Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > O1 RS nebo O1 TDi?

 o Navštíveno 2938x o
o 15.07.2011, 12:48 | Losky
Ahoj, tak nějak v tom zas lítám a nevím co. Mám roční nájezd tak 12tis, takže nic. Vesměs okresky a město. Takže vše spíš mluví pro RS. Má auto nějaké velké závady? Známej tahá auta z Německa a říká ať radši vezmu naftu, že ta se tolik nesype jak ta 1.8T. Jedná se mi o auto do 150tis. Nebo je lepší třeba jen ta 110kw verze třeba se 4x4?


o 15.07.2011, 12:55 | endru.ondra
U RS počítej ze spotřebou a sype se to tak jak se podle toho staral puvodni majitel. Ceny dílu na RSbudou o drobet dražší ale neni tak že by se to nedalo překousnout a bude tam tvrdší podvozek než u tdi.
o 15.07.2011, 13:09 | Losky
S tou spotřebou počítám. Při mém nájezdu do 1000 km za měsíc to není tak hrozný. Počítám, že průměr tak 10L, nafta tak 6,5L. Takže ve finále rozdíl tak o 1000Kč. Jel jsem párkrát s O2 1.8Tsi a s Yetim 1.8tsi 4x4 a jezdí oboje pěkně, obě auta město a 12L průměr.RS by mohla jet lépe a po chipu snad ještě líp. Co nevím je, že nevím, jestli to má dvouhmotu. Jinak co se týče ještě té spotřeby. Co nad obsah 1.6 nejezdí okolo 9-10L? Myslím, že je to všude tak nastejno
o 15.07.2011, 13:21 | Luke_288
nechápu tyhle úvahy. píšeš, že RS by mohla jet lépe než 1.8TSI a už přemejšlíš o chipu. a na druhou misku vah dáváš naftu. při 12tis km ročně bych se na naftu vyprd
o 15.07.2011, 13:27 | Losky
Tak si myslím, že 20kw navíc není nikdy na škodu:)
o 15.07.2011, 13:28 | kozlustechnykus
TDI s 50t km asi taky nesezenes, takze ta moznost vysrani se turba a podobne je tam taky.
o 15.07.2011, 13:28 | Zdeny60
Za 9 mi jezdí 3,0R v Subaru :-)))
o 15.07.2011, 13:32 | tommas
Zdeny: a mě za 9 jezdí 1.4FSi Golf:-)))
o 15.07.2011, 13:33 | Losky
Zdeny60: sice tě neznám, ale tvé spotřeby jsou tady na AHC známé:)
o 15.07.2011, 13:38 | muSlim | Upraveno: 2011-07-15 13:39:26
Na 12 tisíc ročne by som sa fakt ani len zo srandy nezamýšľal nad naftou a spotrebu by som neriešil, leda že by si plánoval Supru ktorá prešla nespočetnými úpravami a baští cez 40/100 :-)

Zdeny, za necelých 9 jazdím s 1.6TDCi :-D
o 15.07.2011, 13:39 | party_boy
Ale tohle je extrém, buď chceš to nebo to. Taky můžeš koupit naftu a vočipovat :-)
o 15.07.2011, 13:47 | Antonio | Upraveno: 2011-07-15 13:48:14
Osobne i kdybych mel najet 2tkm rocne,tak pujdu do nafty:-)

