Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Subaru vs. Octavia? K zamyšlění

 o Navštíveno 23825x o
o 05.07.2011, 20:30 | Zdeny60
Dneska jsem jel s manželkou na výlet. Ráno jsme se rozhodli, že si ze ŠPK vyjedem na sedlo na Skřítku, tam necháme auto a pak půjdeme pěšky na hlavní hřeben a dál a Čertovu stěnu a zpět. Počasí nám přálo, krásně fo´togenická obloha, čas provětrat nový foťák, si říkám.
Jedu vcelku klidně, nic nás nehoní, zítra ještě volno, paráda.Jsme v Sobotíně, když nás na plné před zatáčku celkem natvrdo opískoval čený kombíék Octavia s pražskou SPZ. Si říkám, v kopci ti dojde dech, nicméně princip - když tady bydlím já, pojedu tady přeci první já, to je jasné, ne? (parodie na film Četník ze St.Tropez s L.d Funes):-)

Tak podřadím a davaj. Kdo zná tu cestu na sedlo Skřítek, ví, že jde asi o 10km stoupání s táhlými zatáčkami, kde je nutno podřadit na 2 a 3.

Tak když to shrnu, v zatáčkách pod poslední vracečkou už měl hoch asi 40m náskok a na posledním úseku na rovince před motorestem už asi tak 80m.

Nevím, co v tom měl za motor, označení to neneslo, asi dost možná 2,0 TDI 103kW, ale šlapal na ni o 106 a z výfuku žádné brikety. Že by 118kW FSi či jak se to přesně nazává??

Ovšem co bylo zarážející, musím uznat, že v zatáčkách ta jeho Octa seděla jako přikovaná a já prakticky s otáčkama na hranici červeného jsem neměl šanic se mu přiblížit.

Ano, jeli jsem jako prasata a víckrít už to neudělám - to te´d napíšu 100x za trest - na rovině před vracečkami jsem měli v tom kopci 160km/h, já na 4 plný 6000.

Klobouk dolů, ta Octávka jela fakt suprově. Na druhou stranu nutno dodat, že 121kW benzín v Legacy díky ztrátám se chová jako asi 100kW. Ale i tak, naměl jsem šanci:-(( A to je důvod k zamyšlení a přehodnocení stavu:-) Už aby bylmodrý drak zpátky (mj, už je na dílně a začíná oprava).

Závěr: nepodceňujte Octávky, obzlváště ty, co nemají na řiti žádné značení:-)


o 05.07.2011, 20:36 | Midnite
nevím co máš za legacy, ale tady by si měl vzít v úvahu hmotnosti, set-up atd.. Takhle vyřknutý ortel je fakt mimo a oktávka bude jen oktávka.
o 05.07.2011, 20:41 | Zdeny60
Legacy MY06 5MT 121kW. On měl výhodu, jel sám. Já měl spolujezdce a 10kg bágl s fototechnikuo:-)
o 05.07.2011, 20:42 | PAVELK
jj určitě se najde někdo kdo řekne že to není možný a určitě máš něco z autem :-)), nicméně nedávno mě pěkně školila jedna služební sériová oktávka na dálnici u MB nájezd z průmyslové zony, držel jsem pod krkem novou BMW 5 F10 v automatu a 3,0 D se zaplým super sport režimem, plný plyn a stále se držel za zadkem, nicméně to byla sériovka a uvnitř seděl pán v kravatě, dost jsem nechápal co se děje. Ty nový motory už jezděj jako kráva a RSo má i super podvozek, sice sedí jen na pěkných silnicích ale i tak se to dá zmáknout :-)
Zdeny budeš si muset pořídit už novou střelu se silnějším motorem :-D
o 05.07.2011, 20:43 | Seat Power
tak to mel proste upraveny,uz to jak rikas ze mu to sedelo v zatackach znaci to ze ma lepsi podvozek,a pochybuju ze by nemel upraveny motor.
o 05.07.2011, 20:44 | walish
On byl totiž zhulený :-))
o 05.07.2011, 21:00 | rcman
Jo občas si člověk naběhne... A pořád jenom vidíš že nemůžeš dohnat něco. Co tě běžně nemůže vůbec dostat...

Taky jsem si takhle jednou naběhnul...
Převážel jsem novou Octavii II RS v naftě (2.0 TDi 125kw)- Najíždim na dálnici. Koukám do zrcátka... A vidim tam jenom Feldu v pravym pruhu. A vedle někde za nim asi další dvě auta. Tak si řikám Felda. To stačí na to šlápnout a je za mnou...
Měl jsem na tachometru cca 65-80km/h. Když jsem zvolil tohle řešení... Frajer s Feldou mě dojel... A začal mě dávat na prdel... Do 160ti se pořád držel vedle mě... Pak už jsem neměl místo. Tak jsem rači ubral a zařadil se za něj...

Nevim co vtom měl... Ale každopádně Felda nijak nevypadala. Klasická červená. A možná byla trochu položenná... Dodnes mě to vrtá hlavou co vtom měl za motor...
o 05.07.2011, 21:08 | HIGHTOWER | Upraveno: 2011-07-05 21:10:41
Ty serpentiny tam znám, jednou jsem je jel autem a jednou na motorce, jsou fakt parádní, dlouhá rovinka a pak vracečka, pak zase dlouhá rovinka a zase vracečka, člověk se tam suprově vyblbne :-)
A k autům, já se s žádným nehoním, nějak ani moc nehledím, co kde a jak jede, pokud to není totální debil, spíš mě vadí ve městě tydýt, co jede 40 a nikoho před sebe nepustí.
Jsem tedy rád, že už má koncern motor, který při 2% stoupání neztrácí dech, což mi potvrdili i kolegové, že ty nové kokty jezdí už dobře.
Dneska jsem četl, že BMW má new motor 2.0 Turbo, je to 4-vál, takže za 10 let bude 50% hybridů a zbytek motory max. 4-válce, spíš 3 válce tak do 1600 ccm, s jedním či dvěma turbama a bude po srandě :-(
rcman: 160 bylo u Feldy v pohodě, pokud nenastalo stoupání, to pak šlo v klidu na 110, ale na rovince to dalo i 170, z kopce 180, fakt, vyzkoušeno :-D
o 05.07.2011, 21:26 | rcman
HIGHTOWER: Že Felda zvládne 160ku. To mám vyzkoušenný. Když jsem měl 1.6ku.
Byla to krásná rovinka... asi jsem jenom hodně podcenil situaci...
o 05.07.2011, 21:40 | Luke_288
ty voe, zdeny, náš hifi fotr a takhle si dokáže vyplavit adrenalin...tleskám :)))
o 05.07.2011, 22:06 | muSlim
Však som to tu už dávnejšie písal, ako ma tlačila Octavia II od ABT na diaľnici a nechápavo som hľadel, keď ma brala zľava po mojom uhnutí do stredného držiac 230+... Akurát v zákrutách mu to robilo rybičku a tam som mu vždy ušiel, inak ale vôbec, teda VÔBEC neidú podaktoré zle :-) a to podotýkam, bolo moje Legacy dreiliter 180kW :-)
o 05.07.2011, 22:21 | Luke_288
[ Link ]
258koní
o 05.07.2011, 23:05 | Ravo
To rcman:
buď měl obyčejnou nebo upravenou 1.6ku (55kW nebo cca 74kW) - úprava celkem jednoduchá - jiná vačka, jiná ŘJ.

