Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > výběr motorky

 o Navštíveno 1894x o
o 19.06.2011, 21:47 | BALI
spousta z vás má doma i motorku,tak snad poradíte co koupit.

určitě to nebude chopper,crosska. upřednostňuju naháče, na gsx-r se mi moc nevešlo bříško přes nádrž :-)))
prostě chci něco,na čem budu sedět jako člověk a aby to bylo vhodný i pro začátečníka.

řešim,že pro začátek by stačilo nějaká šestistovka,ale zase mam 190cm a 120kg,tak aby se to vubec se mnou rozjelo a vypadal bych na tom jako vosa na bonbonu :-)

1200 Bandit se mi zdá zase pro začátek moc silný

více méně mam vybráno - Bandit nebo Hornet

takže bych ocenil nějaký zkušenosti a rady... děkuji


o 19.06.2011, 21:52 | Midi34
takže hornet 900
oproti 6ce to nemusíš tak točit
a je to něco mězi
o 19.06.2011, 22:08 | koren
jsou i jiny moznosti - inazuma, zephyry, zr-7...
o 19.06.2011, 22:44 | Alda
Bandita bych nechal az na konec.
Ale pocitej, ze nahaty motorky jsou proste maly (pokud to neni XJR atd). A sestky tuplem.
Hornet 900 asi ideal. Jestli mas mozek tak je asi jedno jak to jede, tohle bys aspon nemusel tocit do nesmyslnych otacek a jede to porad.
Samozrejme univerzalnost a spolehlivost Hondy je taky dulezita.
o 19.06.2011, 22:55 | Replayman007
co takhle Yamaha Fazer 1000 ? v bílý perleti:-) kdyby jsi měl zájem pošlu Ti víc info do mailu + fotky a kontakt na známýho co ho prodává. Nebýt posera, tak ho vemu, ale sháním na rozježdění nějaký šestikilo. Jede parádně a ještě líp vypadá. Kdyžtak napiš mail
o 19.06.2011, 22:58 | Replayman007
špatná kvalita, focený jen telefonem

foto k příspěvku  od Replayman007

o 19.06.2011, 22:58 | Alda | Upraveno: 2011-06-19 23:00:39
Info, cena,...?
o 19.06.2011, 22:59 | Replayman007
už je tu:-)
o 19.06.2011, 23:01 | Replayman007
každej je z tý bílý hotovej, takhle to moc nevynikne...
o 19.06.2011, 23:02 | Replayman007
ještě jedno foto z founa

foto k příspěvku  od Replayman007

o 19.06.2011, 23:08 | Replayman007
nej foto.
jo a najeto 18OOOkm, r.v. 2004, cena 80 000,-
dobrý stav,čistopis

foto k příspěvku  od Replayman007

o 19.06.2011, 23:48 | tomi666
Pokud si na moto uz někdy jel, tím myslím, že nejsi uplný začátečník, tak za mně Bandaska 12kilko, sám ji mám taky 04ku a nadmíru spoko. Když chceš jede hodně rychle, když za ni nezatáhneš jede pohodově, nemluvě o tom, že je pohodlná. Je sice pocitově těžší, třeba v zatáčkách, ale je to jen o návyku. Vyzkoušel jsem hodně motorek, hornety i 6ku i 9ku, různé sporty od cbr 6ky, přes gsx-r až po R1. Pokud máš opravdu 120kg tak s tím bandasem chybu neuděláš. Ale říkám to všem, nedej úplně do mrtě na doporučení ostatních, vyber si horké adepty a každý z nich si projetˇ.. potom se rozhodni který Ti nejlépe sedí..
o 19.06.2011, 23:56 | tomi666
Jo a motory u bandase jsou relativně nesmrtelné :) .. Taky pravda, kdyby jsi byl 70kg hošík, řeknu ti 6ku a nauč se jezdit. Ale při tvých proporcích by tě ta 6ka asi brzo omrzela a pak by jsi stejně měnil za něco s větším obsahem. Každopádně všechno je o hlavě a jak ti cuká ruka :)
o 20.06.2011, 09:04 | Daryl (A)
vysvetlete mi co je to za debilni modu psat misto nul ocka ?
o 20.06.2011, 09:35 | Lukaash
Pokud je to prvni vetsi moto, budu v jednom souhlasit s tomi666 : "..., řeknu ti 6ku a nauč se jezdit."