Jinak kdyby ses rozhodil pro naftu, tak by byla k mani 2002 OI, 66kw, 117tkm- poctivé. ale cena lehce nadhodnocena na 145tis.
o 15.07.2011, 14:05 | endru.ondra
Počítej že RS budeš jezdit město za 12 litrů. Jestli chceš jezdit rychle tak kup rs a jestli chceš na spotřebu tak naftu
o 15.07.2011, 14:06 | Seat Power
ani jedno,ale kdyz uz tak 1,8T
o 15.07.2011, 14:08 | Losky
Když bych chtěl naftu, tak od 74kw nahoru. ALE vidím to spíš na benzín nebo lpg
o 15.07.2011, 14:08 | party_boy
Takže vlastě RS ani tak nevyhledáváš? :-)
o 15.07.2011, 14:11 | Losky
Jezdím na pohodu, jen Když mě někdo vytočí, tak noha na podlahu a nazdar. Pak zas do kila.
o 15.07.2011, 14:13 | Losky
Tak RS mě zaujala výkonem a cenou.
o 15.07.2011, 14:52 | Nismo.Power
že se 1,8t sype víc jak tdi ? známej tahá auta nebo 1:8 modely že o vom ví uplný hovno .... ?!
o 15.07.2011, 15:27 | Antonio
Co já vím, tak 1.8T by měla být jeden z nejpovedenějších koncernových motorů. Jak jsem koupil, tak prodávám...
o 15.07.2011, 19:48 | dddd
to vyprávěj autorizovanejm mechanikům na školení, že 1.8T byl nejpovedenější motor z koncernu nebo co
o 16.07.2011, 00:45 | Rudi
nejpovedenější je TDI a 1,8T nebyl vůbec špatnej motor!
o 16.07.2011, 07:51 | Losky
Nebo doporucujete neco jineho?
o 16.07.2011, 08:18 | Vasekkch
Uz si v nejake rs jel? Protoze az se svezesvtak uz naftu nebudes chtit. Nebo lepe receno nikdy ne 4 valcovou, ale tam uz to zase leze do penez servisem
o 16.07.2011, 10:46 | Rudi
hlavně mi přijde zbytečný řešit naftu při nájezdu 12tis. ročně, záleží na co auto máš, jestli na normální ježdění nebo se chceš občas trochu "projet"
o 16.07.2011, 11:13 | Jajinek
Napíšu ti to v kostce-měl sem stejný dilema,TDI nebo T nebo RS nebo co?????byl sem z toho v .....,2měsíce zpátky sem koupil RS a seru na nějakej nájezd km za rok nebo,že to žere po městě 12 atd atd co každej říká,důležitý co chceš TY!!!! Dlouhoprůměr mám 8,7 a to jezdím z dědiny 5km do města a motačky kolem brna a brno. Díly-tdi a rozvody je cca5tis+práca rs je za 2,5,zas tam máš velký brzdy,nižší podvozek a interier taky jineja hezčí,takže tady můžeme psát do aleluja co co co a stejně hovno,zaleží co chceš a co se ti líbí!
A jestli tdi tak určo ne 74,já chtěl 96 a měl sem ju nějakej rok zpátky a kdybych chtěl naftu tak jedině 96. Výhoda v tdi je spotřeba a obrovskej krouťák oproti rs,ale rs je rs ;-) Kdybys nebyl jak tajnej agent z .......,ale třeba z okolí brna tak se ozvy a můžeš si to rs očumět
o 16.07.2011, 11:15 | Luke_288
jj, je důležitý co chce on, ale taky jestli má na banány pro opičku...
o 16.07.2011, 12:01 | Losky
Kamarád včera u nás byl s A6 2.5tdi quattro 150hp a odšťuch super a ten zvuk jak tryskáč při startu. ale zas bych se obaval servisu
o 16.07.2011, 14:40 | camron

foto k příspěvku  od camron

o 16.07.2011, 14:49 | party_boy | Upraveno: 2011-07-16 14:51:21
Tak o 2.5tdi už toho tady bylo dost. Tam je to fakt vo držku na co narazíš. Ale úspora už tam tak dramatická oproti RS nebude.
o 16.07.2011, 15:17 | Losky
No jo, je to tezky. Fakt nevim co
o 16.07.2011, 15:20 | Seat Power
Seat Leon cupra
o 16.07.2011, 15:51 | party_boy
Pokud řešíš spotřebu, tak si naftu kup, ikdyž najezdíš vesměs prd. To je jednoduchý. Pokud neřešíš spotřebu, můžeš nahlídnout i jinam než do koncernové nabídky. A že na výběr je.
o 16.07.2011, 17:55 | Monička
Proč nebrat nafru při nájezdu 12tis. za rok?? Mám naftu nalítám 2-3tis. za rok.. Kde je problém??

