
Navštíveno 4327x


17.07.2011, 21:56 |
ps Tak ať diskuse nestojí :). Máte někdo zkušenosti s Audi S8 rv 07/08?? Co se na tom sere, na co dát bacha?
Díky za rady

17.07.2011, 23:13 |
AR tak a nismo se může vyřádit ;)

17.07.2011, 23:34 |
JR Na to jsem zvedavej, urcite to bude strasna mrdka :D

17.07.2011, 23:57 |
ps :P spíše reálné zkušenosti majitele (dlouhodobě :))
jasně tady je minimálně 15 majitelů takovýho auta....
běžná A8 je vcelku jebka za ty dlouhý prachy, strašný pálky za údržbu nebo přápadný opravy.... ne že by se tam sralo tolik věcí ale ročně faktura za servis vydá za za jednu oktávku napsanou na totálku .... na S8 počítat že podvozkově to pude všechno několikrát dřív ale to auto si nekoupí někdo komu prostě vadí nechat za běžnou opravu na podvozku nechat 100+k v autorizáku.... na tohle auto ani moc druhovýroby neni takže jinam nejezděj.... bud to maj vaťáci, nebo rusáci nebo kněz z kostala viz ten starej vtipnej obrázek.....
tohle mi spíš příjde že jí ani nechceš že to sem dáváš jen fakt aby diskuze nestála.....
myslim že tohle auto si nemůže koupit nikdo s menšim příjmem než je 1m ročně a to je tak sotva to platový dno na tohle auto ....typická zmrdkára, nikdo jí nemá kvůli nějaký V10 ale má to protože v katalogu to stálo nejvíc tudíž tim bude nejvíc reprezentovat na golfu....

18.07.2011, 00:58 |
majoni | Upraveno: 2011-07-18 00:58:39
zajímavý názor
nismo:
a co třeba BMW 760i, předchozí generace (po faceliftu), atmosferický 12 válec? Stejná zmrdkára, jako píšeš u A8?

18.07.2011, 07:27 |
Arnie_one | Upraveno: 2011-07-18 07:28:21
Taky bych se vetřel s otázkou, když je to, aby řeč nestála.
A6 moto 4,2Q tiptornic, osobne zacinam nad tim uvazovat, dal bych to do plynu. Jak se to chová co údržba a díly a životnost/spolehlivost co ten tip, sere se, nebo to je ok ? Tyhle auta se pohybujou za zajimavou cenu.

18.07.2011, 08:06 |
AR majoni: bmw 7er viz vedlejší téma, taky zmrdkara
Ano, tiptronicy se serou a je jedno jestli je v tdi nebo u benzínovýho osmiválu. Sám jsem narazil na dost inzerátů, kde tiptronic udělal pápá a bylo jedno jestli je to starý nebo nový auto. Teda u těch úplně novej samozřejmě ne, protože nemaj ještě tak vodježdíno. Sám jsem zvažoval audi, ale nemam na to koule, protože mam prostě vítr, že se to vysere.
Arnie_one-co vim od kolegy s motorem nema zadny problem,ten si naopak moc pochvaluje,ale samozrejme se boji aby se nevysralo neco jineho hlavne na podvozku :)
Podvozek je to nejmensi ;)
Nejdrazsi investice na tom aute je popripadnej repas prevodovky ci vymena rozvodu.
Zbytek je zanedbatelne proti tomu ;)

18.07.2011, 09:58 |
AR no o rozvodech tu jedno téma uz bylo tuším ;) a to znamenalo rozebrání půlky auta ;)
AR: Jenze to byla "sockova" A6 3.0TDi jestli se nepletu :D