Sám jsem měl default 1.6ku a proháněl jsem oktávky jedna báseň, zvlášť 66ky jsem si dával do kopce jako nic ;-)

Felda 1.6 je lehký auto a pokud seš dostečnej magor (taky jsem byl-rád na to vzpomínám, ale chvála bohu že je to za mnou) na to aby ses pokoušel na tom nestabilním podvozku a mizerných brzdách někoho prohánět, nic ti v tom nebrání...
o 05.07.2011, 23:09 | HIGHTOWER
Luke: Olala, občas tamtudy jedu, co mají sídlo dle mapy a nějak jsem si ani nevšiml, sakra :-( To je ta firma, co měla Benet Tuning v MB, napřed pod křiž. u Měšťáků, pak u Hl. nádraží?
o 06.07.2011, 07:34 | Zdeny60
Jo jo, tahle Octa nenesla žádné vnější znaky žádných úprav - dokonce ani snížená nebyla, žádný znak RS ani jiný. prostě "sem čuměl".Škoda, že se nedozvím, co v tom skutečně měl za motor.

Luke_288:

Ále, tuhle mi říkali na servisu, že je občas dobré prohnat v celém spektru kvůli zatuhnutí škrtící klapky, tak včera jsem měl na to zrovna ideální podmínky:-)
o 06.07.2011, 07:36 | Zdeny60
Ta z toho BT by mě neurážela, kdybych ji měl v garáži. Tuhle jií testovali v automotorevue a chválili fest.
Jako počin výborný, ale za tu cenu by člověk zvažoval např. STI, které je dle mého názoru zase kousek jinde.
Ale držím klukům palce, mají dobrý nápady.
o 06.07.2011, 07:40 | Tuner#2
Paráda, zas jednou pěkný čtení... :-)

Jinak ohledně Feldy na 160 tam nemusel mít nic extra je to lehké auto a ta 1,3 s tím cvičí dobře obzvlášť pokud tam třeba měl vačku a udělanou hlavu. Pak není problém 190+ dle GPS.
o 06.07.2011, 07:55 | semtex | Upraveno: 2011-07-06 07:58:22
Zdeny60: nedokazu si predstavit jak jede Legacy s 121kW, ale to musi bejt horor... Ta vaha a AWD zabije vse. Ja mam okolo 205kW v Impreze a je to bida.
A jinak BT Ockta se povedla.
o 06.07.2011, 08:04 | Zdeny60 | Upraveno: 2011-07-06 08:05:18
Semtex: jasně, je to tragedie a jak říkám, je třeba zaujmout opatření:-)

PS: většině "normálních" lidí by se udělalo včera blbě a byli by rádi za těch 121kW,.
o 06.07.2011, 08:19 | semtex
jj, H6 alespon :-)
PS: jasne, clovek si rychle zvykne na vykon. Ale samoska, ze to nejede zle a beznej clovek by byl vysmatej :-)
o 06.07.2011, 09:05 | HIGHTOWER
Zdeny60: Měl jsi ho zastavit, vzít si od něj tel. a až bude sníh, že to zopáknete :-D Snad i kdyby měl 4x4, tak bys ho dal na sněhu ne? :-D
o 06.07.2011, 09:57 | AllInOne
Hm, to zní zajímavě. Ale konečně od tebe auto dostalo taky trochu napít :o)
PS: čekám na ty fotky z výletu! :o)
o 06.07.2011, 11:05 | Proffesor_W
Ta cena toho BT je teda e-e, sice verim ze brzdy a interier spolknou moc penez, ale tohle ... ctu tam ze ojeta za 900 000,- dyt to je bez 50 000,- cena nove EVO X, coz je trosku LOL.
o 06.07.2011, 11:07 | AllInOne
Trošku LOL? To spadli z višně :o)
o 06.07.2011, 11:14 | Vasekkch | Upraveno: 2011-07-06 11:15:05
BT má ceny trochu jinde no.. interier 150K, výfuk co od Milteku vyjde na 30k tak chtějí 56K, atd. Nicméně aerodynamické prvky jsou od nich fajn, sám jsem si pořídil zadní difusor.

foto k příspěvku  od Vasekkch

o 06.07.2011, 11:16 | Proffesor_W
koukal jsem, predni brzdy za 65t 6-ti pistky, ty ceny jsou postaveny na hlavu no :)
o 06.07.2011, 11:17 | Šestikule
Zdeny60 nevěš hlavu, třeba se ještě s Oktávkomanem potkáte na úřadě, včera to brali zase z vrtulníku, klasika Kouty a Skřítek ;-)
o 06.07.2011, 12:34 | cuir | Upraveno: 2011-07-06 12:35:44
:D a nekdo prisel na to ,ze i octavia umi jet a je z toho spatnej :D

kolegova octavia
[ Link ]
bylo fest mokro...
jeho upravy je chip, podvozek a to je tak asi vse :D

no a taky nezalezi na aute ,ale i na ridickem umeni. Nemohl v te octavce sedet tak nahodou lepsi ridic nez ty Zdeny ? auto udela hodne ,ale ne vsechno.
o 06.07.2011, 13:52 | Luke_288
zas nevím, proč by to měli prodávat za 499K Kč. lidi co jim za to zaplatí se určitě najdou a když už si to někdo koupí, tak má jistotu, že nepotká tři stejný denně.

Vasekchh: kdes našel ofiko ceník Millteku? co jsem se koukal, tak ceník jejich zástupce (sportmotor) začíná na OIIRS na 24K a končí na 48K
o 06.07.2011, 14:32 | Vasekkch | Upraveno: 2011-07-06 14:33:19
Luke_288: stačí se kouknout na ebay.co.uk nebo muj známý je začal dovážet a prodávat v CZ [ Link ] . Navíc to co prodává BT je catback výfuk a ten je cenově sakra níže.

Proffesor_W: jo ty ceny za performace komponenty jsou úlet.
o 06.07.2011, 15:44 | Zdeny60
Cuir: jasně, řidič dělá hodně, měl to prostě v ruce.

