Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Asi si koupím 740i :-)

 o Navštíveno 2508x o
o 15.07.2011, 08:28 | Zdeny60
[ Link ]

Dokáže někdo uvést na pravou míru tento dle mého názoru přeoptimistický článek pana Šikla? Mám pocit, že Oktávka je auto z generace o x levelů vyšší a naopka 740i je servisně na úrovni Š105:-)

Analogie s A8 se přímo nabízí a vím od jednoho majitele zde v mém okolí, co provoz A89 obnáší. A nebo je A8 fakticky tak drahá a 740i fakticky tak levná?? To i řeči na webech ohledně 530i jsou proti tomu černé chmury co se servisu týká.

Já se domnívám, že ani vzduch do kol nebude pro 740/750 a pod zdarma:-)

Nismo, jak to vidíš? kolik ti jich tam jezdí a za kolik to servisujete?:-)


o 15.07.2011, 08:29 | Zdeny60
A pokud to je opravud vše "tak levné", tak proč půl národa jezdí v Oktávkách a pasátech a nekoupí si třebas zrovna 740i?? Nějak mi ten článek vrtá hlavou a nějak se mi to nechce zdát.
o 15.07.2011, 08:36 | Zdeny60
Nahlédnutí na tipcars mě ubezpečuje, že 7er je v ČR asi ve výprodeji:-) Když si přečtu, co 7er obsahuje za možné i nemožné věci, tak jsem čím dál tím víc přesvědčen, že tady platí pořekadlo "bez peněz do hospody nelez" víc, než kde jinde a pan Šikl si z lidí udělal Apríl:-)

Bych rádvěděl, na kolik vyjde oprava automatické regulace náklonu v zatáčkách, například, když odejde jeden tlumič a sním ač. Ale myslím, že pod 80 litrů to nebude:-))
o 15.07.2011, 09:03 | Freerider
No já ten článek četl včera. :oDDD
Znám člověka, který má 760i - jiný motor, ale technika a fíčury a elektronika stejná.
Kupoval nové. Servisně je na tom dneska za cca 500 tisíc, protože neustále nějaký problém v elektronice - čidla, řídící jednotky. Servisoval v autorizáku, to byly dardy neskutečné - jen řídící jednotka nivelace, když odešla byla bratru za krásných 60 K. Našel si i neautorizovaný servis, pravda, byl o cca 30% levnější - dobrá - řídící jednotka by ho vyšla na 40.
Jenže tohle auto má těch jednotek zhruba 100 (to už tam někdo psal). Naposled mu odešlo řízení bezklíčového zamykání. Je to spojené ještě s něčím (myslím s pamětí nastavení řidiče) - podařilo se mu tu jednotku sehnat na ebay a dal za ni asi 15K, jinak za komplet chtěli asi 80 tisíc.

Musím říct, že i kdyby se mi 7er líbila (jako že je hnusná jak pr..el), nešel bych do toho ani, kdyby mi ji někdo dal zdarma.
o 15.07.2011, 09:12 | radek.613
7er má smysl kupovat vyrobenou tak max do roku 1995. To je ještě relativně bytelná, spolehlivá (v rámci možností) věc, navíc s motorem 4.4i velmi použitelná při zachování rozumné ekonomiky provozu....
o 15.07.2011, 09:24 | choze
Kámoš má 740 a servisuje v německu. Lepší ceny a péče o zákazníka.
Jednou měnil nějaké čidlo a to je asi tak vše co mi říkal.
o 15.07.2011, 09:29 | Milhauzz
Pro mě je 7er E38 jedno z nejkrásnější aut vůbec. Jednou sem dokonce vážně uvažoval o koupi, jenže pak sem si tak nějak uvědomil, že moje výplatní páska se neshoduje s náklady na provoz. Jendoduchá matematika :)
o 15.07.2011, 09:36 | choze
Milhauzz - a nebylo to spíše tím, že tvoje pracovní nasazení neodpovídalo tvým snům :D
o 15.07.2011, 09:40 | Only_One
kdyby se tu v čechách kupovalou auto podle ekonomické situace majitele, tak by většina aut byla o 1 až 2 třídy níž a o 3 třídy v lepším stavu ...
o 15.07.2011, 09:42 | Milhauzz
Choze ... snít sem mohl dřív, než sem bral hypotéku, teď už můžu jen doufat :)
o 15.07.2011, 09:46 | Pavel 528 | Upraveno: 2011-07-15 09:47:38
nevidel bych to tak dramaticky,ze se vse sere,ale urcite ne tak idealne,jak to popisuje onen redaktor

samozrejmne je to kus od kusu a bohuzel tedy na 7er je vse enorme drazsi jak na 3er ci 5er....
nicmene je to proste 2x drazsi a druhovyroba prakticky neni na nic...