Strašně moc běhám,jezdím na kole.. Auto jede málo.. Mám prodat a koupit benzín?? Nebo jak je to?? Díky..
o 16.07.2011, 18:31 | hlavon
za mě leon cupra
o 16.07.2011, 19:34 | Losky
Člověk vždy kouká na spotřebu, ale není podstatné, zda utratím o 30L paliva víc
o 16.07.2011, 21:31 | hanzz
Monička: Problém není nikde. Jde jenom o to, že při malém nájezdu je u nafty ta úspora paliva malá v porovnání s vyšším rizikem servisních nákladů.
o 17.07.2011, 15:16 | Monička
Servisní náklady jsou oproti benzínu až tak vysoké,že se to nevyplatí?? Co třeba??
o 17.07.2011, 16:10 | schwaboid
Z jiného vlákna: Pasat 1,9 tdí...
par faktur co sem taj vylovil, nebudu to prepisovat cely, faktury na tyhle castky jsou uplne stejny po celou dobu provozu auta, zadna gradace ke konci neni...

3/2011 - 166833 - lozisko - 10362,-
2/2011 - 165713 - prohlidka - olej,filtry, manzeta, cist. klima - 7061,-
1/2011 - 165250 - nova baterie +kontrola - 8848,-
8/2010 - 161963 - predni kotouce + desticky - 12485,-
6/2010 - 161526 - novy chladic, kapalina, zadni kotouce+desticky+brzdice -17419,-
2/2010 - 156620 - prohlidka, olej, filtry,zarovky,hadice - 15218
2/2009 - 145776 - cisteni turba, nova vaha vzduchu -16126,-
2/2009 - 144534 - olej, filtry, manzeta, tesneni atd. Prohlidka zaruka mobility - 16931
10/2008 - 141065 - rozvody, vodni pumpa, klinovy remen, tlumic vibraci, filtry, olej , cist.klima, atd. - 25254,-
2/2008 - 135000 - servisni prohlidka, olej filtry - 11922,-
2/2007 - 120000 - serv.prohlidka, olej, filtry, desticky, klima, cidlo - 23460,-
o 17.07.2011, 19:37 | Losky
A co třeba Mondeo ST? Nebo nejaký další šestiválec?
o 17.07.2011, 21:52 | Rudi
ten je ten passat se servisem za poslední roky za 170tis.?
o 17.07.2011, 22:14 | hanzz
Co je to za ložisko za desítku? :-O


Monička: Bez to tak, že na atmosférickým benzínu, který je dobře navržený a jezdí se s ním s rozumem, se nemá prakticky co vysrat. Ale přetechnizovaná nafta má těch slabých míst, které prostě nevydrží "věčnost" celou řadu. Takže nejde o běžný servis, ale o opravy a výměny, které dříve či později prostě přijdou - turbo, čerpadlo, vstřiky... :)
o 17.07.2011, 22:47 | Losky
Debata o tom Passatu byla nedávno i u jeho inzerátu zde na fóru. Jednalo se vše o autorizovaný servis, tak bych to vůbec neřešil, ceny mají úplně někde jinde:)
o 18.07.2011, 14:44 | Losky
JAk to tedy vypadá s tím Mondeem ST? A co třeba Volvo V70 či Saab?
o 18.07.2011, 15:57 | Zdeny60
Mondeo ST - vyhledej na webu. Něco se říká o přidírání na klikovce při nízkém stavu oleje do určitého ročníku.

