
Navštíveno 1591x


15.07.2011, 20:02 |
empi Chtěl bych koupit auto, pořád se rozhoduju mezi pár autama, ale zajímalo by mne, co říkáte na BMW řady 5 V6 2,5TDS, jak jsou na tom motory? Známý ho má a říkal, že pravidelně poctivě vyměnuje kapaliny atd a jediná chybka, byla, že mu odešlo turbo. Nerezne, jako kdyby vyjelo z fabriky. Rok 1997 a výš. Chtěl bych ho cca do 80 000,- ale povetsinou mají najeto kolem 220 - 250k km, má to smysl, jsou držáci jako o nich slyším nebo raději nebrat.
Prosím odborné rady a né typu, jedině RENAULTA... Díky.
Oni to držáci sou ale musel by si na trefit na kousek kterej je zachoval jinak se to bude sypat ty auta co sou v bazerech budou šroty.

15.07.2011, 20:12 |
empi Nebo doporučte něco, jako nějaká karosařina, jako poťukané od vozíků, popřípadě promáčklý blatník mě vůbec netankuje, počítám s tím, že půjde pod celolak cca třebas za další 2-3 měsíce po koupi.

15.07.2011, 20:54 |
AR Tak za prvé není to Včko a Rko tedy řadový 6ti vál, když říkáš rok 97 a výš tak to je E39, tady bych 2,5TDS nevolil, pokud naftu tak už raději do novějšího 3litru. Pokud na naftě netrváš tak tak klidně 2,5ku a to buď 523 nebo silnější 525. Benzíny jsou držáky a 220-250tkm je pro ten motor prd, nemají problém natočit bez poruchy klidně půl míče.

15.07.2011, 20:55 |
AR jinak k E39kám ti hodně dokáže povykládat místní člen pavel528
máš stoprocentní pravděpodobnost že 9 z 10ti tds který můžeš koupit bude sypačka motoricky že se z toho posereš.... sehnat dobrý TDS je kurevskej problém a bejt tebou tak se tomu hodně vyhnu pokud o tom motoru nic nevíš....
když se k němu od začátku chováš jak nejlíp můžeě tj. natočit nechat třeba 5m běžet a pak jet, dochlazovat minimálně 5m po dojetí, tankovat jen dobrou naftu, netočit ho k vysokejm otáčkám tak ten motor je s určitejma investicema schopnej najet treba 500-750k když počítáš jednou za dva roky čerpadlo když je starší a každej rok aspon jeden vstřik, turbo výdrž tak 200-300 když se chováš jak máš....
jenže nikdo se k tomu takhle nechoval takže motory všechny mrtvý neb sou prostě háklivý a nevydržej zacházení neznalýzho uživatele, tzn fouklý těsnění ale spíš prasklý hlavy pořád, problém s netěsnejma čerpadlama,vstřiky na dennim pořádku, vylágrovaný spodky blbym olejem i když si ho měnil protože foukaj komprese do vany.....
prostě nekupuj to....a už vůbec nekupuj e39 za 80k to si sebevrah to bude jedině totální doraz a ani trochu nevěř že bude mít najeto 250 bude mít najeto 400 a nic na tom autě už nebude původní a všechno ti odejde znova do půl roku a za rok si v tom za dalších 80 ani nevíš jak....
a celolak tohle auto fakt nezachrání.... jinak hnijou taky to se neboj :)

15.07.2011, 21:59 |
323Marty | Upraveno: 2011-07-15 22:02:00
Nismo: zde není co dodat :o) Naprostá pravda. 2,5TDS je pro e39 ta nejposlednější volba :o( Co se týče celolaku, spíš bych volil celotapetu :o)
Hele nismo, proč vlastně všichni lidi chtěj turbodehtový starý motory pod vidinou o dva litry menší spotřeby a vůbec neviděj tu žumpu, do který se můžou dostat díky nesrovnatelně dražším poruchám agregátu??? Tohle mi prostě nikdo nevysvětlí. Obzvlášť když ti pak řekne, že to má na pojíždění po městě a na nákup. Kdyby aspoň každej druhej den jezdil Praha-Olomouc, tak možná naftu pochopim, ale...
Empi píše,že známýmu "jen" odešlo turbo :o) Zajímalo by mě, na kolik přijde repase, pokud je možná a na kolik nový turbo. Podle mě taková oprava vyrovná cenu benzinu tak na 10.000km.