Šestikule: nestraš, že by se penězi daňových poplatníků plýtvalo nad tak málo frekventovaným úsekem na Skřítka? Ale je fakt, že i policajti se rádi pokochají, takže není to nemožné :-)

All in One: fotky budou dnes na rajčeti, dám odkaz. Jen počasí se kolem poledního zhoršilo co do viditelnosti a mlžného závoje.
o 06.07.2011, 16:29 | Proffesor_W
Luke - ale ta za tech 900K Kč je dle jejich slov ojetina. Kdyby to bylo za novou, prosim...
o 06.07.2011, 17:12 | Šestikule
Zdeny60: pravděpodobnost je malá, zaměřují se hlavně na Kouty a v poslední době lítají často nad Bluďákem a nad obchvatem Postřelmova
o 06.07.2011, 17:15 | Vasekkch
Proffesor_W: ta cena vychází z jejich ceníkových cen.. nové holé RSo stojí cca 800-850, 150 interiér, 50 bodykit, 50 brzdy, 50 výfuk, 20 uprava ecu, podvozek 10?, kola 100? .. takže tak.. to že to prezentují ojeté bude tak tipuju max 20k najeto.
o 06.07.2011, 17:37 | cuir
Zdeny60: ono totiz staci aby to mel najete vic nez ty.
v Brne ve farince (usek s par zatackama na ulici zebetinska) kdyz potkam treba superba co to tam nezna tak s firemnim roomem 1.4 toho superba tlacim pred sebou a brzdi me. Je to jen o tom ,ze denne tama jedu treba desetkart. Pokud by si to mel najete jako on tak by treba sanci nemel..a treba jo ,protoze octavie muzou bejt dosti rychle stroje. Jako je treba ta kolegova.
o 06.07.2011, 18:12 | Luke_288
Vasekch: ebay? myslíš jako firma s.r.o. že by měla brát díly, které prodává, montuje a poskytuje na ně záruku z ebay? tohle nemůžeš srovnávat. ten link na tvýho kámoše mi nejede, ale předpokládám, že to bude eshop.
problém je, že tu drtivá většina lidí kouká za kolik se to dá sehnat na ebay, aukro apod, i když nový. prostě eshop. navíc ta firma s tím má nějakou práci, tak prostě cenu napálí a když to lidi kupujou, funguje to a spokojený jsou všichni.
o 06.07.2011, 18:21 | Vasekkch
Luke_288: já vidim podstatný rozdíl, když ty díly koupim na eshopu který drží záruku, má ty díly skladem a sportmotorem, který má vše na objednávku a ještě napálí cenu. A montáž? Tu si u sportmotoru samozřejmě ještě zaplatíš, ta v ceně není. Tak mi řekni jakou s tím mají "nějakou" práci.
o 06.07.2011, 18:31 | Zdeny60
Cuir: já tady bydlím 26 let:-) Je tedy důvodný předpoklad, že to tu znam slušně:-)A jezdím tudy hooodně často:-)
o 06.07.2011, 18:38 | Luke_288
to je snad logický, že montáž není zahrnutá v ceně. tu věc musí někdo objednat, pak jí uskladnit v nějakých prostorech (ty prostory něco stojí- nájem, vybudování), to všechno něco stojí- tím myslím tu nějakou práci. já si třeba nedokážu sám namontovat vejfuk co si koupím na eshopu a jak funguje záruka, když si to namontuju sám? nijak. osobně velice ocením, když uplatňuju reklamaci, odvezu to na firmu a nic neřeším. kam to povezu když budu uplatňovat něco na eshopu?
dál nevidím jedinej důvod, proč by BT mělo mít na skladě 10 sad vejfuků. tebe roztrhne, když to nebudeš mít zejtra, ale tejden nebo 14dní počkáš?
btw jak funguje ebay vs účetnictví firmy? já nevím, ptám se, ale mít firmu co prodává nějaký výrobky, tak rozhodně odebírám od výrobce a nesháním nějaký šedivky nebo ebay.
v čem konkrétně podnikáš? dost pochybuju, že bys prodával věci s nulovou marží tak jak to vnímám z tvých příspěvků, že by to měl dělat BT. je tržní prostředí a pokud jim to lidi platí, pak jim fandím.

tahle doba mi přijde hrozně ujetá, kdy každej hledá, co na netu sežene levnějc, ale už nevidí to, že kamennej krám má nějaký náklady na prostory, peníze lidem apod. dneska se živit nákupem/prodejem věcí s nutností skladu se rovná sebevraždě.
o 06.07.2011, 18:40 | HIGHTOWER
Pokud vylepšení výkonu, chce to pak rám, pak může být člověk v pohodě po zdravotní stránce:
[ Link ]
o 06.07.2011, 19:21 | party_boy
Ovšem padající baťoh mě rozesmál :-D
o 06.07.2011, 19:55 | Vasekkch
Luke_288: at si prodávají co chtějí a za kolik chtějí mně je to jedno... já od nich performance díly kupovat nebudu protože dát za catback výfuk 50k nejsem blázen, když za 25-30 můžu mít turboback(bez katu) jinde. 50k jim za to dá člověk co se nevyzná a oblbnou ho marketingem.

ad záruka: v drtivé většině padá i při občasném využívání na okruzích, takže je to stejně tak jak se k tomu výrobce postaví. A nedělám si iluze, že by ti obratem ve sportmotoru dali nový kus výměnou a neposlali to nejdřív výrobci k vyjádření.

ad ebay: pokud kupuješ od power sellera a pod, prostě legal obchod tak záruka není problém a samozřejmě ti to pošlou i s fakturou.
o 06.07.2011, 23:16 | Luke_288
A takhle funguje trh. Proste ne kazdej chce shanet neco tady, neco tam a pak si to jet nekam jinam namontovat. Navic ja nikde nenasel co za konkretni vejfuk tam maj,vsude je psano,ze komplet nerezovy vyfuk.
Neco jinyho je shanet si to pro sebe nebo se tim zivit. Ono kdyz si pak sectes naklady na lidi,aby meli alespon rozumny platy tak ti pak lezou zajimavy nakladovy cisla. A nedelam si iluze ze takovyhle komplet uprav udelaj x desitek kusu rocne, to budou spis jednotky vzhledem k cene
o 07.07.2011, 07:51 | H-Honza (M)
pamatuju jednoho, co tady psal jak se nekde "honil" civicem 1,4l 90ps s BMW M5 a ta M5tka mu vubec neujizdela :O)
o 07.07.2011, 08:02 | tappaja
protoze jel na volnobeh...
o 07.07.2011, 08:34 | Nismo.Power
jé to je zase počtení :) zdeny musel asi hulit že tohle napsal....
myslim si že on rozhodně nepatří k těm bezmozkum kterejm by ta oktávka neujela ani kdyby jely se s tim civicem 1,4.... prostě zdeny se spolujezdcem nepojede takovou pilu jako bezmozek a ještě sám...trasu asi taky znal dobře takže kdybys nejel tak slabym subaru a jel sám tak je v dáli za tebou ač samo souhlasim že když se chce tak i s oktávkou to jde.... fsi by ti asi neujelo to už spíš ti ujede tdi s pyčem.... fsi je hodně lenochodný a když ho naložíš a máš kombik a 4kolku se 125kw tak ti ujede ladně i nejslabší tdi a navíc tobě to bude žrát kolem 11 :) a samo oktávka má strašně nečitelný řízení narozdíl od subaru takže jeho to nechá pocitově dovolit mnohem víc než tebe neb ty dobře víš co se děje u kol zatimco on si myslí že všechno je vcajku a tim muže ladně skočit ze srázu :)
o 07.07.2011, 10:50 | Kapka (M)
pekna historka ze života :-) jenom jsem nějak nenašel jestli to byla I. nebo II. Octa.. mam jedničkovou Octu RS lehce poladěnou..a někteří členové AHC by ti potvrdily jaka je s ní zábava hohit ve Švýcarsku v noci v horských serpentinkách místní Subaru STi :-) Johaník na místě spolujezdce by ti povyprávěl :-)
o 07.07.2011, 11:00 | Nismo.Power
myslíš tu poladěnou který ujede dvoutunová limuzína naložená 5ti lidma na rovině i v zatáčkách ? :))

jak řikám serpentinky nejsou ani tak o autě jako spíš o magorovi na sedačce....

