Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Vodafone - přechod z předplacené karty na paušál - HELP

 o Navštíveno 6175x o
o 03.07.2011, 19:14 | TT
Zdravím Vás všechny!

Mám takový dotaz, jestli to už někdo zdější řešil a jestli "pochodil" stejně jako já.
Přítelkyně už se 14 dní snaží přejít z předplacené karty na paušál, protože nechce měnit číslo. Říkal jsem si v pohodě, to pujde a do dvou dnů bude hotovo. Ale ouha. Po zavolání operátora mi bylo řečeno, že to nejde, říkám jak nejde a ona že to je technicky dost náročné a prostě nejde, říkám že to je blbost, tak pak paní začala couvat, jakože jde, ale že to je problém, takže zadá požadavek. Týden se nic nedělo. Tak jsme šli na pobočku vodafonu, tam nám řekli, že žádný požadavek nezaznamenali, tak jsem podali nový požadavek. Dnes jsem tam byl znovu po týdnu, protože se nic nedělo, říkám, že to už není možný a pán mi řekl, že požadavek proběhl a že je to hotovo, říkám že není, přítelkyně má stále kredit atd. Tak mi řekli, ať zavolám na linku, tak jsem tam před chvílí volal, 20 minut čekám a stále mě nespojili, tak jsem se na to vykašlal. Je tohle vůbec možný ? Co mám sakra udělat pro to, aby to převedli, už nemám sílu...


o 03.07.2011, 19:24 | rcman
TT: to ses dostal dál než já před rokem!

Jsem tenkrát skončil u názoru že to nejde. A pak že by to šlo, ale stálo by to cca 2-3000kč. Tak jsem rači udělal nový číslo...

jinak na Vodafone linku se snažim průběžně dovolat cca posledních 14dní. A taky mě to po pár minutách čekání přestane bavit.

jedinně se postavit na prodejnu a at to teda frajer obstará komplet celý. Pokud o tebe stojí jako o zákazníka...
o 03.07.2011, 19:28 | Brnďa
to je hodne divne, ja cela rodina u nas asi 6 cisel sic o2 a t-mobile preslo na pausal a cisla zustaly,,bylo to jen zajit na pobocku a podepsat smlouvu a zmenit tarif z kreditu na pausal a hotovo :-)
o 03.07.2011, 19:29 | LukeFab
Já zde vložím taky dotaz. Mám od nich internet do mobilu,50min volání a 50 sms a nějákou slevu na ten internet a platím 450kč,ale to stejný mají jako balíček za 326kč!! jak docílit té částky,aniž bych musel zakládat novou smlouvu?jsem u nich asi 13let,teda to byl ještě oskar
o 03.07.2011, 19:33 | rcman
LukeFab: Zavolat, nebo zajít na prodejnu. A zeptat se na to... A at ti případně vysvětlí, včem to máš za ty prachy lepší. Než kdyby si platil to co se normálně za ten tarif platí???
Případně pohrozit odchodem...
o 03.07.2011, 19:33 | TT
rcman: A co chtěli za těch 2-3tis. Kč ?

MA.RTI.N: Jinej operátor no problem, prej mají technický problémy pro převod z předplacený karty na paušál a tím to haslo, ale následně pak to prý jde, jen se musí chtít.

Ale sere mě ten přístup jak k hovnu, chceme u nich utrácet peníze a takto se to fakt nedělá...nevím sám jak to řešit
o 03.07.2011, 19:34 | Brnďa
rekni jim, ze prejdes k jinemu operatorovi, kde nebude problem, a uvidis ze to pujde :)
o 03.07.2011, 19:35 | bafis
LukeFab: zavolej tam a rekni ze chces okamzite zrusit cislo z toho duvodu ze platis vic nez je balicek a ze jdes ihned ke korunci kde s Tebou nebudou vyjebavat....ono to pujde ;-)