Problém s ST je ten, že auto je natolik dobrý a má natolik výborné jízdní vlastnosti, že mnoho majitelů nechce respektovat jeho limity a výsledkem je.... bum bác:-) Takže když jsem před asi 3-4 lety hledat prosebe STčko coby první benzín po asi 12 letech ) v té době) našel jsem snad jedno, které neneslo viditelné a ajasné stopy po zboření a taky si za něk tehdá chtěl majitel nechat zaplatit 460.000Kč (rok 2008 asi) a to je tedy bomba:-)

Jinak ST220 v HB je pro mě stále jedno z velmi atraktivních aut, a nechalo ve mně hluboký dojem, navíc když je verze se 6MT a Recaro, je to opravdu zážitek v tom jet. Výkonem neoslní, ale ani neurazí. 220PS je akorát a motor má nádherný zvuk, brzdy mají výtečnou účinnost. Posez je přímo královský. Provedení je slušné, jen dojem kazí provedení čalounění ,ufru - na úrovni favorita z prvních let výroby. SDnad nůžkami ustřihnutý filc hozeny na dně, nijak neukotvený, tady tedy hoši šetřili na nepravém místě.

Z řeči mechaniků netrpí tento vůz na žádné závažné potíže. mimo korozi spodních lemů dveří )do r. tuším 03
-04) a pak na ten olej a zadřenou kliku. Jinak pohoda.

Proti Volvu S60/V70,XC70 je to o míle vpředu jízdními vlastnostmi a prostorem, Volvo je více odolné vůči korozi, ale i tak, ST220 z posledních let je již vcelku slušné. Servis na něj buide jistě levnější než na Volva, mluvím o značkových dílech a ut. servisech. Lojza v kůlně bude jistě levnější.

