
Navštíveno 909x

Mám takovej zvláštní problém, auto má nové kotouče a destičky na obou nápravách. Třmeny bezvadné, válečky běhají, vodící segmenty namazané, všechno sedlo jak mělo.
No a teď zadní levý kolo pořád lehce přibržďuje i po cca 60-70km, ráfek je uplně rozpálenej na heveru to kolo drhne když se otáčí rukou. Už i zasmrděla destička. Tak nevím jestli to mám pořádně někde potrápit a nebo to nechat znova rozebrat.
Jak máš starou brzdovku? nemáš ve vedení spíš už bahno než brzdovku? zkusil bych dolívat a vypumpovat tu větev, aby tam byla nová kapalina. Pokud to nepomůže, tak máš buď křivej kotouč(jestli to přerušovaně drhne) nebo špatnej váleček.
Brzdovka nová DOT 4, auto má najeto 70tisíc km, kotouče nové i destiky, Válečky běhaly jak nové
Tak holt něco mělo větší sílu než mělo mít - tloušťka destiček? Kotouče? Pokud vše ostatní běhalo, jak má. Ještě zkontroluj, jestli při montáži někdo nepáčil na pístek a neohl vyložěně uchycení brzdiče k nápravě.
Využiju tématu:
v kolika se mění bajvoko zadní brzdové čelisti Octavie, mám 120tis.
zkoušel jsem se k tomu nějak dostat ale nepodařilo se mi to rozebrat..

O_O : můžeš tam mít v tom třmenu trochu vzduchu,ten se teplem roztáhne a začne ti to brzdit, nebo ručka pokud je na třmenu tak může bejt zatuhlá to po 70k neni problém .....
Ozzy : vydržej do 200tis vklidu, pokud ti de ručka normál tak to neřeš, poznal bys to že to už nemaká jak má i za jízdy

27.07.2011, 10:00 |
Zdenek (A)
O_O: Asi to bude plovouci brzdic, ze? Drhne jen jedna deska nebo obe? Nemuze byt problem v tom plovoucim ulozeni?
No jo, vlastně ručka......zkus ji vypojit a uvidíš, jestli se to zlepší.
Ručka je elektronická s takovým samostavem. Byl nataženej na max podle manuálu. Nic zadrhléto tam nebylo, nebo spíš nevypadalo