18.07.2011, 10:03 |
AR takže u S8 to bude na rozebrani celeho auta?
majomi : ano perfektní příklad zmrdkáry.... vidíš v tom snad někdy nějakýho usmrkance kterej nemá na plnou nádrž ? to auto prostě vyžaduje ať si řiká kdo chce co chce klidně 1/4 mega ročně a to si dost lidí neuvědomuje.... a přitoom ty faktury za údržbu a opravy bejvaj často i větší....
novou RS6 máme rok , a kdo by řek že za auto v záruce se na ní už fakturovalo přes půl mega :)))
Arnie : A6 s 4,2q je dobrá volba, kor v plynu.... jasně A6 hrozně trpí váhou tý V8 a ta strašná přední náprava je hned noční můra peněženky ale motoricky dobrý, jede to hezky, rádoby komfort to má taky a pořád to dokáže uservisovat i člověk co má 20k měsíčně... což prostě u těhle A8 či 7er je nemožný a zjistí to každej kdo to koupí a nemá dostatečný cashflow :)
ad rozvody tak to se týká 3,0tdi a pár dalších novějších motorů převážně tdi.... repad převodovky se dá zvládnout za 40-50k vklidu.... samotná převodovka do A6 výjde např. 200k a do A8 může vklidu bejt ta samá ale stojí 450k a o tom to je.... sehnat jetou je nesmysl protože jich tolik neni a když už tak za ní člověk dá 20-30k a odejde za půl roku zase....
rozvody na starý S8 sou easy, na týhle S8 bych se krapet bál, nikdy sem ten motor ale vevnitř neviděl takže netušim ale je to o tom že rozvody na S8 neseženeš druhovýrobu, takže sada v audi bude stát stopro dalece za 50k a pokud sou zezadu tak práce +100k takže rozvody bude faktura vklídku 200k a udělaj ti kafe na recepci zdarma....
prostě tyhle opravdový zmrdkáry stojej raketu nový, minimum stojej jetý a servis jak od novejch natož jetejch sou astronomický částky jak materiál tak práce autorizáku :)
Nismo.Power:
Hmm takze jedinej ten tiptronc nebrat ?
Rozvody sem koukal komplet i s pumpou 14,5tis to je dost.
Co ta predni naprava ? kolik cca ?
party boy, arnie one:
Tak pánové sám jsem v r. 2009 kupoval A6 3.0tdi, r.v.2007, 117000 najeto, regulérně, žádná stočenina z nějakýho vymrd.bazárku.
Dlouho jsem uvažoval o nějakým rodinným kombi, chtěl jsem BMW, ale Audi má lepší pohon všech kol, ale to je vedlejší. Téma je o převodovce. Chtěl jsem manuál, kvůli spolehlivosti, taky jsem přečetl spoustu takových foreček, diskuzí, mluvil jsem se spoustou lidí, ano tiptronic je prý poruchový atd. Obrátil jsem se na člověka, co dělá přímo servis Audi a koncernových aut a řekl mi, že procento poruch je malé a po faceliftu motoru (ze 165kW na 171kW) došlo i ke zlepšení a zesílení převodovky. Po vyzkoušení manuálu u 171kW motoru (příliš silné na manuál-není to komfortní ani sportovní) jsem se rozhodl pro tiptronic. Bylo to auto s jasným původem, kilometry a servisní knihou. Do nějaké nejasné mrdky bourané a stočené bych do tiptron.nešel.
No a vlastní zkušenosti? Převodovka super, jelikož má auto kompletní S-paket (podvozek, exter.,inter.) tak má i řazení na volantu - to řazení je velmi rychlé a je na tom autě asi to nejlepší. používám ho jen při předjíždění, jinak to není potřeba, ale rychle se na to zvyká. Převodovka řadí hladce, bez jakéhokoliv škubání, ani jiných nepřesností. To auto najezdilo někde na dálnici na 6ku během 2 let 120 tis. km, tak tím se převodovka nemohla moc opotřebovat.
U firmy Kaps Kojetín - specializují se jen na opravy a servis převodovek jsem nechal preventivně vyměnit olej, který je podle Audi doživotní, ale jen během záruky. Dali tam olej originální dle doporučení výrobce převodovky ZF a potvrdili mi, že se jedná o vesměs spolehlivé převodovky.
Pokud se objeví negat. reakce na tiptronic, tak chápu, že když někdo koupí 1.sérii, 2x bouranou s půl milonem km s původním "doživotním" olejem, musí potom do světa poštět své negat.reakce a házet všechny tiptronicy do jednoho pytle. Zkrátka není auto jako auto.
A podvozek, nevím, že nějaký mám. V současnosti najeto po 2 letech ježdění 18 tis. km (celkem 135 tkm) a jen výměna oleje v motoru, v převodovce a na podvozku nějaký tyčky stabilizátoru za 1.500,-.
Takže se A6 (4F) nebojte, není to žádná hrůza. Mám ještě octávku r.v.1998, 81kW a provozní náklady + - stejné. Chovám se k ní slušně, nejezdím jako prase, nic si nemusím na silnici dokazovat. Auto slouží (zatím) jak má. Motor šlape, jako hodinky.
Tak pokud tento můj názor někomu pomůže, budu rád. Pokud má někdo opačný názor, tak ať ho klidně mám. Toto jsou jen mé zkušenosti uživatele.
nismo:
3.0 tdi má řetěz, tam se převody nedělají, nevím, jak je na to benzin
arnie one:
tiptronic nebo jinej automat se prostě do takovýho auta hodí.
Manuál do BMW 33Oi ano, do octávky ano, do astry ano ...., ale do vyšší střední ten automat prostě patří, ať si myslí, kdo chce, co chce
majoni: tiptronic v A6 je všechno, jen ne rychlej. tatík má A6 naftu, r.v. asi 07, najeto 230tis od nuly, převodovka šlape jak má, ale rychlá určitě není. nicméně to je vcelku jedno, protože ten motor má výkonu poměrně dost a když si člověk předřadí pádlama, tak to jede dobře.
rychlý mi přijde až DSG