to ,ze polovina naroda jezdi ve skopkach typu octavia za podobne ceny je jejich boj..o))stale si mysli,jak je to levne vozidlo,ta "nase skodovenka"..o))

takze radeji si vozim zadek v 9let starem 530d za polovinu ceny octavie a komfortem a jizdnima vlastnostma,ktere octavie nema a mit nikdy nebude ani omylem,,protoze ta tomu nemuze konkurovat,kdyz podvozkove je to golf,coz je o 3 stupne nizsni trida
o 15.07.2011, 10:01 | cupra.165
Citim flame :-D
o 15.07.2011, 10:08 | radek.613
To nebude flame, neb to od Pavla je nádherně holá, opravdová a nezpochybnitelná skutečnost :-D Nehne s ní ani sebebarevnější prospekt, ba ani sedmnáct podplacených testů ve Světě Motorů za poslední půlrok, ani akční nabídka "dvířka odkládacího kastlíku dokonce v ceně" :-D
o 15.07.2011, 10:11 | AR
ano, a lidé co v těchto vozidlech nikdy nejeli to prostě nepochopí, pro ně stále bude kokta na uhlí vrchol motoristického nebe.
o 15.07.2011, 10:19 | JP
Já teda z toho článku nemam pocit že je servis 7 levnej (nedej bože jako u auta nižší střední třídy), možná moc čteš mezi řádky:).

Pavel528: O 3 stupně nižší? Jeden stupeň střední třída druhej stupeň nižší střední třída a třetí stupeň že je to škodovka?:D
o 15.07.2011, 10:30 | JP | Upraveno: 2011-07-15 10:31:39
AR: Pro málokoho je kokta na uhlí vrchol motoristického nebe, ale pro většinu lidí je prostě velkej rozdíl jezdit za 12 a za 6 (při nájezdu 20tkm ročně to dělá zbytečnejch 3.5k měsíčně navíc), nebo je pro ně trochu mimo dát svůj půlroční plat za servis nějaký blbosti kterou buď kokta vůbec nemá (měchy, řídící jednotka řídící jednotky apod.), nebo na ní stojí desetinu (třeba plechařina po srážce se zvěří). Kdyby byli všichni ve vatě, věř že by tady moc "kokt na uhlí" nejezdilo, pokud vůbec nějaká.
o 15.07.2011, 10:31 | Milhauzz
To co píše Pavel je trefný. Můžu porovnat ze zkušností. Jezdil sem víc jak půl roku v 1.gen Škoda Sueprb (rok 2003 nájezd cca 170tis) a myslel sem si, jak to není pohodlný "letadlo". Pak sem chvilku jel v 7er E38 (rok 2000 nájezd přes 200 - ale ko ví po kolikáté) a spadla mi brada. Komfort, podvozek, řízení, převodovka, posez ... bylo to žrádlo. Takže pro mě obecně platí, tam kde Škodovka končí, BMW začíná. A mám to z ryze prožitých skutečností - ne jen posbírané informace z netu.
o 15.07.2011, 10:37 | JP
Teda to bych fakt nečekal, že auto který je o 2 třídy vejš (SuperB vs. E38) bude pohodlnější a lepší. Já ti nedávno přesedl z Toyoty Aygo do Mazdy 6 a spadla mi brada. Tam kde Toyota končí, Mazda začíná...
o 15.07.2011, 10:41 | Luke_288 | Upraveno: 2011-07-15 10:43:29
JP: konečně někdo, kdo to dokáže pochopit trochu reálně.

Milhauzz: a nepřijde ti divný, že porovnáváš auta s tříletým rozdílem roku výroby (tím myslím skoro totožný r.v., skoro stejnej nájezd), jiný kategorie a hlavně diametrálně jinou pořizovací cenou? to o čem píše Pavel pochopim, protože ten 9let starej brambor asi pořád nabídne víc než 2roky stará oktávka. a hlavně superb není na trhu, aby nějak konkuroval 7er, takže by bylo asi divný, kdyby nebyl rozdíl.

jinak je to uplně jedno, bude z toho flame jako hovado na téma uživatelé škodovek vs ti ostatní chytří

edit: psal jsem to nějak dlouho, JP mě předběh. já když přesednu z půl roku starýho superba do segry fábie, tak je to taky pochopitelně rozdíl.
o 15.07.2011, 10:41 | Milhauzz | Upraveno: 2011-07-15 10:42:07
JP: Já to bral jako srovnání "vrcholové řady" Škody a BMW. O třídách tu nemůže být absolutně řeč.

