z jinýho modelu? třeba zx600r ninja a vydle z zx750r ninja?
Moc díky!

28.07.2011, 14:09 |
nome | Upraveno: 2011-07-28 14:10:12
bandit pi*o :-) dobrá ovladatelnost i cena ojetin 600 už docela jede
ono mašina typu GSXR 600 a bandit 600 je uplně něco jinýho. bandit je nudná, měkká, bezpohlavní motorka, gixero je supersport.

28.07.2011, 16:46 |
Cenda přestavbu na co? Street? Chceš jen pěknou motorku, nebo na tom i kravit?
Jj na streeta. No občas bych to tam chtěl houpnout na zadní;)

28.07.2011, 20:05 |
Cenda hodně hravý jsou R6 a jako street to vypadá taky dobře.
Itala vynech, jak s tim šlehneš, budou se hůř schánět starší díly. Navíc, jestli se nepletu, tak starší ducny nemaj standardně chípnutí náklonem, dodělává se.
yamahu na street muze doporucit jen znalec:-D
az ji zadres,pekne podekujes :-D
na prestavbu by byl eknej nejakej dvouval,SV,TL-S ma to hezkej ram.
delatoby jsou nuda...zase dvouval od suzy na stunt jezdeni taky neni to pravy orechovy...
rotax v aprilii ma suchou kliku,tam je to fain.
jinak na klasicky kraveni neudelas chybu se ZX6R,CBR,GSXR.
vicemene se da jezdit na vsem...a nebo nejaky ostry supermoto :-D na tom se diky vaze dle me vykravis stokrat lip nez na sestce

28.07.2011, 23:47 |
Jozzo na streeta ? cebro je jasná volba
na streeta je upravená většina starších motorek, prostě si s ní někdo párkrát lehne a zjistí, že originál díly jsou moc drahý, tak tam napere neorigo masku za 1500,- a street je na světě :D
na naučení po zadním je nejlepší kroska nebo enduro a někde na louce si to nacvičit, pády tolik nebolí a opravy vycházejí taky levnějc..
no já bych chtěl přestavbu na streeta v jiným slova smyslu, takže né masku za 1500 a sundat kapoty :))
Chtěl bych vyleštit jak kola, tak rám, kyvku atd. Udělat si předek a zadek dle mé představy. S tím stuntem by to u mě zas tak moc žhavý nebylo, ale občas bych to chtěl zvednout na zadek.
jinak co s těma vidlema? jdou prohodit??

29.07.2011, 12:03 |
Lukaash | Upraveno: 2011-07-29 12:14:22
vsechno jde :-) kdyztak i s vymenou bryly, kola, brzd ...
edit : usd za bezne vidle bez vymeny bryly kazdopadne nevymenis ...
pokud to chces na oko a sem tam zvednout, sel bych do M750 (pripadne M900, pokud ti nevadi zvuk suche spojky) ... da se na to koupit kopec carbonovych doplnku, koncovky vyfuku a jiny "performance" kraviny ... ma to usd v serii, zajimavy ram a napis Ducati na nadrzi :-)
Mel jsem podobne pozadavky a zkusenosti jako ty, nakonec jsem vzal GSR 600 a spokojenost, neni to zadna raketa, ale kdyz se poradne vytroubi taky se umi rozcilit:) je to perfektne ovladatelne, pohodlnejsi nez silnice, pro me naprosto super vzhled a vcelku nove za rozumne penize..

29.07.2011, 18:12 |
Cenda KaCzaba> víc oleje, nebo nejlíp úprava koše, vyřešeno. V okolí ji jako street pár známých jezdilo. Z těch starších šestek se s ní nejlíp blbne.
prave ze jsem videl dost vykrkanejch na motoru.do hondy nebo kavy ci suzy se nalilo o dost oleje vic a nebyl problem.mel jsem takhle ZX6r a v poho.kdezto yamaha trikrat zadrena...
poptej se kejleba proc opustil bleskurychle R1 a stridal samy 954 farose?:-D
kazdopadne toto mame vyreseny.pokud jde s pis o stavbu tak toto resit nemusime...