Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jake srouby dotahovat na tlumici?

 o Navštíveno 1592x o
o 16.07.2011, 21:24 | Jazzy
ahoj cetl jsem ze kdyz se dava novy tlumic nejake srouby by se mely dotahnou az uz auto stoji na kolech(aby se pote rychleji nenicily silentbloky),a ted nevim zda jsou tim mysleny srouby ktere drzi tlumic s ramenem a nebo sroub/y nahore v ulozeni jestli to rikam dobre.dekuji za radu


o 16.07.2011, 21:29 | Komba
to je pro mě novinka zda tomu tak je.Ale když měníš pružinu,tak vždy se šroub utahuje na pevno,pak se strká do podběhu,kde jsou buď šrouby nebo jeden středovej v gumě,který se může dotahnout hned nebo potom a pak se to vsadí do těhlice,kde utahneš šrouby podle typu uchycení:)
Všechny šrouby na čepech utahuješ při sundaným kole a když na to můžeš,to by jedině muselo mít nějaký auto speciálně řešený od výrobce,ale dle mýho blbost co jsi četl.Možná někdo řekne něco jiného nebo přesně napiš jaký silentblok máš na mysli....
o 16.07.2011, 21:36 | Jazzy
no vycetl sem to tady [ Link ] vim ze je to jinak resene nez treba asi u koncernu ale pak ten uzivatel Radek H pise-,,Utahování tlumičů na zemi je samozřejmé u všech aut´´
o 16.07.2011, 21:44 | crestik
na E46 klubu to taky nedávno řešili, že se má něco dotahovat na zemi...
o 16.07.2011, 22:00 | Jazzy
snad nekdo poradi :o)
o 16.07.2011, 22:02 | Komba
.......po delším šrotování v hlavě mi možná došlo proč se to tak má dělat:D Jenže už tolik tlumičů vyměněno a žádný se nevrátil že by se utrhnul.Bude to fakt na výrobci tlumiče a auta.
o 16.07.2011, 22:13 | nickname
jazzy: jestli resis megana, delal jsem to nedavno. Na kazdem konci tlumice je oko a v nem je gumou zalisovana kovova trubicka, kterou prochazi sroub. Takze kdyz dotahnes horni i spodni sroub nafest pri zvednutem aute, tak tu trubicku, kterou prochazi sroub utahnes napevno. Nahore k nosniku a dole k ramenu. No a kdyz to pustis dolu, zmeni se uhel tlumice jak ke kastli, tak k ramenu. Tzn, ze vlastne nasprajcujes tu gumovou vypln mezi okem a trubickou, co prochazi sroub. Pak ta guma samo driv odejde. Ja jsem to dotahl jenom lehce, pak jsem si podlozil rameno a pustil auto dolu bez kola, abych mel dost mista na dotazeni a vesel se tam s klicem. Dotahnout, pak zvednout, nahodit kolo, pak s autem dolu a je to... P.S. nejsem mechanik, jestli neco pisu blbe, tak me opravte
o 16.07.2011, 22:27 | Jazzy
aha tak uz je to aspon u tech rencku objasne,rekl bych ze treba u koncernu beru ted staricky golf2 tak tam ty srouby ktere spojuji tlumic s ramenem normalne muzes na fest dotahnou,a ten sorub nahore v tom ulozeni dotahnou pak klidne az auto bude na kolech(muj laicky nazor)
o 16.07.2011, 22:37 | Komba
Jo golf má horní uložení přístupný z kufru a není tam trubička že?
Jinak stejně jsem to myslel jako nickname,že když pustíš kolo na zem a máš nasazený tlumiče,tak se ta trubička bude lehce otáčet na ose šroubu a tím že by jsi to utahl a pustil dolů,tak se to našponuje a dříve se to zničí.
o 17.07.2011, 21:04 | mr.brain
nejsem žádnej mechanik, ale nejsou na mysli ramena? Když to necháte svěšený a dotáhnete když je auto zvedlý, pak stačí, abyste vzali nějakou díru a díky tomu, že ten silentblok je vlastně už napruženej (když je auto na rovině, jsou ramena rovně, ale dotáhli jste je prověšený), tak se velice snadno utrhne.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3401 sekund.