Mno jo, tak 3 roky rozdíl ... zase se nechtejte každýho slova :)
o 15.07.2011, 10:45 | Luke_288
takže v podstatě příspěvek jen o tom, abys mohl napsat jaká je škodovka shit i když jabko a hruška.
Dacia Duster (taky vrcholovej model) oproti mercedesu GL, VW Touareg, H2, Landcruiser (taky vrchol)- to je panečku rozdíl
o 15.07.2011, 10:51 | JP | Upraveno: 2011-07-15 10:54:54
Takže to, že vrcholová řada škodovky je o 2 třídy nižší než vrcholová řada BMW (z toho důvodu, že se škodovka zaměřuje na úplně jinej tržní segment, ne z toho důvodu že by koncern neuměl vyrobit lepší auto) je jenom takovej malej detail jo? Nepřijde ti divný, že vrcholová škodovka stojí třetinu? To je jako kdybys srovnával B&W Nautilus třeba s nějakym topmodelem Jamo a hrozně se divil, jakej je v tom rozdíl a jak tě u Jamo ošidili...
o 15.07.2011, 10:53 | Milhauzz
Kdo tu píše že je škodovka shit? Sám sem měl Oct1 v naftě, najel sem s ní přes 100tkm a spokojenost.

Celkově sem jen přitakal na Palvův příspěvek. Prostě bych se starýho bawora vůbec nebál. Ono to asi celý vyznělo trochu jinak. Ale klidně rejpejte, mě pokora neuráží.
o 15.07.2011, 10:54 | Pavel 528
JP:octavia je jako golf tedy nizsi stredni trida,tedy jako 1er od BMW,pak je stredni 3er pak vyssi stredni 5er a pak luxusni 7er,takze tedy o dve ..o))ja to bral jakoze to je tri rady..o))

samozrejmne nejde porovnavat nej od kazde automobilky,to je cenove mimo misu...

samozrejme nova 5er stoji zcela jinde nez nova octavie,nicmene,kdyby do octavky "nacpali" ten motor a vybavu jako ma 5er,tak ta cena bude uplne mimo taky....tedy vlastne nebyla,protoze skodovka nedela zadnej motor a nahon na zadek..DD
o 15.07.2011, 10:59 | JP
Já bych se "starýho bawora" taky nebál, asi tak do řady E38/E39:)). Kamarád si měsíc zpátky na můj "nátlak" koupil E39 525i (a kupovat za ty peníze čtyřdveřový auto já, tak jdu do toho konkrétního kusu taky), takže asi tak:). Ale psát tady něco ve smyslu že blbec si koupí Octavii TDI a chytrej za stejný peníze 7er, to mi přijde jako úlet do jinýho vesmíru.
o 15.07.2011, 11:05 | Milhauzz
Nu, poté, co sem si uvědomil, co mi stojí před barákem, si říkám, že nemám vůbec právo psát cokoliv po autech. Jdu "otravovat" jinam :)
o 15.07.2011, 11:33 | Rudi
nezbývá mi tady než souhlasit JP :-) srovnává se nesrovnatelný, auto napříč kategoriema, ať chcete nebo ne, tak provozní náklady budou vždycky vyšší na 7er než Oktávku či Superba a jízdní komfort bude zase u 7er absolutně někde jinde než u Oktávky či Superba :-)
o 15.07.2011, 11:47 | Freerider
Ale ten článek hlavně není o E38 :o))