TT ty si stoupni na prodejnu a rekni at to okamzite udelaj, jinak podepises novou smlouvu, ale vedle u konkurence....uvidis ten fofr

o 03.07.2011, 19:41 | rcman
TT: No, k týhle částce jsem se tenkrát dostal asi když jsem už byl už hodně otravnej a ptal se na všechno možný... Že to prej poplatek za převedení toho čísla na paušál.
Pak se do toho ještě něco vys**lo, takže jsem se toho čísla stejně rači zbavil. Víc jsem to pak neřešil...
o 03.07.2011, 19:41 | HIGHTOWER
LukeFab: Jako sorry, ale ty máš s vodafone nějakou smlouvu??? Tohle jsem taky řešil a zavolal jsem na linku, tam řekl, že chci tento balíček a od začátku dalšího vyúčtovacího období jsem ho měl a je klid, samo nikde žádná smlouva.
TT: Přecházel jsem na tarif tak před 8 roky a to problém nebyl, dneska se tomu ani nedivím, když vidím, jak jde u vodafone vše do prd.... a jednoduchost ovládání čehokoli je pryč s tím debilním novým systémem, chce se mi brečet :-( Jinak jak jsi napsal, že mají technický problém.... ale to přece člověka jako zákazníka nezajímá, fakt, prostě děs :-(
o 03.07.2011, 19:43 | TT
bafis: No jsem zvědavej, zkusím to nějak tak udělat s hrozbou a uvidíme. Už mě nebaví platit přítelkyni drahej kredit, když prakticky za tu samou částku může mít 2 x tolik muziky myšleno volání ...

rcman: no jasný, přítelkyně má to číslo 5 let a prostě jiný číslo nechce, ani operátora, byť já jsem O2, tak ona O2 smrtelně nesnáší :D
o 03.07.2011, 19:45 | TT
HIGHTOWER: Přesně tak, je to přeci JEJICH technický problém, já když budu mít svoje webovky a ony mi nepujdou tak je to taky MŮJ problém i když to je třeba problém u providera, ale to bychom se dostali už někam jinam. Zejtra zavolám na linku, protože nemám náladu ani čas letět na prodejnu a jsem zvědavej jak rychle to "půjde" a pak budu referovat...
o 03.07.2011, 19:58 | TROY
kua jsem na tebe uplně zapoměl :o/

To co napíšu píšu čistě za mě nikoliv za vdf ( at jsem krytej )
Problémy z přechodama NENÍ. Problém je se systémem ve kterym se to dává - občas prostě změna neprojde nebo se sakra zasekne a je to předaný na dodavatele.
Další věc jsou lidi na lince - prostě lidi toho maj plný zuby - za 7 let jsem neviděl takhle lidi znechucený atd. Tim jak jsou pblm tak lidi furt volaj tudíž se dovolat na linku je zázrak.

Důvod proč ti to nemůžou zadat je bud neochota nebo technickej problém nebo nezadaný heslo případně nějaká stará změnová objednávka,která to celý zasekla a přes to nic nejde. Případně nemá kredit atd.
o 03.07.2011, 20:01 | TROY
Případně když to budou někam posílat at ti řekne do kdy to zpracujou a řekni at to zaurguje
o 03.07.2011, 20:04 | Petura
nj. vodafoun :o)))) zlatej TM tam s tím opravdu nebyl problém
o 03.07.2011, 20:12 | TT
TROY: nic se neděje, nějak to s mladou řešíme ;)