18.07.2011, 13:45 |
Arnie_one | Upraveno: 2011-07-18 13:50:58
Me jde konkretne o 4,2, jak se tomu rika 4B,C5 01-03 cca.
Tomu tipu neverim, ale to je možná předsudek, nikdy sem z žádným A nejel (ale ani nechcu :( )
Jinak by me zajimalo jestli teda 2,8 a 3.0 je neco podobneho.
Arnie_one: automat jsem taky nikdy nechtěl, ale pak jsem koupil A8 v automatu a lebeda, manuál už domů nikdy více, teď jsme brali ženě Saaba a taky automat
Arnie: tak good luck, c5 V8 se v manualu nedelala ;o))
To uz musis sahnout po S6...
2 majoni: nechcem rýpať, ale spievať o spoľahlivosti po 18 tisíc km behom 2 rokov, to sa musím pousmiať :-)

18.07.2011, 15:33 |
JP jako Slim:D Popravdě teda vůbec nechápu proč si kupovat A6 TDI při takovym srandovnim nájezdu... to bych už radši řešil půjčovnou nebo taxíkem.
majomi : ty voe :D po 18tis najetejch za 2 roky tu budeš dokazovat že to je na údržbu stejný jak oktávka ? :D jen počkej až tě potkaj ty rozvody který se podle tebe nedělaj ( na 200tis čehož se možná ani s tvym nájezdem už ten motor nedožije až ti praskne "řetízek na krk" )... jen co uvidíš cenu za výměnu rozvodu tak si uvědomíš rozdíl mezi oktávkou kde sada stojí 3k a práce další 3k a budeš se jich ptát proč museli vyndavat motor.....
tiptronic rychlej fakt neni, odolnej taky ne.... +/- autobus 150-200 max a de písnice, rozumět tomu tak že řadí pořád pomalejc než zamlada.... oprava bud novou skříní za 2kilča nebo repas za pádlo....
Arnie : ta A6 neni špatná s tou 4.2 ale úpdržbu to chce dost... a přece jen za tu cenu prostě seženeš lepší vozy než audi....
Lidi, přestaˇbntě už jednou provždy blábolit o naftě na 3.000km za rok. je to kuwa každýho věc, co si koupí, tady není co k nechápání!
Prostě někdo chce TDI kvůli provozním (ne servisním )nákladům, kvůli kroutícímu momentu a neřeší, jetsli najdede 100000 a nebo 3000km za rok. už mě tyhle kecy fakt se*ou.
Já znám ze svýho okolí x mnoho lidí, co najezdějí ročně 690-100.000km a jezdí v X5 s benzínem, v Muranu, s Infinity a taky neřekneš: nechápu, proč si kupují na tyhle porce benzín!!??
Šestikule: neznáš náhodou majitele Ecopacku ve Vikýřovicích? Má taky A8, hezkou...