Já to řeknu jinak: najezdil jsem v BMW docela dost - E39 530D (asi 150 tis. km) a E39 540i (4.4 V8) cca 50 tis. km.
Pak jsem musel 540i prodat, protože náklady na provoz byly docela vysoký a já potřeboval prachy na byt. Pak jsem chtěl zadohrab a nechal jsem se zlákat do Omegy. Všichni se mi tlemili, co jsem to za vola, že to bude kasička a že to nejede a že se to sere. Nevysralo se na tom nic a pohodlný je to minimálně stejně, ne-li pohodlnější, než E39. No a jako pracovní auto mám Octavii 1,9 TDi :o) a vůbec nepozoruju, že bych byl nějak postižen horšími jízdními vlastnostmi. Ano, je to tvrdší, ale mně se v tom jezdí pohodlně a hlavně se spotřebou okolo 5 litrů. Najedu ročně 60 tis. km a je sakra rozdíl najet to se spotřebou 5 nebo 9. Mám nalítáno 87 tisíc bez jakýhokoliv problému (jen jsem rozbil zrcátko). Je to spotřební auto, ale s výbavou, kde mi nic nechybí. A když jsem před rokem a půl hledal auto do půl milionu (nový), který by mělo užitnou hodnotu a splňovala moje požadavky, tak jsem na nic jinýho než na Octavii nepřišel. A koupit za půl míle 6 let starej stočenej škopek z vyšší střední třídy mi zrovna jako ideální investice do podnikání nepřijde.
o 15.07.2011, 12:13 | Pavel 528
a vite co?
at si kazdej koupi co chce,treba trakar..o)))
vlastne je to lepsi,ze vetsina kupuje octavie,alespon zbejvaj na me ty ojety BMW..DD
o 15.07.2011, 12:30 | Nismo.Power
já se tu k tomu ani vyjadřovat nebudu.... E38 je dobrý auto tak do 100tis najeto, apk už zlatá e39 protože e38 se fakt el. nepovedlo a neserou se jenroletky na okna ale uplně cokoli , náklady na provoz sou dost velký.....

no a ten novější zjev to fakt nechci moc komentovat, udržet to auto na kolech stojí fakt krutý peníze a většina jich jezdí autorizák jenže to auto se pak prodává za 250k a kdejakej kokot si řekne že si koupí 7er najeto 200k a má to výbavu od A do Z jenže po půl roce už nemá ani na benzín protože to auto spolkne minimálně 100k ročně když se zadaří a jeho spolehlivost je fakt mizerná stejně jako vzhled a cokoli jinýho....

jasně oktvávka v tdi výjde ročně taky docela dost servisovat ale ani v nejmenšim se ta částka nepodobá tomu jako mít tuhle posranou obludu...... cena zajetou se samozřejmě odráží v kvalitě auta, toho že se to blbě prodává takže člověku co za to dal 2,5m nevadí to prodat za 1/10ceny protože ho to nezajímá a o peníze mu nejde a sám dobře ví že za víc se toho stejně nezbaví a klidně kupci doloží veškerej servis resp. faktury za posledních 7 let co to auto měl a v součtu budou náklady větší než PC...... takže nasrat tohle komentovat víc nebudu, jezdí ke mě jen jedna nová a jedna stará, obě auta sou arménci a obě pořád nějakej problém, jezděj s nima minimálně protože sou nespolehlivý a aut maj hromady....
o 15.07.2011, 13:16 | Zdeny60
Kdybych uměl vložit tleskajícího smajlíka, tak jich je už celý řádek:-)

Nismo, konečně někdo, kdo to vidí z "té druhé strany"!
Celkem mi to zapadá do informací, které jsem tak porůznu pochytal, ale bránil jsem se jim věřit.

Ježiš, jak já jsem rád, že se mi 740 vůbec, ale ani trochu nelíbí!!! .-) Aspoň mám klid a pokoj a na chechtáčky se můžu dívat a mazlit se s nima:-))

Na druhou stranu je ale fakt, že každá drahá věc je logicky servisně náročnější a to z důvodu její vyšší složitosti, a´t je to auto či letadlo, nebo hifi. Cena je odrazem koncepce a konstrukce (sice jsou výjimky, ale naštěstí u aut až tak moc ne).

A jako reálná fakt musíme brát i to, že NOVOU 7er (40,560 či 60) si nekoupí jen tak nědko, aby najel 10tkm za rok a někdo, kdo je napůl socka s 20 kolíky měsíčně:-)Protože ten, kdo ji koupí novou, předem ví, že ty 2 melouny prostě za 5 let odepíše.Když se mu j tedy podaří za 0,5 mega buchnout.To jsou lidi, co finance eřeší a pak klidně do servisu nalejou znovu PC auta v průběhu lízingu či doby, než je auto omrzí. A tvrdit, že má po 5 letech 100.000km, jako ty všechny na Tipcars, tak těm bych hned lámal pazoury, kdo to tam napíší. Jedna jední to nebude a když to dobře půjde, budu mít po 5 letech 300 jako minimu a v tomto nájezdu je to kasa jak hrom, baworák nebaworák. Čili když se vrátím na začátek, kde jsem psal cosi o přehnaném optimismu páně redakorskýho Sˇikla, moc daleko od pravdy jsem asi nebyl. Jen to chce psát věci na pravou míru.

