
Navštíveno 3088x


20.06.2011, 12:19 |
MH13 | Upraveno: 2011-06-20 12:26:35
Začínám se poohlížet po novém autě.Chtěl bych schopný sportovní diesel v provedení nejlépe hatchback (možno i liftback a sedan) ale nejraději hatch.Cenový strop je 300 000Kč.Přemýšlel jsem o něčem jako Seat Leon FR,Golf V GT, možná i Octavia RS sedan,Fabia RS je už asi malá co myslíte? Máte někdo z nějakým vozem zkušenost?Co byste mi poradili? Jaký je srovnání sportovních dieslů na kříž koncernem,které auto bude nejvíce agilní, co myslíte? Nebo by někdo radil jiné auto se sportovním duchem ale spojený s dieslovým motorem cca 100kw a výše? Díky za rady...
Je mi naprosto jasný jak tento topic dopadne. Sorry za OT :-)
sportovní těžko.. spíše silnejší je to pravé označení

20.06.2011, 12:25 |
MH13 Já se toho také obávám,ale třeba mě to tu jednou překvapí a dostanu nějaké konstruktivní názory a ne jen hlášky typu nafta patří do kamen apod.Chápu, že nafťák nebude nikdy plnokrevný sporťák,jde o takový kompromis výkon provozní náklady...

20.06.2011, 12:25 |
hanzz kulatý čtvereček ;)
AR 147 JTD,případně 156 2.4JTD už se taky docela hýbe :)

20.06.2011, 12:36 |
Yawor jako walish ;-)
159 už je na "sport" těžší. A nebo Guilettu

20.06.2011, 12:40 |
Ravo | Upraveno: 2011-06-20 12:43:56
Upravím Pavla528:
BMW 335D - když chceš blbnout v naftě, tak biturbo.
Ale nevím jeslti 300k ti bude stačit...
Ravo:jelikoz ma jen 300kkc,tak na 335D zapomen...o))
Yawor: Giulietta nebude za 300k :) Případně na alfisti.cz je MiTo 1,4TB za 12tis. eur. Odpadnou ti starosti s dieslem a s MiTem to bude hýbat solidně a pokud pojedeš klidně,tak spotřeba bude taky pěkná;)
330Cd pokud to má být něco použitelného každý den ale ani nejlepší diesel nemá špetku sportu, ten motor bude vždycky spíš generátorem točivého momentu, který foukne a zvadne, ne tou pilkou co tak rádi točíme.

20.06.2011, 13:22 |
Only_One | Upraveno: 2011-06-20 13:22:19
místo nafty silnej benzín s LPG a budeš mít víc výkonu za stejné, nebo menší provozní náklady :-) DO ojetý nafty by mě už nikdy nikdo nedostal

20.06.2011, 13:39 |
TUNER Jako O_O ...a když už ropa,tak 330d..

20.06.2011, 13:47 |
Brnďa q7 V12 biturbo v nafte :) to uz mozna pojede :)
Sportovní naftu do 300k bych měl na prodej, je otázka v jakém odvětví chceš sportovat :D
Offroad, 4.2TD, 3x uzávěrka, naviják, pevnostní nárazníky, zvednuto, rozšířeno, ... ;O)
Tady věřím, že se tomu dá říct sportovní! :-P

20.06.2011, 15:50 |
MaxxT lexus is220 :-)

20.06.2011, 15:56 |
MaxxT

20.06.2011, 16:31 |
matik Pokud se držet podle tvejch nároků tak 123D a pokud nevyhovuje tak 33oD....Měl jsem v Mpaketu a svezení hodně příjemné a vcelku na klikatici i obratné :)

20.06.2011, 17:15 |
Alda 3 roky jsem si odjezdil s BMW 330D E90 na s M paketovym podvozkem, volantem a radickou a v manualu. A sportovni pozitky byly po jednickovy Octavce RS az az. Nehlede na to, ze 330D jede znatelne lip nez 330i.
Co Alfa Romeo Brera nebo Spaider, s motorem 2,4JTDm, mám ten motor ve 159, a celkem to slušně hýbe, natož v Breře
MA.RTI.N: jo, stejně jak M5 ;)
330D jede znatelně líp jak 330o? O jak moc? Není to jen pocit?

20.06.2011, 19:13 |
Alda Pocitove jede 330i lip, jsou tam otacky, zvuk... ale jen pocitove, takze prave naopak.
Ted jsem se projel o víkendu s 5er 335d a musím říci, že jsem fakt čuměl, jak to jelo jako kráva. To jsem vážně vůbec nečekal. Ti co mluví o použitelnosti otáček asi mluví pouze o koncernu, protože tohle byl koncert!
No já bych řekl, že to bude spíš naopak, že turbo udělá víc parády co se týče zátahu a pocitu, ale myslím si že i tabulkový hodnoty mluví velice, velice podobně :o)

20.06.2011, 19:19 |
Alda Kdyz jsem do toho vlezl z Octavky RS, tak jsem se divil ze to nejede. Pocitove o dost horsi. Je to proste zvukem a otackama, ikdyz nafta ma u BMW zvuk peknej, benzin to proste neni. Jenze to byl fakt jen pocit, rychlost uplne nekde jinde.
cendler: Brera nebude za 300k. Ještě kromě 147 a 156 může být GT,případně věřím,že i ta 159 poskytne mnohem více zábavy než některé zde vzpomínané auta,ikdyž není tak hbitá jako 147 nebo 156,ale přesto za 300k bude moc pěkný kus s 2.4JTDm a pěkně to pojede
Alda-do ceho si sel po bmw? Co znam ze sveho okoli,vsem E90 dlouho nevydrzela,cim to? :-)

20.06.2011, 22:18 |
TUNER budeš se v ní cítit stísněně.....
matik - 123d do 300k ??