Když potkám (a slyším) pěkné STčko dnes, rád se ohlédnu. Bral bych klidně i dnes pro potěšení z cestování, protože i spotřeba se dá - navzdory 3l motoru - udržet klidně pod 8/100 (v mých rukách:-)) a dlouhodobý průměr v klidu na 10.
o 18.07.2011, 19:16 | Losky
Tak STčko je krásný, já potřebuji kombi. Včera jsem viděl i 2.2Tdci ve verzi Titanium a vzhledově jako ST, ale tdci se dost bojím. U Toho 3.0 se bojím spotřeby, ale zvuk šestiválce je slast na uši.
Rád bych se spotřebou motal tak okolo 10L. Ale vůbec netuším, kolik to baští na okreskách při podřazování atd. Na dálky to jezdí asi jako ta RS, ale jak v zápřahu, tak to nevím. Kamarád co má A6 2.5tdi quattro se mě snaží vnutit A4 2.5tdi. Zvuk to má nádhernej a když neřeším spotřebu, tak to je ok, ale otázka toho servisu mě děsí.
Takže spíš začínam sledovat ty V6
o 18.07.2011, 19:20 | Seat Power
proste vem 1,8T ta splne tve pozadavky,jede to slusne,spotreba od 7,5 vejs,celkem bezporuchovy motor.A vic nema cenu resit.
o 18.07.2011, 19:41 | Losky
Asi to tak dopadne, ale na druhou stranu si říkám, zhruba za stejnou cenu a spotřebu mít V6 je taky lákavý
o 18.07.2011, 19:42 | party_boy
U 3.0 litru se bojíš spotřeby a u foukaný 1.8 ne? Rozdíl téměř nulovej. Jednou řekneš, že se bojíš spotřeby, potom že spotřebu neřešíš, jednou benzín, jednou diesel. Vždyť ty víš prd co chceš :-D
o 18.07.2011, 20:37 | Losky
Tak psal jsem, že spotřeba bude asi dost podobná u RS a třeba ST. Jen prostě jezdit kombi za 15 nechci, idealne se motat okolo tech 10. trasy mám vesměs okresky a město a o víkendech výlety. Do pr2ce zatím jezdím tam 15km a pak zas zpět. Vím, že ta rska jezdí cca těch 7,5 až 15, ale 3.0 je pro mě velká neznámá a vesměs na fordy lidi nadávají kvůli naftě.
o 18.07.2011, 20:51 | party_boy
Jenže koncernová 2.5tdi neni o nic větší výhra než nafta od forda. Pokud 2.5tdi tak jedině nějakej prověřenej kousek. Jinak 1.9tdi 96kw, ale to je jenom můj názor. Co třeba 330d nebo 530d?
o 18.07.2011, 21:05 | Losky
Tak ta 330d je už mimo můj rozpočet. Kdybych měl nejakou jistotu v té 2.5tdi, jdu do ní. Ten motor má nádhernej zátah a zvuk, ale o žádné slušné nevím. Jinak myslíte,že oturbenej benál jezdí na stejno jako atmosféra nad 2.5 v benálu?
o 18.07.2011, 21:07 | Luke_288
2.5 TDI má nádhernej zvuk?
o 18.07.2011, 21:15 | party_boy
Tak každej je nějakej [ Link ]
o 18.07.2011, 21:21 | Losky
Mě se ten V6 tdi líbí. Jako když vzlítá letadlo
o 18.07.2011, 21:26 | party_boy
Tak nějak pochybuju, žes seděl v letadle, nic proti.
o 18.07.2011, 21:38 | Losky
Letěl jsem 2x. Mě se to prostě líbí, když se tomu dá kotel. Zvenčí mi to přijde impozantní
o 18.07.2011, 21:44 | Jazzy
ty vole,nafta mela nekdy hezkej zvuk?dalsi co se mu libi zatah vocpoda,ze to ihned pote umre to uz zrejme nikdo neresi :)
o 18.07.2011, 21:51 | kamil306
sorry, ale 2,5tdi mám a zvuk otřesnej:-)) a jedno jestli 5ti válec nebo 6ti..prostě jak odkaz..
o 18.07.2011, 22:24 | Luke_288
jazzy: a ty seš další, jehož dedukce postrádá jakoukoliv logiku.
o 18.07.2011, 23:07 | Losky
Nevím, proč by to mělo hned umírat. Origo soft možná ano, ale není problém to nechat trošku poladit a změnit průběh. Není to prostě vysokootáčkový motor:)
Já neříkám, že zvuk 2.5TDi je super, jen, že se mi prostě líbí:)
o 18.07.2011, 23:13 | Proffesor_W
Ty vole to video je strasny, tohle si fakt nekdo dobrovolne koupi? Tohle slyset kazdy rano po nastartovani tak mi asi jebne.
o 19.07.2011, 00:38 | kozlustechnykus
A ted jeste pockej az bude -20:)
o 19.07.2011, 07:19 | KaCzaba
kdyz nebudete resit zvuk V6 TDI. tak vemte v potaz spotrebu. mesto vetsinou az 9. docela usporny naftovy auto s rizikem velkyyych investic :-D
o 19.07.2011, 09:31 | Losky
Problém je, že vždy jsem věděl, co si chci zase koupit za auto, ale teď prostě tápu jako prase. U O1 je jasné, že spolehlivost celkem vysoká, dílů mraky, ale prostě řadovka. Další známej do mě pořád hučí, ať jdu do Mazdy 6 atd atd. Prostě nevím:( S naftou se mi jezdí pěkně a i mě to baví, ale zase si říkám, když se to začne sypat, tak je to na kulku do hlavy. Jinak upřímně, zvuk 2.5TDi v zimě si nedovedu představit:))))
o 19.07.2011, 10:14 | kozlustechnykus
Jednoduse se vsema projed a to, co ti nejvic sedne kup. A Mondeo ST se delalo i jako kombajn, ne?
o 19.07.2011, 11:53 | Losky
No jo, budu to muset nějak už pořešit:))) Ještě čučím po Mondeu 2.5 V6. Těch je víc a za rozumnější peníz. No, uvidím
o 19.07.2011, 12:58 | Losky
Ještě poslední dotaz, jak je na tom ta 530d? Díky
o 19.07.2011, 13:21 | Luke_288
good luck při výběru. OI RS, OI TDI, audi A6, A4 2.5TDI, Mondeo ST220, mondeo 2.5V6, BMW 530d....řekl bych, že nevíš co chceš
o 19.07.2011, 13:22 | muSlim | Upraveno: 2011-07-19 13:22:34
V cene akú za to chceš dať bude na tom 530d vo väčšine prípadov biedne. Česť výnimkám samozrejme :-) Inak ako Luke_288...
o 19.07.2011, 13:23 | Rudi
Na mondeo je na hovno přístup do motoru, měl sem teda model před, tj. 97rok, ale když si chtěl cokoliv měnit, tak průser, když ti foukne těsnění pod hlavou, tak motor ven nebo hooodně šikovnýho mechanika, co ti to vymění i bez vyndání.
Když ti nevadí spotřeba, tak běž do benzínu a když šestivál, tak bych bral jedině baworáka. Když foukačku, tak 1,8T.
o 19.07.2011, 14:54 | Zdeny60
Losky: 2,2 je motor PSA = v rámci naftové bídy jeden z nejpovedenějších motorů všech dob a to bez keců. Jinak i u něj platí ty obecný zásady....

