
Navštíveno 1555x

Od předvčerejška mi přestalo fungovat veškeré odesílání pošty přes SMTP servery (port 25). Mám asi pět mailových účtů, takže je naprosto vyloučené, že by se třeba změnil SMTP server nebo heslo nebo tak něco - přestalo to totiž fungovat úplně u všech :-/. U jednoho serveru, který povoluje SSL (tuším 465) to lze obejít takhle, ale jinak ne. Prostě veškeré odesílání pošty přes libovolný SMTP server končí stejně:
Připojení k serveru se nezdařilo.
Předmět 'test'
Server: 'smtp.webx.cz'
ID chyby služby Windows Live Mail: 0x800CCC0E
Protokol: SMTP
Port: 25
Zabezpečení (SSL): Ne
Chyba zásuvky: 10060
Takže mě napadají dva důvody: buď nějaká Windows aktualizace (v poslední době jich bylo víc) nebo nějaké nastavení na mém firewallu a/nebo WiFi routeru? Počítač jsem restartoval, stejně tak jsem WiFi router resetoval na factory settings, ale nic...
ja bych se zeptal providera, jestli nemenil neco on. Je mozne, ze doted ty pozadavky predaval na ty spravne SMTP nebo to automaticky odesilal pres svuj (kdyz bude zachytavat komunikaci na portu 25). A ted uz treba nechce, nebo zavedl nejake omezeni/zabezpeceni...
je možné že ti provider zablokoval cizí smtp servery
Hm, provider je jeden z největších místních providerů, to se mi nezdá, že by najednou zablokovali cizí SMTP servery. Ale zkusím tedy použít SMTP přímo providera, myslím, že to nabízí. Pokud to projde, tak to tím asi fakt bude.
Do háje, asi jste měli pravdu, SMTP providera funguje :-/ To mi neříkej, že Pilsfree, které patří mezi největší a nejrychlejší providery v Plzni, najednou zablokuje všechny cizí SMTP.
Není v tom nějaké riziko, posílat přes SMTP providera? Třeba že to pak neprojde nějakým antispamem nebo tak něco?
Já to mám také zablokované a musím používat jeho smtp :)
ANEBO - se domluv, ze ti to pro tvoji IP necha prostupny (tak to mam ja)...