Jinak s heslem problém už není, byl, ale není, heslo máme. Uvidíme zítra, zkusím tam zavolat a uvidíme jestli to pujde nebo nepujde...
o 03.07.2011, 20:22 | TROY
TM má výhodu v tom,že na tom systému jeli od začátku. Pblm má ted jen Vf a měl o2,kterej má půlku lidí v původním systémů a půlku lidí ve starym.
o 03.07.2011, 20:27 | Luke_288
my přecházeli 15čísel od O2 k VDF a naprosto bez problémů
o 03.07.2011, 20:37 | HIGHTOWER
přechod z operátora na operátora není problém, to jde jak po másle, neboť to je nový zákazník, ale že lidi, co už u nich jsou mají problémy, to je na 2 věci!
TROY: přesně tak to vidím, jak popisuješ, ten blb, co vymyslel a přišel s tím, že se udělá nový systém, toho snad už museli ukamenovat...
o 03.07.2011, 21:04 | TROY
,) stále je ve funkci
Jako systém se plánoval velmi dlouho,ale nikdy to nevychytáš
o 03.07.2011, 21:49 | HIGHTOWER
mě to převedli už před půl rokem, někdy před vánocema a stále mi tam pokaždé něco ukazuje, že to nyní nefunguje - třeba zobrazení aktuálně provolaných minut, nebo faktury, nebo jaké mám služby, prostě děs... Převést něco, co nefunguje aspoň na 90% je o ničem a taková strategie je k blití... jako udělat nové auto třeba A8 a dát tam manuální klimatizaci a nebo jí tam nedat vůbec. A proto je to tak, že na linkách nestíhají operátoři, protože toliko, kolik se volá teď, to je děs.
A to už nemluvím o 3 měsících problémech o provedení inkasa, samo ze strany vodafone, kdy se jim platby ztrácejí a nejsou schopni je za 14 dní dohledat, neb systém sám to nezvládá a mají tam tolik požadavků na dohledání, že když jsem jim ho tam poslal, odpověděli mi za měsíc... a v červnu inkaso neproběhlo vůbec, škoda mluvit..... :-(
o 03.07.2011, 22:04 | Pajk
Vodadone jsou buci, vždycky dělali problémy a dělat budou. Zase nemaj tak dlouhý závazky. T-mobile problémy nedělá, to samý O2.

Přejít ale jde na paušál. Teď Ti řeknu, proč s tím máš takovej problém.. už sis tady spočítal, že budeš mít o polovinu ušetřeno a Vodafone to ví a nelíbí se jim to! :)

A teď si vem, kolik by jsi ušetřil, kdyby jsi měl firemní paušál. O dalších min 50%. Já ho mám a stejně mě sere, když se pobavím s kámošem z UK a ten mi řekne jejich standartní ceny plus bonusy jako je PS3, notebook jeden jakýkoliv tel za rok, při ztrátě nový atd. Máme tu v ČR jedno z "nej" volání! :(
o 03.07.2011, 22:37 | TT
Pajk: jo, to je mi jasný :///
o 04.07.2011, 09:33 | JR
Cca pred rokem nasi babce prevedli predplacenou kartu na pausal behem jednoho dne a to ten prechod ani nechtela. Zmena nazpatek na kredit trvala asi tri dny.
o 04.07.2011, 09:50 | .mycTD
Pajk: operator neni pi*a a dobre vi, ze je lepsi jakykoliv staly prijem, nez cekat, az si laskave dobijes kredit.
o 04.07.2011, 11:35 | Pajk
Nebudu se s Tebou hádat, ale jen Ti řeknu, že by ses divil, jak jednotlivě se jedná! :)
o 04.07.2011, 16:18 | LukeFab
Jsem u Vodafone 13 let a jsem docela nasranej. Dneska sem tam volal a řekli mi,že tu cenu,kterou mají na internetu,mají jen pro nové zákazníky.Já bych se k té ceně mohl dostat jen tak,že bych zrušil ten paušál co mám a objednal novej.Fakt bordel jako. Jedná se o ten jejich první balíček 50min,50 sms a intenet v mobilu za 326kč
o 04.07.2011, 16:52 | HIGHTOWER
LukeFab: no, jsou na politice: z menšího na vyšší = no problem, z většího na menší = polibte si.
Přecházel jsem z 350,- měs. na balíček za více = no problem, u tebe to je na menší což = polibte si...
Už to není co bývalo a je to čím dál horší.
Byl jsem už pěkně nasr.... a koukal na nabídku kyslíka, mám od nich ADSL a že bych k nim přešel s mobilem, ale leda nějaká podpultovka, neboť co jsem našel na netu za nabídku služeb a cen a porovnal to s tím, co mám teď, tak kyslík dražší tak o 1/3...
o 04.07.2011, 19:09 | Maxík
V Jihlavě jsem chtěl taky přejít na novej tarif, ten zvýhodněnej 326 a prý jen na nový číslo, že na to moje to prý nějak technicky nejde, nevím už co říkala. Vykašlal jsem se na to, nechci nový číslo. pak jsem byl ještě u vodafonu u nás v Havl.Brodě a týpek mi tam zase řekl, že není problém dát tenhle tarif na moje číslo...V týdnu se tam chystám, tak uvidim jak dopadnu.
o 04.07.2011, 19:19 | TT
Tak jsem se dovolal na operátora a najednou to šlo, a víte co je největší paradox ? Že nám řekli, že tam žádný požadavek nemají !!! Tak to mě nasralo, tak říkám jestli to teda můžou rovnou udělat ? A ženská že jo, že do 30 minut bude hotovo, tak už přišly první potvrzující SMS, tak jsem zvědavej, jestli ta změna do zítřka proběhne ...

