
Navštíveno 2244x

Dnes se přijel podívat kupec na auto
[ Link ] Nabídl mi za to 80 000kč, co myslíte, mám to vzít nebo ne?
na druhou stranu si říkám co velice můžu chtít za 20 let staré auto žejo..
pokud potřebuješ peníze tak je to dobra cena. pokud ne, tak si to nech, protože nejsou a nebudou
tak že myslíš, že když ji zaparkuju do stodole, hodím na ni plachtu tak za 10 let bude mít stejnou cenu?
chystám se stavět barák tak že prachy se hodit budou, ale utopit prachy v základech za mr2 se mi po pravdě moc nechce:o)
Bejt tebou, tak nečekám. Tyhle auta se prodávaj děsně blbě a 80 je v pohodě.
Jojo jak říká Lukasino zeptej se Mariho... nedávno jednu prodávál..
Jo Mari to prodával jak dlouho? Třičtvrtě roku? A že jí měl hodně vymazlenou.
hele ja sem MR2ku měl. Tu modrou Marine, byla i na foru - prodal sem před 3mi lety a dodneška toho lituju
je pravda že za rok, co to auto prodávám, je tohle třetí kupec. první to chtěl vyměnit za motorku, drhý neměl peníze a chtěl to na splátky no a pak tady tenhle který by to vzal z fleku za těch 80. je ze slovenska tak že prej má ještě velké náklady na přihlášení.
Jsem na vážkách jestli ano nebo ne..
pokud začínáš stavět, tak tě tyhle "drobný" nevytrhnout ;-)

13.07.2011, 19:45 |
Jerry.s | Upraveno: 2011-07-13 19:46:39
Only_One: jojo vím která to byla. to vím ale taky každá koruna dobrá..
kdybych věděl že ji za 10 let prodám za stejnou cenu tak si ji nechám;)

13.07.2011, 19:52 |
CRK Nerozjíždět teď firmu, tak si to od tebe vezmu na letní ježdění, ale abych ti odpověděl na tvůj dotaz, tak prodat to asi chceš, když si dal inzerát a kupec je z daleka a kdyby se náhodou něco pokazilo, nebude otravovat, tak bych to asi vzal...
no prodat bych to i chtěl, ale když si vemu kolik jsem do toho nacpal a v jakem je auto stavu tak moc pod cenu se mi zase nechce.
Je pravda že se na to kupec schání blbě, tohle je po roce jeden normální. navíc jak říkáš je z hodně daleka.
ale asi jo, na auto už nemám čas a moc s nim nejezdim tak asi lepší než aby to stálo

13.07.2011, 21:34 |
JR Prodat a jeste mu nabrat plnou nadrz, at dojede hodne daleko. Sice jsou to hezky auta, ale uz je to proste starej pekac.

13.07.2011, 21:36 |
Rudi Barák tě vycucá maximálně, takže pak si budeš rvát vlasy, žes to neprodal a budeš to prodávat za 40. Prodej to hned, pořídit se to vždycky nějaká dá...navíc, víš houby, co bude za 10let :-)
Já bych se pokusil zvýšit nabídku o nějakou tu kačku navíc byt i jen o 5 tisíc. Pokud o auto má zájem tak to vezme.
Možná budu hnusnej, ale prodat. Věřím,že je v hezkým stavu, ale pokud to není 100%původní stav, tak bych se toho zbavil. Ale pokud máš prostory a nervy, tak jí zakonzervuj a schovej, neboť ubejvaj celkem rychle. Ale nevím nevím, jak to bude do budoucna s cenou, když MK1 se prodávaj za pár šušňů a jsou podstatně starší.
Pokud bych měl peníze, prostory a moje bývalá MR2 byla ve 100%původním stavu, tak bych si jí nechal.
Myslím, že se dá ze zahraničí přitáhnout MR2 v pohodě do 70000 a bude to voňavka. Psal jsem si s jedním zájemcem, který si nakonec přivezl od němčoura za 4300EUR MR2, která měla 1.majitele, najeto 80tkm a jezdila pouze do na servis do Toyoty, prý opravdu nový auto. Škoda, že jí předěláva na Ferrari, otevírá nějaký showroom v Praze a bude to tam na výstavu.