18.07.2011, 16:23 |
JP Servisní náklady jsou podmnožinou provozních nákladů, nejsou to dvě rozdílný věci. Nebo se snad dá běžně provozovat auto bez servisu?
Proč si kupujou na ty porce benzín to já naprosto chápu a v životě by mě nenapadlo se na to ptát. Já nechápu jenom to, proč si lidi kupujou motor jehož jedinou výhodou jsou (údajně) nižší náklady při velkym nájezdu, když ten velkej nájezd ani nemaj. Jinak samo je to každýho věc, já přece nestojim před autosalonem a nebránim těm lidem vlastním tělem aby si to koupili, jenom řikám že to nechápu.

18.07.2011, 16:29 |
Arnie_one | Upraveno: 2011-07-18 16:32:24
Lukasino: kurna taky kazdymu musis kazit radost co :) no jo apson 6 hrnků vrn vrn, mě to chybí :(
Nismo: takze 4,2 bude past, kuli tiptronicu ? chapu to dobre. Vse ostatni, jde +- servisovat v rozumne cene ?
Zdeny60:
Většinou s tebou souhlasím, píšeš rozumně, ale tohle ne. Disel na couračku po městě a 3tis za rok, to člověk neví co si koupil.
JP: ja souhalsim, jen si me predbehl.
Proč si koupí novej disel je jansy maj na to, ten další bude řešit problémy způsobený provozem toho prvního. 6km po městě popř couračka každej den na nákup za studena, tak nevím čemu to bude vadit víc, jestli 4,4 X5 nebo 3.0 TDI.
presne ako 18.07.2011, 16:23 | JP
Arnie: neber to tak, ja taky hledal manual a rikal si proc nikde neni... :D Kdyz silnejsi A6 v manualu, tak bud 2.7biturbo nebo S6 ;)
Jinak se toho tak neboj, ono v tehle a podobnych kategoriich, kdy auto stalo v novote kolem 2m, dneska stoji kolem 100-200k to bude vsechno stejny, dily jsou proste drahy a kdyz Te potka neco vetsiho, je to sila :)
A je jedno, zda je to A6, 5er, Lexus GS, Volvo S80, atd. ;)
Já to myslím takto:
když si někdo chce koupit dýzl, tak ho prostě chce. A neřeší, kolik najede km.
Není v tom nic, co by mělo technický podtext - typu dýzl-krátké jízdy-smrt pro motor. ne, není to tak. Jsou lidi, kteří z x důvodů nechtějí benzín a najedou pár km za rok.

