Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Reklamace na Mall.cz?

 o Navštíveno 1264x o
o 11.06.2011, 22:20 | Mr.Scully
Je to ode mě hodně naivní dotaz, ale stejně to zkusím - není tu někdo z Mall.cz, kdo by třeba uměl nějak přeskočit/urychlit reklamační proces? :-) Vloni jsem si koupil receiver Onkyo, už jednou byl v servisu v podstatě přesně 30 dnů, oprava byla provedena, ale po dalších dvou měsících šel receiver evidentně opět do kytek, takže mě čeká další měsíční čekání na opravu, pak maximálně další dva měsíce jakés-takés funkčnosti, pak jedna další měsíční reklamace a teprve pak bych hypoteticky možná dostal peníze zpátky. V podstatě kvůli tomuhle debilnímu receiveru mi už půl roku nefunguje domácí kino. Chtěl bych si na mall.cz místo toho vybrat jinou značku, ale nechce se mi trpět a čekat dalších x měsíců :-) Ale ten reklamační proces asi nijak urychlit nejde, ani přes známosti, co? :-)


o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4172 sekund.