Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jaky SKUTR?

o Navštíveno 1676x o
o 24.06.2011, 19:53 | K11
Kluci,rozhodl jsem se ze tento rok konecne neco poridim na priskoky po meste protoze me nebavi porad nastupovat, vystupovat z auta na tom nasem malomeste a na kolo jsem zase linej.
Predem upozornuju ze co se tyce "motorek" jsem naprosty laik.
Moje pozadavky jsou v podstate spolehlivost,tachometrova rychlost aspon tech 80km/h,rok vyroby nad 2000 a nejaky normalni vzhled.
Maximalne bych chtel do toho uvrtat 30tis.kc pokud to bude levnejsi tak jen dobre.
Cinu nechci na krame jsme jich par meli a po prodeji se porad resili reklamace.

Co by se mi tak pozdavalo:
Aprilia SR50
Yamaha Aerox
Peugeot Speedfight2

Poradte prosim do ceho skocit a kdyz by jste nekdo o necem vedel tak napiste budu rad.dik

o 24.06.2011, 22:15 | Luke_288
máš papíry na větší? pokud jo, tak od 50tkových verzatilek dej ruce pryč, budeš z toho nešťastnej. minimálně 125ku, líp 180ku
o 24.06.2011, 22:25 | JR
Tak je otazka jestli chces nejakyho malyho skutrika nebo neco vetsiho. Ja kdyz jsem vybiral, tak do 30k v pohode Yamaha Majesty 250.
o 25.06.2011, 00:29 | Alda
Ikdybych chtel malyho skutrika, stejne bych sel do 125ccm jestli na to je ridicak. Fakt.
Pokud 50ccm tak mas vyber dobrej, asi bych i videl poradi presne tak jak jsi ho napsal. Akorat bych Peugeota uplne vyskrtnul
o 25.06.2011, 08:01 | gizmi