já sem třeba honil kámoše co jel na B-kingu s dvoulitrovou omegou.... na rovince sem neměl žádnou šanci ale silnice u koněprus sem vymetal ve 100-160ti zatáčky zatimco na mašině se prostě bojí a vzhledem k tomu že to je klikatý tak jsme dojely a řikal že mě nemoh setřást ani za boha a to sem asi po 5km udělal brzdy :D
o 07.07.2011, 11:21 | Augi
Njn, obecná zášť proti Octaviím existuje úplně všude a nedej Bože, pokud to je TDI. Jasně, že nemá tak vytříbené sportovní jízdní vlastnosti jako např BMW 330i, ale jak píše Kapka, já jsem si udělal jakoby RS a jsem s tím spokojenej. :-)
o 07.07.2011, 12:18 | Zdeny60
Byla to O II, ale netuším, zdali II po FL, to jsem si nevšimnul.
o 07.07.2011, 12:31 | schwaboid | Upraveno: 2011-07-07 12:32:56
Aneb, démonizace škodofky je mýtus.... :-)))

Ano uznáváme, to auto je: nejrychlejší, nejlepší, nejspolehlivější, nejnekradenější, nejsilnější, nejkultivovanější, nejsportovnější, nejkrásnější, atd ...

má: nejmenší spotřebu, největší kufr nejen ve své třídě, největší krouťák, největší výkon, nejlepší podvozek, nejlepší výbavu, apod ...

a to vše v základu, po úpravě a po čípku je to vše znásobeno minimálně desetkrát, spotřeba klesne k nule, kufr se zvětší o dalších 1000 litrů, na 20" kolech se zlepší komfort jízdy i na polňačce a to vše s lůzrem v kšiltovce za volantem. A kdyby si do toho sednul někdo odsud nebo třeba jen Michael Schumacher, tak by mohli zrušit F1, bo by je pojel na rovince i v zatáčkách. A to se zatím rozepisuju o obyč modelech, ale taková RS to je ještě úplně jiná liga. Hned jak skončí vesmírný program raketoplánů, tak začnou na oběžnou dráhu vozit krámy v kufru očípkovaný modrý kombíky...... :-))))
o 07.07.2011, 12:33 | Midnite
Augi: pokud se nepletu, tak ty máš jen wannabe RS ne?
o 07.07.2011, 12:56 | Nismo.Power
šváboid :D

midnite : dyt to tam píše ;-)
o 07.07.2011, 12:59 | Seat Power
schwaboid:ted si to vystihl! :o)
o 07.07.2011, 13:12 | Augi
Midnite: cituji sám sebe: "já jsem si udělal jakoby RS". Ale kromě fyzického motoru 125kW mám několik věcí lepších než RS včetně výkonu... ;-)
o 07.07.2011, 13:14 | Augi
schwaboid: Ty máš nějakej osobnostní problém?
o 07.07.2011, 13:25 | Luke_288
myslím, že nemá, ale tohle je stejný jako jabko vs vše ostatní, jen schwaboid čas od času na téma škodovka strašlivě zapřehání, ale dozajista to nemůže myslet vážně :)
o 07.07.2011, 13:27 | Vencaf
podle mě v skrytu duše touží po oktávce f tédéíčku (ostatně jako všichni), ale nechce to přiznat :D
o 07.07.2011, 14:03 | Augi
Luke_288: Jako napsal to vtipně, o tom žádná, ale popsal jen pár magorů, jež se najdou mezi majiteli každé značky... Ale jedno nej se škodovce nechat musí, je jich u nás fakt nejvíc :-)
o 07.07.2011, 14:54 | schwaboid | Upraveno: 2011-07-07 14:57:25
Kolega má jen Škodofky a tak ho poslouchám v práci, brácha má novou koktu, táta OI, takže i doma, kámoš se kterým jsem dřív chodil do hospy si z červené OI 1,6i udělal skoroRS a už s ním nebyla rozumná řeč, tak chodím jinam, čtu různá fóra, jezdím po českých silnicích, tak jich mám prostě za celý ty roky dost. Ale jinak proti nim nic nemám :-)
o 07.07.2011, 15:31 | LukeFab
schwaboid:v USA tech škodovek moc nepotkáš,můžeš emigrovat,tam tě strašit nebudou
o 07.07.2011, 15:40 | assassin
nismo: no tak na silnicich kolem koneprus spraskat motorku pujde klidne ve felicii.. je to strasne rozbity, bordel.. tam s trosku silnicnejsi motorkou neda jet nijak rozumne.. a b-king ja na ty cesticky uplnej extrem... a navic utahly rozbity okresky na motorce jsou o pilotovy jako nic jinyho... dej tam aliiimu do ruky motarda a je vsechno razem jinak:)