A prosím přestat s dikuzemi na téma Oktávka. Já ji použil jako příklad a netušil jsem, že se tu hned rozvášní takovýhle debaty. Toto bylo o BMW 7er:-)
o 15.07.2011, 13:54 | AR
co znamenají tyto čísla? : "7er (40,560 či 60) "
o 15.07.2011, 14:03 | party_boy
740/750/760 těch 560 bude nějakej překlep.
o 15.07.2011, 14:57 | Nismo.Power
ono Fková řada to je o něčem jinym..... to už se zase bramborák trochu vrací k sobě a sou to docela kvalitní auta a začínaj zase bejt i hezký....ale vesměs všechny konečný éčka byly fakt hnusný, problémový a zcela nudný řídit....ten podvozek prostě u e60 apod aut "zkoncernovatěl" a nemít to zadní náhon tak řeknu že je stejnej jak na VW asi.... místo palubky je kuchynská linka který vévodí luxusní informační systém k hovnu, budíky sou pořád ty starý s rozsypanym čajem, motory proti staršim éčkum vysloveně umíraj a serou se no prostě jedná se o spotřebák kterej ročně spolyká xxx peněz....
o 15.07.2011, 18:52 | HIGHTOWER
Pokud tohle auto je v záruce, tudíž za těžké prachy, je to pohoda, ale po záruce, je to černá díra na prachy a proto taky ty ceny :-(
o 15.07.2011, 19:23 | Nismo.Power
HIGH : to se pleteš bohůžel :( neni to pohoda ani v záruce, jen ceny garanček sou dost neúnosný....
dobře sem to viděl na našem firemnim 645i.... PC teď už nevim ale po 3letech provozu do něj nekudy padlo 3/4mega a to nemělo ani moc jeto, nejsou v tom phm a rozhodně to auto nebylo bez chyb resp. často bylo v servisu ať už ono nebo jeho klíčky aby zase řekly co tomu je....

