
Navštíveno 1039x


14.06.2011, 21:41 |
jzxr | Upraveno: 2011-06-14 21:42:53
nedávno jsem pořídil golfa III TDi 66kW variant a prodávající mě sdělil že to nechal čipnout a dal vytuněný vstřiky, prej aby se mladej povozil (auto pro syna), původní vstřiky mě dal taky. auto docela jede ale počadí, obzvlášť když mu přidupnu kolem 4000ot tak je to dost mazec. moje otázka- co se změní (spotřeba, výkon) když:
nechám tuning vsřiky a vyruším přečip
nebo nechám přečip a dám původní vstřiky
nebo nechat tak jak je?
výkonově auto asi jede o chlup líp než "série", spotřeba je v normálu, kolem 5.2l (nezávodím, jezdím svižně ale s ohledem na spotřebu), ale přeci jen ta tma za mnou je už trochu moc:)
budu rád za odpovědi k věci, ekomagoři a cyklomamrdi prosím nereagovat.
Za tu poslední větu bys měl dostat přes tlamu. Měl sis koupit auto a né kouřící píču, teď se z toho poser a dej to do autorizáku, hňupe!

14.06.2011, 22:05 |
jzxr psát umíš tak blbej úplně nebudeš. přečti si tu poslední větu ještě dvakrát a dobrou.
má někdo zkušenost jinou než allinone? budu rád když poradí i nismo, vím že tu do něj většinou šijete ale mě přijde že ví o čem mluví, vážně:)
di do řitě a kup si koloběžku to je moje rada :) (+1)
ad otázka
-přidupnu ve 4000, si normální ? tahle mrdka motor ti pak vyletí čelnim sklem , ve 4 už dávno řaď
ad otázka poznatek pyčo dvě
-nech tam nahrát origo mapu pokud je čipovatelnej přes OBD, pokud neni sežeň origo švába a vyměň ho, v tom autě je na tuti špatná mapa a proto čadíš jak pyča
ABC čiptuzing AMEN

14.06.2011, 22:25 |
jzxr volové, se ptám mj. proto aby to tolik nečadilo tak mě neserte:) já to nenechával čipovat jestli neumíte číst. ve 4 už dávno řadím ale protože ten motor nejede tak občas tlačíš i očima a nečumíš na otáčkoměr a neposloucháš motor protože čumíš dopředu jetli stihneš předjet nebo jestli už je pozdě:)
takže nikdo neví...tak uvidíme zítra jestli někdo poradí.

14.06.2011, 22:29 |
jzxr jo a ještě pro nismo: nahrát origo mapu a vsřiky nechat nebo i vstřiky nutně dát origo? jestli nevíš tak nepiš blbosti typu ve 4 poletí oknem ale napiš nevím nebo nereaguj OK? Dík:) mě to fakt zajímá pač nejsem žádnej tuner a nemám zkušenosti s tímhle.
taky jsem měl vento s tdi, honil jsem to až praskli písty... upřímnou soustrast... :-)
kdysi jsem měl GIII s tímhle motorem, ten kouří jako hovado už v sérii.
souhlas s allinone a nismem
auta tohodle typu by už na silnici bejt neměly
Myslím, že GIII je ještě v pohodě, na silnicích by dávno neměli být starý Avie, Liazky, Wartburgy, Trabanty a další čoudící humus, kterej vydá do ovzduší bordelu jak desítka novějších aut...
kup si starý načipovaný VW s 66KW, myslim že největší mamrd si tu ty!

15.06.2011, 08:50 |
Lukaash | Upraveno: 2011-06-15 08:51:55
dieselpower.cz ... ptal bych se tady, popripade rovnou zavolat R. Struncovi a domluvit se s nim na uprave sw dle pozadavku.
Pravdou je, ze navysovani vykonu u tohoto motoru je docela riskantni s ohledem na seriove pisty :-)
ad origo mapa, samozřejmě tam ty vstřiky nech....
vstřiky co si k tomu dostal byly na 99,7% špatný a majitel koupil nějaký jetý jiný sériový aby auto vůbec jelo a tobě dal ty špatný, pokud náhodou nejsou tak už budou ted pokud nejsou zacpaný vývody......
takže origo mapu pokud tam je nějaká ABC pyčo a mělo by to čadit výrazně míň.... tyhle motory jinak čaděj samy od sebe kor když sou vylítaný to pak je libovka.....

15.06.2011, 10:34 |
Drtič Tady jsou někteří fakt uplně jeblí. On chce tu kouřivost vyřešit, sere ho, ptá se, jak se jí zbavit a vy tady melete uplné pičoviny, místo toho, aby jste mu poradili. Já o tom nic nevím, takže bohužel neporadím, ale musel jsem zareagovat, protože někteří fakt nejsou normální.
Drtič
sorry, nic proti tobě, ale právě na tebe se vztahuje ta poslední věta.
Kdyby autor vynechal ty magory a mamrdy, tak tato diskuze vypadala jinak.
Vem si, že založíš topic a na konec tvého dotazu/přání napíšeš, ať nereagují čuráci, kreténi apod....
jako AllInOne, není normální automaticky nadávat všem...
jzxr: doufám, že ses poučil a příště si žádný "očipovaný auto" nekoupíš, protože nevíš kterej blb s tím co dělal.

15.06.2011, 11:11 |
Drtič :-) V klidu. No to tam beztak napsal z čistě preventivních důvodů,, pač tu asi chvílu chodí. Bohužel je to ještě horší, než kdyby to tam nenapsal :-D

15.06.2011, 12:39 |
jzxr nismo a lukaash nakonec poradili, dík. drtič alespoň pochopil o co gou. ekomagoři, cyklomamrdi a puberťáci (však víte kdo) nezklamali:)
Milhauz: myslel jsem auta postizeny zasahem silence chiptunera, co kouri uz v serii. Tohle uvest do puvodniho stavu, tak OK.

15.06.2011, 21:04 |
JA jezdim na spotřebu a ve 4tis.to přidupnu... :-)))
Alspon muzes trstat lidi, co se Ti lepi na prdel :D Jinak menit vstriky nemusis, akorat je to moc nakrmeny naftou, takze jak psal Lukaash, zavolej do dieselpower.cz a nech si predelat soft, protoze to upravoval klasickej trotl, nakrmi co nejvic naftu a turbo a ono uz to prece nejak pojede.