jinak vykon urcite nakej vpravit do oktavky jde, v zatackach co se jedou na vytocenou 4 asi u predokolky nebude problem s trakci.. a tech par detailu co muze mit nektery auto lepsi nez oktavka bude spis o pocitu pilota a kontrole, ale pujde je skoro stejne rychle.. zvlast na kvalitnim povrchu...
o 07.07.2011, 15:52 | schwaboid
LukeFab: nebo můžu zůstat, nemít je rád a ty kydy o nich neposlouchat .... A občas někoho se škůdkou spráskat na silnici, jako kolegu před deseti lety, když tvrdil, že jeho 55kW SDI OI jede víc než mých 74kW v Sieře :-), tak jako by zasloužil znova, když jeho 96kw Sup prý jede víc než mých 108kW ve Scorpiu, ale bojí se, tak jako kámoše, který by mě prý pojel s třídvéřovým roomstrem, bráchu s jeho octou 2,0 TDI nebo co to má, samo mu to jede taky líp než můj Cosworth .....
o 07.07.2011, 17:59 | Midnite
jj se škodovkama jsou největší závodníci...
Augi: To je další věc čechů. Na co tam máš znak RS, když to RS nevidělo ani z linky
o 07.07.2011, 18:22 | Luke_288
Schw: no tak to mas kolem sebe slusnou invazi tupounu
Midnite: me vcera predjizdelo pres plnou,horizont a s autem v protismeru subaru legacy r.v. asi 1970. Pak na me tlacil snad i ocima opel vectra, kterej nedokazal pochopit,jaktoze mu v superbu na predjizdeni ujedu a do tretice me skoro sundal do skarpy borec v novy X5. samoze i oktavkari se predvedli. Neni to o autech,ale o lidech a skodovek je proste nejvic, coz je podle me dobre.
o 07.07.2011, 18:27 | party_boy
Jako v tomhle souhlasim se schwaboidem, těch keců okolo škodovek už mam ze svýho okolí taky plný zuby. Jen s fabiema znám 6 lidí, nejhorší je ten, kterej jí má v 74kw naftě :-D a následuje ho ten co to má jako RS, při tom v tom má nějakou chcíplou 1.4. To jsou lidi co jsou úplně mimo mísu a žijou v jinym světě.
o 07.07.2011, 19:32 | Augi | Upraveno: 2011-07-07 19:33:22
Midnite: Třeba proto, že na tom je většina dílů je z RS, chytráku ;-) Třeba extriér je kompletně RS, interiér je RS, podvozek je RS, brzdy RS, kola lepší ;-) Mám pokračovat? Co Ti vadí na tom, že je tam znak RS? Řekni mi, chytrolíne, co na tom autě není RS, hm?
o 07.07.2011, 19:42 | Midnite
Proč se hned čertíš a nevysvětlíš to normálně? Mě nevadí nic, a škodovku neřeším...
o 07.07.2011, 20:45 | Luke_288
Augi: pocital jsi penize? Nezajima me kolik konkretne,ale myslim, zes touhle prekopavkou origo RS o dost preplatil. Sam jsem oktu dovybavoval, takze mam predstavu
o 07.07.2011, 21:10 | Octávák
Tak jestli byla černá, klidně to mohla být tato... Asi by to vysvětlovalo vše a mohl by jsi být na své autí hrdý, že ses jí držel :-)

[ Link ]
o 07.07.2011, 22:07 | LukeFab
a pročby to nemohla být obyč 2.0Tdi?
o 07.07.2011, 22:12 | walish
Octávák: Ano,to je opravdu kombík s pražskou SPZ jak stehno
o 07.07.2011, 22:36 | Octávák
walish: tak to combi mi nějak uniklo ale při změně majitele se dává jiná RZ, takže proč ne. Ale asi to bylo něco jiného a tebe může zahřát u srdce, jak si mě setřel :-)
o 08.07.2011, 11:05 | Zdeny60
Pánové,

smyslem mého příspěvku bylo POUKÁZAT, že Octavia snese přímé srovnání se Subaru, které si svoji pověst vydobylo díky propracovanému systému řešení pohonu 4x4.

Jak vidím, strhnul se z toho boj na nekončící téma...

o 08.07.2011, 17:09 | TomasW
zdeny: přesně... někončící téma... hodně mi to přípomíná diskuze na fotografovaní.cz a věčný flame Nikon vs. Canon :-)) Podle mě každý kdo se čertí je tak trochu m*gor... normální člověk neřeší, jezdí a užívá si...
o 08.07.2011, 17:26 | Augi
Luke_288: 120
o 09.07.2011, 23:35 | schwaboid
Dneska jsem se byl podívat co tam tatíkovi na tom jeho škodováckým zázraku cvaká... Velmi hlasité cvakání z malý černý bandasky u PP kola. Nenašel jsem podle hadice kam to vede, tak jsem googlil a ono je to prý správně :-))) Zde diskuze na dané téma ze skodahome.cz [ Link ] Za mě jednoznačně SKODA SIMPLY NEVER ......
o 09.07.2011, 23:42 | jasisoft
scwaboid - moja ochcafka I 1.6 MPi 75kW krasne cvakala a bolo to pekne hnusne pocut aj vo vnutri. Potom som sa nastval, zohnal som ventil z 1.8 a sice som cvakal stale ale tichsie....
o 10.07.2011, 00:05 | LukeFab
schwaboid:novej orig. díl 3000kč,to je zanedbatelná částka celkem ne?nevim proč tu flušete na škodovky,kdyby to nebyly dobrý auta,tak se asi tak neprodávaj
o 10.07.2011, 00:29 | Augi | Upraveno: 2011-07-10 00:32:26
schwaboid: Přesně tak! A když Ti u jakýhokoliv auta třeba cvakaj hydroštely, taky jdeš hned koupit jiný auto? Chlape, Ty se mi zdáš... :-/
Já jsem zapomněl, že my všichni ostatní blbci bychom teď měli přesedlat do 20 let starýho Cosworthu, že?
BTW určitě jsi tu na fóru viděl crashtest Volva 850 vs. novej Renault Modus. Už jen kvůli bezpečnosti své rodiny si nechám svou posranou Octavii...
o 10.07.2011, 01:01 | Samantus | Upraveno: 2011-07-10 01:02:31
a sme u toho zas :-) Stary, stary, stary :-) to je jedina vec na kterou se koncernisti odvolavaj :-) trpim ted jako autoelektrikar v autorizovanym servisu skoda a VW, ty lidi motajici se kolem koncernu, to je neco :-) jel jsem asi 100km v A4 2.7 TDi :-) no vylezl jsem a bolely me zada jako prase, to samy jednou z O1 na ceste PCE-Brno... ja beru auto podle pohodli, servisu, dostupnosti a ceny dilu, spotrebu neresim, pac sice jezdim za 13litru, ale s kazdou zavadou si poradim sam nejaky EGRy, vstriky, turba a dvouhmotaky a pak 5l spotreba, to fakt nechci :-), za tech 6let co scorpio mam nevim co je vazna zavada, dlouhodoby reseni problemu a tak :-) jo a po ty jizde v tech koncernovych lavicich sem si sedl do svych sedacek a parada, nebe a dudy takze az si budu vybirat auto a bude splnovat my predstavy tak muze bejt klidne z roku 1975 :-) a nebo ty prachy vezmu a koupim si Fabii Monte Carlo s 1.2THP :-D :-D

