Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jaky SKUTR?

 o Navštíveno 1676x o
o 24.06.2011, 19:53 | K11
Kluci,rozhodl jsem se ze tento rok konecne neco poridim na priskoky po meste protoze me nebavi porad nastupovat, vystupovat z auta na tom nasem malomeste a na kolo jsem zase linej.
Predem upozornuju ze co se tyce "motorek" jsem naprosty laik.
Moje pozadavky jsou v podstate spolehlivost,tachometrova rychlost aspon tech 80km/h,rok vyroby nad 2000 a nejaky normalni vzhled.
Maximalne bych chtel do toho uvrtat 30tis.kc pokud to bude levnejsi tak jen dobre.
Cinu nechci na krame jsme jich par meli a po prodeji se porad resili reklamace.

Co by se mi tak pozdavalo:
Aprilia SR50
Yamaha Aerox
Peugeot Speedfight2

Poradte prosim do ceho skocit a kdyz by jste nekdo o necem vedel tak napiste budu rad.dik


o 24.06.2011, 22:15 | Luke_288
máš papíry na větší? pokud jo, tak od 50tkových verzatilek dej ruce pryč, budeš z toho nešťastnej. minimálně 125ku, líp 180ku
o 24.06.2011, 22:25 | JR
Tak je otazka jestli chces nejakyho malyho skutrika nebo neco vetsiho. Ja kdyz jsem vybiral, tak do 30k v pohode Yamaha Majesty 250.
o 25.06.2011, 00:29 | Alda
Ikdybych chtel malyho skutrika, stejne bych sel do 125ccm jestli na to je ridicak. Fakt.
Pokud 50ccm tak mas vyber dobrej, asi bych i videl poradi presne tak jak jsi ho napsal. Akorat bych Peugeota uplne vyskrtnul
o 25.06.2011, 08:01 | gizmi
Jezdil jsem na Honde Vision 50tce 2 roky a opravdu souhlas se vsema - 50tka je dobra tak na prvnich 14dni az mesic se naucit.. v nedeli si jedu pro NSR masinu, skutra s pidikoleckama uz nikdy vice (na nase silnice to fakt neni)
o 25.06.2011, 08:13 | K11
AAA omlouvam se zapomnel jsem dodat ze delany ridicak na jakoukoliv vetsi moto nemam,mam skupinu B,C ale slysel jsem ze od noveho roku by snad melo byt k Bcku i motorka 125cm s variatorem jen mi tady vsichni mistni tvrdi ze jit radeji do tech padesatek ze hodne 125cm skutru jsou 4 takty ktere nejedou tak nevim jsem pres moto opravdu laik proto potrebuju poradit.diiky

Alda:proc ne toho Speedfighta?
o 25.06.2011, 08:14 | K11
Jeste jsem chtel dodat ze nechci zase neco velkeho protoze s tim budu zajizdet do docela uzke chodby kam je potreba se stocit takze ty 250cm by stejne uz kvuli tomuto nesly.
o 25.06.2011, 08:20 | gizmi
K11: pockej si az ti napise clen OnlyOne: ten koupil zanovniho skutrika 50tku, po odstraneni omezovace jede 70km/hod (pri jeho vaze pres 100kg myslim super) a cenove ho vysel na pakatel a myslim ze rad poradi..Kazdopadne ne kazda 50tka ti poleti vic nez 50 a bez zasahu tuningu dostat ze skutra vic jak 70 je skoro nerealne (ano, ted napise mraky lidi jak stim litaj pres 100, atd..zkratka nesmysl) a za dalsi tuning = snizeni zivotnosti..