13.07.2011, 22:25 |
M.a.R.i | Upraveno: 2011-07-13 22:26:58
ale jinak jako O_O, taky docela lituju, že jsem jí prodal. Je to jedno z aut, na který nikdy nezapomeneš, ale je čas jít dál... :).
Asi si budu protiřečit oproti dřívějšku, ale 80 je hodně dobrá cena a pustil bych jí. ALe stejně si myslím, že tě na místě stáhne tak na 70. Ta moje šla za 70000 a byla po 2dnech pryč, co jsem zlevnil. Na fotkách vypadala jak nová, ale opravdu už měla něco za sebou a určitě se bude muset za takový 2-3roky šáhnout na kastli, něco povařit a ideálně celolak.
vám se to mluví prodej to, prodej to! radši bych prodal starou než to auto!:o) ale máte pravdu v tom že už je to starý pekáč i když pořád ve formě. ale co, roky už jsou tady, tak je na čase si pořídit kombíka v naftě;)
stahl jsem cenu na inzerátech z 95 na 90 tak uvidim jestli se někdo nechytne. porád lepší než 80
Věkově možná starej, ale technickým řešením jedinečné, zábavné, plné svěžího espritu i dnes. A takové auto už nikdy nevyrobí. Já bych to neprodal. Dneska mít možnost vrátit čas, tak bych ji nedal ani za nic..

14.07.2011, 10:49 |
.mycTD | Upraveno: 2011-07-14 10:50:29
O_O: za 80k mas sanci to napravit ;-)
Jerry.s: podle me je to uplne jedno. kdyz ji prodas, tak si to budes vycitat. kdyz neprodas tak taky.
myslíš že by doma teĎ něco takového prošlo?? těžko..

14.07.2011, 11:05 |
M.a.R.i | Upraveno: 2011-07-14 11:10:40
edit: kdybych měl turbo, tak bych si jí nechal 100% :). To už by mi srdce nedovolilo.
O_O: souhlasím, ale zatím jich je ještě docela dost, a myslím, že do 5let nebude problém si pořád nějakou pořídit. I když ceny padají dolů, auto si může dovolit skoro každej a pak se k němu taky tak lidi chovaj :/.
MR2 do 100k nemá konkurenci, co se týče koncepce a vzhledu, už sem raději nepolezu, už mi je smutno :D
Hmmm, jedno z mála aut s duší a charisma v základní výbavě, tedy s prvky, které jsou posledních deset let už prakticky nekoupitelné a nesehnatelné, až na výjimky vypočítatelné na prstech jedné ruky a mimo sféru i šesticiferných cen, aneb "zlatá devadesátá". Jestli není shnilá, sundal bych ty děsivé plasty, vrátil jí "katalog-look" a schoval ji do stodoly na občasné svezení pro radost, kor jestli jejím nástupcem má být bezpohlavní, řidičsky nudné, technicky neslané kombi na mazut. Ještě rád si sem tam "utečeš od reality" a s odstupem času zjistíš, že i když Ti za pět let zbyde po dodělání baráku 100k "navíc", už za ně hned tak něco MR2 podobného nepořídíš. Aneb jinak řečeno, jít o 300-500k prodal bych to hned, ale auto za 80k prostě nemá valného smyslu prodávat, kor jestli si ručíš za jeho stav. A 80k při stavbě baráku.... to je prd, to není ani celé topení kupříkladu....
zrovna turbína byla strašná. JEdnoduchej koncept N/A je to co dělá Toyotu Toyotu. Já sem měl dokonce hodně specifickej kousek a to bylo auto bez ABS, bez posilovače řízení. 4 kola, motor a volant. Nic víc mi tam neobtěžovalo. Jak mě se po ní stejská...
radek.613: to co pises dava smysl!
O_O:tu samou verzi mam taky, bez posilovace a abs.
Jeste chvilku sem budete psat podobne nazory a auto skonci opravdu ve stodole pod plachtou!:o)
Ted me tak ale napada, bude se za 10 let vubec jeste prodavat benzin?:)
neboj. nebude li benzín, bude stále zemní plyn :-). A řekl bych, že tohle auto je aspirantem na to, aby za deset let svojí cenu zvyšovalo. Je to prostě legendární auto. první generace nebyla špatná, Tahle druhá je geniální, třetí už zase nic moc. Stejně jako u HOndy CRX.
Navoskovat, zaparkovat a pak být na silnici jednou za čas opravdu happy... to za to fakt stojí.
Stodola to jistí.....když je možnost a místo, není jiné cesty :-D Nepřej si vidět co tam mám já, jako reakci na současnou dobu konzumu, koncernovosti, mizerných parametrů, vlastností i bezpohlavně nudných designů, nelogických ovládání a příšerných materiálů. Je třeba si uvědomit, že doba osmdesátých a devadesátých let, doba kdy vznikaly nejvyzrálejší automobilové konstrukce, kdy skoro každá značka měla svou tvář, filozofii a specifika, kvůli které dostávala opravdu přednost před jinými, tahle doba už nikdy nebude. Tady sice byla RVHP izolace, ale "venku" automobilový svět žil a drtivá většina toho co vyplodil stála za to (výše uvedený text ať nečtou vyznavači současného konzumu). Taková "MR2" budoucnosti bude vážit kvůli airbagům a výztuhám 1,8 tuny, bude v ní dvouválec 700 ccm foukaný na 3 bary pomocí šesti turb, jeho životnost bude v řádu týdnů a dynamické parametry Avie D95. Ale bude hezky měkoučká vůči přejetým chodcům, bude obsahovat lžíci na bezpečný sběr cyklistů, jejich oprášení, namasírování a postavení zpět na vozovku, místo volantu bude mít potenciometr, místo brzdového válce druhý, a místo řidiče ho budou bezpečně po silnici vést čidla sledující čáry a značky. A to bude teprve ta pravá řidičská extáze.....
no a šplápneš-li na plyn, přijde ti pouze hláška na display, že počítač rozhodl, že nyní není vhodná doba jet rychleji a nazdar
to nebude mít plyn, výkon a rychlost bude řídit satelit od googlu.... podle aktuálního stavu účtu, na kterém si předplatíš množství vypouštěného CO2...