18.07.2011, 19:22 |
JP Tak to potom jo. Já jenom že snad každej koho jsem s dieselem poznal v tom měl jednoduše ten technickej podtext, že ho to vyjde na provoz levněji. Netušil jsem, že je v tom vážně nějaký iracionální zatemnění mysli ve smyslu "prostě chci diesel protože je to diesel":-)

18.07.2011, 19:48 |
Nismo.Power | Upraveno: 2011-07-18 19:49:43
"
Proč si kupujou na ty porce benzín to já naprosto chápu a v životě by mě nenapadlo se na to ptát. Já nechápu jenom to, proč si lidi kupujou motor jehož jedinou výhodou jsou (údajně) nižší náklady při velkym nájezdu, když ten velkej nájezd ani nemaj. Jinak samo je to každýho věc, já přece nestojim před autosalonem a nebránim těm lidem vlastním tělem aby si to koupili, jenom řikám že to nechápu.
"
zcela souhlasim....
když už lidem docházej výmluvy na nízkou spotřebu tak to zahrajou na "zátah vocpod" ale prostě naftu pod 20kkm ročně nepochopim protože to výjde dráž.... nemám nic proti tomu když si někdo chrochtá 60k ročně nějakou vymlácenou oktávkou f tdi to prostě je jen služební auto a a minimalizace nákladů je prioritní a přece jen co si budem povídat v každý velký firmě se kurevsky liší "koláček" nákladů na PHM a "koláček" nákladů na údržbu/servis.... tam pak prostě oktávka bude pochopitelná a je jedno že nějakej FR nafťák bude žrát o 2L mín na sto protože všici maj oktáfky tak je máme taky to dá rozum .....
arnie : past to nebude, past to je už jen proto že auto za 2m stojí 100.... :) jasně tiptronic tě může a nemusí potkat ale přece jen ta převodovka je shodná i se slabšíma a ta v8 jí pokouří víc :) když jí měníš třeba každejch 30kkm olej jak bys měl tak najede určo normál zacházenim přes 200 možná 300 ale je to zbožný přání..... a jít do 2,7bisexuál to je sázka 1:1000000 do loterie, ten motor žere s velkym Ž , a sere se s velkym S :) a cokoli je S nebo RS tak má pro změnu obrovský náklady na údržbu a naprosto minimálně dílů z druhovýroby..... ta 4,2 tudíž vychází jako nejlepší volba pokud chceš aby to trochu jelo.... spotřebu ti řekne lukasino, neni to žádná hitparáda taky ale odpadnou ti starosti s turbama apod vysíracíma věcma co má 2,7...
jen prostě nevidim jedinej důvod (snad jedinej by moh bejt Q pohon) proč to auto upřednostnit před LS400 což je stejná cena, mnohem lepší motor kterej je spolehlivej, podvozek stavěnej k V8 né jen do kastle za každou cenu vměstnaná V8 jěž př. náprava neunese, výbava uplně jinde, komfort ani nezminuju a spotřeba dokáže bejt i poloviční :D takže asi tak.....
a naftáky prostě stejně do kamen..... jediný dobrý sou 1,2tdi v lupu a pak americký Duramaxy ve velkejch fordech :D
zdeny 60, šestikule: sám bych to líp nenapsal
To jsem asi píchl do vosího hnízda, chytří benzin pánové, chválit tady audi (4F) 3.0tdi a ještě k tomu s tiptron. Tady má každý sportovní velkoobjemový benzinový auto s 500kW a více.
Debata ale byla o nějaké spolehlivosti a tak, na začátku a ne benzin vs. diesel.
Ve svém příspěvku jsem, pánové, nehanil nikomu benzin....
Taky jsem chtěl benzin, ale zkrátka v daném okamžiku v těch benzinech nebyl takový výběr a nijak jsem to neřešil. Velký rodinný auto, pohodlný. Benz.,nafta? ani to nepoznám
Arnie one (a ostatní): ano, nenajedu ani 10 tis. ročně, no a co? mám 3 auta: octávka na couračky po městě, Lada Niva (smějte se, ale v terénu a v lese při těžbě dřeva nejlepší cena-výkon) trvale v Jeseníkách na obsluhu chaty u sjezdovky - taky couračky a A6 na cesty do Jeseníků a jinam, nikdy méně než 100km v kuse, tolik na vysvětlenou
nismo: ano 200 tkm se toto auto u mě nedožije, no a co?
jsem snad méněcený, když nenajedu ročně 300.000 km? Tak najedu ve 3 autech 20.000 km
Ano, quattro byl důvod, jinak bych si koupil BMW 550i nebo 535d (samozř. rodinné kombi)
LS400: určitě dobrý, ale je jich málo=malý výběr, vyšší cena, logicky
""jako Slim:D Popravdě teda vůbec nechápu proč si kupovat A6 TDI při takovym srandovnim nájezdu... to bych už radši řešil půjčovnou nebo taxíkem.""
JP: to opravdu neřeš, já to taky neřeším, někdo se tady ptal na spolehlivost - zatím si nestěžuju a hlavně neřeším benzin vs. diesel
A abych uklidnil všechny příznivce benzinu, až zase našetřím milion, koupím si na vyblbnutí nějakou ojetou mrdkáru Nissan GTR, Gallardo, F430, SLS, Cadillac CTS-V nebo Corvette ZR-1 nebo co mi poradíte. Na nějakou korunu hledět nebudu :-)
Zase jsem píchl do vosího hnízda?
seat power: amen :-)