Ad 3,0 benzín:-) mě sice neber jako etalon měření spotřeby, ale já mám za 10 měsíců ježdění s 3,0R 4x4 a navíc od Subaru dlouhodobý průměr 9. Ve městě počítej 147. Takže v průměru budeš na 12 a občas se svezeš i víc, než 90 :-)

A Slimovy čísla neber v potaz také, to je letec, když mu ten samý motor dokázal sežrat nádrž na asi 250km :-)))

Ad 2,5V6 - měl jsem ho v Supu s tiptr. - jedna pohoda, zvuk v zimě trochu drsnější, ale uvnitř ticho po pěšině, jen temný brum. A než dýzla od Mazdy, zlatá V6 od Das Auto. Stačí mi pročíst si ty nářky na mazdaclub.cz stran nafty a jedno vím jistě, že naftu od nich zcela jasně ne, FAP, přibývá olej:-), turba a bůhví co a to vše za tvrdý prachy. Koncern vopraví Lojzek na počkání včetně V6, dílů a hafo a motorů z vraků jakbysmet, když bys ses teda rozhodnul pro 2,5TDI.

o 19.07.2011, 15:40 | Losky
Tak co jsem o fordech slyšel, tak nafta dost trpí na vstřikovače a to se mi moc nelíbí, pak zas dvouhmota a turbo. Nevíš, tak ta 2.2 mma tom je?
o 19.07.2011, 16:49 | Zdeny60
2,2 je opravdu jeden z nejlepších dýzlů, mimo současný 3,0 od PSA. Vstřiky: je to pořád endless story - uvědom si, že svtřikovače jsou dnes prostě spotřební materiál a bude hůř, díky ekoeurozoně:.-(( MEŘO a snah výrobců ojebat vše se prostě prijeví i zde.

U Forda už neplatí to, co před 10 lety, že lišta stála 60 litrů bez DPH a práce, dnes výměna všech vstřiků např. na S-Maxe stojí asi 26 litrů a přes všechny nářky kolem TDCI/PSA tyhle motory fkat patří mezi ty njelepší. Holt doba TDI 66/81 od das Auto je nenávratně pryč.

2hmota u 2,2 tuším je, ale to nevím na 100%. Určitě to najdeš na fordclubu či zde někdo poradí - je tu mechaniků dost.

SPíše to ber obecně: kup auto v dobrým stavu, 40 si nech na vstřiky a 2hmotu a turbo je to. Všechny 3 věci se naráz nevydrbou, jinak by to bylo 60 run přes palec, a bu´d v klidu. Já měl dost pežitů s HDI na to, abych do něj šel zvesela zase, kdybych chtěl naftu. Takže Fordího TDCI=PSA bych se beál. Ty PSA jsou tuším od roku 2006, v S-Maxu, ve Mondeu od 2007. Ale kdyžtak mě opravtě.