Starsi motorky uz na cene tak nepadaj a za rok, kdy by te teoreticky mohla omrzet (ikdyz i vyjezdeni motorkari jezdi na H6, FZS6 apod. nekolik let) cena nijak zvlast neklesne ...
o 20.06.2011, 09:54 | AllInOne
A co třeba V-stroma?

o 20.06.2011, 10:23 | bafis
s Tvoji postavou bych jeste okouknul Africu a Varadero...
o 20.06.2011, 10:36 | KaCzaba
Kamos z Mostu ma snad jeste horneta,a i ho prodaval...ale klasiku bez polokapoty:-)
o 20.06.2011, 10:48 | Daryl (A)
replayman: pred focenim telefonem je dobre sundat tu folii, ktera chrani objektiv fotaku pri prodeji :)
o 20.06.2011, 11:07 | Lukasino
Daryl ma rejpavou :o)))
o 20.06.2011, 12:09 | KaCzaba
Asi to nefotil ajfounem...to nebude folii;-)
o 20.06.2011, 12:58 | Alda
Afrika je fakt prezitek, Varan tezkej a neovladatelnej jako prase. Kdyz uz tak fakt Vstroma, ale pochybuju ze neco takovyho chce kdyz kouka po nahatych ctyrvalcich.
Kazdopadne Hornet 600 jede lip nez Vstrom 1000.
Je to ale fakt o ty velikosti, nahaci jsou pro prcky a maly tuplem.
o 20.06.2011, 13:28 | Bucci
já nevim co tadxy blbnete... psal, že je začátečník... to mu přejete brzký zabiti????

vim, že je to o tom, co má jezdec v hlavě, ale když blbě s 9kilem hornetem drkne o plyn, tak jde na bejka a položí to....

moje rada: vem něco na "vyježdění" ať na tom vypadáš blbě jak chceš... ať mašina nevypadá (aspoň nebude škoda když jí položíš...) a až se vyjezdíš, kup si dle libosti a financí :-)
o 20.06.2011, 14:22 | Luke_288
souhlas s buccim, do začátku radit litrovýho fazera nebo nějakou devítku mi přijde hodně.
sám jsem začínal na kawě Z750, čtyřvál, naháč, 105koní a ze začátku jsem toho měl plný brejle.
o 20.06.2011, 15:13 | Cenda
nebo dvouhrnek, na vyježdění první rok klidně kaši od Hyosungu nebo SV 650, potom Monstra, Moto Morini Corsaro :-) i když jsem Suzukář, tak Bandit je dnes dost zastaralá mašina. S tvýma proporcema litrovej objem není na škodu. Stejně nepíšeš, kolik máš na mašinu a co s ní především chceš dělat.

Véčko jde daleko líp odspodu, vrch nemá tak ostrej. Potom, co jsem koupil Corsaro, bych na normální ježdění pro zábavu ani jinou mašinu nechtěl. GSXR jsem už nechal jen na okruhy, na úzké silnici plné zatáček (a těch je tady dost) je dvouhrnek prostě zábavnější.
o 20.06.2011, 15:18 | Cenda
mimochodem, 4V šestikilo je sice slabší a pro začátečníka vhodnější, ale když chceš, aby to jelo, tak to budeš zase točit k 10t ot. a poletíš s tím jak čuně. Ten dvouhrnek má pocitově největší tah mezi 4-6,5t otáček (dle mašiny) a nenutká tolik s tím lítat.
o 20.06.2011, 17:12 | Alda
Stejne je to jen v hlave. Nemuzu se zbavit dojmu, ze clovek s primerenym vekem, mozkem a treba rodinou muze zacinat klidne na Hayabuse.
Kamos si v 21ti letech koupil prvni motorku tenkrat uplne novou R1, jezdi na ni doted, naprosto bez problemu.
Nehede na to, ze i ta devitka je hodna dokud neni v otackach.
o 20.06.2011, 18:30 | Luke_288
cenda: 4V v naháčích jsou naladěný na spodek a střed, alespoň ta moje kawa je, takže není nutný jí drtit přes 10tis, aby jela. pro mě bylo na zvyknutí nejsložitější ta váha, že už to není jako skůtr :)
o 20.06.2011, 18:32 | AllInOne
Luke_288

co je spodek? Ty máš Z1000 nebo 750?
Já teda nevím, ale mě se zdá na každým 4V mrtvej spodek, ale je třeba definovat spodek. Pro někoho 2000rpm, pro někoho 5000rpm :o)
o 20.06.2011, 18:38 | Luke_288
750 (psal jsem), vzhledem k tomu, že červený je od 12tis, tak spodek beru do 6-7mi kde se dá jezdit furt.
pokud někdo hledá něco, co potáhne nejvíc od 2tis, tak je třeba asi zabrousit někam jinam.ten motor má krásně čitelnej lineární chod, což je prej vlastnost všech 4V, 2V je prej záludnější, ale nevím, to jsem jen vyposlouchal, na žádným jsem nejel.
o 20.06.2011, 19:06 | AllInOne
Přehlídl sem tu 750...oky, 6-7 je oky, ja myslel, že řekneš tak 3000 :o) No, od 2 tis může táhnout něco jako MT-01 od Yamahy nebo něco s velikým obsahem,ale jinak ani ten 2 vál od těch 2000 nejede..

2V vs 4V je stejný jak nafta vs benzín.