17.07.2011, 10:09 |
empi AR: Ježiši, to jsem se ale hnusně upsal s tou V6, ještě jsem se díval na Audiny totiž :D ... Na naftě trvám...
Nismo.Power: Díky za vysilující radu, co by jsi doporučil ty jako znalec za auto, který je cca do těch 80k, minimálně 6válec a diesel, alespon aby to byl sedan nejelepe kombík? ... Jinak, nějakou stránku z němec o autech neznáš? Chtěl bych to koupit tam.
323Marty: Repas turba stojí 7500,- nový rurbo i 25000,- :)
Minimálně 6ti vál v dýzlu za 80? Co jako čekáš, že seženeš?
Velke pohodlne kombi nebo sedan v naftě za 80tis ? asi mě tu dost lidí sežere ale za tuhlke cenu bych se podíval po opelu omega B facelift ročniky 2001 a vyš zatyhle prachy je realne sehnat hezkej kousek a komfort srovnatelný s E39 teda pro mě jelikož mam možnost neustaleho porovnani s e39 528 je komfort omegy mnohem lepší.

17.07.2011, 10:43 |
empi paty_boy: myšleno, pokud nebude kombi, sedan nevadí, ale né auto typu clio, golf atd. Navíc to není auto na celý život, ale auto, který prostě potřebuju aby jezdilo Č.B. - Praha a popřípadě někam na dovču a je mi jedno, jestli do toho půjdou nějaký peníze sem tam do motoráku.
Paczqo: taky mne to napadlo, podívám se.
Někdo nějakou radu ohledně stránek z němec popřípadě rakouských kolegů? Nechci to kupovat v CZ.

17.07.2011, 10:44 |
party_boy | Upraveno: 2011-07-17 10:44:58
Paczqo > Předpokládám 2.5 TD, což je vlastně TDS od BMW?
party_boy: ee pravě že od 2001 je 2,5Dti což je sice skoro to same ale ma odstraněné některé mouchy a je to o dost lepší motor než stara TDS navíc když je k tomu 5q automat tak fakt nadhera poježdění.
Sorry já když si vybavim omegu v naftě, tak právě s motorem TD, ty Dti neznám.
empi > Tak jestli ti je jedno, že občas do toho něco dáš, tak si kup třeba tu koncernovou 2.5TDI :-)
TDS bych nekupovval tam ty nemoci jsou hodně ale 2,5 Dti je vykonjší a spolehlivější samozřejmě peči vyžaduje taky ale jizda s tim je fakt velmi přijemná.

17.07.2011, 10:54 |
empi Paczqo: upřímně, které auto, dnes nevyžaduje péči, nejsem majitel, který by na auto sral a čekal až se mu rozsype ... :)

17.07.2011, 10:56 |
empi Jinak ohledně toho BMW by to nemusela nutně být E39 ale klině i nějaká E36
Je zvlaštní, že E36 tds tak poruchové nebylo, 525TDS se vyhni jako čert kříží, byly to nepovedené motory. Když už tak v té ceně sháněj 530D, dnes už je to cenově tak dole, že při troše štěstí a trpělivosti seženeš i pěkný kus, taky je jasné jestli to koupíš od mladého hejska někde z velkoměsta, nebo od strejdy někde z horní dolní :) Já za poslední 3roky prostřídal 5 e39tek v ceně taky okolo 80ti (nákupní) a ani s jednou nebyl problém. Musíš trochu vybírat.. Jinak, že odchází čerpadlo,nebo turbo nebo tamto, to není žádná výsada BMW, to ti odejde u kterékoliv jiné značky. Jinak se neboj koupit i v chudší výbavě, před nějakou full vybavou ale v hroznem stavu, dnes už e39 dovybavíš za pár korun, tím myslím třeba komplet introš v kožce hrubo pod deset atak. M pakety, face světla apod.. Vše se dá sehnat levně, když člověk trochu hledá..
TDS bych vůbec neřešil, když už naftu tak 530d, je se spotřebou o litr lepší a jede nesrovnatelně líp. Akorát E39 je už opravdu hodně stará šlupka a je třeba vybírat kousek. Já bych šel spíš do 528i / 530i než do nafty co má minimálně 300 tisíc najeto.

19.07.2011, 21:59 |
empi | Upraveno: 2011-07-19 22:00:47
díky za rady, pochopil jsem správně, žebych měl jít spíše do 530/528 než do 525TDS?

19.07.2011, 22:12 |
AR nebo 523

19.07.2011, 22:14 |
empi 523 jsou pouze benzinaky ne? Ja tohle chci pouz naftu, bude jezdit delsi cesty, na cestu do mesta a zpatky mam Filcku 1.3MPi

19.07.2011, 22:57 |
Tendr Takže 530D 135kW, neb 528i je taky benzín.