
Navštíveno 676x

Dnes mi přišlo z pojišťovny,že mám doplatit něco přes litr,prý jsem uvedl jiné údaje než má ČKP a proto mi navyšují pojistku.Já nic neuvedl nesprávně,podle pravdy jsem uvedl data,navrhli mi smlouvu,já ji podepsal,zaplatil a po 3 měsících mi přšlo tohle.
ptáš se ? nebo jen sděluješ ? :D
si na pojišťovně zjisti, v čem jsou jiné údaje... respektive bude rozdíl v bonusech - měsících, ne ? Tak jsi jim asi řekl, že máš více měsíců...

25.06.2011, 08:03 |
gizmi carlos: presne tak - jedna se z 99% o bonus - zkratka jsi uvedl neco co nesedi :) Me to prislo taky, ihned jsem smlouvu vypovedel "prodejem vozu" a sjednal jinde o dost levneji :o) (za tu dobu se zase zmenili nabidky)
uvedl jsem vše podle skutečnosti,ty bonusy si zjišťovala pojišťovna,můžou mi smlouvu dodatečně změnit?jde se tomu nějak bránit?
kdysi mi volali se stejnym 'problemem' z kooperativy.
skoncili jsem to tim, ze me podepsana smlouva vyhovuje a prpadne pohledavky at si vymahaji na referentovi, ktery ji se mnou sepsal.
rozhodne, nez neco zaplatis, tak si nechej presne dolozit, o co konkretne jde a kdo za to muze. pojistovak je taky jenom zlodej.
no tak si dojdi na pojišťovnu, ať řeknou kde je problém, ne ?
Pokud to nebyla pravda, tak mohou...
Kazdopadne kontaktuj svyho pojistovaka, on by to mel resit, jestli si sam zjistoval Tve bonusy.
Já uzaviral povinné naposledy před mesicem a co se tyka bonusu sam pojistovak mi říká že není potreba mu nic vzdelovat že vse maji v centralnim registru,sepisoval jsem normalne na pobocce , tak jsem byl sticha a hodne zvedavej jestli se dostanem na tu peknou cenu co na netu a dopadlo to.