Já jel na V-stromovi 650, na Monstrovi 800kilu a ani jedno mě neučarovalo.
o 20.06.2011, 19:09 | Alda
Muj dvouval od 2000 upaluje jak splasenej :)
o 20.06.2011, 19:09 | AllInOne
A tvůj dvouvál je co zač? :o)
o 20.06.2011, 19:11 | Alda
Zanovni R1200GS (zanovni = 69000km, konecne zajeto :D)
Nicmene opravdu upaluje od extremne nizkych otacek, oproti Vstromu, Varaderu apod.
o 20.06.2011, 19:14 | AllInOne
:o) ty km na tu mašinu asi nebudou nic, to je fakt jak říkáš :o)
Já čekal že napíšeš nějaký RSV nebo něco :o)
o 20.06.2011, 19:18 | Alda
Ja nerikal ze to upaluje, ja rikal ze to upaluje v nizkych otackach :D
Ty km fakt nejsou nic, ja ji kupoval se 7000km a je porad stejna.
o 20.06.2011, 19:20 | AllInOne
Šupni sem nějaký foto...Tazatel ti to nebude mít určitě za zlé :o) Jo, tomu věřím, lidi se dnes bojí kupovat ale motorku co má už 15tis.....s obavou, zda to ten motor vydrží :o)
o 20.06.2011, 19:22 | Alda
Protoze kazdej staci km, pak se bojis motorky s 15tkm protoze netusis, ze uz ma 80tkm a podle toho to v cechach vypada tak jak to vypada.

foto k příspěvku  od Alda

o 20.06.2011, 19:23 | Alda

foto k příspěvku  od Alda

o 20.06.2011, 19:25 | AllInOne
Kurva, posezení jak v obýváku :o)))
Až budu velkej...:o) Ale taky mě to k takovýmu stylu stroje táhne čím dál víc. Moc hezký
o 20.06.2011, 19:27 | Alda
Menil jsem motorky kazdou sezonu, tohle je prvni co mam 4 roky a rozhodne menit nebudu. Tech 100tkm tam chci videt :)
o 20.06.2011, 19:30 | AllInOne
No mám to stejně, co rok to jinej stroj (Bandit 650, FZ1, B-King) a teď už vím, že bude změna (BMW je nádherný, ale možná bych se nebránil ani něco jako Streetfigter, Intruder 1800 a nebo MT01). Všechno pes jiná ves, ale chce to změnu prostě :o)
o 20.06.2011, 22:01 | Luke_288
ty voe, černá hora po ose? respekt
o 20.06.2011, 22:20 | Alda
Dyk je to kousek :)
To je z lonsky dovoleny, komplet foto tady kdyby nekdo chtel mrknout: [ Link ]

foto k příspěvku  od Alda

o 20.06.2011, 22:24 | Luke_288
no, kousek, já jel včera na tom svým poskoku z Č.Bud do Prahy a měl jsem toho dost:)
o 20.06.2011, 22:58 | BALI
vzhledem k práci na autodromu vím,co motorka dokáže a už jsem viděl hodně zranění,takže mam respekt a vim,že budu jezdit normálně

cenově by to mělo bejt cca 70tKč

a co s ní dělat? prostě za hezkýho počasí se prostě projet a o víkend někam na výlet... žádný kaskadérský kousky :-)
o 20.06.2011, 23:03 | Alda
Rozum by snad byl, videl bych to na toho Horneta 900 :)
A ten Fazer tady je taky krasavec!
o 20.06.2011, 23:56 | JR
Fazer je hezkej, ale ten cistopis se mi moc nelibi.
o 21.06.2011, 08:08 | Bucci
Alda: GSo je luxus, teď sem uplně žral seriál na Coolu jak jeli kolem světa :-)

mít finance a sponzory, tak snad jedu taky :-))
o 21.06.2011, 08:31 | Cenda | Upraveno: 2011-06-21 08:33:24
Luke> nevim nevim, jak mám pod zadkem čtyřválec, tak se to prostě točí a točí :-)

foto k příspěvku  od Cenda

o 21.06.2011, 08:36 | Luke_288
nebylo by od věci napsat na jaký motorce. asi jinak bude naladěná mapa na gsxr 750 a uplně jinak na tý mojí Z750. oboje jsou čtyřválce, stejnej objem, ale projev motoru jinej. ale nejsem žádnej super zkušenej motorkář, jen tlumočím to co mi říkaj kámoši co na mašinách jezděj dlouho a vlastní zkušenost s naháčem
o 21.06.2011, 15:38 | Cenda
oboje je podobně, akorát naladěný motor SS má znatelně silnější vrch, od cca 05-06 má 600ccm SS jen vrch :-) 2V (až na pár vyjímek) ve vyšších otáčkách pocitově umírá a největší zábava je ve středním spektru. 4V (ať už Hornet, Banďour, Fazer) se od středních otáček teprve probouzí a zábava (pokud vůbec, u Bandita nebo Horneta bych motor zrovna zábavným nenazval) začíná až ve vyšších otáčkách.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3829 sekund.