14.07.2011, 14:02 |
M.a.R.i | Upraveno: 2011-07-14 14:08:11
O_O: Netvrdil bych že japonská/evropská turbo vezre je špatná :). Dřív jsem byl stejnýho názoru jako ty.
Jinak já měl taky bez ABS, posilovače, airbagu :)
Těžko říct s tou MK1. Podle mě je MK2 hezčí,lepší. Ale zase spousta lidí tvrdí, že pravej požitek z jízdy je s MK1, MK2 už je prý trošku zženštilá, o MK3 raději už ani nemluvím, to je buzna auto :). Ale když už nic, tak MK2 je opravdu mnohem hezčí než MK1 a podle toho se možná v budoucnu bude vyvíjet cena.
A nezapomenout dodat,cena bude stoupat.ale u co nejvice serioveho neposkozeneho tunerem auta. A za me MK1.Oskliva,hranata,ale raritni..O mk2 se mluvi o jako zakernem aute :-)

02.08.2011, 08:33 |
Lucni.konik | Upraveno: 2011-08-02 08:34:16
Taky se dodneška mlátím, že jsem prodal své první auto(nemluvím o MR2). Ty, co jsem koupil po něm stojí za pendrek - chlastaj, nejedou. No, jen mě tak napadlo ještě, co jít cestou Landera - kup do MR-ky "karkulku"(k sehnání v austrálii nebo new-zeland) a bude zase větší radost.
Hmm tak mit v tom karkulku by byla urcite pekna vec,ale na to bych ted bohuzel asi nemel prachy:-(
Nicmene,rozhodl jsem se tak ze do zimy to s autem jeste odjezdim a pak pujde pod plachtu kde bude cekat na pristi generace;-) s landerem jsem si o tom psal a jeho odpoved byla taky jasna:)
ono, co dnes koupíš s rozložením váhy 50:50 s náhonem na prdel a odezvou od volantu?
vynechme kabra. MX5 dobrá, ale motory, krom spešl edicí nějak neoslovili.