EDIT: nebo HTP nebo co to je
o 10.07.2011, 01:04 | Augi
Samantus: Já jsem se odvolal na bezpečnost nového vs. starého a zkus mi nějak vyvrátit? Nebavím se ani o spotřebě, ani nákladech, ano pohodlí, ani servisu, nic jiného? GOT IT?!
o 10.07.2011, 01:28 | Proffesor_W | Upraveno: 2011-07-10 01:29:23
A proc si to sem vlastne zatahl? Z duvodu ze Schwaboid napsal Skoda simply never? Je mi lito, ja s nim souhlasim v tom co napsal, jel sem 3x po sobe olomouc-praha-olomouc ve trech dnech s O1 facelift. Rovnal jsem se jeste mesic po tom. K cemu mi to je ze to auto je bezpecnejsi, kdyz mi to zdravi kurvi i kdyz nebouram? Mam auto z roku 2008, dal jsem za nej to co za novou oktavku a i kdyz to ma tuhej podvozek a anatomy, tak jsem s tim jel na zatah 700km a vylezl jsem normalne. Pohodlny auto =/= stary auto. I kdyz musim uznat ze stare opely nebo peugeoty byly pohodlim uplne jinde... BOHUZEL.
o 10.07.2011, 08:35 | jasisoft
s tym plne suhlasim, na octe 1 tour som najazdil 190tis km za cca 3 roky a chrbat mi odvtedy nadava aky som bol dement. trasa dlhsia ako 300-400km sa rovnala tyzdnovym bolestiam v chrbtici. Teraz jazdim na octe II face - social edition, a tie sedacky stoja za hovno. co z toho ze tam je miesto na nohy, ked sedacka nema poriadne operadlo, krize trpia uz po 200km a ked s tym mam cely den behat tak idem umriet. zlaty sukromny nissan primera r.v. 2000, tie sportove sedacky s polokozou, vyhrevom a vsemoznym nastavenim su ako "lazne". ked uz nevladzem sediet v octe, vezmem nissana a liecim sa v nom. Tam vsetky bolesti prejdu.
o 10.07.2011, 09:23 | Augi
Proffesor_W, jasisoft: Chlapi, ale vy mě špatně chápete. Já nejsem chytlavej, když někdo plive na škodovku. Ale spíš mám problém s tím, že málokdo z vás chápe fakt, že názor každého z nás je názorem jen a jen subjektivním, nikoliv všeobecně platnou pravdou.
o 10.07.2011, 09:23 | Augi | Upraveno: 2011-07-10 09:24:10
Kuwa, double...
o 10.07.2011, 09:26 | muSlim
A na záver, čo to má spoločného s tým, že Zdenymu ušla jedna Octavia? :-)))
o 10.07.2011, 09:28 | Martyn
:o)
o 10.07.2011, 09:45 | Augi
muSlim: No, právě, že úplně všechno, ne? To je přece evidentní :-D
o 10.07.2011, 09:48 | jasisoft
augi: v poho, ja to niekedy pre istotu pisem - je to ciste len moj SUBJEKTIVNY nazor a aj tak to kopec ludi nepochopi.... necital som celu diskusiu lebo som na to nemal chut ani naladu, len poslednych par postov....

muslim: to ze zdenymu usla octavia nie je nic special. Kamos ma fabiu RS poladenu na cca 280 koni 1.9TDi a tiez s tym vyprasil kopec aut. keby to nemalo spojlery a napadny oranzovy lak tak by to nasralo tych ludi viac....
o 10.07.2011, 10:38 | muSlim
2 jasisoft: evidentne si nepochopil moju hrozne vtipnú narážku ;-)))
o 10.07.2011, 11:47 | crazyape
To je sranda tema takhle v nedeli pred obedem :) Jednickova oktavka v RSu ma pro me docela kouzlo a klidne bych ji bral. Ale zbytek uz me nijak neuchvatil. Spis porad nechapu mysleni ridicu v oktavkach,fabiich,passatech.... staci vytahnout escorta a hned chce kazdej zavodit :) Sranda je ze mam 18let stare auto a okta me neujede ba naopak, poladena 156tka JTSko taky ne a coupe 200ps 190ps taky ne :D
o 10.07.2011, 11:54 | Honcke
crazy:a ja vytáhnu mašinu a neujede mi nějakej Escort(po rovině) Heč:-))))
o 10.07.2011, 11:58 | matis77
crazyape : jsi nejlepsi !! ale opakujes se ;-(
o 10.07.2011, 12:04 | TomasW
jj všichni touží závodit se starou křuskou...
o 10.07.2011, 12:04 | crazyape | Upraveno: 2011-07-10 12:05:50
matis77: kde se opakuju? Me je spis pro smich to mysleni ridicu vyse zminovanych aut. Jednou jsme jeli z mini ford srazu "kolona" asi 5 aut z toho 3 upraveny a behem 5km chteli 3 lidi zavodit... Je to normalni?
o 10.07.2011, 12:09 | TomasW
jenom jestli tobě se nezdá že chtějí závodit... oni jedou normálně a ty závodíš :)
o 10.07.2011, 12:11 | crazyape | Upraveno: 2011-07-10 12:11:30
haha :) nemas nahodou taky oktavku?
o 10.07.2011, 12:33 | matis77
me prijdou k smichu tvoje pubertalni keci jak s tebou chce kazdej zavodit....jo a octavii mam a escorta jsem mel taky, kdyz mi bylo 18, ted je mi o 15 vic, potrebuju rodiny auto a nepotrebuju zavodit...jestli chapes ;-)
o 10.07.2011, 12:36 | crazyape
V puberte uz davno nejsem. Ucastniky provozu kolem sebe si nevybiram, jen jsem chtel ukazat na to, jaky je spoustec pro ostatni ridice "upravene" auto.
o 10.07.2011, 20:21 | Luke_288
a jak to poznáš, že s tebou chtěj závodit? že předjíždí? nebo snad vytáhne praporek a přenosnej semafor?
tyhle komentáře o tom, jak někdo vytáhne svoje auto a všichni s koncernama hned chtěj závodit mě baví :)))
druhá věc co se mi líbí je, že ti okta neujede. nevím jak ostatní, ale na mě když někdo doráží nebo jakkoliv provokuje, tak beru rozum do hrsti, uhnu a at to jde zkoušet na někoho jinýho
o 10.07.2011, 23:20 | schwaboid
Augi hydroštel zacvaká a do minuty ztichne i na hodně vylítaným škopku i v zimě, to je ale daný věkem auta, ta škodavěc takhle cvaká celou cestu :-) jestli víš o čem mluvím
o 11.07.2011, 10:09 | Augi
schwaboid: Tak v tom případě jsem šťastnej (a upřímně), že ani moje, ani manželčina, ani můj a ani její služebák to nedělají - všechna auta O2 TDI :-) Teď si připadám jak fanatik, ale nejsem, prostě se nám ta auta líbí, to je všechno :-)
o 11.07.2011, 13:54 | hanzz
Zdeny: A co jsi čekal? Jestli to bylo alespoň 1.8 TSI, nebo nějaké silnější TDI, tak s atmosférickým dvoulitrem a stálou čtyřkolkou proti nim nemáš na suché silnici šanci ... navíc s manželkou jako spolujezdcem :)

Ono je to hodně o řidičovi. Třeba kdyby jste si přesedli, tak by tě pro změnu pojel v tvém dvoulitrovém Legacy.
o 11.07.2011, 14:04 | assassin
schwaboid: v tom pripade nebrat ani bmw, moje stara 328 cvaka uplne stejne... taky elmag. ventil odvetrani nadrze... neresim...
o 11.07.2011, 14:33 | tommas
a hele, závodníci jsou i na ahc...
Tyhle srandisti v plechovkách berou jízdu po silnici za těžký racing, za každé předjeté auto si připusují body a za předjetí (prohru) si sekají prst, dělají uzel na penisu, nebo nevím co je tak motivuje:D

jedu, přemýšlím o kdovíčem, předjíždím a hele, za mnou se řítí otlučený závodní speciál typu E30, Calibra, Fiat Coupe, stařičké Toledo apod, kterého jsem před chvíli předjel. Nechci aby mi vletěl do kufru až zabrzdím a navíc mě serou puštěné mlhovky v zrcátkách, tedy ho pustím. Za dravého zvuku korozí prožraného výfuku mě vezme a pak se za ním táhnu dalších 10 km než odbočí na benzínku, aby si za krutopřísných 150Kč natankoval či koupil bagetu, případně dofouknul píchnutou gumu na hustomaérských elektronech kdesi ze sběrného dvora...