Ještě bych zmínil FAP ( u Fordů asi 20 plsu mínus, dtto pežot, asi 15 bez práce)ale jsou jiné cesty (já je osobně neschvaluji, ale prostě existují, no). Jinak FAP ber taky jako spotřebák a jestli tě potěší, tak originál na Hondu stojí veselých 95.000Kč :-))) !!! A pak šetři na naftě:-))) Věřím, že i pro Hondu existují levnější cesty, ale ne každý je zná a chce se vydat cestouneorig. dílů, pak musí tvrdě přitlačit. V tom okamžiku nafta přestává mít sebemenší smysl.

Přečti si recenti na P407Coupé s 3,0 dýzlem. Recenzenti se jen rozplývají a věřím, že to tak je. HDI jsou výborné motory, včteně oné 1,6. A že by si Ford vybral špatné dýzlové motory pro to kvantum aut?? nevěř tomu, to by se na reklamacích mohl rovnou zahrabat, kdyby něco nefungovalo. Já bych se TDCI=PSA fakt ne moc bál. Kus od kusu, ale vybrat se dá.

Jen namátkou - mrkni na www.auto-re.cz na toho oranžového S-Maxe. S ním jsem před 3 týdny osobně jel. Najeto 150 tisíc, auto v top stavu, motor bere jako sviňa, nezakouří, FAP nesvítí, motor jen ševelí. Nemít momentálně u doktora modré souhvězdí, už by byl doma. To by byla snad jediná nafta v tomto voze, kterou bych doma rád měl. A kecy o tom, že 103kW je na S-Maxe málo,jsou fakt liché. Pokud to někomu nestačí, pak mu radím F1. Já si naopak myslím, že na rodinný bus je to ideální volba a se super vlastnostmi a spotřebou.

Mrkni se na ty HDI od PSA vč. 2,2, testy jsou, recenze taky.
o 19.07.2011, 16:51 | Zdeny60
A ještě poznámka - čistě můj soukromý pohled na věc jakožto uživatele, ne machanika. Kdybych si měl volit z motoru PD či CR od VW Group a od PSA, volba by byla jasná - HDI.Měl jsem jich asi 6 firemních a nikdy no problém na motoru, věřím, že to tak je i dnes u novějších edicí.
o 19.07.2011, 17:13 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-07-19 17:13:51
tak ja to teda rozseknu no...

když sem se rozhodoval co dál dělat, jihlavanka 2.0 turbo v benzínu byla jasná volba ... voní hezky
o 19.07.2011, 17:30 | schwaboid
Asi tak .... :-) To je zase debata pacientů ...
o 19.07.2011, 17:45 | Losky
Jihlavanka?:) Mám teď možnost koupit 1.8T, octavia combi, 4x4, kůže, el.sedáky, najeto 160tis, šíbr, xenony, dvoje hliníky, předělaný 6ti kvalt. Chip na 136kw, brzdy rs, climatronic, výhřevy, navi. Rok 2001, cena 145tis. Je v top stavu.
Ale bojím se toho, že si pak budu drbat hlavu. Naftu mám rád, ale od podzima auto bude jezdit občas město a pak už jen okresky a výlety. Nafta mi moc vhodná nepřijde, ale tah nafty mi sedí víc
o 19.07.2011, 17:52 | Luke_288
jo, do toho jdi, chip, překuchaná převodovka...
o 19.07.2011, 18:22 | Losky
Je to druhý majitel tady v ČR, na vše jsou doklady, graf z brzdy, graf převodovky atd
o 19.07.2011, 18:25 | Jajinek
a dál? začíná mě toto téma bavit :-DDD
A co třeba mustang gt? Ten má taky hezkej zvuk motoru ;-)
o 19.07.2011, 18:30 | Seat Power
jajinek-ale nema preci ten spravny tah vocpoda!
o 19.07.2011, 19:05 | Losky
Hovádi;)
o 19.07.2011, 19:10 | Monička
schwaboid:

To jsou ale nesmyslné ceny.. Je to origo servis.. Mám nějaké malé slevy,elit,intercars.. A mechanika taky..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3399 sekund.