Maxík: Pevný nervy :oD
o 04.07.2011, 20:15 | LukeFab
přesně na ten tarif chcu taky přejít 326kč,ted mám nabito 350 + internet v mobilu za 451kč a v tom mám ještě nějáký slevy na studenta,ale proč platit víc,když je to prakticky to stejný,ale když sem volal na operátora,tak mě řekli,že tu cenu 326kč nemůžu dostat,že to je pro nový klienty a ne pro stávající! hmmm fakt si mě váží,když jsem u nich 13 let,máme u nich 3 čísla. Tohle fakt nepochopím,nevím,jestli bych za ty prachy sehnal u jiných operátorů víc minut nebo tak,ale klidně ten paušál u nich zruším a zařídím si novej tarif za těch 326kč,jen to budou zbytečný starosti navíc.
o 04.07.2011, 21:37 | TROY
TT
hmm někdo se na to vysral :(
o 04.07.2011, 22:04 | TT
Vítku vypadá to tak, ale jako objednávka zadaná přes net i na pobočce a oni tam nic nemají, to už mě fakt nakrklo, no jinak na operátora jsem čekal 2 x 10 minut...
o 05.07.2011, 11:28 | TROY
i zadaný objednávky a s chybama by tam měly bejt ;)
o 05.07.2011, 11:38 | madmaik
ja se sem dyztak priseru s dotazem na vodafone, pri zrizeni sluzeb sem jim skladal 2000 jistinu, ta jistina se mi zobrazuje v kazdym vyuctovani, vyuctovani mam zaplacenyh 5,prvni dve zaplaceny se spozdenim,dalsi 3 zaplaceny vcas, vcera sem mel dalsi zuctovaci obdobi, takze tak do dvou dni mam v samoobsluze fakturu,vratej mi uz konecne tu jistinu,nebo je musim nejak urgovat?
o 06.07.2011, 14:59 | mamut
zalezi jak sis zvolil vraceni te jistiny jestli ti z toho budou strhavat utratu nebo ti to poslou zpatky na ucet nebo slozenkou.v samoobsluze je i na vyber kdyby sis to chtel zmenit.jinak to vraci po trech zaplacenich vcas takze pristi vyuctovani by ti to meli vratit.u me s tim zadny problem nebyl vsechno automaticky zadne urgovani
o 06.07.2011, 15:09 | mamut
lukefab:ale ten tarif za 326 kč nema fup 600 mb jako ten nas za 450 kč ale jenom 150 mb fup proto ta cena [ Link ]
o 06.07.2011, 16:04 | TROY
;) jistinu ti vrátíme ve chvíli kdy je tkzv. dobrá platební historie
o 06.07.2011, 19:01 | LukeFab
ted jsem zjistil že je sleva 75% na tarif nabito 350,takže za 88kč,takže to si změním,super
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3068 sekund.