18.07.2011, 22:16 |
Arnie_one | Upraveno: 2011-07-18 22:23:06
majoni:
Ja mylsim, ze si nepichnul :)
Jde o to, ze to kazdy chape po svem a zrejme jinak.
Prvni vec 90% lid tady na foru nenasetri milion :) a myslim, ze pro 90% lidi, je tady rozpočet za auto, strop 100-150tis, tot kamen urazu.
Ja koupil od kamarada Focus Tddi, jenze sem vedel historii co s tim najel a jak se k tomu choval, nedelam si iluze, ze bych v bazaru sehnal slusnej kousek. Sem spokoejenj auto papka vzdy do 6L nafty, nebudu psat 3,5L, neb je to blbost a hlavni zena spokojena.
Nevim jestli jsi to cetl, ale bavilo se v podstate auta a vyuziti, ne o tom zda si to nekdo muze dovolit ci ne.
Ten kdo na to ma, bude jezdit v tuaregu v12 TDI pro rohliky do samosky a bude mu to uprdele.
V podstate, kluci upozornili, ze pouziti diesla na couracky a bez najezdu, je prakticky blbost i to auto trpi.
At si kazdej jezdi v cem chce :) Kort kdyz jemu to vyhovuje :)
Ja kvuli prestehovani prodal 2.5TDi a vymenil za 4.2i :)
Jen v rychlosti:
18.07.2011, 19:48 | Nismo.Power
ad důvod proč si to koupit místo LS400 atd.
Skutečně to zázračný Q, potom to je auto na stálej a bezproblémovej provoz celoročně. RWD je v létě pecka, ale v zimě jet s tím na hory, nebo vůbec parkovat do řady v zasněženém kopci atd. je už nesmysl :( A může to mít elektriky kolik chce, nový zimáky, atd. :(
ad spotřeba u A6 4.2, celkovej průměr jsem měl lehce pod 16l, nic drastickýho :o)
Praha lehce pod 20l, venku kolem 12-13l svižně, když jsem se krotil, dalo se i pod 10l :)
lukasino: to vlastníš benzíku nebo co :-D
Lukasino:
ano, výborný pohon všech kol pro každotýdenní cesty do Jeseníků, kam musím dojet brzo ráno za každou cenu při sněhu a ledu a břečce. Ve spojení s relativně silným a úsporným motorem. Než jsem poznal čtyřkolku, tak bych neřek co se s tím dá na sněhu dělat :-) jiní stojí, já jedu a ještě s rezervou v trakci. A Niva, to jen pro pobavení, ta sibiřská ocel....tam, kde zastaví quattro Niva jede na úzkých gumách v 50 cm sněhu do kopce a ani se nezakucká, ale to je už jiné forum.
Děkuji