K tématu Zdenyho: Pokud je někdo bezmozek, tak se Tě bude držet skoro v čemkoliv, všechno to je o pudu sebezáchovy, obavách o posádku...
o 11.07.2011, 15:44 | Zdeny60
hanzz:

ano, o řidiči to je jasně také. Ale co jsem měl dělat na ROVINĚ v kopci?? Prostě výkonem mé 121kW 4x4 na tu octu nemělo. Howgh.

A už se na tu diskuzi vykašlete, beztak kvůli tomu nestíháte ani něco pořádnýho dělat :-)
o 11.07.2011, 16:16 | schwaboid
Zdeny60: Tak jel si línou lemrou, pocitově jak píšeš 100kW (papírově 121kW)není moc a držet se Tě může opravdu ledacos. A v serpentinách je to hodně o koulích a asi nestačila jen ješitnost a fakt, že tě předjel pražák. Zajímalo by mě co psal ten s tou škodovkou u nich na fóru, jestli to byl taky takový pisálek jako ty.

tommas: "Tyhle srandisti v plechovkách berou jízdu po silnici za těžký racing, za každé předjeté auto si připusují body a za předjetí (prohru) si sekají prst, dělají uzel na penisu, nebo nevím co je tak motivuje:D
" tím myslíš TDíčkaře? Sebe? Jdi se vycpat ..... největší turbochrochtlorádobyzávodníci jsou všem známí :-)))
o 11.07.2011, 19:37 | crazyape
Je videt ze nekdo evidentne moje komentare nepochopil.
Nikde jsem nepsal ze chce se mnou porad nekdo zavodit nebo ze ja chci zavodit, psal jsem jen to, ze jsem nekolik takovych situaci zazil... no a?
To ze nekdo "dorazi" a chce "zavodit" jeste poznam a opravdu to neni tim ze by moje "plechovka" zpomalovala provoz. To uz ale zase odbocuju a cekam komentare ze zase mluvim o ty stari sracce co nejezdi na repku. Naopak se v te moji "plechovce" citim daleko lip jak v nejaky oktavce a Ano klidne se priznam ze kdyz cestu znam,neni to ve meste a prilis nebezpecne tak se projedu rychleji a nekdy rad porovnam vykon s jinym autem....no a co? Nikdo z vas to urcite nikdy neudelal ze, hlavne chlapci v TDI :D ty maji chut si porad neco dokazovat. Namyslenych lidi ve VW a Skodovkach znam dost(tim zase nechci rict ze jsou vsichni stejny)

Jestli vase nektere komentare spis nebudou odezvou na to, ze jsem pichl do vosiho hnizda :)))
o 11.07.2011, 19:54 | Luke_288
11:47- sice vytržené, ale "hned chce každej závodit"= zažil jsem několik takových situací...
pak se přiznávám, že jsem tvůj komentář nepochopil :))))
o 11.07.2011, 19:54 | Zdeny60
schwaboid:

je to tak, 121kW -cca 10-15% (možná i víc) a je to fakt těch asi 100kW, jenže sd k.m. posazeným vysoko, tedy pokud v té Oktě byla nějaká nafta, měl ve výjezdech navrch.

O ješitnosti to vůbec není, rozhodně mým úmyslem nebylo ohrozit sebe a hlavně ,manželku, spíš si tak trochu rychleji projet úsek, který notoricky znám potmě zpaměti, ale jezdím tam v klidu a míru. Lidprázdná silnice a dobrý tahoun.

Já už dávno nejsem vevěku, kdy si musím něco dokazovat a nebo nedej bože závodt s někým, na to už mám léta a hlavně obrovskou zkušensot danou asi 1,5 milionem kilometrů, a život mi je zatím pořád milý.

Ba naopak, já tu akci hodnotím vysoce kladně pro Oktávku - v našich zemích je nemalým zvykem plivat na věc, kterou vyrobímě doma a naopak slepě obdivovat něco, co vyrobí průměrný Turek či Ital někde v Německu či itálii. Tím - řečeno polopatick a otevřeně - Oktávka dokáže nabídnou mimo rodinné poježdění i chvilky těch rychlejších zážitků a hlavně dokáže srovnat krok s auty s mnohdy 2x vyšší cenou. Je to můj obdiv a nebo jak bych to řekl radost z toho, že Oktávka rozhodně nění tak odsouzeníhodná, jak by se jeden mnohdy ) i zde, v této diskuzi) dočetl.

A Subaru není taková modla se svým 4x4 pohonem ( v zimě by to možná vypadalo jinak, ale tím více by záleželo na řidičích).

Já jsem měl Oktávky dvě, obě OI s 81/96kW a nebýt pro opravdu špatného posezu a potíží s mými zády, hodnotil bych ji určitě hodně kladně - jak do spolehlivosti, tak do výkonu a poměru cena/užitná hodnota/náklady.