hodne lidi mi rikalo - kup si starou motorku 50tku co ma velka kola a vykasli se na pidiprskolety..dneska vim proc (ikdyz nelituji tech 2 let - byla s tim sranda)
o 25.06.2011, 16:49 | Only_One | Upraveno: 2011-06-25 16:51:11
já ještě hodnotit nemůžu.. máme doma čínského Rhona, ale zatím na tom je pár set km. Těch 65kmh to umí po rovině nahnat a na dojetí do práce 9km to je akorát. Ale je jasný, že se bude muset častěji řešit seřízení a díly. A 20t km to asi neodjezdí :-D i když - motor to má kopii Minareli, díly na to všechny jsou a stojí to stokoruny. :)) oni už ti číňáci začínají vyrábět celkem obstojné výrobky.
o 25.06.2011, 18:29 | K11
Motorku 50tku nechci uz jen kvuli nastupovani to se nebavim o tom ze bych se na tom ve svych letech citil docela zvlastne, to uz je pro me zlatej skutr.
Diky Only_One ale v podstate si mi potvrdil to co si o cine myslim opravdu to zatim domu nechci.
Vim ze Aprilia,Yamaha s lehkym poladeni po te rovince tech 80km/h daji pomerne v pohode.
Kdyz uz jste to tady nakousli tak nema nekdo typ na nejakou slusnou 125cm?Samozrejme i dal budu rad za nazory na 50cm.
o 25.06.2011, 21:24 | JR
pojledal bych a jakakoliv znackova 125 bude v pohode. Napada me treba LEonardo 125 [ Link ]
o 25.06.2011, 21:34 | Pepíno_Honda
taky jsem toto řešil a pořídil tuhle Hondici..
125ccm 4t LC. Jinak jak píše JR, jakákoliv značková 125 bude na pohodu... zkus si podívat na www.skutrforum.cz

foto k příspěvku  od Pepíno_Honda

o 26.06.2011, 02:56 | Alda
Presne tak. Znackova 125ccm, samozrejme 4 takt at je klid. Jestli tu novelu schvali tak bys mel vyhrano a pak bych urcite o 50ccm neuvazoval.
o 26.06.2011, 21:39 | TUNER
Pokud budeš chtít 50 ccm,tak jedině něco s motorem Minarelli nebo Piaggio a s vodnim chlazenim,tedy označení LC. Co to bude za značku je už celkem jedno,tak jde už jen o dyzajn. Takže koukej po Piaggiu NRG,Gilera Runner,Aprilia SR,Yamaha Aerox atd...důležitej je ten motor. Bacha u NRGček,je víc vzduchem chlazenejch,tak tam opravdu vybrat toho vodníka. Mě seriová 50ka (je tam jen variátor a streetovej vejfuk - tichej oproti laďáku,ale přidá i trochu výkonu) jezdí po rovině 80 a s kopečka jsem z něj vymáčknul 92 km/h - měřeno GPSkou....pokud mi někdo s čínskym strojem nevěří,ať se klidně přijde svézt )))
Samozřejmě je tady další varianta již zmíněné možnosti od roku 2012 řídit skútra o obsahu 125 ccm....toto je ale stále v řešení a nikdo neví zda to naši páni poslanci 100% schválí,takže jedině na letošek pořídit 50 a případně ji za rok vyměnit za větší.
Značkové 125 ccm stroje ve 4T nejsou problem. Od tohoto objemu se 4T už tak nějak v pohodě.Nejlépe zase vybrat stroj s vodním chlazením. Vyhnout by jsi se měl pouze 4T strojum do obsahu 125....protože neznam pomalejší stroje,než 4T padesátky. Jedna s náma jezdí na závodech skútrů a jednoznačně si s velkym odstupem drží poslední příčku ))))Během závodu pravidelně dostane kolo,někdy i dvě ))
30k je dost peněz a za to koupíš už pěknej stroj. V pohodě i poladěnej,kterej strčí 4T 125ku do kapsy,sle s o dost vyší spotřebou. Takže taky záleží za kolik chceš jezdit...Třeba Aprilia Ditech se vstřikovánim jezdí moc hezky v základu a žere kolem 2,5 litru benzinu,ale dalším laděním už se o moc vejš s výkonem nedostaneš,moc díů na ni neni protože to je motor Morini a je to celkem i nákladná záležitost,když se něco porouchá. Karburátorové verze začínají kolem 3-3,5 litru v serii až třeba po 6 litrů za poladěnou 70ku s maximálkou kolem 120 dle GPSky....

Nějaký strojky.....

[ Link ]

[ Link ]

[ Link ]

[ Link ] Ten mě pobavil s tuningem v hodnotě 50k ))))

[ Link ] nožní startování oprava za pár korun.

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3881 sekund.