20.06.2011, 22:18 |
Alda Mel jsem 2 zasadni problemy. To auto je uvnitr fakt maly, za 3 roky jsem si nedokazal sestelovat sedacku tak abych se citil dobre a zaroven videl ven z auta.
A druhej pruser, bydlim v Luzickych horach a zimy tady jsou docela kruty. Velkej motor, zadni nahon, velky kola = nepouzitelnost. Zapadne to i na rovine, fakt des.
Ve vsem ostatnim mi BMW sedlo, takze pouzitelnejsi a usedlejsi E60, taky 30D ale Xdrive, v automatu a bez M paketu.
Povedlo se ale ukrutne vybaveny za krasnou cenu. Facelift, komfortni sedacky, bixenony, head-up, Webasto atd. Neni to zadnej sportak, ale slouzit bude vyborne. Ted to mam chipnuty na 285k/610Nm a porad to nejede tak jako E90 v zakladu s manualem a nahonem na zadek :)
Hezke,dekuju za odpoved. Vykon ale i tak si myslim ze u e60 nechybi :-)

20.06.2011, 22:27 |
MH13 Přišel jsem z práce a nestačím se divit.Nejvíc tu padlo BMW a Alfa Romeo.Bohužel ani jedna značka není pro mě,BMW jsem už jednou měl a byl problém v tom,že to nikdo s okolí neuměl servisovat,všichni mě odkazovali jen a jen na BMW originál servis a to byla vždycky raketa...Prostě od té doby mám v hlavě,že BMW je taková prémiová značka né lidová a pro běžného člověka jako já příliš drahá:-( A ať dělám co dělám, tak na čumáky Alfy Romeo si asi nikdy nezvyknu a za mě prostě Alfa Romeo (až na Breru) se mi nelíbí:-(
Ani jednou nepadl ten koncern...
Nemá někdo zkušenost s tím Seatem Leon FR? Potřeboval bych více info o něm. Ten se mi líbí moc a myslím že i hodnoty na papíře nevypadají nejhůř...Nejezdil s tím někdo?

20.06.2011, 22:28 |
Alda To rozhodne ne, ale ten Xdrive je fakt znat. Nicmene vykonu neni nikdy dost :D

20.06.2011, 22:31 |
Alda MH13: jen osobni zkusenost, se Skodovkama jsem vzdycky jezdil do autorizovanyho servisu (a to jich ve firme fakt bylo dost, Octavky, SuperBy...) a stejne tak BMW servisuju v BMW.
Asi to je servis v obou pripadech drazsi nez nekde v garazi, ale rozhodne je servis BMW levnejsi nez servis Skoda.
Prvni, co me prastilo do oci byla cena oleje, o 100,-/litr levnejsi stejnej olej v BMW nez ve Skodovce.
Zbytek koncernu ma predpokladam drazsi servis nez Skodovka.
A to ani nemluvim o tom, ze u koncernu platis podle auta, Fabia ma uplne jiny taxy nez Octa atd. U BMW stoji vsechno vsude stejne, jedina vyjimka je rada 7.

20.06.2011, 22:35 |
Alda Jeste bych si dovolil vyzdvihnout usetreny penize za napajeci kabely kdyz je baterka v kufru :DD
jakože hodinová sazba bmw je nižší než škodovka?

20.06.2011, 22:45 |
Alda Ja nevim, tak detailne jsem nikdy faktury neresil a hlavne nesrovnaval zpetne.
Ja jen vim, ze za servis po 30tkm s naftou platim min nez za servis po 15tkm s benzinovou Octuli.
Nikdy zadna zavada, vyfuk ma zivotnost delsi nez auto, rozvody nejsou.....
Dost vážně pochybuju, že by BMW sazba (tuším kolem 1300 Kč za hodinu s daní) byla vyšší než u škodovky.
Nicméně zatím jsem si vždycky vystačil s opravou své E46 u kamaráda v garáži, nevidím moc důvodů pro návštěvu autorizáku.
jako Scully...
na vymenu naplni a mech dilu nemusim jezdit do autorizaku,kde nekdy naopak delaj uplny jelita a cena mimo misu...

21.06.2011, 10:21 |
MaxxT bmw ma dily i servis levnej.. :-) japonsky znacky jsou teda o dost drazsi, napr. co stoji v bmw 50 stoji v lexusu 100 a prace v lexusu je tusim 3000 na hodinu :-) ale o tom to neni, bud chces auto se kterym se svezes a musis mit na banany, nebo si kup obyc spotrebak a nebudes resit extra naklady navic..
este si muzes koupit Octavii TDi a nachipovat ji :-D