Spíše se tak pozastavím nad otázkou, jak by situace vypadala, kdybychom jeli oba tzv. na krev. Je možné, by mi neujel, protože v zatáčkácj jsem ho vždy dojížděl. Možná, že jsem "měkejš" a nepodřazoval jsem dostatečně a netýral motor do těch nejvyšších zakázaných oblastí. Nevím, je to jedno, mně těch 121kW na papíru stačí a v praxi je využívám běžně max. z půlky.A těší mě jízda, ba dokonce i dosažená spotřeba a wo tom to je, ne?
o 11.07.2011, 19:59 | Seat Power
,,Spíše se tak pozastavím nad otázkou, jak by situace vypadala kdyb ta vochcafka nebyla upravena?´´tahle otazka by me spise zajimala..nevim proc se to tu proste resi,byla upravena a proste ujela seriovemu autu a muze to byt subaru,honda,VW cokoliv
o 11.07.2011, 20:06 | Luke_288
a proč by musela bejt upravená? i na ty blbý vochcávky, ve kterých jezdí jenom lůza český republiky, ignoranti a pitomci jde objednat příplatkovej sportovní podvozek, na dvoujkovou oktávku před FL ti dokonce 17ky kola bez toho podvozku nedali a 225ky nesedí uplně špatně. a pokud v tom seděl někdo, kdo se toho nebál, tak proč ne?
o 11.07.2011, 22:25 | crestik
schwaboid, ten komplex už by chtělo řešit...ty přehnaně ironické fráze na octavie máš z fejsbuku? Stejně tak ironicky zní ten komentář v ID
o 11.07.2011, 22:28 | schwaboid
Já do toho svýho prvního příspěvku dal docela dost smajlíků, ale na některý vyznavače koncernu to bylo prostě málo :-))) Uznávám, že i se škodofkou se dá jezdit rychle, o tom žádná, ale honit se na krev s STi (ten o tom buď nevěděl, nebo to byla nějaká lamička) a podobný srandažblebty mě nenechávají klidným. tak si přisadím. Pak do toho nějaký kompresorooturbený tomáš začne házet machry s golfem :-)) Aha taky koncern... Nějak se to tady zvrtává, když člověk napíše, že celé stádo na skodahome usoudí, že ty motory mají cvakat (a je to mnohem, mnohem hlasitější cvakání než bych u svého auta v zimě po ránu snesl a já si je hodím do určité kategorie lidí s kterými si nemám co říct, tak se tu ozve dalších několik jedinců co mají kamarády s 1000 koňovýmy monoposty se zlámaným šípem ve znaku a začnou tu diskuzi roztáčet :-))))))))) Stačí ty smajlíky nebo mám pro reterdované ještě nějakýho přihodit :-)))
o 12.07.2011, 01:50 | Rajdlos
Srovnavat STI a ten koncernovej "supersport" je fakt mimo :) Akorat jsme ted domontili twincooler, bovko do jedny OII RS. Jako sportovni auto fakt nic nerikajici. Jedina vyhoda je v tom, ze skodnou nekdo brzo rychle ukradne a clovek prozri a koupi si neco jinyho.
o 12.07.2011, 09:04 | Luke_288
no vidíte, ale někdo tady se svou RS nějaký STIčko prej prohnal :)
o 12.07.2011, 09:46 | matis77
švábojd : tak jako ty nechapes lidi ktery jezdej v koncernu, tak zas ja nepochopim tebe s tvym vrakovistem pod oknem ;-) smejes se ze si vychvalujou svoji octavii, ale kdyz projdu par diskuzi tak od tebe zas slisim jen chvalu a porovnavani 30 let staryho fordu s novejma autama....tak kdo je vic divnej ??
o 12.07.2011, 10:07 | schwaboid
Další.... Ty woe ze kterýho roku je OI ? Mimo jsi ty....
o 12.07.2011, 10:15 | schwaboid
Chápeš vůbec tuhle dobu? Dobu spotřebního zboží, kde není důležitá kvalita, ale výrobní náklady. Ty jsi uplně out. Raketoplány jsou starý 30 let a nemaj náhradu, bo tenkrát se ještě vyráběli věci co dokázaly fungovat takovou dobu, nejrychlejší letadlo je starý víc než 50 let, BMW v současnosti vyrábí auta obyčejný lidi, nový mercedesy reznou. Indové a číňani zkupujou významný značky automobilového průmyslu. Všechno jde do prdele jen škodofka míří vzhůru :-)))
o 12.07.2011, 10:23 | matis77
O1 se vyrabela jeste loni ty raketoplane ;-)

vsichni co nemaj auta starsi vic jak 20 let, jsou out, kdyz je tahle doba tak na picu, tak zahod mobil, notas vem si plisnace a bez na schuzi ROH
o 12.07.2011, 10:44 | Vencaf
matis77: je nám všem jasný,jaký máš auto..
v některých případech je to fakt diagnóza..
o 12.07.2011, 10:57 | schwaboid | Upraveno: 2011-07-12 11:00:31
Matis77: To, že se ta škodofka vyráběla 15 let znamená co? Že může být i starší než to zelený Scorpio. Nebudu nic zahazovat, jseš natvrdej, nechápeš co myslím, nic neva.
o 12.07.2011, 11:00 | Midnite
a o takových lidech v koncernu jako matis77 mluvím
o 12.07.2011, 11:09 | matis77
jo jen do me, nahonte si ego tim ze pomluvite koncern, je to tady moda....a vetsina ani nevi proc to dela :D
o 12.07.2011, 11:10 | Midnite
matis: to není o narážení na někoho nebo na koncern, ale většina lidí co tak myslí (jak prezentuješ ty) věří že škodovka je sportovní a luxusní auto a pak se i tak chová v provozu
o 12.07.2011, 11:14 | PK
netřeba další komentář, snad jen: :D
o 12.07.2011, 11:16 | Vencaf
matis77: "a vetsina ani nevi proc to dela "
ty jseš komik, to bude tím, že většina lidí koncernem jezdili a zjistili, že to prostě žádná sláva není, já byl nucen pracovně jezdit oktávkou a fábkou a vždycky už jsem se těšil do svýho 17 let starýho "vraku", protože ten rozdíl je neskutečnej..
o 12.07.2011, 11:27 | schwaboid
Je mi 41 a věř mi, že už jsem jezdil s ledasčím, tak mě nech mít vlastní názor.
o 12.07.2011, 12:09 | party_boy
Jak já rád nasedám do starejch vraků :-) to zpracování těch moderních superstrojů je totiž někdy k blití, tim nenarážim jen na koncern ale všeobecně.
o 12.07.2011, 12:20 | Luke_288 | Upraveno: 2011-07-12 12:21:18
ono je to uplně jedno v čem kdo jezdíte. k čemu je mi X6 za 3mio, když se tam posere kulovej čep a auto stojí měsíc na dílně než to autorizák dokáže spravit-vyměnit (to jsem si nevymyslel, známej to tak má). k čemu je, že jakmile dojde na něco složitějšího, tak se ten člověk třese jak dlouho to bude trvat a hlavně radši jede do mnichova, protože u nás s tím nehnou.
k čemu je A8 4.2 nafta v pořizovačce přes 2,5mio, když na ní známej má už druhej motor za dva roky provozu, naštěstí v záruce.

ono problém je i v tom, že větina lidí, co nadává na koncern zná fábii, oktávii, všechno služebáky v naprosto nejsociálnější výbavě, což je fakt děs.
o 12.07.2011, 15:10 | Rajdlos
Matis77 nechape vic veci, stejne tak, ze Cosworth je srdcova zalezitost, O1 si koupi clovek, co od auta nic jinyho nez premistovani neceka.
o 12.07.2011, 15:31 | schwaboid
Asi tak ..., já s v autech hrabu rád, je to můj koníček. Už to moje zelený je o ničem, je to novější, samá elektronika, to není ono. Proto jsem se vrátil o pár let zpět a přikoupil starší auto s duší ... To , ale uživatelům nevysvětlím.
o 12.07.2011, 22:16 | crazyape
Konecne rozumny komentare :) A Rajdlos tomu pekne 12.07.2011, 01:50 nasadil korunu :D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3264 sekund.