jasně kdo na to má a nevadí mu do toho cpát prachy tak proč ne ale prostě to nejsou auta pro normální sortu lidí takže pokud někdo uvažuje že koupí nějakou e65 za 250 (s tim že úvěr nebo leasing chtěl vzít do 300 aby to moh splácet většina lidí co to koupí sou stejný idioti nemaj to keš) tak spláče nad výdělkem..... většinou jim zbyde úvěr, nepojízdný auto s nutnou investicí třeba 50k a jezděj mhd..... to auto si může člověk koupit jasně ale musí počítat že z platu (kterej nesmí bejt 20k měs) musí rezervovat 10k každej měsíc když si někdy auto o něco řekne protože to je tak minimum..... stejně tak tuareg nebo allroad to sou podobný lovežrouti, ano daj se opravit i levnějc než je potřeba ale končí to opět zanedlouho nepojízdnym autem....
o 15.07.2011, 19:26 | 323Marty
Myslim, že ty věčný debaty tady jsou jednak docela k zasmání a jednak docela běžný úplně všude. Je v tom trocha čecháčkovství, někdy trocha neporozumnění a někdy možná i trocha závisti. Srovnává se tu e38 se superbem a e39 s octou. Tohle můžou dělat pouze vždy dva tábory lidí: buď bohatí s chudýma, nebo ti co auto mají jako koníček a na občasný použití s těma, co maj auto jako prostředek k podnikání. Já sem klasickej zaměstnanec a do práce jezdim MHD, protože v ranních zácpách je to rychlejší než s jakymkoli autem. Proto mi před barákem stojí e39 s průměrnym třílitrovim benziňákem pod kapotou. (teda motor je výbornej - píšu průměr, protože 525 je slabá a 540 už i na mě dost baští) Auto používám k běžné rodinné potřebě a za tři roky sem najel 30.000km a nerozbilo se na něm krom termostatu ještě nic. Jediný náklady sou na benál a olej. Pro mé potřeby sem nic lepšího nenašel a přiznám se, že ani neřídil. Koupil sem ho před třema rokama za cenu ojetý Fabie a přísahám, že dokud bude držet pohromadě, tak ho nedám z důvodů, které tady mnohokrát padli.
To ovšem neznamená, že jiní lidé nemají jiné priority. Je logický, že firma zaměstnávající dvacet obchodních zástupců nenakoupí 20x 530i e39, aby v tom najížděli 70.000km ročně. Ač škodnou nemusim, nikdo mi nevymluví, že pro tyhle účely neexistuje lepší auto, než 1,9TDI. Nákladově se tomu naprosto nic nevyrovná a poměr cena/užitná hodnota/prodejní cena je u nás nevýslovně (někdy si řikám, že nesmyslně) výhodnej. Každej tedy má svou pravdu a to je v pořádku, kdyby všichni potřebovali k životu Octavii, bylo by to smutný stejně, jako kdyby všichni potřebovali BMW...
o 15.07.2011, 21:03 | AR
JP: jasně pro lidi co mají velký nájezd je prostě koncern nebo cokoliv na naftu co si veme 5l/100 s běžnou výbavou dostačující, takže za mě pro firmu atd no problém, aŤ tam klidně jezdí fobii v TDI...ale stačí se podívat po parkovištích na sídlištích 90% aut co tam stoji a vyjedou 1x do měsíce na nákup do tesca je koncern v ropě a právě tady pro tyto lidi je to terno a nic lepšího neexistuje, takže z tohoto pohledu proč si teda mám koupit koktu II předface co má jen dva pytle a nic víc a nekoupit si byť starší ale mnohem více vybavené jiné auto, třeba výše zmíněnou e39 která má jízdní vlastnosti úplně někde jinde a výbavou je taky jak z jiného vesmíru a cena je +- stejná??? Rozdíly v nákladech na provoz na rok je nula nula prd ale jízdní požitek někde úplně jinde.
o 15.07.2011, 21:19 | Nismo.Power
323marty : nic nevyrovná no lol.....škodná je škodná doslova.... v dobách kdy jsme měly ve firmě ještě corolly a avensise tak na těch se nevysralo do 150k víceméně vůbec nic a jejich náklady na údržbu byly tak směšný že to co polkla corolla za 3roky ve firmě veme fabia sotva za půl rok a fakt si nedělám prdel :D jinak pořizovací ceny fabie v dobách kdy jsme měly corolly byla 485k a corolly jsme dostaly za 550 :D ten příplatek se vrátil 2x po zprůměrování nákladů za phm a servis nehledně na to že jsme je pak prodaly dráž než jsme schopný odprodat fabie neb už ani sixt je nechce pomalu.... ale doba je zlá a proto se forma standartizovala opět na škodnou protože na nákupu zasedla chytrá hlava a když správce garáže ukáže náklady na ten a ten vůz tak stejně škoda obchodník poskytne oddělení nákupu takový "benefity" že neodolaj aneb "neber ty úplatky" ........
toť z praxe jedný firmy....
o 15.07.2011, 21:50 | 323Marty
No, je fakt Nismo, že Toyot u nás máme opravdu jako šafránu, takže vypovídací vzorek celkem chybí. Zatimco Octy a Fobie nám tvořej 70% portfolia čítajícího přes 2.000 aut. Jasněže se občas najde škodovka do který dáme peněz víc, než je zdrávo, ale u devíti z deseti nákladnějších aut se stejně ukáže, že je rasej samotní řidiči a opravdu tak dvě škodovky ze sta maj opravdu výrobní průser typu odporoučená ojnice a podobně, což ovšem řešíme zárukou nebo kulancí. Na spoustě autech máme i GPS a to, co některý řidiči s těma autama prováděj je fakt neuvěřitelný a to, že odejde občas "jen" turbo, je celkem zázrak. Bohužel mi nevymluvíš, že Octa je v naší zeměpisný šířce "nejlevnější" auto. Občas se najde i Audi i BMW i Mercedes nebo Volvo, který vychází opravdu servisně výborně, ale to je opravdu málo kdy. Dokonce sem teď narazil na 407SW, která má po 120.000km náklady pouze na pravidelný prohlídky v celkový výši asi 40.000,- korun. Zázraky se prostě někdy stávaj, ale moc ji neni :o) Taky máme jednu 550i e60 a s tou je klient v servisu každejch čtrnáct dnů a za čtyřletej provoz a 150.000km si už spápla 300.000,- nemluvě o dalších 700.000,- za pojistný události, ale to je jiná pohádka. Většinou je to o štěstí a vždy je to o stylu jízdy a péči.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.312 sekund.