Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > LPG JTG icom - prosim odborniky o radu

 o Navštíveno 6804x o
o 08.07.2011, 11:06 | PK
Ahoj, koupil sem auto a bylo v něm LPG JTG icom, mám k tomu řídíci jednotku, nádrž, vstřikovací lištu a pár kabelů (předchozí majitel ho nechal vymontovat). Mám to všechno vyházet, nebo se z toho dá ještě něco použít, připádně dokoupit pár dílů a zase to poskládat? Během dopoledne sem dodám fotky toho co mám. Tak uvidíte, jestli z toho něco poznáte.

Předem díky za rady:)


o 08.07.2011, 12:43 | PK

foto k příspěvku  od PK

o 08.07.2011, 12:44 | PK

foto k příspěvku  od PK

o 08.07.2011, 12:45 | PK

foto k příspěvku  od PK

o 08.07.2011, 12:46 | PK

foto k příspěvku  od PK

o 08.07.2011, 12:50 | PK

foto k příspěvku  od PK

o 08.07.2011, 12:50 | PK

foto k příspěvku  od PK

o 08.07.2011, 12:53 | PK

foto k příspěvku  od PK

o 08.07.2011, 13:00 | Pavel 528
no je otazka,proc to ten dotycny takto doprasil a odstrihal...asi mu to nefungovalo jak melo...spis bych s tim zajel nekam kde montuji LPG a poresil to primo s nima,zda to tam pujde namontit znova a budou to hlavne umet zprovoznit...
zase je skoda nejezdit na LPG,kdyz je to za pulku penez..o))
o 08.07.2011, 13:23 | PK
právě proto:) hlavně mi přijde škoda tý nádrže, zbytek by se kdyžtak hodil od jinýho výrobce. Co mi říkal, tak to prý vymontoval, protože na to nebyly náhradní díly. Ale nevim jestli bylo něco v háji nebo ne. Vůbec mě zaráží to, že to takhle zprasil, mohl jen tankovat benzín a jezdit v klidu dál a plyn tam nechat, tak jak byl
o 09.07.2011, 12:03 | Briann
Pokud se nepletu nadrz je 6let prosla...Nova kolem 6tisic toroid.
o 09.07.2011, 16:24 | JA
já vidim 01/03 tedy do příštího roku...
o 09.07.2011, 16:40 | .mycTD
01/05
o 10.07.2011, 12:46 | JA
nojo no už mám na blízko brejle...
o 12.07.2011, 11:20 | PK
byl sem se zeptat u jednoho chlapa, kterej ty montáže dělá a řekl mi, že mi ta nádrž je k prdu. Že prý je na kapalnou fázi. Tak nevím, co je na tom pravdy a jestli mi je fakt k prdu nebo se to dá normálně použit.
o 12.07.2011, 11:29 | .mycTD
asi takhle: v kazdem pripade se pod to musi nekdo podepsat a otazka je, proc by se s takovym bastlem jebal, kdyz to muze v pohode poskladat odznova a jeste ti na to prodat komponenty. takze bez znamosti se do toho asi nikdo moc nepohrne.
jeste me napada: ted ten plyn mas v TP, nebo ne?
o 12.07.2011, 14:21 | PK | Upraveno: 2011-07-12 14:24:05
mám to zapsaný ve velkým i v malým TP, hlavně mi jde o tu nádrž, protože by bylo škoda ji nevyužít a ušetří to i nemálo peněz. Se zbytkem počítám, že by se dal novej. (kdyby tenhle systém někdo montoval, tak by asi nebyl problém to doskládat, ale zatím sem na žádnou firmu nenarazil)
o 12.07.2011, 15:15 | radek.613
V téhle nádrži je totiž uvnitř čerpadlo, které čerpá kapalnou fázi až k motoru. Je to principielně asi nejlepší možný systém co lze na LPG vymyslet, jeho životnost a spolehlivost je však natolik tragická, že nikdy nedoznal v našich zeměpisných šířkách masového rozšíření. Neb koho by bavilo jednou za rok až dva měnit čerpadlo za 30k. Ani se známostí se do toho nikdo nepohrne, protože tenhle systém není v ČR spolehlivě provozovatelný a servisovatelný, komponenty se sem nedováží a opravy se řeší výměnou celého LPG systému za běžné sekvenční vstřikování plynné fáze. To není kvůli výdělku montážní firmy, ale kvůli tomu, aby pak auto, ve kterém to zbastlí horko těžko k funkci, neměli před vraty a na dílně ob týden.

Tyhle pseudosystémy se v ČR objevují prakticky vždy jen tehdy, když to sem někdo přitáhne v nějaké ojetině ze zahraničí (francie, itálie, rakousko, holandsko), s tím že původně si většinou lidi jedou pro auto s LPG a netuší, že si sem přivezou nefunkční potvoru kterou jim tu nikdo neodservisuje a z inzerní "výhody" LPG se rázem stává spíš noční můra. Opravdu jediné rozumné řešení je to vyházet a dát tam normální sekvenční LPG vstřik s jistým servisem, spolehlivostí a dostupností ND. I když to doskládáš a zprovozníš, přitom do toho zahučíš tak za 25 tis v případě že čerpadlu nic nebude, do roka čekej další náklady v řádech tisíců a desetitisíců. Ve východním bloku zkrátka nenatankuješ LPG takové čistoty a kvality, aby jsi tenhle systém mohl použít. V civilizovaném světě ano.
o 12.07.2011, 15:28 | PK
radek.613: díky za info, je vidět, že fakt víš o co go:) Takže nádrž můžu zahodit, stejně tak zbytek. Škoda, ale co se dá dělat. Ještě se chci zeptat na kolik cca vyjde přendání celýho systému z jednoho auta do druhýho. Mám možnost odkoupit lpg Prins VSI z BMW 528i (já mám 530i), nevím jestli by se to dalo použít tak jak to je. Vadil by rozdíl výkonu? (142 X 170 kW). S jakým systémem máš nejlepší zkušenosti?

Předem díky:)
o 03.10.2011, 11:46 | neptuno
Zdravím měl bych zájem oí nějaké součástky z LPG Icom,napište mi sms já vám zavolám a určitě se domluvíme ,nechci to zadarmo.Děkuji Pustka 608705815,docela na to spěchám
o 03.10.2011, 20:59 | JA | Upraveno: 2011-10-03 21:02:28
radek
no asi sem měl kliku ale Viale šlapalo 3 roky jak hodinky..je pravda, že čerpadlo je trochu slyšet ale neměl jsem na Vectra C 1.8, jedinou závadu.Coubala znám dlouho a je pravda, že čerpadla jsou choulostivá...mám 6tou káru na lpg a zatím u Tartarini co mám teď v Sorentu jsem měnil membránu na vůbec tak nějak mi nesedí..otáčky jsou na max jenom do 4tisíc a zase musim ladit jednotku..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3117 sekund.